-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015- 03210000-6 Зернові культури та картопля (Картопля; Горох сушений)
Завершена
1 970 840.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 854.20 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 854.20 UAH
Період оскарження:
27.11.2020 19:38 - 10.12.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
оскарження незаконного відхилення тендерної пропозиції
Номер:
9a695a8b6ff544cdb619ff627064bc32
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-27-003376-c.a1
Назва:
оскарження незаконного відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Розглянувши протокол відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Агрозернопромресурс» повідомляє, що тендерна пропозиція ТОВ «Агрозернопромресурс» є найбільш економічно вигідною. ТОВ «Агрозернопромресурс» повністю відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16, частиною першою статті 17 закону України про публічні закупівлі( надалі в тексті –Закон). ТОВ «Агрозернопромресурс» звертає Вашу увагу на те, що відповідно до Наказу Міністерства праці та соціальної політики України №336 від 29. 12. 2004 р. поняття «Експедитор транспортний» взагалі не існує.
В складі своєї тендерної пропозиції підприємством було надано достатньо інформації та документів стосовно експедиторів транспортних які працюють на підприємстві зокрема і трудові книжки на експедиторів транспортних але замовник недосконало вивчив документи тендерної пропозиції і спотворив результати тендеру.
Особисті медичні книжки є в складі тендерної пропозиції і не містять протипоказань для виконання обов'язків експедиторами транспортними, медичні книжки видаються на особу а не на посаду.
Зазначене свідчить про змову замовника зі своїм постачальником який раніше постачав продукти харчування.
Відносно документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів повідомляємо відхилення є незаконним в порушення ст..5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме вимоги оголошення щодо надання учасником аналогічних договорів за предметом даного тендеру укладених з двома різними замовниками що підтверджує досвід постачання учасником предмету закупівлі до дошкільних навчальних закладів освіти є необґрунтованими, дискримінаційними, свідчать про можливу змову будь з яким із учасників який раніше постачав харчові продукти до закладу, упередженне визначення переможця. Учасником в складі пропозиції були надані всі документи та інформація які підтверджують про можливість та спроможність постачання предмету закупівлі та досвід постачання продуктів харчування до бюджетних установ та організацій.
Так статтею 16 Закону передбачено право Замовника установити один або декілька кваліфікаційних критеріїв, в тому числі наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) і учасником були надані в складі тендерної пропозиції докумени надання яких передбачено законодавством України.
Вказані вище вимоги Замовника є дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію з огляду на наступне. Вказані вимоги не допускають до участі в закупівлі операторів ринку, які мають досвід виконання договорів, аналогічних за предметом закупівлі, але з постачанням не до закладів органів освіти.
Підсумовуючі вищевказане: вимоги Замовника щодо кваліфікаційного критерію «Досвід виконання аналогічних договорів» включають необґрунтовані та дискримінаційні вимоги до учасників, що призводе до обмеження конкуренції.
Як наслідок підтвердженням факту порушення і є прийняте рішення замовника.
Практика розгляду скарг в сфері порушень законодавства публічних закупівель Антимонопольним комітетом України підтверджує дані вимоги дискримінаційними і такими що порушують законодавство в сфері публічних закупівель, рішення АМК України від 21.12.2020 №23553-р/пк-ПЗ (пункт 6) та пункт 1 рішення АМК України від 06.10.2020 №18775-р/пк-ПЗ додаються до вимоги.
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення від 21.12.2020 №23553.pdf 16.01.2021 15:52
- рішення від 06.10.2020 №18775.pdf 16.01.2021 15:52
Дата подачі:
16.01.2021 15:52
Вирішення:
За результатами електронного аукціону тендерна пропозиція ТОВ «Агрозернопромресурс» визначена найбільш економічно вигідною. Умовами тендерної документації були визначені вимоги до учасників відповідно до ст. 16 та ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлІ", що передбачає визначення замовником кваліфікаційних критеріїв щодо процедури закупівлі та іншої документації, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином учасник процедури закупівлі в своїй тендерній пропозиції повинен виконати всі вимоги що зазначені замовником.
На вашу думку ТОВ «Агрозернопромресурс» повністю відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16 та частиною першою статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі". Але за результатами розгляду тендерної пропозції тендерним комітетом були визначені невідповідності які було зазначено в протоколі від 14.01.2021, який було завантажено до системи PROZORRO, та відповідно до якого було прийнято рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Агрозернопромресурс», як такій що не відповідає вимогам тендерної документації та відповідно до статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" підлягає відхиленню.
Таким чином саме умови технічної специфікації та інщі вимоги щодо предмета закупівлі яким повинна відповідати тендерна пропозиція, яку, і тільки за такої умови, Замовник зможе прийняти та на підставі чого, повідомити про намір укласти договір з даним учасником відповідно до норм чинного законодавства.
В затвердженому наказом Міністерства праці та соціальної політики України №336 від 29.12.2004 “Довіднику” ( далі - Довідник) вказані кваліфікаційні характеристики професій працівників і посилання на нього в протоколі відхилення зроблене для наочності демонстрації різниці між різними видами експедиторів і виконуваними ними роботами та функціональними обов’язками. В той же час, в тендерній документації є посилання на Класифікатор професій ДК 003:2010 (затверджено та надано чинності наказом Держспоживстандарту України від 28.07.2010 № 327), де передбачені професійні назви робіт “експедитор” (код ЗКППТР 25386) і “експедитор транспортний” (код ЗКППТР 25389) як різні професії (вказані окремо та мають різні коди ЗКППТР). Відповідно, поняття «Експедитор транспортний» існує.
