• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Технічний нагляд на об’єкті « Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Нарцисова в с.Кіреші Хустської міської ради Закарпатської області»

Завершена

83 552.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 417.76 UAH
Період оскарження: 26.11.2020 15:22 - 02.12.2020 19:00
Вимога
Відхилено

Дискваліфікація учасника є незаконною, так як обгрунтована необхідністю подання тих документів, які згідно Оголошення про закупівлю - подаються вже після завершення торгів, на етапі укладення договору. Також вказано про «не подання» документів, які фактично були подані. Встановлено вимогу подання документів – які взагалі оголошенням не вимагалися до подання

Номер: 9eaab64e7eb24859861d39873314efcb
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-26-004988-a.c1
Назва: Дискваліфікація учасника є незаконною, так як обгрунтована необхідністю подання тих документів, які згідно Оголошення про закупівлю - подаються вже після завершення торгів, на етапі укладення договору. Також вказано про «не подання» документів, які фактично були подані. Встановлено вимогу подання документів – які взагалі оголошенням не вимагалися до подання
Вимога:
1) В Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 2 від 15 грудня 2020 року вказано, що підставою дискваліфікації ПП «Центр технічного нагляду та проектної діяльності» є: «Не подання в складі тендерної пропозиції листа підтвердження надання документів вказаних в пп.1) та 2) п.2 розділу VI «Укладання договору».» Вказана підстава дискваліфікації є незаконною, так як: - подання такого документу саме «В СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» не вимагалась Оголошенням про закупівлю. Жоден пункт Оголошення про закупівлю не містить обов’язку подавати цей лист саме в складі тендерної пропозиції. Розділ VI Оголошення, де говориться про надання такого листа підтвердження – регулює відносини, що виникають на етапі укладення договору, ТОБТО ПІСЛЯ ЗАВЕРШЕННЯ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ. Тобто, вказаний лист підтвердження згідно Оголошення про закупівлю мав подаватись учасником процедури – безпосередньо перед укладенням договору про закупівлю. - Розділ Оголошення про закупівлю «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» - отже, вказаний «лист підтвердження надання» не повинен був подаватися у складі тендерної пропозиції, а вже після завершення тендеру – на етапі укладення договору. - насправді ПП «Центр технічного нагляду та проектної діяльності» таки надано Замовнику Лист підтвердження надання документів передбачених підпунктами 1) та 2) п.2 розділу VI «Укладання договору» (хоча такий обовязок Оголошенням і не передбачався). Зокрема, вказаними підпунктами вимагалось надання «відповідної інформації про право підписання договору про закупівлю» та «копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом». Вказані документи ПП було подано – за пунктами 5 та 8 Переліку документів, що подаються у складі тендерної пропозиції (файли з назвами «5 Рішення про підписання договору Засновником» та «8 Довідка про ліцензії та дозволи»). Окрім них, ПП також було подано окремий Лист «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ЩО ПОДАЮТЬСЯ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» вих. № б/н від 07.12.2020 року. У вказаному листі ПП підтвердив подання ним вказаних вище документів, що вимагались пунктами 1) та 2) п.2 розділу VI «Укладання договору» (у пунктах 5 та 8 даного Листа). Таким чином, вказаний Лист, яким підтверджується подання підприємством зазначених документів – і є листом підтвердженням їх подання. Який нібито «підприємством не подавався». 2) В Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 2 від 15 грудня 2020 року вказано, що підставою дискваліфікації ПП «Центр технічного нагляду та проектної діяльності» є те що підприємством «в складі тендерної пропозиції не надано кваліфікаційний сертифікат інженера технічного нагляду, що не відповідає Постанові КМУ 903 та пункту 1.2. проекту Договору». Вказана підстава дискваліфікації незаконна, так як: - Оголошенням про закупівлю представлення копії такого сертифікату в складі тендерної пропозиції не вимагалось. - Інженер технічного нагляду підприємства має такий сертифікат, як і ряд інших підтверджуючих документів, що вимагаються різними постановами Кабміну і Законами. Але так як їх подання не вимагалось Оголошенням про закупівлю – то всіх їх подавати підприємство не стало. - Зазначена постанова Кабіну НЕ ВИМАГАЄ НАДАВАТИ ВКАЗАНІ ДОКУМЕНТИ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ, а лише ними володіти для здійснення даного виду діяльності. Тому переважна більшість Оголошень про закупівлю послуг із технагляду – вимагає подання такого сертифікату у складі тендерної документації. Тому, не подавши сертифікат з тендерною документацією – норми Постанови КМУ 903 учасником не були порушені. - пункт 1.2 проекту договору не вимагає подання кваліфікаційного сертифікату у складі тендерної документації, він вимагає лише дотримання законодавства у цій сфері, яке як вже зазначалось не містить вимоги про їх подання саме в складі тендерних пропозицій.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. 15 грудня 2020 року пропозиція ПП "ЦЕНТР ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ТА ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ" відхилена в порядку п. п.13 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Відповідно до оголошення затвердженого 26.11.2020 протоколом уповноваженої особи в п.2 розділ VI Укладання договору визначено: « Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі. У разі якщо переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є об’єднання учасників, копія ліцензії або дозволу надається одним з учасників такого об’єднання учасників. Учасник процедури подає лист підтвердження надання документів зазначених в п.1) та 2)...» Статтею 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено: 18) переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі; 37) учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у Оголошення містить чітку вимогу до Учасника. Технічний нагляд за виконанням робіт здійснюється відповідно до Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єктів архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 року № 903. Технічний нагляд здійснюють особи, що мають виданий відповідно до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційний сертифікат п.З Порядку. Учасник ПП "ЦЕНТР ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ТА ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ" мав гарантоване право визначено статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Враховуючи викладене, вимога UA-2020-11-26-004988-a.c1 не підлягає до задоволення.
Статус вимоги: Відхилено