-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Система управління резервних дизель-генераторів для ВП ЮУАЕС
Завершена
208 249 974.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 041 249.87 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 041 249.87 UAH
Період оскарження:
22.12.2016 12:40 - 03.03.2017 00:00
Вимога
Вирішена
О переносе сроков подачи предложений.
Номер:
8a609e42158340b184714a9b2247190c
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-12-22-001186-b.a1
Назва:
О переносе сроков подачи предложений.
Вимога:
В связи с тем, что Заказчиком не даны ответы на поставленные вопросы относительно технических требований , что не позволяет сформировать корректно тендерное предложение,просим Вас перенести крайний срок подачи Тендерных предложений на более поздний срок.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.01.2017 14:15
Вирішення:
Відповідно до рішення тендерного комітету від 18.01.2016 кінцевий строк подання тендерних пропозицій подовжено до «06» лютого 2017 року.
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Залишено без розгляду
С К А Р Г А На дії та бездіяльність Замовника що відбулися до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій
Номер:
ca0c6490744a4450afa137079247d1a8
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-12-22-001186-b.a3
Назва:
С К А Р Г А На дії та бездіяльність Замовника що відбулися до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій
Скарга:
Компанія ТОВ НВП «ПК-Електрик» планує прийняти участь у зазначених відкритих торгах у якості постачальника продукції, згідно умов тендерної документації Замовника.
Під час підготовки до торгів ми уважно відстежували всі зміни та роз`яснення до документації торгів, що публікуються Замовником на веб-порталі.
Так, ще 21.01.2017 року, на веб-порталі одним з потенційних учасників було розміщено 29-ть запитань стосовно положень Технінчих вимог (Додаток 4 до Тендерної документації), роздруківка запитання та відповідь Замовника, з вказівкою дати та часу розміщення на веб-порталі додаються (див. Додаток 2).
Для підготовки відовідей на питання Замовнику знадобилось більше 30-ти днів. Відповіді на питання було розміщено лише 21.02.2017 року о 10 годині 44 хвилини за Київським часом, окрім того частина данних зозначених у відповідях, мала б бути надана шляхом внесення змін у Технінчі вимоги (Додаток 4).
Наприклад було задано запитання №26: «В п. 5.1.9 отсутствует требование по бесперебойности питания рабочего места дежурного оператора, указать требования по продолжительности работы на ИБП». Надаючи відповідь на запитання №26 Замовником було встановлено вимоги до джерела безперебійного живлення, відповідь звучить так: «Робоче місце чергового оператора повинно оснащуватися ДПЖ (джерелом безперебійного живлення) тривалістю роботи не менш 20 хв.», проте відповідні зміни в п. 5.1.9 Додатку 4 внесені не були.
Окрім того, розміщуючи відповіді на Запитання 21.02.2017 року о 10 годині 44 хвилини за Київським часом, Замовник усвідомлював, що до закінчення дати подання пропозицій залишилось всього Десять робочих днів, навіть якщо відповіді надані не повні, та потребують додаткових уточнень, зробити це потенційні Учасники не зможуть (період уточнень було завершено 25 лютого 2017 року), подати вимогу Замовнику на уточнення та перенесення терміну подачі пропозицій Учасники не зможуть оскільки термін подачі вимоги Замовнику також був до 25 лютого 2017 року.
На врахування у тендерній пропозиції всіх даних наданих у відповіді Замовника необхідний час, якого Замовник не надав (Замовник напевне вважає, що хоча йому знадобилось 30 днів на підготовку відповідей, Учасники зможуть їх оцінити, проаналізувати та врахувати в своїх пропозиція всього за 10-ть робочих днів).
Таким чином, Замовником було порушено основні Принципи Закону «Про публічні закупівлі» викладені у ст.. 3, а саме, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників.
Розміщення відповіді в період, коли до подачі пропозицій залишилось всього 10 (десять) робочих днів, а Учасники вже не можуть поставити додаткові запитання або розмістити вимогу, без встановлення нового терміну подання Пропозицій дискримінують Учасників, які раніше не виконували постачання обладнання, що закуповується на АЕС України, не зважаючи на їх досвід постачання на АЕС поза межами України, по відношенню до тих Учасників, які раніше виконували аналогічні поставки на АЕС України, мають співпрацю с Замовником та відповідний доступ до інформації, яка не була раніше опублікована Замовником в тендерній документації.
Для захисту своїх інтересів, ми негайно (з часу скоєння Замовником Порушення Закону) звертаємось зі скаргою до органу оскарження - Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Згідно п. 2 Статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.»
Згідно положень п. 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» граничний термін подання скарги 03.03.2017 року, таким чином, Скарга подається в межах терміну встановленого вищевказаним Законом.
