• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Бактерицидні лампи та Бактерицидні опромінювачі настінні (згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015: 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (НК 024:2019: «Класифікатор медичних виробів» 35150 Лампа ультрафіолетова герміцидна))

Проводиться на очікувану вартість. Обсяги закупівлі можуть бути зменшені в залежності від виділених фактичних бюджетних асигнувань

Завершена

40 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 400.00 UAH
Період оскарження: 27.11.2020 15:04 - 09.12.2020 00:00
Вимога
Відхилено

2

Номер: 0da6d8f719fd4bd8a66976d34991a591
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-27-007898-b.a3
Назва: 2
Вимога:
Вітаю вас знову, Шановний Замовнику! Спробую Вам пояснити простою мовою. По-перше, Що може бути документальним підтвердженням офіційних відкритих ресурсів з найвищим органом юридичної сили держави - Законом? По-друге, якщо різні виробники надають певні документи, це означає, що це їх право чи обов'язок? Виходить, офіційно постачають бюджетним організаціям держави опромінювачі лише ТМ "Заповіт" і ще декілька виробників, а інші нахабно порушують закон? По-третє, якщо ми дійсно помиляємось і опромінювач є медичними виробом: відповідно до Наказу № 49 "Про затвердження Порядку ведення Державного реєстру та Порядку видачі Підтвердження про державну реєстрацію, медичної техніки та виробів медичного призначення", а саме "Порядку ведення Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення" від 06.02.2008, п.2: Унесення медичної техніки та виробів медичного призначення (далі - медичні вироби) до Державного реєстру є обов'язковою підставою для їх увезення на митну територію України, реалізації та використання в медичній практиці на Україні. Нижче у додатку Порядок видачі Підтвердження про державну реєстрацію медичної техніки та виробів медичного призначення є пункт: Юридична (фізична) особа, що має намір ввозити медичну техніку та вироби медичного призначення на митну територію України, має право отримати Підтвердження про державну реєстрацію медичної техніки та виробів медичного призначення (далі - Підтвердження) в Україні (додаток). Ми. як учасник, бажаємо запропонувати товар українського походження. Підскажіть, будь ласка, як нам бути, якщо Закон інформує нас про одне, а ви вимагаєте інше? Послилання на наказ: https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0049282-08#Text Будь ласка, ознайомтесь. Якщо ваша думка зміниться, будь ласка, переглянте ще раз вимоги щодо сертифікатів ISO, висновків на виріб (не враховуючи лампи), посвідчення реєстрації. Тлумачення ЗУ, жодні документи не відносять опромінювач до класу медичних виробів. У випадку, якщо ми помиляємось, зверніть увагу на вимогу щодо реєстрації опромінювача. Успіхів!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Ваша вимога уважно розглянута та відхилена з наступних підстав: 1. Бактерицидний опромінювач є медичним виробом, що засвідчується: • Постанова КМУвід 20 березня 2020 р. № 224 «Про затвердження переліку лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), які звільняються від сплати ввізного мита та операції з ввезення яких на митну територію України звільняються від оподаткування податком на додану вартість» відносить Бактерицидний опромінювач до медичних виробів за кодом 9018200000. • наявність Бактерицидного опромінювача в Державному реєстрі медичної техніки та виробів медичного призначення; • наявність Бактерицидного опромінювача за кодом 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні на офіційному майданчику Prozorro Market. 2.Тендерна документація розроблена у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі" і жодним чином не обмежує конкурентних засад проведення закупівлі. 3.Усі тендерні пропозиції, незалежно від виробника і країни походження , будуть оцінюватись у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі" на конкурентних засадах, згідно з принципом об’єктивного та неупередженого визначення переможця закупівлі. Враховуючи викладене, вимогу відхилено.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

2

Номер: ae461d4044ef47c3b62750feec685157
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-27-007898-b.a2
Назва: 2
Вимога:
Вітаю вас знову, Шановний Замовнику! Спробую Вам пояснити простою мовою. По-перше, Що може бути документальним підтвердженням офіційних відкритих ресурсів с найвищим органом юридичної сили держави - Законом? По-друге, якщо різні виробники надають певні документи, це означає, що це їх обов'язок і ви маєте підстави вимагати такі документи? Виходить, офіційно постачають бюджетним організаціям держави опромінювачі лише декілька виробників, а інші нахабно порушують закон? По-третє: відповідно до Наказу № 49 "Про затвердження Порядку ведення Державного реєстру та Порядку видачі Підтвердження про державну реєстрацію, медичної техніки та виробів медичного призначення", а саме "Порядку ведення Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення" від 06.02.2008, п.2: Унесення медичної техніки та виробів медичного призначення (далі - медичні вироби) до Державного реєстру є обов'язковою підставою для їх увезення на митну територію України, реалізації та використання в медичній практиці на Україні. Нижче у додатку Порядок видачі Підтвердження про державну реєстрацію медичної техніки та виробів медичного призначення є пункт: Юридична (фізична) особа, що має намір ввозити медичну техніку та вироби медичного призначення на митну територію України, має право отримати Підтвердження про державну реєстрацію медичної техніки та виробів медичного призначення (далі - Підтвердження) в Україні (додаток). Ми. як учасник бажаємо запропонувати товар українського походження. Підскажіть, будь ласка, як нам бути, якщо Закон інформує нас про одне, а ви вимагаєте інше? Послилання на наказ: https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0049282-08#Text
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: помилки
Дата скасування: 02.12.2020 21:29
Вимога
Відхилено

