• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Масло

Тендерна пропозиція учасника та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї готуються українською мовою. Замовник не вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції. Математична формула для розрахунку приведеної ціни - не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. Джерело фінансування: Місцевий бюджет, власний бюджет.

Завершена

1 774 722.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 873.61 UAH
Період оскарження: 27.11.2020 14:19 - 11.12.2020 00:00
Скарга
Відхилено

скарга

Номер: 560fbb5606e04456913beec64d1099b7
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-27-006847-b.c3
Назва: скарга
Скарга:
Не правомірно прийняте рішення про переможця закупівлі №8411939
Дата розгляду скарги: 18.01.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.01.2021 11:45
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 02.02.2021 20:18
Автор: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОВАЛЬЧУК ДМИТРО В'ЯЧЕСЛАВОВИЧ, Дмитро Ковальчук 380501533138 torgprodgroup.dk@gmail.com
Вимога
Є відповідь

оскарження рішення замовника

Номер: ff93fd02c6d94a04b1ac4298a4061613
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-27-006847-b.c2
Назва: оскарження рішення замовника
Вимога:
Шановний Замовнику! Враховуючи відповідь Замовника на вимогу, щодо усунень дискримінаційних умов від 04.12.20 року, де зазначено, що «Учасник повинен мати актуальний протокол досліджень на вміст ГМО. Разом з тим, з аналізу вимог чинного законодавства, які регулюють проведення досліджень на наявність/відсутність генетично модифікованих організмів норми щодо терміну дії проведених досліджень відсутні». У складі тендерної документації в додатку 3, яка стосується технічної, якісної та кількісної характеристики предмета закупівлі, зазначена вимога, щоб: «Усі документи які подаються у складі тендерної пропозиції повинні бути чинні на момент подання тендерної пропозиції.». Зазначаємо, що документацію конкурсних торгів подано з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» . Враховуючи обставини, що на виконання вимог Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів», Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів», Закону України «Про державну систему біобезпеки при створенні, випробуванні, транспортуванні та використанні генетично модифікованих організмів» інформація про наявність, відсутність генетично-модифікованих організмів повинна міститись на пакуванні Товару, а також обіг товарів, продуктів та сировини які містять генетично-модифіковані організми повинні бути зареєстровані в порядку передбаченому законом. Крім того, згідно вимог чинного законодавства - продукти харчування, які використовуються для харчування дітей не можуть вироблятись із сировини, яка містить генетично модифіковані організми. ТОВ «Деражнянський молочний завод» самостійно здійснює перевірку якості та у своєчасні терміни проводить дослідження (випробування) на мікробіологічні показники, радіонукліди, пестициди, токсичні елементи, антибіотики, мікотоксини, наявність/відсутність ГМО та наявність/відсутність рослинних жирів продукції в акредитованих лабораторіях, які підтверджуються документами: 1. Учасником закупівлі надано сертифікат на відсутність ГМО № 006279 д.к./19 від 02 січня 2020 року, та в пункті «Термін дії експертного висновку: Діє до 02 січня 2021р.». Тому вимога з Додатку 3, щодо чинності документів є забезпечена, разом з тим ФОП Ковальчук Дмитро В’ячеславович надав лист-пояснення щодо дійсності протоколу на ГМО. 2. На підтвердження відсутності рослинних жирів у запропонованому маслі Учасник надав Експертний висновок №005545 д.к./20 від 09 грудня 2020 року виданий акредитованою лабораторією, в якому зазначено: Масло солодковершкове «Селянське» 72,5% жирності відповідає ДСТУ 4399:2005 та за розгорнутим жиро – кислотним складом відповідає жиро – кислотному складу молочного жиру. Жодних рослинних жирів в маслі не виявлено, разом з тим ФОП Ковальчук Дмитро В’ячеславович надав лист-пояснення щодо протоколу на відсутність рослинних жирів у продукції, бо Учасником подано розгорнуту інформацію у відсотках кожного жиро-кислотного компонента, який входить у склад продукції. Але Замовник прийняв рішення, що у складі пропозиції Учасника ФОП Ковальчук Дмитро В’ячеславович відсутній протокол випробувань продукції на вміст ГМО виданий не раніше листопада 2020р., а також у складі пропозиції відсутній протокол випробувань продукції на наявність/відсутність рослинних жирів, що призвело до відхилення тендерної пропозиції, хоча всі ці документи подані в тендерній документації, термін дії яких не вийшов (чинний на сьогодні та на момент подання розкриття пропозицій), а документи вважаються вірно оформленими згідно вимог чинного Законодавства та надано незалежну експертну оцінку акредитованої лабораторії, а якість продукції відповідає ДСТУ 4399:2005 та наявність рослинних жирів і ГМО в продукції є недопустимою. Тому у складі тендерної пропозиції, Учасником надана якісна продукція з урахуванням усіх вимог в тендерній документації у повному обсязі, а відхилення пропозиції ФОП Ковальчук Дмитра В’ячеславовича є безпідставним, та таким яке суперечить чинному законодавству. У разі відхилення даної вимоги, я буду змушений звернутися до Антимонопольного комітету, щодо усунення порушень в закупівлі товарів.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! Повідомляємо Вас, що Учасникам закупівлі необхідно було надати протокол випробувань продукції на вміст ГМО ВИДАНИЙ НЕ РАНІШЕ ЛИСТОПАДА 2020р. та протокол випробувань продукції на наявність/відсутність рослинних жирів. А тому звертаємо Вашу увагу на те, що Вашу тендерну пропозицію було відхилено НЕ з причини відсутності актуального протоколу випробувань продукції на вміст ГМО, а з наступних причин: - відсутній протокол випробувань продукції на вміст ГМО ВИДАНИЙ НЕ РАНІШЕ ЛИСТОПАДА 2020р., - у складі пропозиції відсутній протокол випробувань продукції на наявність/відсутність рослинних жирів.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні умови тендерної документації

