• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Бензин марки А-95 покращеної якості- 55 000 л., дизельне паливо покращеної якості 45 000 л.

Завершена

2 643 640.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 11 251.00 UAH
Період оскарження: 27.11.2020 17:46 - 24.12.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні вимоги тендерної документації

Номер: aff25fff88664ac7b4a503dc14c447aa
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-27-005715-a.c1
Назва: Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Вимога:
Просимо вилучити дискримінаційні умови тендерної документації, які обмежують чесну конкуренцію під час проведення закупівлі. За допомогою вимоги пункту 6 Додатку 2 Учасники, які регулярно отримують перемогу на Ваших торгах та являються монополістами в деяких регіонах базування вашого транспорту, обмежують конкуренцію на закупівлях. Не зважаючи на підписані договори на обслуговування смарт-карток, емітентами яких ми являємося, на їх АЗС, відмовляються надавати листи для участі у ваших закупівлях. Зазначаємо, що самі листи не мають жодної юридичної сили на відміну від договорів, умови, яких мають неодмінно виконуватись. Таким чином вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу, що жодного разу не зустрічалася в ваших попередніх закупівлях:- гарантійний лист від власника, або орендаря АЗС, або особи, яка безпосередньо здійснює господарську діяльність на АЗС згідно адрес базування, в якому зазначити ідентифікатор закупівлі та адресований на ім'я Замовника з гарантією виконання умов тендерного договору та обслуговування довірчих документів (смарт-карток) учасника до 31.12.2021 року включно.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ознайомившись з вимогою учасника щодо наявності дискримінаційних вимог у пункті 6 додатку 2 в умовах тендерної документації повідомляємо наступне. Відповідно до умов тендерної документації, учасник у складі своєї пропозиції повинен надати два документи, договора, які забезпечать виконання учасником своїх зобов’язань згідно базування та гарантійні листи до цих договорів. Варто зазначити, що нами, як Замовником, при підготовці умов тендерної документації, було проаналізовано документи та можливості учасників в інших аналогічних закупівлях, та встановлені вимоги, які максимально розширюють коло учасників до нашої закупівлі, наприклад щодо відсутності обмежень по договорам, згідно умов використання/користування АЗС, проте встановлені умови повинні забезпечити безперебійну заправку нашого автотранспорту та роботу нашого підприємства, яке відноситься до стратегічних галузей, а тому був встановлений кваліфікаційний критерій у вигляді надання договорів та гарантійних листів визначеного формату. Не зовсім зрозумілим є посилання на те, що саме надання гарантійного листа є дискримінаційною умовою, та зазначена вимога не відповідає закону, оскільки за наявності в учасника діючих договорів( а їх види нами, як Замовником, не обмежувалося для забезпечення, як найбільшого кола учасників), які дадуть змогу безперебійно, протягом 2021 року виконати умови закупівлі згідно адрес базування, надання гарантійного листа виконує функцію підтвердження реальності цих договорів та в багатьох закупівлях, які оголошуються іншими замовниками, в тому числі і в Полтавській області, вказуються, як один з кваліфікаційних критеріїв, що забезпечать в майбутньому виконання договору, та не викликають в учасників проблем по виконанню цього критерію, наприклад в закупівлі: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-21-005887-c Враховуючи викладене, вимога не підлягає до задоволення.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 28.12.2020 16:04
Скарга
Скасована

