-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Молоко коров’яче питне пастеризоване жирністю 2,5%
Завершена
276 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 760.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 760.00 UAH
Період оскарження:
27.11.2020 15:37 - 10.12.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції Випущенко Л.М.
Номер:
4739ac9878464725b698666d6a858db8
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-27-008663-b.c2
Назва:
Вимога про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції Випущенко Л.М.
Вимога:
За результатом розгляду вимоги про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції Випущенко Л.М. 24 грудня 2020 року тендерним комітетом Комунального підприємства "Кременчуцький обласний спеціалізований будинок дитини Полтавської обласної ради" дану вимогу було відхилено та наданого відповідь. З даним рішенням та підставами для відхилення ФОП Випущенко Л.М. не погоджується.
Тендерний комітет Комунального підприємства "Кременчуцький обласний спеціалізований будинок дитини Полтавської обласної ради" зазначає, що «…виходячи з наявної у публічному доступі інформації – модуля аналітики майданчику Прозорро та ДП «Прозорро», виявлено збіг контактних даних, а саме: контактний номер телефону керівника ФОП Випущенко Л. М. (звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівлі UA-2019-05-28-000294-b) та керівника ТОВ «Торгова компанія «Світ продуктів» в Відомостях про учасника процедури закупівлі, наданого у складі тендерної пропозиції до закупівлі молока (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-27-008663-b), що свідчить про те, що ФОП Випущенко Л. М. є пов’язаною особою з іншим учасником процедури закупівлі, відповідно до п. 20 ч.1 ст.1 та п.1 п.п7 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі».»
ФОП Випущенко Л.М. повідомляє, що відповідно до ч. 3 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких не перевищує 50 тисяч гривень, замовник повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель та може використовувати електронну систему закупівель, у тому числі електронні каталоги для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Тобто звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель складає та оприлюднює саме замовник (в даному випадку - Відділ освіти, сім'ї, молоді та спорту Решетилівської районної державної адміністрації Полтавської області), а тому учасники не несуть відповідальності і не можуть впливати на інформацію надану в ньому. ФОП Випущенко Л.М. не володіє інформацією про те, якими номерами телефонів користуються інші учасники, тому занесення контактного телефону іншого учасника у звіт про договір про закупівлю, укладений з ФОП Випущенко Л.М. є відповідальністю замовника. Маємо припущення, що у даного замовника були інші укладені договори з ТОВ «Торгова компанія «Світ продуктів» і при заповнення звіту про договір про закупівлю сталася механічна помилка.
ФОП Випущенко Л.М. надає скан-копію оригіналу договору поставки № 37 від 22.01.2019 року, на який посилається Замовник, у якому не зазначаються контактні телефони ні постачальника, ні покупця.
Також хочемо зазначити, що тендерний комітет Комунального підприємства "Кременчуцький обласний спеціалізований будинок дитини Полтавської обласної ради" повинен розглядати відповідність тендерної пропозиції, виходячи з наявних документів, наданих у конкретній пропозиції. Відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» та Закону України «Про захист економічної конкуренції» замовник не має повноважень щодо самостійного визначення осіб як пов’язаних за відсутності ознак, викладених у п. 20 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, ФОП Випущенко Л.М. не погоджується з рішенням тендерного комітету Комунального підприємства "Кременчуцький обласний спеціалізований будинок дитини Полтавської обласної ради" щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Випущенко Л.М. та просить Замовника скасувати рішення про відхилення її тендерної пропозиції.
Пов'язані документи:
Учасник
- договір ВО Решелилівка.pdf 26.12.2020 14:30
Дата подачі:
26.12.2020 14:30
Вирішення:
Доброго дня! У відповідь на вашу вимогу щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Випущенко Л. М. (ІПН 3087506383), вказаною в протоколі №02ВТ/1в від 18.12.2020 року, повідомляємо наступне: членами тендерного комітету було встановлено, що Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна не відповідає вимогам встановленим статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі», це є підтверджено наявною у публічному доступі інформації – модуля аналітики майданчику Прозорро та ДП «Прозорро», виявленням збігу контактних даних, що свідчить про пов’язаність ФОП Випущенко Л. М. з іншим учасником процедури закупівлі, відповідно до п. 20 ч.1 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Тендерний комітет комунального підприємства «Кременчуцький обласний спеціалізований будинок дитини Полтавської обласної ради» вважає, що необхідно керуватися нормами Закону України «Про публічні закупівлі», забезпечувати ефективне та прозоре здійснення закупівель для створення конкурентного серидовища, запобігання проявам корупції та розвитку добросовісної конкуренції, яка забезпечує ефективний розподіл та використання ресурсів.
Відповідно до ч. 2 п. 4 Закону України «Про захист економічної конкуренції» антиконкурентними узгодженими діями, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів. Такі узгоджені дії визнаються антиконкурентними, якщо вони, відповідно до ч. 1 ст. 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» призвели чи можуть призвести до недопущення, усунення чи обмеження конкуренції.
Керуючись ст. 36 Закону України «Про захист економічної конкуренції», Учасник має право звернутися до Антимонопольного комітету України із заявою щодо проведення перевірки викладених вище фактів, так як на сьогодні обов'язок захисту економічної конкуренції покладено на Антимонопольний комітет України та відповідно Комітет володіє інструментами для виявлення, розслідування та припинення порушення права інших учасників на добросовісну конкуренцію.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції Випущенко Л.М.
