• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Інтерактивна панель з вбудованим комп’ютером, з необхідним програмним забезпеченням

Завершена

199 980.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 999.90 UAH
Період оскарження: 26.11.2020 23:10 - 02.12.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Незаконна вимога

Номер: 73a370fcfd3a41a0a8cc2ec36557aefa
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-26-013338-b.b3
Назва: Незаконна вимога
Вимога:
Шановний Замовнику, у своїх вимогах ВИ вказуєте наступне: " У якості таких гарантій Учасник надає сканкопію оригіналу(ів) гарантійного(их)/ авторизаційного(их) листа(ів) виробника(ів) (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника(ів), дистриб'ютора(ів), яким підтверджується можливість поставки вказаних складових предмета закупівлі у кількості, відповідної якості та з відповідними гарантійними строками, строками поставки, визначеними цією тендерною документацію та тендерною пропозицією Учасника." Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Отже, наполягаємо на видаленні вказаної дискримінаційної вимоги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Закупівля проводиться відповідно до ст.14 Закону «Про публічні закупівлі». В межах даної Закупівлі Замовник вважає за необхідне, задля закупівлі якісного обладнання, встановити документальний спосіб підтвердження технічних, якісних, та гарантійних вимог до предмету закупівлі. Оголошення не обмежує спосіб підтвердження виключно авторизаційним листом від виробника. Замовник не вважає дану вимогу дискримінаційною.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Видалення дискримінаційних вимог

Номер: 3bb86b50d7ab44dd96dc901ed4b1427a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-26-013338-b.b2
Назва: Видалення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний замовник. Вимагаємо вилучити пункт з технічного завдання "Єдиний програмний комплекс для моніторингу швидкості інтернету та моніторингу використання ПЗ групованного по його типу. Доступ до статистики моніторингу через власний кабінет користувача в on-line режимі з операційних систем Windows, MacOS та Linux. Статистика використання ПЗ відображається груповано по його типу та з погодинною, поденною, потижневою та помісячною розбивкою. Статистика швидкості інтернету відображається поденно. У користувача має бути доступ до необробленого логу, який відправляє комп'ютер на сервер статистики для контролю зібраної інформації. Україномовна локалізація. підписка (ліцензія) – не менше 2-х років." або надати назви мінімум 2-х виробників та програмних продуктів які б відповідали даним вимогам. На даний момент цим вимогам відповідає лише програмний засіб "EdPro Monitoring Service, Виробник ТОВ «ЕДПРО ДИСТРИБЮШН», версія 2.0.832 https://edpro.ua/monitoring". Ми вивчили ринок, тому якщо замовник не знає виробника або назву програмного засобу який би відповідав вимогам крім наведеного вище, то даний пункт являється дискримінаційною вимогою та порушує принципи недискримінації учасників під час публічних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Закупівля проводиться відповідно до ст.14 Закону «Про публічні закупівлі». Вимоги до предмета закупівлі відповідають п.4 ст.14 Закону «Про публічні закупівлі» та не містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Таким чином, Замовник жодним чином не порушує принципів здійснення публічних закупівель та діє виключно в рамках ЗУ «Про публічні закупівлі». У Вашій вимозі не вказано які саме технічні характеристики додаткового ПЗ Ви вважаєте дискримінаційними та такими, що відсутні в ПЗ інших постачальників.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Видалення дискримінаційної вимоги

Номер: 5cde0a37527e4c6398ccdb96c6f02aa7
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-26-013338-b.a1
Назва: Видалення дискримінаційної вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику! У Додатку 2 до тендерної документації в описі технічних характеристик Інтерактивної панелі Ви вказуєте про наявність: USB 2.0 – 3 шт., USB 3.0 – 9 шт., USB Type-C – 1 шт., Ethernet – 2 шт., Bluetooth 4.2, HDMI – 5 шт., VGA – 2 шт., DisplayPort – 1 шт., SPDIF – 1 шт. Проте звертаємо Вашу увагу, що вказані характеристики має лише 1 модель Інтерактивної панелі від 1 виробника. Підібрати їй аналоги неможливо, тому це є порушенням принципів здійснення держаних закупівель та звуженням кола учасників. Таким чином, наполягаємо на видаленні зазначених дискримінаційних характеристик або заміні їх відповідно до рекомендацій МОН України задля забезпечення добросовісної конкуренції та раціонального витрачання бюджетних коштів. В іншому разі Ви закупите прописане обладнання, яке не є найкращої якості на території України. Якщо Ви відмовитесь внести зміни, то надайте вичерпну розгорнуту відповідь щодо обгрунтування такої великої кількості портів та роз'ємів, щодо мети їх використання та призначення. Поясніть, наприклад, як Ви плануєте одночасно використовувати USB 2.0 у кількості 3 шт. та USB 3.0 у кількості 9 шт. або, наприклад, HDMI у кількості 5 шт. Тому, що розумного пояснення від технічних експертів не знайшлося. Рекомендуємо Вам проаналізувати свої вимоги та спеціальну літературу з даного питання і прийти правильного висновку. Оскільки дана вимога носить прямо дискримінаційний характер!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Закупівля проводиться відповідно до ст.14 Закону «Про публічні закупівлі». Вимоги до предмета закупівлі відповідають п.4 ст.14 Закону «Про публічні закупівлі». У Вашій вимозі не вказано які саме кількісні характеристики інтерфейсів є, на Вашу думку, дискримінаційними, а лише перелічуєте всі інтерфейси інтерактивної панелі та їх кількість.
Статус вимоги: Відхилено