• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний середній ремонт автомобільної дороги Доманове – Ковель – Чернівці - Тереблече на ділянці км 194+000 - км 199+000

Поточний середній ремонт автомобільної дороги Доманове – Ковель – Чернівці - Тереблече на ділянці км 194+000 - км 199+000

Завершена

33 467 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 33 467.60 UAH
Період оскарження: 03.02.2017 16:18 - 02.03.2017 00:00
Скарга
Розгляд припинено

Вимога про допуск ТОВ "Стиль-Декор" до аукціону

Номер: 3ff531b4156244ce85aa6bfe42147672
Ідентифікатор запиту: UA-2017-02-03-001351-c.a2
Назва: Вимога про допуск ТОВ "Стиль-Декор" до аукціону
Скарга:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Стиль – Декор» прийняло участь в процедурі відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю послуг: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги Доманове – Ковель – Чернівці - Тереблече на ділянці км 194 + 000 - км 199 + 000 (ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг)» (UA-2017-02-03-001351-c), замовником якої є Служба автомобільних доріг у Рівненській області. Дата завершення прийому пропозицій – 06.03.2017 р., початок аукціону – 20.03.2017 р. Протоколом розгляду тендерних пропозицій на закупівлю послуг №62 від 14.03.2017 р. Замовником, відповідно до п.4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Стиль – Декор» та зазначено, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Підставою невідповідності умовам тендерної документації тендерної пропозиції ТОВ «Стиль – Декор» Замовником визначено - не надання доказу наявності досвіду виконання аналогічних договорів. Оскільки, долучений договір та докази виконання робіт по капітальному ремонту вулиці Вишенського в м.Острог, довідки КБ-2 та КБ-3 і відгук замовника - не є аналогічними відповідно до умов тендерної документації, так як об’єкт на якому виконувалися роботи, а саме - дорога, не має статусу – дороги загального користування. З таким висновком замовника не можна погодитися з огляду на наступне: ЗУ «Про публічні закупівлі» не визначено поняття аналогічного договору, в той же час, вказаний закон не містить обмеження в частині підтвердження досвіду виконання аналогічного договору на конкретних ОБ"ЄКТАХ (наприклад на конкретних дорогах: автомобільних дорогах загального користування; вулицях і дорогах міст та інших населених пунктів; відомчих (технологічних) автомобільних доріг; автомобільних дорогах на приватних територіях). Не передбачено законом і розмежування об"єктів на яких проводилися аналогічні роботи /надавалися послуги за належністю об"єктів до державної чи комунальної форми власності . Фактично, зазначена вимога про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору на конкретних об’єктах - дорогах загального користування, містить порушення вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки обмежує конкуренцію і є дискримінаційною. Законом України «Про публічні закупівлі» заборонено Замовнику вносити до тендерної документації вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників: - Статтями 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та забороненою Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. - Статтею 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації та її змісту. - Згідно ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отже, вважаємо, що ТОВ «Стиль – Декор» правомірно, відповідно до чинного законодавства, надало в якості доказу виконання аналогічного договору – аналогічних видів робіт, копію договору з виконання робіт по капітальному ремонту вулиці Вишенського в м.Острог, довідки КБ-2 та КБ-3 і відгуку замовника. Враховуючи вищевикладене, наполягаємо дотриматися норм чинного законодавства та допустити ТОВ «Стиль – Декор» до аукціону, оскільки нашим товариством доведено наявність досвіду виконання аналогічного договору – за ознакою – аналогічні види робіт. При цьому, звертаємо увагу, що відповідно до ст.. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель є підставою для відміни торгів чи визнання їх такими, що не відбулися.
Пов'язані документи: Орган оскарження
Опис причини скасування: Помилково завантажено як скаргу, на разі ТОВ "СТИЛЬ-ДЕКОР" звертається з вимогою
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 16.03.2017 09:54
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 21.03.2017 20:41
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "Стиль-Декор", Мельник І.Д. 380362436196 styl22579791@gmail.com
Скарга
Розгляд припинено