Номер:
b747712e1c304ced822bc31f2da6ed53
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-27-008663-b.b1
Назва:
Вимога про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції Випущенко Л.М.
Вимога:
За результатом розгляду тендерних пропозицій 18 грудня 2020 року тендерним комітетом Комунального підприємства "Кременчуцький обласний спеціалізований будинок дитини Полтавської обласної ради" Фізичну особу-підприємця Випущенко Людмилу Миколаївну було дискваліфіковано. З даним рішенням ФОП Випущенко Л.М. не погоджується.
Відповідно до п. 20 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» пов’язана особа - особа, яка для цілей цього Закону відповідає будь-якій із таких ознак:
юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з учасником процедури закупівлі;
фізична особа або члени її сім’ї, які здійснюють контроль над учасником процедури закупівлі;
службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, уповноважена здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин, а також члени сім’ї такої службової (посадової) особи;
фізична особа - уповноважена особа замовника, керівник замовника та/або члени їхніх сімей, які здійснюють контроль над учасниками процедури закупівлі або уповноважені здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин.
Під здійсненням контролю розуміється можливість здійснення вирішального впливу на господарську діяльність учасника процедури закупівлі. Такий вплив може здійснюватися безпосередньо або через інших фізичних чи юридичних осіб, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма їхніми активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу або результати голосування, а також можливість визначати умови господарської діяльності, надавати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління учасника процедури закупівлі, або володіння часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менше 25 відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі.
Для фізичної особи загальна сума володіння часткою у статутному капіталі учасника процедури закупівлі визначається залежно від обсягу корпоративних прав, що сукупно належать такій фізичній особі, членам її сім’ї та юридичним особам, які контролюються такою фізичною особою або членами її сім’ї.
Для цілей цього Закону членами сім’ї вважаються подружжя, діти, батьки, рідні брати і сестри, дідусі, бабусі, онуки, усиновлювачі, усиновлені, а також інші особи, за умови їх постійного проживання разом із пов’язаною особою і ведення з нею спільного господарства.
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна не підпадає під жодну з вищезазначених ознак, а тому не є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі.
Факт укладення договору найму (оренди) транспортного засобу між Фізичною особою-підприємцем Випущенко Людмилою Миколаївною та Ласкавенком Сергієм Олександровичем, який являється директором Учасника 3 даної закупівлі - ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ" не є відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» ознакою, що визначає даних осіб пов’язаними.
Таким чином тендерна пропозиція ФОП Випущенко Людмили Миколаївни відповідає умовам тендерної документації.
ФОП Випущенко Л.М. не погоджується з рішення тендерного комітету Комунального підприємства "Кременчуцький обласний спеціалізований будинок дитини Полтавської обласної ради" щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Випущенко Л.М. та просить Замовника скасувати рішення про відхилення її тендерної пропозиції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.12.2020 20:25
Вирішення:
Доброго дня! У відповідь на вашу вимогу та додатково до вказаної підстави щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Випущенко Л. М. (ІПН 3087506383), вказаною в протоколі №02ВТ/1в від 18.12.2020 року, повідомляємо наступне: виходячи з наявної у публічному доступі інформації – модуля аналітики майданчику Прозорро та ДП «Прозорро», виявлено збіг контактних даних, а саме: контактний номер телефону керівника ФОП Випущенко Л. М. (звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівлі UA-2019-05-28-000294-b) та керівника ТОВ «Торгова компанія «Світ продуктів» в Відомостях про учасника процедури закупівлі, наданого у складі тендерної пропозиції до закупівлі молока (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-27-008663-b), що свідчить про те, що ФОП Випущенко Л. М. є пов’язаною особою з іншим учасником процедури закупівлі, відповідно до п. 20 ч.1 ст.1 та п.1 п.п7 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ч. 2 п. 4 Закону України «Про захист економічної конкуренції» антиконкурентними узгодженими діями, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів. Такі узгоджені дії визнаються антиконкурентними, якщо вони, відповідно до ч. 1 ст. 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» призвели чи можуть призвести до недопущення, усунення чи обмеження конкуренції.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про захист економічної конкуренції» узгодженими діями є укладання суб'єктами господарювання угод у будь - якій формі, прийняття об'єднаннями рішень у будь - якій формі, а також будь - яка інша погоджена конкурентна поведінка (діяльність, бездіяльність) суб'єктів господарювання. Особи, які чинять чи мають намір чинити узгоджені дії, є учасниками узгоджених дій.
Вчинення антиконкурентних узгоджених дій забороняється і тягне за собою відповідальність згідно із Законом України «Про захист економічної конкуренції».
Тендерний комітет комунального підприємства «Кременчуцький обласний спеціалізований будинок дитини Полтавської обласної ради» вважає, що необхідно розвивати та захищати добросовісну конкуренцію, яка забезпечує ефективний розподіл та використання ресурсів, науково - технічний та економічний прогрес. На сьогодні обов'язок захисту економічної конкуренції покладено на Антимонопольний комітет України та відповідно Комітет володіє інструментами для виявлення, розслідування та припинення порушення права інших учасників на добросовісну конкуренцію та право Замовника на максимальну ефективність у своїй діяльності.
Враховуючи викладене та керуючись ст. 36 Закону України «Про захист економічної конкуренції», Учасник має право звернутися до Антимонопольного комітету України із заявою щодо проведення перевірки викладених вище фактів.
Статус вимоги:
Відхилено