Неправомірне відхилення пропозиції

Номер: a06a3991cdf74cf2a484518f5002896a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-27-005715-a.c5
Назва: Неправомірне відхилення пропозиції
Скарга:
Вимагаємо скасувати неправомірний Протокол розгляду тендерних пропозицій UA-2020-11-27-005715-a за яким пропозицію ТОВ «ВЕСТ КАРД» було відхилено. Відповідно до цього протоколу: «Надані договора на підтвердження кваліфікації учасника не відповідають умовам тендерної документацію, а саме: договора з Жашківським виробничим управління житлово - комунального господарства (№ШК17030 від 29.10.2020р.), Лановецьким комунальним підприємством по благоустрою (№ ТВК 14004 від 04.09.2020р.) та Комунальною установою «Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів» Полтавської обласної ради (№ 54 від 30.09.2020 р.) не відповідають конкурентним процедурам згідно статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.п.3 п.5 Розділу 3 Тендерної документації;» Наголошуємо, що відповідно до п.п.3 п.5 Розділу 3 Тендерної документації: «Учасником подається: - довідка в довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів (не менше двох) з аналогічним предметом закупівлі, укладених впродовж 2018-2020 років в порядку та за процедурою, яка визначена Законом України “Про публічні закупівлі”;» Договір з Жашківським виробничим управлінням житлово - комунального господарства (№ШК17030 від 29.10.2020р.) та Комунальною установою «Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів» Полтавської обласної ради (№ 54 від 30.09.2020 р.) було укладено згідно статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», яка також є частиною Закону. Вимоги, щодо відповідності договорів саме статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» в документації не міститься! Щодо Договору з Лановецьким комунальним підприємством по благоустрою (№ ТВК 14004 від 04.09.2020р.) то він був укладений згідно пункту 2 статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» (переговорна процедура). Таким чином наші договори були укладені відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі”та протокол про відхилення є неправомірним. Додатково зазначаємо, що відповідно до п.1 Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та/або на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; Жодних уточнень з Вашого буку не надходило, а вимога щодо наявності аналогічних договорів відноситься саме до статті 16 Закону; Таким чином ви двічі порушил вимоги Закону. Відповідно до наданих фактів вимагаємо скасувати протокол про відхилення нашої пропозиції та допустити її до аукціону. В інакшому разі нам вкотре доведеться шукати правди в органах осарження та цього разу вже вимагати матеріального покарання для уповноважених осіб Замовника, які упереджено ставляться до Учасника закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 18.01.2021 00:03
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Кард", Ачкасов Олександр 380673343789 wog.kremenchuk@ukr.net
Скарга
Скасована

Неправомірне відхилення пропозиції

Номер: 9d089cf425434beb9a3ddad6f4624d3b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-27-005715-a.c4
Назва: Неправомірне відхилення пропозиції
Скарга:
Вимагаємо скасувати неправомірний Протокол розгляду тендерних пропозицій UA-2020-11-27-005715-a за яким пропозицію ТОВ «ВЕСТ КАРД» було відхилено. Відповідно до цього протоколу: «Надані договора на підтвердження кваліфікації учасника не відповідають умовам тендерної документацію, а саме: договора з Жашківським виробничим управління житлово - комунального господарства (№ШК17030 від 29.10.2020р.), Лановецьким комунальним підприємством по благоустрою (№ ТВК 14004 від 04.09.2020р.) та Комунальною установою «Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів» Полтавської обласної ради (№ 54 від 30.09.2020 р.) не відповідають конкурентним процедурам згідно статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.п.3 п.5 Розділу 3 Тендерної документації;» Наголошуємо, що відповідно до п.п.3 п.5 Розділу 3 Тендерної документації: «Учасником подається: - довідка в довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів (не менше двох) з аналогічним предметом закупівлі, укладених впродовж 2018-2020 років в порядку та за процедурою, яка визначена Законом України “Про публічні закупівлі”;» Договір з Жашківським виробничим управлінням житлово - комунального господарства (№ШК17030 від 29.10.2020р.) та Комунальною установою «Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів» Полтавської обласної ради (№ 54 від 30.09.2020 р.) було укладено згідно статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», яка також є частиною Закону. Вимоги, щодо відповідності договорів саме статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» в документації не міститься! Щодо Договору з Лановецьким комунальним підприємством по благоустрою (№ ТВК 14004 від 04.09.2020р.) то він був укладений згідно пункту 2 статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» (переговорна процедура). Таким чином наші договори були укладені відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі”та протокол про відхилення є неправомірним. Додатково зазначаємо, що відповідно до п.1 Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та/або на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; Жодних уточнень з Вашого буку не надходило, а вимога щодо наявності аналогічних договорів відноситься саме до статті 16 Закону; Таким чином ви двічі порушил вимоги Закону. Відповідно до наданих фактів вимагаємо скасувати протокол про відхилення нашої пропозиції та допустити її до аукціону. В інакшому разі нам вкотре доведеться шукати правди в органах осарження та цього разу вже вимагати матеріального покарання для уповноважених осіб Замовника, які упереджено ставляться до Учасника закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 18.01.2021 00:03
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Кард", Ачкасов Олександр 380673343789 wog.kremenchuk@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Неправомірне відхилення пропозиції