Номер: 9aa282764cf3453ba4ae69facd1e7b6b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-27-006847-b.b1
Назва: Дискримінаційні умови тендерної документації
Вимога:
Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради ЛИСТ-ВИМОГА Шановний замовнику, ще раз ПРОСИМО звернути увагу на тендерну документацію згдіно вимог додатку №1 до документації торгів зокрема підпункту 3.2. вимагається наступне "На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати копії/скановані копії документів/у на підтвердження виконання у повному обсязі не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці (акти/накладні). Вимога: Просимо зробити зміни в цьому пункті щодо надання копій ВСІХ актів/накладних згідно аналогічного договору, а натомість підтвердженням виконанням договору зробити позитивний Лист-відгук, у якому Замовник повинен вказати: номер, дату укладання, суму (ціну) та предмет договору, а також інформацію про належне виконання договору. На підтвердження листа-відгука та аналогічного виконання договору надати учасниками копії/скановані копії документів (акти/накладні) на першу та останню поставку у кількості не менше однієї скан-копій за кожен вищевказаний період. Наша вимога базується на тому, що ми як учасники повинні прикласти для виконання теперішніх вимог близько двох тисяч документів, що унеможливлює завантажити файли більше 50 МБ в систему закупівель одним файлом. Згідно із додатком 3, пунктом «Для підтвердження якості продукції Учасники надають (завантажують) у складі пропозиції:» Учасник повинен надати протокол випробувань продукції на вміст ГМО виданий не раніше листопада 2020р. ця умова є дискримінаційною, тому що протокол випробувань продукції на вміст ГМО проводяться один раз на рік та зазначаються внизу Протоколу (Експертного висновку) в пункті «Термін дії експертного висновку (протоколу)». Тому для прикладу, якщо протокол ГМО зроблений 01.01.2020р., то термін його дії буде відповідати одному році – до 01.01.2021р., а прийом пропозицій до 13.12.2020р., то це означає, що документ чинний на момент проведення торгів, а умова терміну видачі протоколу до ЛИСТОПАДА 2020р. підтверджує дискримінацію учасників. Складається враження, що даними пунктами є навмисна дискримінація, що надає перевагу іншим залежним від тендерного комітету учасників. Тому ПРОСИМО внести відповідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Тендерну документацію розроблено з дотриманням усіх вимог, установлених ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством, та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи обставини, що на виконання вимог Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів», Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів», Закону України «Про державну систему біобезпеки при створенні, випробуванні, транспортуванні та використанні генетично модифікованих організмів» інформація про наявність, відсутність генетично-модифікованих організмів повинна міститись на пакуванні Товару, а також обіг товарів, продуктів та сировини які містять генетично-модифіковані організми повинні бути зареєстровані в порядку перебаченому законом. Крім того, згідно вимог чинного законодавства продукти харчування, які використовуються для харчування дітей не можуть вироблятись із сировини та містити генетично модифіковані організми, тому зазначена вимога обумовлена тим, що для поставки Учасником якісного товару згідно з предметом закупівлі та відповідністю вимогам Замовника Учасник повинен мати актуальний протокол досліджень на вміст ГМО. Разом з тим, з аналізу вимог чинного законодавства, які регулюють проведення досліджень на наявність/відсутність генетично модифікованих організмів норми щодо терміну дії проведених досліджень відсутні. Також, на у кожному регіоні України наявні установи та організації, які проводять дослідження щодо наявності/відсутності генетично модифікованих організмів в продуктах харчування та будь-які обмеження на законодавчому рівні щодо їх отримання відсутні. Окремо зазначаємо, що Орган оскарження неодноразово приймав рішення щодо необґрунтованості оскарження вимоги щодо неможливості надання документів отримання яких є безперешкодним (як приклад рішення №10500-р/пк-пз від 11.10.2018 (UA-2018-09-06-001460-b). Також варто зазначити, що Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає норм, які обмежують право замовника вимагати від учасника документального підтвердження відповідності та компетентності учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі. Звертаємо увагу, що закупівля товару для харчування дітей є вкрай відповідальною та соціально важливою закупівлею, а функцією тендерного комітету є максимально ефективне проведення зазначеної закупівлі. Тому, вважаємо, що вищезазначені вимоги жодним чином не є дискримінаційними, оскільки будь-який учасник може отримати вказані документи, у разі його відповідності встановленим вимогам щодо системи управління якістю харчових продуктів. Разом з цим повідомляємо, що до тендерної документації, в частині надання копій/сканованих копій документів/у на підтвердження виконання у повному обсязі не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці (акти/накладні), будуть внесені зміни.
Статус вимоги: Відхилено