Вимога щодо усунення порушень

Номер: 105dfa68365947d69ba540e022c38aa4
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-27-007898-b.a1
Назва: Вимога щодо усунення порушень
Вимога:
Шановний Замовнику! Зверніть увагу, що відповідно до Постанови* Кабінету Міністрів України №753 від 2 жовтня 2013 року, а саме п. 2.9 Загальної частини Технічного регламенту щодо медичних виробів, зазнчено наступне: медичний виріб — будь-який інструмент, апарат, прилад, пристрій, програмне забезпечення, матеріал або інший виріб, що застосовуються як окремо, так і в поєднанні між собою (включаючи програмне забезпечення, передбачене виробником для застосування спеціально для діагностичних та/або терапевтичних цілей та необхідне для належного функціонування медичного виробу), призначені виробником для застосування з метою забезпечення діагностики, профілактики, моніторингу, лікування або полегшення перебігу хвороби пацієнта в разі захворювання, діагностики, моніторингу, лікування, полегшення стану пацієнта в разі травми чи інвалідності або їх компенсації, дослідження, заміни, видозмінювання або підтримування анатомії чи фізіологічного процесу, контролю процесу запліднення та основна передбачувана дія яких в організмі або на організм людини не досягається за допомогою фармакологічних, імунологічних або метаболічних засобів, але функціонуванню яких такі засоби можуть сприяти. Оскільки опромінювачі бактерицидні не є приладом, що використовується з метою забезпечення діагностики, профілактики, моніторингу, лікування або полегшення перебігу хвороби пацієнта в разі захворювання, діагностики, моніторингу, лікування, полегшення стану пацієнта в разі травми чи інвалідності або їх компенсації, дослідження, заміни, видозмінювання або підтримування анатомії чи фізіологічного процесу, контролю процесу запліднення та основна передбачувана дія яких в організмі або на організм людини не досягається за допомогою фармакологічних, імунологічних або метаболічних засобів, але функціонуванню яких такі засоби можуть сприяти, предмет закупівлі не підпадає під Постанову Кабінету Міністрів України №753 від 2 жовтня 2013 року, а отже ви не маєте підстав вимагати наявність завіреної копії реєстраційного посвідчення МОЗ України (з додатками) або копії свідоцтва про державну реєстрацію МОЗ України (з додатками), що свідчить про наявності товару в Державному реєстрі медичної техніки та виробів медичного призначення (опромінювач бактерицидний не є медичним виробом) оскільки ЗУ не передбачено обов'язкове отримання таких документів опромінювачем бактерицидним з вищенаведених причин, а отже вимога Замовника є такою, що хоч і ненавмисно, але що звужує коло потенційних учасників торгів. Просимо Вас визнати вимоги щодо наявності вищенаведених документів на товар такими, що не впливатимуть на зсіст тендерних пропозицій учасників з вищенаведених причин. З повагою! *Постанова: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/753-2013-%D0%BF#Text
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Ваша вимога уважно розглянута та відхилена з наступних підстав: 1.Ваше твердження про те, що Бактерицидний опромінювач не є медичним виробом, є помилковим, таким, що не відповідає дійсності та не має документального підтвердження. 2. Різноманітні виробники Бактерицидних опромінювачів надають разом з поставленим товаром пакет документів для підтвердження їх відповідності, а саме паспорт, Декларацію відповідності вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів, Свідоцтво про державну реєстрацію, що свідчить про наявність товару в Державному реєстрі медичної техніки та виробів медичного призначення. Дана інформація є у відкритих джерелах. Наприклад, в Державному реєстрі медичної техніки та виробів медичного призначення зареєстровано за номером 5913/2006 Опромінювачі бактерицидні. 3.Тендерна документація розроблена у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі" і жодним чином не обмежує конкурентних засад проведення закупівлі. Враховуючи викладене, вимогу відхилено.
Статус вимоги: Відхилено