-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 90520000-8 послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Завершена
17 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 5.00 UAH
мін. крок: 0% або 5.00 UAH
Період оскарження:
26.11.2020 14:22 - 02.12.2020 10:00
Вимога
Вирішена
Дискваліфікація учасника ТОВ "А-ЕНЕРГО" із найнижчою ціною за результатами аукціону є неправомірною та безпідставною
Номер:
ae5143ad8b7347979c113d67b87ec42e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-26-007329-b.c10
Назва:
Дискваліфікація учасника ТОВ "А-ЕНЕРГО" із найнижчою ціною за результатами аукціону є неправомірною та безпідставною
Вимога:
Аргументування Замовником КЗ "ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ ОБЛАСНЕ ПАТОЛОГОАНАТОМІЧНЕ БЮРО" дискваліфікації ТОВ "А-ЕНЕРГО" не відповідає дійсності та ЗУ "Про публічні закупівлі".
Замовник надав у складі своєї пропозиції листи-обгрунтування та листи-роз'яснення. Вимоги Замовника до Учасника не відповідають чинному Законодавству! Це є грубим порушенням ЗУ "Про публічні закупівлі". Багато норм, які прописані в протоколі №54 втратили чинність або взагалі відсутні в Законодавстві. А вимагати документи, які не передбачені чинним Законодавством Замовник не має право! Не можна згідно із положеннями ЗУ "Про публічні закупівлі" обмежувати конкуренцію та звужувати коло учасників!
На нашу думку, наявні ознаки попередньої домовленості із іншим Учасником.
Вимагаємо: 1. Відмінити протокол № 54 від 14.12.2020 р. 2. Провести неупереджену оцінку пропозиції ТОВ "А-ЕНЕРГО" у відповідності до норм чинного законодавства!
У разі, якщо Замовник не відреагує на нашу Вимогу, ми будемо змушені звернутися до контролюючих органів зі Скаргою.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь на вимогу.doc 15.12.2020 19:16
Дата подачі:
15.12.2020 10:16
Вирішення:
Вельмишановний Учасник! Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо про наступне
З нашого боку відсутні будь-які порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» оскільки дана закупівля є допороговою та підпадає під дію НАКАЗУ ДП "ПРОЗОРРО" № 10 ВІД 19.03.2019 "ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ІНСТРУКЦІЇ ПРО ПОРЯДОК ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ СИСТЕМИ ЗАКУПІВЕЛЬ У РАЗІ ЗДІЙСНЕННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ, ВАРТІСТЬ ЯКИХ Є МЕНШОЮ ЗА ВАРТІСТЬ, ЩО ВСТАНОВЛЕНА В АБЗАЦАХ 2 ТА 3 ЧАСТИНИ 1 СТАТТІ 2 ЗУ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" . До того ж Ваша пропозиція не відповідає кваліфікаційним вимогам закупівлі, що було відображено в протоколі тендерного комітету №54 та вимозі від другого учасника закупівлі ТОВ «Екологічні переробні технології»
1.Що стосується копій посвідчень або сертифікатів працівників про навчання та перевірку знань• з питань технічної експлуатації установок очистки газу (ГОУ).
Суб'єкти господарювання, підприємницька діяльність яких супроводжується здійсненням викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря, зобов'язані дотримуватися вимог законодавства з охорони навколишнього природного середовища та атмосферного повітря.
Правові і організаційні основи та екологічні вимоги в галузі охорони навколишнього природного середовища та атмосферного повітря визначені Законом України "Про охорону атмосферного повітря" від 16.10.1992 року № 2707-ХІІ і Законом України «Про охорону навколишнього природного середовища" від 25.061991 року№ 1264-XII.
Так, абзац 3 ч. 1 ст. 10 цього Закону № 2707-ХІІ передбачає обов’язок суб'єктів підприємницької діяльності вживати заходів щодо зменшення обсягів викидів забруднюючих речовин і зменшення впливу фізичних факторів.