Надані учасником ТОВ «Агрозернопромресурс» особисті медичні книжки працівників Марченко В.В., Коцкало Н.А., Коцкало Я.М. свідчать про відсутність протипоказань для роботи експедитором, а не експедитором транспортним (інша професія та рід діяльності з огляду на зміст Довідника). Тобто, в пропозиції відсутні особисті медичні книжки експедиторів транспортних або які свідчать про відсутність протипоказань для роботи експедитором транспортним. Це в пропозиції учасника не відповідає вимозі пп. 2 п. 5 розділу 3 тендерної документації.
Можливо, Вами в складі пропозиції були надані всі наявні документи та інформація які підтверджують про можливість та спроможність постачання предмету закупівлі та досвід постачання продуктів харчування до бюджетних установ та організацій. Але необхідно було виконати зовсім іншу вимогу тендерної документації з цього питання, а саме пп. 3 п. 5 розділу 3 тендерної документації. Учасник ТОВ “АГРОЗЕРНОПРОМРЕСУРС” повинно було надати аналогічні договори за предметом даного тендеру, укладені не менше ніж з двома різними замовниками – управліннями (відділами) освіти, що підтверджують досвід постачання учасником харчових продуктів відповідно до предмету закупівлі до дошкільних навчальних закладів та/або закладів дошкільної освіти на протязі не менш ніж триста календарних днів.
ТОВ «Агрозернопромресурс» надано в складі тендерної пропозиції:
- договір 46 від 06.02.2019 між ТОВ “АГРОЗЕРНОПРОМРЕСУРС” та Малинівською селищною радою Чугуївського району Харківської області про поставку предмету 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи протягом 328-ми календарних днів. Цей договір не укладений з управлінням (відділом) освіти, не підтверджує досвід постачання на протязі не менш ніж триста календарних днів.
- договір 198-20 від 12.10.2020 між ТОВ “АГРОЗЕРНОПРОМРЕСУРС” та Військовою частиною 2382 (Краматорський прикордонний загін) про поставку предмету 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи протягом 80-ти календарних днів. Такий договір не укладений з управлінням (відділом) освіти, не підтверджує досвід постачання до дошкільних навчальних закладів та/або закладів дошкільної освіти на протязі не менш ніж триста календарних днів.
- договір № 199-20 від 12.10.2020 між ТОВ “АГРОЗЕРНОПРОМРЕСУРС” та Військовою частиною 2382 (Краматорський прикордонний загін) про поставку предмету - код ДК 021:2015 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи протягом 80-ти календарних днів. Такий договір не укладений з управлінням (відділом) освіти, не підтверджує досвід постачання до дошкільних навчальних закладів та/або закладів дошкільної освіти на протязі не менш ніж триста календарних днів.
- договір № 200-20 від 12.10.2020 між ТОВ “АГРОЗЕРНОПРОМРЕСУРС” та Військовою частиною 2382 (Краматорський прикордонний загі) про поставку предмету - код ДК 021:2015 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи протягом 80-ти календарних днів. Такий договір не укладений з управлінням (відділом) освіти, не підтверджує досвід постачання до дошкільних навчальних закладів та/або закладів дошкільної освіти на протязі не менш ніж триста календарних днів.
- договір № 258-19 від 15.07.2019 між ТОВ “АГРОЗЕРНОПРОМРЕСУРС” та Військовою частиною 9951 про поставку предмету - код ДК 021:2015 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи протягом 77-ми календарних днів (строк поставки до 30.09.2019). Такий договір не укладений з управлінням (відділом) освіти, не підтверджує досвід постачання до дошкільних навчальних закладів та/або закладів дошкільної освіти на протязі не менш ніж триста календарних днів.
Всі надані учасником договори в якості аналогічних не відповідають вимозі тендерної документації щодо підтвердження досвіду постачання предмету закупівлі, адже даний тендер оголошений з метою придбання предмету - 03210000-6 Зернові культури та картопля, що відмінний від 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи.
Як вище докладно обґрунтовано, надані учасником договори про підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів з метою виконання пп. 3 п. 5 розділу 3 тендерної документації, не відповідають даній умові тендерної документації. І ця обставина ніяк не виключає Вашу спроможність постачання предмету закупівлі та досвід постачання продуктів харчування до бюджетних установ та організацій, але повністю виключає факт відповідності тендерної пропозиції ТОВ “АГРОЗЕРНОПРОМРЕСУРС” положенням тендерної документації.
Окремо зауважимо щодо Ваших тверджень про дискримінаційність відповідних вимог тендерної документації. Ці питання на даному етапі тендеру невчасні та недоречні, оскільки як учасник так і замовник зобов’язані суворо, чітко та безумовно виконувати умови тендерної документації саме в чинній редакції. Посилання на окремі рішення органу оскарження вважаємо недоцільними, оскільки норми чинного законодавства не наділяють такі документи будь-якою юридичною силою та не надають їм навіть преюдиціального значення.
З огляду на викладене, та враховуючи всі переваги учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією та з вагомим пакетом документів пропозиції, яка дійсно підтверджує можливість і спроможність, досвід постачання продуктів харчування до бюджетних установ та організацій, факт невиконання умов тендерної документації виключає будь-яку можливість визнання переможцем процедури закупівлі пропозиції ТОВ “АГРОЗЕРНОПРОМРЕСУРС”.
Статус вимоги:
Відхилено