-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Персональні комп`ютери в комплекті
Завершена
230 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 150.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 150.00 UAH
Період оскарження:
27.11.2020 16:32 - 09.12.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Внесення змін до тендерної документації
Номер:
c3d5e7bf163e4fdfb6690694b254dae0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-27-009695-b.b1
Назва:
Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі предметом якої є придбання комп’ютерної техніки з попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції:
«У разі постачання програмної продукції Microsoft, учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є:
• ТОВ «МТІ» (MTI LLC)
• ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI"
• Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC)
Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа.
Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ).
1) У рішенні АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c) встановлено, що скаржник не підтвердив неможливість виконання умови Документації щодо вимоги: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро». Скаржник не довів, яким чином наведена вище умова порушує права та законні інтереси Скаржника. Тому вказана вимога Замовника не є дискримінаційною (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ).
2) У рішенні АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c) зазначено пунктом 3 додатку 2 Документації зазначено, що "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері…..".
Скаржник зазначає, що умовами Документації замість Авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні передбачено надання листа від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.
Замовник зазначає, що стосується 1 найменування запропонованого Скаржником – Ноутбук НР 255 G7 (6UM18EA). У складі своєї Пропозиції учасник надав посилання на сайт виробника, і мав на це право. По-перше, ТОВ "Діавест комплексні рішення" не є виробником даного товару, а по-друге даний вид (найменування) запропонованого Скаржником товару не виробляється на території України, та буде імпортовано під час поставки. Що стосується 2 найменування запропонованого обладнання ТОВ "Діавест комплексні рішення" – Комп’ютер DiaWest DT 16185576, даний товар збирається на території України і ніяким чином не імпортується в країну. Замовник зазначає, що таким чином, ТОВ "Діавест комплексні рішення" мало надати на вимогу Документації Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні на товар, що заявлений за 2 найменуванням. В свою чергу, ТОВ "Діавест комплексні рішення", чомусь, надає посилання на товар на сайт виробника – яким і є Скаржник, тобто учасник ТОВ "Діавест комплексні рішення". Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" ніяких офіційних зав’язків із компанією Microsoft або офіційним його дистриб’ютором Microsoft в Україні не має.
Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft за посиланням та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" навіть не є учасником глобальної партнерської мережі Microsoft (постачальником рішень), що в свою чергу не дає жодної підтверджувальної інформації Замовнику, що на Комп’ютер, збирання якого планується, буде встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro, бо ніякої інформації щодо офіційних зав’язків із Microsoft, офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні у Пропозиції учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" не надано.
Рішення АМКУ: Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині, тому була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ)..
Якщо зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації, то Замовник убезпечить себе від можливої поставки неліцензійного програмного забезпечення.
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладених файлах, а також рішення АМКУ що дані зміни не є дискримінацією
Хочемо висловити Вам свою вдячність за те, що Ви залишились небайдужими, знайшли час та відгукнулись на наше звернення.
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення АМКУ №11542-рпк-пз від 11.06.2020.pdf 29.11.2020 18:48
- Авторизаційний лист на Microsoft Windows .pdf 29.11.2020 18:48
- рішення АМКУ №11423-рпк-пз від 10.06.2020.pdf 29.11.2020 18:48
- Відповідь на вимогу.docx 01.12.2020 09:01
Дата подачі:
29.11.2020 18:48
Вирішення:
ВІДПОВІДЬ НА ПОДАНУ ВИМОГУ
Дата: 01.12.2020 року Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-27-009695-b
Доброго дня! Тендерним комітетом було розглянуто та проаналізовано подану Вами вимогу від 9.11.2020, 18:48. ID: UA-2020-11-27-009695-B.B1 та прийнято наступне рішення.
Зміни до Тендерної документації вноситися не будуть, вимогу - не задоволено!
Прийняття такого рішення обґрунтовується наступними аргументами.
За інформацією із сайту Microsoft підтвердженням справжності ліцензійного програмного забезпечення є етикетка справжнього програмного забезпечення Microsoft. Вона матиме голографічне зображення, голографічний мікротекст і оптично-змінну фарбу. Таким чином, дана етикетка є захищеною від підробок.
Технічне завдання ТД та проект Договору містить всі необхідні вимоги, які необхідні для закупівлі якісного товару.
Додатком № 4 Тендерної документації передбачено, що:
«Постачальник зобов’язаний поставити товар в повному комплекті з налаштованою та активованою належним чином операційною системою Windows 10 Pro OEM, яка повинна підтверджуватися наклейками сертифіката справжності (СоА); мова програми – багатомовна; версія Windows – професійна; строк дії ліцензії – безстроково».
Зазначена вимога також передбачена в пункті 2.9.Проєкті договору. Додатково проєкт Договору містить наступні умови:
- пункт 2.1. Постачальник повинен поставити Замовнику товар, якість якого відповідає умовам встановленим чинним законодавством України до цієї категорії товарів, технічним вимогам, встановленим тендерною документацією.
- Пункт 2.2. Технічні, якісні характеристики Товару повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства.
- Пункт 2.5. Відповідність якості товару підтверджується способом та в порядку, встановленим законодавством.
Щодо уникнення запобігання закупівлі неліцензійної продукції Windows, Замовник торгів має законне право звернутися до офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні за допомогою у верифікації ліцензійності програмного продукту Microsoft, що постачатиметься нам переможцем тендеру.
На підставі вищевикладеного, вважаємо, що тендерним комітетом достатньо встановлено вимог до предмету закупівлі, в тому числі для поставки ліцензійної продукції Windows.
Пунктом 31, частини 1, статті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що
« тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, ЩО РОЗРОБЛЯЄТЬСЯ ТА ЗАТВЕРДЖУЄТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель». Керуючись даної нормою інформуємо Вас, що тендерний комітет самостійно визначає перелік вимог до предмету закупівлі, які вважає допустимими та належними для закупівлі даного виду товару. Згідно зі статті 19 Конституції України «правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством».
Статус вимоги:
Відхилено