Відповідно до вимог ч.2 ст. 7 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища" екологічні знання є обов'язковою кваліфікаційною вимогою для всіх посадових осіб, діяльність яких призводить до впливу на стан навколишнього природного середовища.
На підставі вищевказаних вимог Законів України "Про охорону навколишнього природного середовища" та "Про охорону атмосферного повітря" розроблені «Правила технічної експлуатації установок очистки газу», які затверджені наказом Міністерства охорони навколишнього природного середовища України від 06.02.2009 року № 52, (із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства екології та природних ресурсів N 454 від 26.11.2015 р. (далі - Правила № 52).
Відповідно до п. 2.2 Правил № 52 суб'єкти підприємницької діяльності, що здійснюють викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря та діяльність яких пов’язана з впливом фізичних та біологічних факторів на його стан, зобов'язані:
- проводити не менше одного разу на три роки технічне навчання інженерно-технічного персоналу та не менше одного разу на рік навчання обслуговуючого персоналу, залученого до експлуатації установок очистки газу на джерелі викиду, з якого надходить в атмосферне повітря забруднююча речовина або суміш таких речовин.
Ваша установа документально не підтвердила неможливість виконати наведену вище умову документації, а також не надала документального підтвердження, яким чином наведена вище умова порушує Ваші права та законні інтереси, пов'язані з участю у закупівлі.
2.Що стосується атестату виробництва
Вимога висунута для впевненості, що обладнання знаходиться в належному технічному стані і може забезпечити виконання послуг. В Україні є достатньо організацій, які надають послуги з атестації виробництва. Відповідно, нічого не перешкоджає отримати Атестат виробництва для підтвердження технічних можливостей та належного стану обладнання для знешкодження небезпечних відходів для Вашої установи. Ви не довели та документально не підтвердили неможливість виконати наведену вище умову документації, а також не надали документального підтвердження, яким чином наведена вище умова порушує Ваші права та законні інтереси, пов'язані з участю у закупівлі.
3.Що стосується вимога щодо наявності не менше 3 (трьох) одиниць власного (або орендованого чи взятого в лізинг) спецтранспорту
Вимога щодо наявності не менше 3 (трьох) одиниць власного (або орендованого чи взятого в лізинг) спецтранспорту встановлена для забезпечення перевезення небезпечних відходів, враховуючи можливу нагальну потребу в вивезенні відходів. Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Зазначена вимога є гарантією, що у разі нагальної потреби, виконавець у найближчий термін та безперебійно виконає послуги, передбачені предметом зазначеної закупівлі. Ви не надали документального підтвердження, яким чином наведена вище умова порушує Ваші права та законні інтереси, пов'язані з участю у закупівлі.
4. Що стосується вимоги про наявність вантажника
Встановлення вимоги про наявність вантажника, Замовник керується положеннями Розділу 5 Наказу МОЗ № 325, де зазначено, що при збиранні, завантажуванні, перевезенні, розвантажуванні медичних відходів категорії В заборонено здійснювати дії, що призведуть до руйнування, пошкодження упаковки. Оскільки, у Замовника відсутня можливість завантажувати відходи у спецтранспорт, завантажування небезпечних відходів повинен здійснювати учасник закупівлі власними силами.
Кадрові вимоги до провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами затверджені Постановою КМУ № 446 від 13.07 2020 р. «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами»
8. Під час здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами згідно з отриманою ліцензією екологічні знання є обов’язковою кваліфікаційною вимогою для посадових осіб (диплом, сертифікат тощо). Ліцензіат повинен мати штатну чисельність спеціалістів (виконавців робіт залежно від видів робіт та рівня забезпечення матеріально-технічної бази) відповідного рівня підготовки та освітньо-кваліфікаційного рівня.
9. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити допуск до поводження з небезпечними відходами тільки тих осіб, які пройшли професійну підготовку щодо поводження з небезпечними речовинами, у порядку, визначеному законодавством. Працівники, крім завдань, обов’язків та знань, які передбачено відповідними кваліфікаційними характеристиками, повинні знати, виконувати та додержуватися правил і норм охорони праці, санітарно-гігієнічних вимог та протипожежного захисту, виконувати правила внутрішнього трудового розпорядку, відповідні підготовчі та завершальні роботи на початку і в кінці робочого дня (зміни).
10. Здобувач ліцензії, ліцензіат оформлює трудові відносини з персоналом шляхом укладення трудового договору відповідно до статті 24 Кодексу законів про працю України.
У Вашому штатному розписі відсутня посада вантажника, Ви не надали копії наказу про прийом вантажника, проте надаєте гарантійний лист, що він у Вас є. Ви надали завідомо хибні гарантійні листи з метою ввести в оману Замовника. Сертифікати також відсутні. Ви не надали документального підтвердження, яким чином наведена вище умова порушує Ваші права та законні інтереси, пов'язані з участю у закупівлі.
На підставі вищевикладеного, Ваша скарга не підлягає задовільненю.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відкликано скаржником
Пропозиція ТОВ "А-ЕНЕРГО" підлягає відхиленню, оскільки не відповідає умовам визначеним Додатком 2 до оголошення закупівлі.
Номер:
9db8d1f803e54c4fb54b6fd6353c578a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-26-007329-b.b9
Назва:
Пропозиція ТОВ "А-ЕНЕРГО" підлягає відхиленню, оскільки не відповідає умовам визначеним Додатком 2 до оголошення закупівлі.
Вимога:
1.Найменування Замовника: КЗ «Дніпропетровське обласне патологоанатомічне бюро», код ЄДРПОУ 24987654. Адреса: 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пл. Соборна, буд. 14.
2.Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Екологічні переробні технології», код ЄДРПОУ 37797799, юридична адреса: 04655, м. Київ, вул. Полярна, буд. 20, офіс № 218.
3.Номер закупівлі: UA-2020-11-26-007329-b, Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (ДК 021:2015 – 90520000-8 послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги з вивезення та знешкодження післяопераційного матеріалу).
4.Підстави подання вимоги:
5.Обгрунтування вимоги:
Відповідно до протоколу № 52 від 11.12.2020 р. було прийнято наступне рішення:
Протоколом зазначено, що Ботіна М.В. пропонує прийняти пропозицію ТОВ «Екологічні переробні технології», однак вирішується рішення прийняти пропозицію ТОВ «А-ЕНЕРГО».
Ознайомившись із документами ТОВ «А-ЕНЕРГО» в складі пропозиції учасника, повідомляємо про наступне:
Пропозиція ТОВ "А-ЕНЕРГО" підлягає відхиленню, оскільки не відповідає умовам визначеним Додатком 2 до оголошення закупівлі.
Додатком 2 визначені документи, які повинен надати учасник для підтвердження того, що він здійснює господарську діяльність відповідно до чинного законодавства
Учасник в складі своєї пропозиції надає наступні документи:
7. гарантійний лист про наявність вантажника у штаті Учасника для забезпечення завантаження відходів у спецтранспорт власними силами. Надати наказ про прийняття на роботу вантажника, а також свідоцтво про проходження навчання за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом;
ТОВ "А-ЕНЕРГО" не підтвердив наявність вантажника у штаті Учасника для забезпечення завантаження відходів у спецтранспорт власними силами. В складі пропозиції відсутній наказ про прийняття вантажника, а також свідоцтво про проходження навчання вантажника.
9. копії посвідчень або сертифікатів працівників про навчання та перевірку знань:
· з питань пожежної безпеки;
· з питань електробезпеки;
· з питань охорони праці,
· про професійну підготовку щодо поводження з небезпечними відходами (не менше двох фахівців);
· з питань технічної експлуатації установок очистки газу (ГОУ);
В складі пропозиції ТОВ "А-ЕНЕРГО" відсутні копії посвідчень або сертифікатів працівників про навчання та перевірку знань· з питань технічної експлуатації установок очистки газу (ГОУ).
13. позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, що проводяться на об’єкті поводження з відходами Учасника, встановленим Державним санітарним правилам та нормам, критеріям безпеки (відходи повинні відповідати предмету закупівлі) (надати копію
В складі пропозиції ТОВ "А-ЕНЕРГО" відсутній позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність операцій у сфері поводження з небезпечними відходами.
14. довідку про наявність у Учасника відповідного сертифікованого обладнання для знешкодження (спалювання) небезпечних відходів з підтверджуючими документами: сертифікат відповідності (декларація про відповідність), атестат виробництва для підтвердження належного технічного стану обладнання.
В складі пропозиції ТОВ "А-ЕНЕРГО" відсутній атестат виробництва для підтвердження належного технічного стану обладнання.
16. довідку про наявність не менше 3 (трьох) одиниць власного (або орендованого чи взятого в лізинг)спецтранспорту для забезпечення перевезення визначених небезпечних відходів, враховуючи можливу нагальну потребу в вивезенні відходів, з підтверджуючими документами
ТОВ "А-ЕНЕРГО" не підтвердив наявність не менше 3 (трьох) одиниць спецтранспорту.
Оголошенням не передбачено надання листів-пояснення.
В складі пропозиції відсутні вищезазначені документи, відповідно, пропозиція не відповідає умовам, які зазначені Замовником в Додатку 2 оголошення.
Задля дотримання основних принципів здійснення публічних закупівель, що визначені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», вимагаємо:
1.Відхилити протокол № 52 від 11.12.2020 р щодо обрання переможцем закупівлі ТОВ «А-ЕНЕРГО», пропозиція якого не відповідає умовам закупівлі.
2.Провести неупереджену оцінку наступної пропозиції.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога_результат закупівлі_Патологоанатомічне бюро.pdf 11.12.2020 12:00
Дата подачі:
11.12.2020 12:00
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
14.12.2020 17:12
Вимога
Відхилено
висновок СЕС на операції
Номер:
3b17a62223424860a8a7d7b43da0df28
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-26-007329-b.b8
Назва:
висновок СЕС на операції
Вимога:
Замовником вимагається надання учасником у складі своєї тендерної пропозиції копії висновку СЕС на відповідність операцій у сфері поводження з небезпечними відходами. Зазначаємо, що у відповідності до Наказу №247 від 09.10.2000р. Міністерства охорони здоров'я «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10.01.2001р. за N 4/5195 (із змінами) - «об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти будівництва, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив установлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини. Крім того, згідно п.1 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами ці Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік документів, які додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (далі - ліцензія), а також визначають вичерпний перелік організаційних, кадрових, технологічних вимог, обов’язкових для виконання під час провадження зазначеної діяльності. Так, у додатку 6 до цих Ліцензійних умов вказано дозвільний документ - «позитивний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи» без призначення саме на що – операції, документи, чи інше. Наказами №10 від 19.03.19 та №11 від20.03.19 ДП «Прозорро» не передбачається надання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи саме на операції. Прописавши вимогу про надання копії висновку СЕС на операції в сфері поводження з небезпечними відходами, що є предметом закупівлі, Замовник звузив коло потенційних учасників лише до тих, які мають такий висновок тільки на операції, та позбавив можливості інших учасників, які мають висновок на інше, ніж операції (що допускається чинними законодавством України) прийняти участь у даній закупівлі. Наголошуємо, що Ліцензійними умовами допускається надання позитивного висновку санітарно-епідеміологічної експертизи не тільки на відповідність операцій, а і на відповідність документів, чи інше. Адже, згідно ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» одним із основним принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Вимагаємо: Вимогу про надання копії висновку СЕС на відповідність операцій у сфері поводження з небезпечними відходами привести у відповідність до норм чинного в Україні законодавства шляхом викладення в наступній редакції: «- позитивний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на операції в сфері поводження з небезпечними відходами, що є предметом закупівлі (надати копію);».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.12.2020 09:49
