-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Торфобрикети
Торфобрикети для загальноосвітніх навчальних закладів Горохівського району Волинської області. Доставка згідно замовлень і за рахунок Постачальника.
Завершена
1 432 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 328.00 UAH
мін. крок: 1% або 14 328.00 UAH
Період оскарження:
06.01.2017 10:04 - 19.01.2017 00:00
Скарга
Відхилено
оскарження закупівлі
Номер:
2d51fc44e72049cf8ff05ee794726913
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-01-06-000055-a.a3
Назва:
оскарження закупівлі
Скарга:
Антимонопольний комітет України
Повідомляємо про те, що сертифікат якості на брикети торфові наданий фізичною особою-підприємцем Пильним Іваном Петровичем для участі у відкритих торгах на закупівлю код ДК 021-2015 (CPV): 09112000-7 - Буре вугілля і торф (брикети торфові), що проводить відділ освіти, молоді та спорту Горохівської районної державної адміністрації є недійсним. Оскільки там зазначено, що норми продукції відповідають ДСТУ 2042-92, а виробником і постачальником торфопродукції є Товариство з обмеженою відповідальністю «БіоГумос» (далі – ТзОВ «БіоГумос»).
Відомо, що Державні стандарти України (ДСТУ) – це нормативні документи, які діють на території України і використовуються усіма суб’єктами господарювання незалежно від форми власності та підпорядкування, громадянами-суб'єктами підприємницької діяльності, міністерствами (відомствами), органами державної виконавчої влади, на діяльність яких поширюється дія стандартів. Тому, відповідно до пункту 1.5. ДСТУ 2042-92 допустима норма зольності брикетів торфових для кожного підприємства повинна встановлюватись цим підприємством разом із місцевим інспекторським пунктом Української інспекції по контролю за якістю торф’яної продукції і паливних брикетів «Укрінспаливо». Відповідно до пунктів 2.1. та 2.2. даного стандарту прийомний контроль брикетів у Виробника проводить інспекція «Укрінспаливо» та Споживач або Постачальник має право проводити контрольну перевірку якості продукції разом із даною інспекцією.
Таким чином, відповідно до вище вказаного стандарту ТзОВ «Біогумос» не має права видавати самостійно сертифікат якості на продукцію без погодження інспекції «Укрінспаливо» або ж на даному документі повинна бути печатка лабораторії, яка має право проводити дані дослідження.
На підставі вище наведеного, просимо перевірити чи є ТОВ «БіоГумос» виробником брикетів торфових як це вказано у тому ж таки сертифікаті якості та чи є у даного товариства акредитована лабораторія.
Тому, відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо відхилити пропозицію Пильного І. П. як таку, що не відповідає умовами документації, адже сертифікат якості є недійним без погодження з інспекцією «Укрінспаливо». Про своє рішення просимо повідомити у встановлені законом строки. В разі незадоволення зазначених вимог ДП «Волиньторф» щодо перевірки дійсності сертифікату та інформації про те, що ТОВ «БіоГумос» є виробником торфопродукції ми змушені будемо звернутись до суду.
Пов'язані документи:
Учасник
Орган оскарження
- Рішення від 21.03.2017 1378 + Запит до публікації.pdf 22.03.2017 11:50
- Інформація про резулютивну частину рішення 1854.pdf 07.04.2017 22:41
- Рішення від 06.04.2017 1854 до публікації.pdf 11.04.2017 20:39
- Пояснення до закупівлі UA-2017-01-06-000055-a.pdf 05.04.2017 11:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.03.2017 10:44
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
11.04.2017 20:40
Скарга
Виконана замовником
Порушення замовником процедури закупівлі, зокрема, принципів недискримінації учасників та об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій
Номер:
85ff14f171aa4541b2c00a0468f4056d
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-01-06-000055-a.b2
Назва:
Порушення замовником процедури закупівлі, зокрема, принципів недискримінації учасників та об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій
Скарга:
До Антимонопольного комітету України
03035, м. Київ, МСП-03680, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Найменування замовника, рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються:
Відділ освіти, молоді та спорту Горохівської районної державної адміністрації
45700, Україна, Волинська область, Горохів, Шевченка, 15
Ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження:
Фізична особа-підприємець Пильний Іван Петрович
81220, Львівська обл., Перемишлянський р-н, м. Бібрка, вул. У. Кравченко, 9 кв. 10
СКАРГА
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати:
Відповідно до ст. 1 Закону України “Про публічні закупівлі” органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Згідно із ч. 2 ст. 18 зазначеного Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.
06.01.2017 р. Відділом освіти, молоді та спорту Горохівської районної державної адміністрації (далі – Замовник) було оголошено закупівлю торфобрикетів (09112000-7 - Буре вугілля і торф).
31.01.2017 р. протоколом №4 засідання тендерного комітету (далі – протокол) було прийнято рішення відхилити пропозицію відкритих торгів учасника ФОП Пильного І. П.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи:
Учасник ФОП Пильний І. П. не погоджується з рішенням, прийнятим тендерним комітетом Замовника та зафіксованим в протоколі з огляду на наступне.
В протоколі зазначено, що у складі пропозиції учасника ФОП Пильний І. П. відсутній сертифікат якості, посилаючись на невідповідність долученого документу під назвою «Сертифікат якості на брикети торф’яні” вимогам чинного законодавства, зокрема Декрету Кабінету Міністрів України «Про стандартизацію і сертифікацію», та відсутність у складі пропозиції сертифікату якості, виданого ДП “Укрінспаливо”, однак з зазначеним погодитись не можна з огляду на наступне.
Відповідно до п. 6 Примітки до Технічної специфікації (якісні, кількісні та технічні характеристики) (Додаток 1 до Тендерної документації на закупівлю Торфобрикет 09112000-7 Буре вугілля і торф) “Для підтвердження якісних та технічних характеристик Учасники подають сертифікати якості. У випадку, якщо учасник не є виробником (торфовидобувним підприємством) додатково у складі пропозиції подається договір про закупівлю/постачання торфобрикету укладений між таким учасником та виробником (або його офіційним представником, дилером, дистриб'ютором, покупцем)”. Тобто зазначена вимога тендерної документації не передбачає наявність сертифікату саме ДП “Укрінспаливо”.
Таким чином, враховуючи положення Тендерної документації учасником було долучено Сертифікат на брикети торф’яні, виданий виробником товару ТОВ “Біогумос”, та договір поставки №1 від 03.01.2017 р.
Відповідно до ст. 13 Декрету Кабінету Міністрів України «Про стандартизацію і сертифікацію», на який посилається у своєму рішенні Замовник, сертифікація продукції в державній системі сертифікації поділяється на обов’язкову та добровільну. Статтею 15 зазначеного Декрету встановлено, що виключно в державній системі сертифікації органами з сертифікації незалежно від форми власності проводиться обов’язкова сертифікація на відповідність вимогам нормативних документів. Перелік продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні встановлено наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики №28 від 01.02.2005 р. та не передбачає обов’язкову сертифікацію для товару, що є предметом закупівлі – торфобрикетів. Таким чином, наявність сертифікату, виданого саме в державній системі сертифікації не є обов’язковим щодо торфобрикетів. Відповідно, беручи до уваги те, що Замовником не було конкретизовано вимоги щодо зазначеного документу та суб’єкту його видачі, така умови тендерної документації була дотримана Учасником, а Замовником зроблено хибні висновки щодо його невідповідності тендерній документації.
Жоден розділ чи додаток до Документації не містить вимоги, що сертифікат якості повинен бути виданий саме Українською інспекцією по контролю якості торф'яної продукції і паливних брикетів “Укрінспаливо”.
У протоколі Замовником зазначено, що доданий до тендерної пропозиції документ не відповідає вимогам чинного законодавства, оскільки не містить необхідних реквізитів згідно з ДСТУ 3498-69 «Державна система сертифікації. Бланки документів. Форма та опис”, однак відповідно до п. 1 зазначеного ДСТУ “Цей стандарт установлює загальні положення та вимоги до бланків сертифікатів відповідності, свідоцтв про визнання державної Системи сертифікації УкрСЕПРО (далі -Система), додатків до них (далі - документи) та копій цих документів”. Враховуючи все вищенаведене, та беручи до уваги те, що для торфобрикету не передбачено обов’язкової державної сертифікації, положення зазначеного Держстандарту не поширюються на сертифікат, долучений Учасником до пропозиції.
Відповідно до ст. 3 Закону України “Про публічні закупівлі” закупівлі здійснюються за такими, зокрема, принципами: недискримінація учасників та об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Однак Замовником не було дотримано зазначених принципів під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Пильного І. П., чим порушено його права, передбачені Законом України “Про публічні закупівлі” як переможця аукціону. Замовник надав переваги окремим учасникам Процедури закупівлі, чим дискримінує права інших. Враховуючи зазначене, вважаємо таке рішення незаконним та таким, що підлягає скасуванню.
Відповідно до ч. 11 ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі” Орган оскарження за результатами розгляду скарги приймає обґрунтоване рішення, у якому зазначаються у разі якщо скаргу задоволено повністю або частково - зобов’язання усунення замовником порушення процедури закупівлі та/або відновлення процедури закупівлі з моменту попереднього законного рішення чи правомірної дії замовника.
Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування:
Враховуючи вищенаведене та керуючись ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі” фізична особа-підприємець Пильний Іван Петрович
просить
1. Зобов'язати Відділ освіти, молоді та спорту Горохівської районної державної адміністрації скасувати рішення про відхилення пропозиції відкритих торгів учасника ФОП Пильного І. В., зафіксованого в протоколі засідання тендерного комітету №4 від 31.01.2017 р.) щодо закупівлі – Торфобрикети (09112000-7 - Буре вугілля і торф) (ID оголошення 3368e893e1c949208e703755fa655e38, ідентифікатор закупівлі UA-2017-01-06-000055-a) та відновити зазначену процедуру закупівлі з моменту попереднього законного рішення чи правомірної дії.
2. Зобов'язати Відділ освіти, молоді та спорту Горохівської районної державної адміністрації акцептувати пропозицію та укласти договір про закупівлю з учасником ФОП Пильний І. П.
Додатки:
1. Документ про здійснення оплати за подання скарги до органу оскарження (платіжне доручення №27 від 08.02.2017 р. на суму 5000,00 грн.)
2. Копія протоколу засідання тендерного комітету №4 від 31.01.2017 р.
3. Копія сертифікату якості на брикети торф’яні.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 08.02.2017 16:17
- протокол засідання тендерного комітету 08.02.2017 16:17
- платіжне доручення 08.02.2017 16:17
- сертифікат якості 08.02.2017 16:17
- результати проведення випробувань 08.02.2017 16:17
- рішення від 13.02.2017 № 582+лист Замовнику.PDF 13.02.2017 19:08
- інформація про резолютивну частину рішення від 24.02.2017 № 861.pdf 27.02.2017 13:35
- від 24.02.2017 № 861.PDF 01.03.2017 20:18
- рішення від 24.02.2017 № 861.PDF 01.03.2017 20:18
- рішення від 24.02.2017 № 861.PDF 01.03.2017 20:19
- рішення від 24.02.2017 № 861.PDF 01.03.2017 20:20
- рішення від 24.02.2017 № 861.PDF 01.03.2017 20:20
- рішення від 24.02.2017 № 861.PDF 01.03.2017 20:21
- пояснення до закупівлі UA-2017-01-06-000055-a.doc 22.02.2017 17:47
- заперечення до закупівлі UA-2017-01-06-000055-a.pdf 22.02.2017 17:50
- Key-6.dat 22.02.2017 17:51
- протокл про скасування рішень.pdf 06.03.2017 10:34
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.02.2017 16:17
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
01.03.2017 20:22
Дата виконання рішення Замовником:
07.03.2017 08:54
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На засіданні тендерного комітетувирішено скасуват рішення щодо відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Пильного Івана Петровича та рішення щодо визначення державного підприємства «Волиньторф» переможцем відкритих торгів, оголошення Закупівля UA-2017-01-06-000055-a.
Проведено повторну оцінку пропозицій. Учасник ФОП Пильний І.П. визначено переможцем.
Вимога
Є відповідь
скарга
Номер:
d695845f23254e449e45a6902a1bc38d
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-01-06-000055-a.c1
Назва:
скарга
Вимога:
У тендерній документації не вказано ким саме повинен бути виданий сертифікат якості на продукцію. тому рішення про відхилення пропозиції ФОП Пильний І.П. є не правомірним. Сертифікат виданий виробником торфобрикету і ним завірений. На підтвердження якісних показників можемо додатково надати результати лабораторних аналізів на торф"яний брикет. Прохання переглянути комітет з тендерних торгів, Відділу освіти, молоді та спорту Горохівської районної державної адміністрації, рішення щодо відхилення пропозиції ФОП Пильний І.П. і визнати нас переможцями.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь на скаргу.jpg 01.02.2017 10:53
Дата подачі:
31.01.2017 13:42
Вирішення:
Тендерний комітет Відділу освіти, молоді та спорту Горохівської РДА
Статус вимоги:
Відхилено