Номер: 6392b136cad74303abd33e1f7884428d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-27-005715-a.c2
Назва: Неправомірне відхилення пропозиції
Вимога:
Вимагаємо скасувати неправомірний Протокол розгляду тендерних пропозицій UA-2020-11-27-005715-a за яким пропозицію ТОВ «ВЕСТ КАРД» було відхилено. Відповідно до цього протоколу: «Надані договора на підтвердження кваліфікації учасника не відповідають умовам тендерної документацію, а саме: договора з Жашківським виробничим управління житлово - комунального господарства (№ШК17030 від 29.10.2020р.), Лановецьким комунальним підприємством по благоустрою (№ ТВК 14004 від 04.09.2020р.) та Комунальною установою «Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів» Полтавської обласної ради (№ 54 від 30.09.2020 р.) не відповідають конкурентним процедурам згідно статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.п.3 п.5 Розділу 3 Тендерної документації;» Наголошуємо, що відповідно до п.п.3 п.5 Розділу 3 Тендерної документації: «Учасником подається: - довідка в довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів (не менше двох) з аналогічним предметом закупівлі, укладених впродовж 2018-2020 років в порядку та за процедурою, яка визначена Законом України “Про публічні закупівлі”;» Договір з Жашківським виробничим управлінням житлово - комунального господарства (№ШК17030 від 29.10.2020р.) та Комунальною установою «Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів» Полтавської обласної ради (№ 54 від 30.09.2020 р.) було укладено згідно статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», яка також є частиною Закону. Вимоги, щодо відповідності договорів саме статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» в документації не міститься! Щодо Договору з Лановецьким комунальним підприємством по благоустрою (№ ТВК 14004 від 04.09.2020р.) то він був укладений згідно пункту 2 статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» (переговорна процедура). Таким чином наші договори були укладені відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі”та протокол про відхилення є неправомірним. Додатково зазначаємо, що відповідно до п.1 Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та/або на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; Жодних уточнень з Вашого буку не надходило, а вимога щодо наявності аналогічних договорів відноситься саме до статті 16 Закону; Таким чином ви двічі порушил вимоги Закону. Відповідно до наданих фактів вимагаємо скасувати протокол про відхилення нашої пропозиції та допустити її до аукціону. В інакшому разі нам вкотре доведеться шукати правди в органах осарження та цього разу вже вимагати матеріального покарання для уповноважених осіб Замовника, які упереджено ставляться до Учасника закупівлі.
Вирішення: Для зручності перегляду відповідь надана у прикріпленому документі Word
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Неправомірне відхилення пропозиції

Номер: 82129199f35d4e91887f8959dead6032
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-27-005715-a.c3
Назва: Неправомірне відхилення пропозиції
Вимога:
Вимагаємо скасувати неправомірний Протокол розгляду тендерних пропозицій UA-2020-11-27-005715-a за яким пропозицію ТОВ «ВЕСТ КАРД» було відхилено. Відповідно до цього протоколу: «Надані договора на підтвердження кваліфікації учасника не відповідають умовам тендерної документацію, а саме: договора з Жашківським виробничим управління житлово - комунального господарства (№ШК17030 від 29.10.2020р.), Лановецьким комунальним підприємством по благоустрою (№ ТВК 14004 від 04.09.2020р.) та Комунальною установою «Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів» Полтавської обласної ради (№ 54 від 30.09.2020 р.) не відповідають конкурентним процедурам згідно статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.п.3 п.5 Розділу 3 Тендерної документації;» Наголошуємо, що відповідно до п.п.3 п.5 Розділу 3 Тендерної документації: «Учасником подається: - довідка в довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів (не менше двох) з аналогічним предметом закупівлі, укладених впродовж 2018-2020 років в порядку та за процедурою, яка визначена Законом України “Про публічні закупівлі”;» Договір з Жашківським виробничим управлінням житлово - комунального господарства (№ШК17030 від 29.10.2020р.) та Комунальною установою «Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів» Полтавської обласної ради (№ 54 від 30.09.2020 р.) було укладено згідно статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», яка також є частиною Закону. Вимоги, щодо відповідності договорів саме статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» в документації не міститься! Щодо Договору з Лановецьким комунальним підприємством по благоустрою (№ ТВК 14004 від 04.09.2020р.) то він був укладений згідно пункту 2 статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» (переговорна процедура). Таким чином наші договори були укладені відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі”та протокол про відхилення є неправомірним. Додатково зазначаємо, що відповідно до п.1 Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та/або на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; Жодних уточнень з Вашого буку не надходило, а вимога щодо наявності аналогічних договорів відноситься саме до статті 16 Закону; Таким чином ви двічі порушил вимоги Закону. Відповідно до наданих фактів вимагаємо скасувати протокол про відхилення нашої пропозиції та допустити її до аукціону. В інакшому разі нам вкотре доведеться шукати правди в органах осарження та цього разу вже вимагати матеріального покарання для уповноважених осіб Замовника, які упереджено ставляться до Учасника закупівлі.
Вирішення: Для зручності перегляду відповідь надана у прикріпленому документі Word
Статус вимоги: Не задоволено