Вирішення:
Шановний Учасник! В п. 11.додатку 2 тендерної документації вказано, що Учасник в складі своєї пропозиції повинен надати позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, що проводяться на об’єкті поводження з відходами Учасника, встановленим Державним санітарним правилам та нормам, критеріям безпеки (відходи повинні відповідати предмету закупівлі) (надати копію);
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
копія свідоцтва про допущення транспортного засобу до перевезення визначених небезпечних вантажів
Номер:
c0d0122483384958b4a61fa229ac810a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-26-007329-b.b7
Назва:
копія свідоцтва про допущення транспортного засобу до перевезення визначених небезпечних вантажів
Вимога:
відповідно до наказу Міністерства внутрішніх справ України від 04.08.2018р. №656 «Про затвердження деяких нормативно-правових актів з питань дорожнього перевезення небезпечних вантажів», який набрав чинності з 05.10.2018р. Свідоцтва видаються ТІЛЬКИ на транспортні засоби типу EX/II, EX/III, FL, AT, та MEMU категорій N та O. Вимагаємо викласти цей пункт у наступній редакції:"копія свідоцтва про допущення транспортного засобу до перевезення визначених небезпечних вантажів(за наявності)".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.12.2020 09:48
Вирішення:
Шановний Учасник! В складі своєї тендерної пропозиції Ви маєте можливість надати лист-пояснення щодо ненадання певних документів спираючись на діюче Законодавство України.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
висновок СЕС на операції
Номер:
1c0cb58daaca41f3877822fd81d9eca7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-26-007329-b.b6
Назва:
висновок СЕС на операції
Вимога:
Замовником вимагається надання учасником у складі своєї тендерної пропозиції копії висновку СЕС на відповідність операцій у сфері поводження з небезпечними відходами.
Зазначаємо, що у відповідності до Наказу №247 від 09.10.2000р. Міністерства охорони здоров'я «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10.01.2001р. за N 4/5195 (із змінами) - «об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти будівництва, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив установлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної
експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини.
Крім того, згідно п.1 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами ці Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік документів, які додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (далі - ліцензія), а також визначають вичерпний перелік організаційних, кадрових, технологічних вимог, обов’язкових для виконання під час провадження зазначеної діяльності. Так, у додатку 6 до цих Ліцензійних умов вказано дозвільний документ - «позитивний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи» без призначення саме на що – операції, документи, чи інше.
Наказами №10 від 19.03.19 та №11 від20.03.19 ДП «Прозорро» не передбачається надання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи саме на операції.
Прописавши вимогу про надання копії висновку СЕС на операції в сфері поводження з небезпечними відходами, що є предметом закупівлі, Замовник звузив коло потенційних учасників лише до тих, які мають такий висновок тільки на операції, та позбавив можливості інших учасників, які мають висновок на інше, ніж операції (що допускається чинними законодавством України) прийняти участь у даній закупівлі.
Наголошуємо, що Ліцензійними умовами допускається надання позитивного висновку санітарно-епідеміологічної експертизи не тільки на відповідність операцій, а і на відповідність документів, чи інше. Адже, згідно ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» одним із основним принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників.