Вимога про допуск ТОВ "СТИЛЬ-ДЕКОР" до аукціону

Номер: c539d0cf7d1b417c9fd7b5749affd6c1
Ідентифікатор запиту: UA-2017-02-03-001351-c.a3
Назва: Вимога про допуск ТОВ "СТИЛЬ-ДЕКОР" до аукціону
Скарга:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Стиль – Декор» прийняло участь в процедурі відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю послуг: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги Доманове – Ковель – Чернівці - Тереблече на ділянці км 194 + 000 - км 199 + 000 (ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг)» (UA-2017-02-03-001351-c), замовником якої є Служба автомобільних доріг у Рівненській області. Дата завершення прийому пропозицій – 06.03.2017 р., початок аукціону – 20.03.2017 р. Протоколом розгляду тендерних пропозицій на закупівлю послуг №62 від 14.03.2017 р. Замовником, відповідно до п.4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Стиль – Декор» та зазначено, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Підставою невідповідності умовам тендерної документації тендерної пропозиції ТОВ «Стиль – Декор» Замовником визначено - не надання доказу наявності досвіду виконання аналогічних договорів. Оскільки, долучений договір та докази виконання робіт по капітальному ремонту вулиці Вишенського в м.Острог, довідки КБ-2 та КБ-3 і відгук замовника - не є аналогічними відповідно до умов тендерної документації, так як об’єкт на якому виконувалися роботи, а саме - дорога, не має статусу – дороги загального користування. З таким висновком замовника не можна погодитися з огляду на наступне: ЗУ «Про публічні закупівлі» не визначено поняття аналогічного договору, в той же час, вказаний закон не містить обмеження в частині підтвердження досвіду виконання аналогічного договору на конкретних ОБ"ЄКТАХ (наприклад на конкретних дорогах: автомобільних дорогах загального користування; вулицях і дорогах міст та інших населених пунктів; відомчих (технологічних) автомобільних доріг; автомобільних дорогах на приватних територіях). Не передбачено законом і розмежування об"єктів на яких проводилися аналогічні роботи /надавалися послуги за належністю об"єктів до державної чи комунальної форми власності . Фактично, зазначена вимога про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору на конкретних об’єктах - дорогах загального користування, містить порушення вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки обмежує конкуренцію і є дискримінаційною. Законом України «Про публічні закупівлі» заборонено Замовнику вносити до тендерної документації вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників: - Статтями 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та забороненою Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. - Статтею 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації та її змісту. - Згідно ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отже, вважаємо, що ТОВ «Стиль – Декор» правомірно, відповідно до чинного законодавства, надало в якості доказу виконання аналогічного договору – аналогічних видів робіт, копію договору з виконання робіт по капітальному ремонту вулиці Вишенського в м.Острог, довідки КБ-2 та КБ-3 і відгуку замовника. Враховуючи вищевикладене, наполягаємо дотриматися норм чинного законодавства та допустити ТОВ «Стиль – Декор» до аукціону, оскільки нашим товариством доведено наявність досвіду виконання аналогічного договору – за ознакою – аналогічні види робіт. При цьому, звертаємо увагу, що відповідно до ст.. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель є підставою для відміни торгів чи визнання їх такими, що не відбулися.
Пов'язані документи: Орган оскарження
Опис причини скасування: ТОВ "СТИЛЬ-ДЕКОР" відкликає подану скаргу, за неможливості подати вимогу до Замовника закупівлі
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 16.03.2017 10:20
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 21.03.2017 20:41
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "Стиль-Декор", Мельник І.Д. 380362436196 styl22579791@gmail.com
Вимога
Відхилено

Гарантія

Номер: 2f6eb71b890540fdb06b484b30891641
Ідентифікатор запиту: UA-2017-02-03-001351-c.b1
Назва: Гарантія
Вимога:
У відповідності до ч. 1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Тендерна документація має вимогу: «Учасник одночасно з поданням тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії». Пунктом 8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія. У відповідності до ст. 560 Цивільного кодексу України, за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов'язку. Частиною 1 ст. 200 Господарського кодексу України передбачено, що гарантія є специфічним засобом забезпечення виконання господарських зобов'язань шляхом письмового підтвердження (гарантійного листа) банком, іншою кредитною установою, страховою організацією про задоволення вимог управненої сторони у розмірі повної грошової суми, зазначеної у письмовому підтвердженні, якщо третя особа (зобов'язана сторона) не виконає вказане у ньому певне зобов'язання, або настануть інші умови, передбачені у відповідному підтвердженні. Листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 20.09.2016р. № 3302-06/30343-07 зазначено, що забезпечення тендерної пропозиції – надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія. Просимо надати роз’яснення чи є «електронна банківська гарантія», зазначена Вами у Тендерній документації такою, що відповідає нормам вищезазначеного законодавства України та чи буде відхилена пропозиція учасника, якщо Учасник одночасно з поданням тендерної пропозиції наддасть забезпечення тендерної пропозиції у вигляді «Електронної гарантії», (виданої банком, або фінансовою установою, або страховою організацією???
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Електронна банківська гарантія відповідає вимогам ч.1 ст. 200 Господарського кодексу України, ст. 560 Цивільного кодексу України, що передбачає видачу гарантій в електронному вигляді, що у відповідності до ст. 207 Цивільного кодексу України відповідає письмовій формі правочину. При цьому, електронний документ може бути визнаний банківською гарантією, якщо він виданий із дотриманням вимог ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг» і ЗУ «Про електронний цифровий підпис» та дозволяє з достовірністю встановити особу гаранта. У випадку надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді ″Електронної гарантії″, яка буде відповідати вимогам ч.1 ст. 200 Господарського кодексу України, ч.2 Розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції та видана з дотриманням вимог ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг» і ЗУ «Про електронний цифровий підпис» Замовником вона буде сприйнята як така, що відповідає умовам тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено