• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Хліб пшеничний вищого ґатунку, хліб житній вищого ґатунку, батон вищого ґатунку

Торги не відбулися

310 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 100.00 UAH
Період оскарження: 26.11.2020 15:29 - 09.12.2020 00:00
Вимога
Відхилено

щодо виключення пункту

Номер: 1c07bd153403426c986064afde36f6f1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-26-009126-b.a2
Назва: щодо виключення пункту
Вимога:
У звз'язку з неаргументованою відповіддю на надіслану Вимогу - відсутнсть посилання на конкретну статю конкретного нормативного акту повторно просимо виключити з тендерної документації вимоги щодо надання: - позитивного Акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти з датою не пізніше 6 місячної давнини, копії Акту перевірки транспортного засобу, складеного за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами (без недоліків чи невідповідностей) з інформацією, що даний транспортний засіб може забезпечити належні температурні умови перевезення саме для цього виду харчового продукту та позитивного Акту складеного за результатами державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, як дискримінаційних. Просимо назвати нокретний нормативний акт та номер статті даного акту, якими передбачено обовязковість надання документів, визначених вище.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вищевказані вимоги не являються дискримінаційними, оскільки це вимоги чинного законодавства України. Ст.ст. 20,21 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" від 23.12.1997 № 771/97-ВР Ст.ст. 2.5.6, 2.14, 2.15.8, 5.15.9 НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ від 01.10.2012 № 590 "Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)" Частина 1 Розділу ІІІ (Проведення процедур закупівель харчових продуктів з урахуванням вимог законодавства про безпечність та якість харчових продуктів) Регіонального плану заходів щодо створення належних умов для організації безпечного харчування в закладах освіти Сумської області на 2020-2022 роки від підготовлений Головним управлінням Держпродспоживслужби в Сумській області №3824-04.1/19 від 27.11.2019 та Затверджений 18.11.2019 Тимчасово виконуючим обов’язків Голови Сумської обласної державної адміністрації І.В.КУПРЕЙЧИК. НАКАЗ МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 30.10.2020 № 2208 "Про затвердження Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері організації харчування в закладах освіти" Вказані вами форми документів затверджені: НАКАЗОМ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ ВІД 08.08.2019 № 446 НАКАЗОМ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ ВІД 06.02.2017 № 42 НАКАЗОМ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ ВІД 08.08.2019 № 447 Нормативно-правові акти, які зобов’язують операторів ринку розробити та впровадити систему НАССР – Закон України № 771 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (ст..20, 21); – Закон України № 2042 «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин»; – Наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України № 590 від 01.10.2012 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)». Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства № 429 від 17.10.2015; – Наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України № 41 від 06.02.2017 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами аудиту щодо додержання операторами ринку вимог законодавства стосовно постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів»; – Наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України № 42 від 06.02.2017 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами»; – Постанова Кабінету міністрів України №896 від 31 жовтня 2018р. «Порядок визначення періодичності здійснення планових заходів державного контролю відповідності діяльності операторів ринку (потужностей) вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин, які здійснюються Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, та критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від її провадження».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Виключення вказаного пункту

Номер: a6ee9be0375b402e8230177d95c6fd42
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-26-009126-b.a1
Назва: Виключення вказаного пункту
Вимога:
В додатку 3 «Технічні та якісні вимоги (завдання)» тендерній документації зазначені вимоги надання - позитивного Акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти з датою не пізніше 6 місячної давнини, копії Акту перевірки транспортного засобу, складеного за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами (без недоліків чи невідповідностей) з інформацією, що даний транспортний засіб може забезпечити належні температурні умови перевезення саме для цього виду харчового продукту та позитивного Акту складеного за результатами державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР Необхідно зазначити, що положення про надання згаданих Актів перевірок, тим більш з обмеженим строком отримання, є дискримінаційною вимогою Замовника, з наступних причин: Періодичність проведення перевірок, а відповідно і складання актів перевірок регламентується Законом України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин», «Порядком визначення періодичності здійснення планових заходів державного контролю відповідності діяльності операторів ринку (потужностей) вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин, які здійснюються Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, та критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від її провадження». Планові перевірки проводяться від чотирьох разів на рік (у суб’єктів з дуже високим ступенем ризику) до не більше одного разу на два роки. Відповідно до ч.1 ст.56 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин» компетентний орган забезпечує здійснення регулярних заходів державного контролю вантажів з харчовими продуктами нетваринного походження та кормами нетваринного походження, які ввозяться (пересилаються) на митну територію України. Зазначені заходи здійснюються на основі ризик-орієнтованого підходу відповідно до щорічного плану державного контролю або позапланово у випадках, визначених законодавством про державний контроль. У відповідності до ч.9 ст. 11, ч. 4 ст. 18 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин» можуть проведитися позапланові перевірки. Відповідно до викладених вище нормативних документів перевірка компетентним органом може проводитися лише у відповідності до затвердженого графіку (планові) або з метою перевірки виконання операторами ринку приписів, розпоряджень та рішень, прийнятих за результатами здійснення попередніх заходів державного контролю, або у разі виявлення невідповідності або появи обґрунтованої підозри щодо невідповідності (позапланові). Таким чином, проведення перевірки компетентним органом, а відповідно і складення акту може здійснюватися в чітко регламентований спосіб та строк. За намагання проведення перевірок з порушенням встановленого порядку посадові особи несуть встановлену відповідальність. Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. А встановлюючи такі вимоги, замовник порушує рівність учасників та обмежує їх коло. На підставі викладеного просимо виключити вимоги щодо надання: - позитивного Акту, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти з датою не пізніше 6 місячної давнини, - копії Акту перевірки транспортного засобу, складеного за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами (без недоліків чи невідповідностей) з інформацією, що даний транспортний засіб може забезпечити належні температурні умови перевезення саме для цього виду харчового продукту та - позитивного Акту, складеного за результатами державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вищевказані вимоги не являються дискримінаційними, оскільки це вимоги чинного законодавства України. ЗУ "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" а також Постанови КМУ та інші підзаконні акти.
Статус вимоги: Відхилено