Вимагаємо: Вимогу про надання копії висновку СЕС на відповідність операцій у сфері поводження з небезпечними відходами привести у відповідність до норм чинного в Україні законодавства шляхом викладення в наступній редакції: «- позитивний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на операції в сфері поводження з небезпечними відходами, що є предметом закупівлі (надати копію);».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.12.2020 09:37
Вирішення:
документацію відкоригували
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Копія витягу з ЄДРПОУ
Номер:
5c729d498ed2440184bca86ed271dc54
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-26-007329-b.b5
Назва:
Копія витягу з ЄДРПОУ
Вимога:
Шановний Замовнику! Сьогодні підприємства мають можливість отримати тільки Виписку з ЄДР. Внесіть зміни до Оголошення!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.12.2020 09:31
Вирішення:
оскільки внесення змін до закупівлі вже неможливо, під час розгляду пропозицій відхилення по даному пункту не буде. В складі своєї пропозиції Ви маєте можливість завантажити копію виписки (свідоцтва) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, або з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців;
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Копія витягу з ЄДРПОУ
Номер:
2114a1b8db744fdbae14a0fe1fbc3edf
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-26-007329-b.b4
Назва:
Копія витягу з ЄДРПОУ
Вимога:
Шановний Замовнику! Сьогодні підприємства мають можливість отримати тільки Виписку з ЄДР. Внесіть зміни до Оголошення!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.12.2020 09:31
Вирішення:
оголошення відкоригували
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні умови закупівлі в оновленній редакції Оголошення.
Номер:
340d2dcdeb6848d19960a6e4dfdb0b11
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-26-007329-b.a3
Назва:
Дискримінаційні умови закупівлі в оновленній редакції Оголошення.
Вимога:
Ознайомившись із ОНОВЛЕННОЮ РЕДАКЦІЄЮ ОГОЛОШЕННЯ, ми виявили наступну дискримінаційну вимогу: Учасник має здійснювати завантаження і пакування у пакети післяопераційного та секційного матеріалу, ЩО ГРУБО СУПЕРЕЧИТЬ НАКАЗУ МОЗ № 325 від 06.06.2015.р.. Збирання, завантажування і пакування небезпечних медичних відходів має здійснювати Замовник впродовж робочої зміни!!!
ВИМАГАЄМО привести Оголошення у відповідність до норм чинного законодавства та видалити дискримінаційні умови, що суперачать Державним санітарно-протиепідемічним правилам і нормам щодо поводження з медичними відходами. Детальна інформація зазначена у вкладенному файлі.
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
01.12.2020 17:52
Вирішення:
оголошення відкоригували
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
очікувана вартість закупівлі
Номер:
2b124f171f4f47ccabd04f11f573d9a3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-26-007329-b.a2
Назва:
очікувана вартість закупівлі
Вимога:
Ознайомившись із оновленою редакцією Оголошення, яка розміщена в електронній системі «Прозорро» 01.12.2020 15:58 ми виявили, що Замовником було збільшено кількість відходів, що підлягають утилізації, а саме до 1600 кг післяопераційного та секційного матеріалу. Очікувана вартість закупівлі не змінена і становить 17 000,00 кг, тобто 10,63 грн. за 1 кг.
Заявлена очікувана вартість предмета закупівлі на таку кількість медичних відходів (відходи післяопераційного та секційного матеріалу , а саме: 10,63 грн. з ПДВ за 1 кг є заниженою та не відповідає навіть собівартості надання послуг з вивезення епідемічно небезпечних відходів категорії В, що утворились в процесі медичної діяльності, до місць переробки, утилізації і знищення з місць тимчасового зберігання відходів у цілому.
Вимагаємо провести моніторинг цін та привести очікувану вартість закупівлі у відповідність до ринкових показників цін на зазначені послуги.
Детальна інформація зазначена у вкладенному файлі
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
01.12.2020 17:32
Вирішення:
оголошення відкоригували
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Умови закупівлі містять дискримінаційні вимоги до учасників.
Номер:
e45ade93b4174f13867ced358609848f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-26-007329-b.b1
Назва:
Умови закупівлі містять дискримінаційні вимоги до учасників.
Вимога:
Встановлення вимоги, що завантаження та пакування медичних відходів категорії В в пакети є дискримінаційною умовою. Збирання, завантажування і пакування небезпечних медичних відходів здійснює Замовник у місцях їх утворення впродовж робочої зміни.
Детальна інформація завантажена у файлі.
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
27.11.2020 17:07
Вирішення:
Доброго дня! оголошення відредагували
Статус вимоги:
Задоволено