Враховуючи вищенаведене, та керуючись п. 1, 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, просимо:
- Прийняти скаргу до розгляду;
- Призупинити процедуру закупівлі;
- Зобов’язати Замовника внести зміни в п. 5.1.9 Додатку 4 (Технічні вимоги) в частині вимог по тривалості роботи джерела безперебійного живлення;
- Зобов’язати Замовника подовжити термін подачі пропозицій на 30 (тридцять)днів.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 27.02.2017 18:32
- Скан-копія платіжного доручення 27.02.2017 18:32
- 2.Роздруківка з сайту питань та відповідей 27.02.2017 18:32
- 3.Документація конкурсних торгів 27.02.2017 18:32
- 4.Копія оголошення про планову закупівлю 27.02.2017 18:32
- 5.Роз’яснення та зміни до конкурсних торгів 27.02.2017 18:32
- 6.Технічні вимоги і умови поставки Додаток 4 - ТТ 27.02.2017 18:32
- Рішення від 02.03.2017 № 960.pdf 02.03.2017 19:58
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.02.2017 18:32
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
02.03.2017 19:59
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга на умови закупівлі
Номер:
82c2b531dff242328aa8da83a4c04099
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-12-22-001186-b.c2
Назва:
Скарга на умови закупівлі
Скарга:
Вих.№ 84 від 22.02.2017
Орган оскарження: Антимонопольний комітет України
03035, м.Київ, вул. Урицького, 45
Замовник:
Суб’єкт оскарження, учасник конкурсних торгів: Державне підприємство «Національна атомна енергогенеруюча компанія Енергоатом»
Місцезнаходження: 01032, м.Київ, вул.Вєтрова, 3.
ТОВ НВП «ПК-Електрик»
03037, м.Київ, вул. Максима Кривоноса,19А
Тел..+38050769-54-41
е-mail: pkelektrik2014@gmail.com
С К А Р Г А
Замовник, дії та рішення якого оскаржуються:
Державне підприємство Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом».
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 24584661.
Місцезнаходження: 01032, м. Київ, вул. Вєтрова, 3.
1. Найменування предмета закупівлі: «Система управління резервних дизель-генераторів для ВП ЮУАЕС ДК 021:2015: 31230000-7 — Частини електророзподільної чи контрольної апаратури CPV: 31230000-7 ДК 016:2010: 27.12.4 — Частини електричної розподільчої та керувальної апаратури;
2. Місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): Южноукраїнське відділення ВП «Складське господарство»: 55000, Україна, Миколаївська обл., м. Южноукраїнськ, а/с №45;
3. Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт):
від 20.01.2018 до 15.05.2019 - кількість: 8 од., 2 комплекти.
Процедура закупівлі: відкриті торги.
Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі:
розміщено 22.12.2016 на сайті https://prozorro.gov.ua «ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів UA-2016-12-22-001186-b».
Дата розкриття конкурсних пропозицій: 04.04.2017р.
Наша компанія є представником європейського підприємства – виробника має намір прийняти участь у процедурі закупівлі.
Пункт 5.9. Проекту Договору (згідно Документації конкурсних торгів) Приймання Продукції за якістю та кількістю містить посилання на нормативний документ - Стандарт підприємства СОУ НАЕК 038:2013 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для АЕС».
В п.5.7. даного стандарту передбачено: «Продукція для СВБ , що закуповується та постачається у ВП АЕС, повинна виготовлятися підприємствами-виробниками, які пройшли процедуру оцінювання експлуатуючої організації та отримали Рішення про затвердження постачальника відповідно до СОУ НАЕК 012.
Пункт 4.5. СОУ НАЕК 012:2012 містить інформацію, що: «Підрозділ-замовник, плануючи закупівлі продукції для СВБ (при складанні заявки на закупівлю), повинен вибирати постачальника з Переліку постачальників. У разі вибору іншого виробника продукції, підрозділ-замовника повинен запланувати його оцінку згідно з вимогами цього стандарту.»
Термін проведення оцінки постачальника досить довгий, що робить неможливим поставку продукції у відведені в ДКТ терміни.
Вважаємо, що вимоги Замовника до постачання обладнання є дискримінаційними і такими, що унеможливлюють участь у процедурі конкурсних торгів на рівних вимогах декількох постачальників продукції .
Враховуючи вищенаведене, та керуючись Статтею 5, Статтею 18 Закону України № 1197-VІІ вiд 10.04.2014 р. «Про здійснення державних закупівель»,
Просимо:
- прийняти дану скаргу до розгляду;
- призупинити процедуру закупівлі;
- передбачить термін проведення оцінки постачальника або вилучить посилання: Пункт 5.9. Проекту Договору (згідно Документації конкурсних торгів) Приймання Продукції за якістю та кількістю, які містять посилання на нормативний документ - Стандарт підприємства СОУ НАЕК 038:2013 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для АЕС» з ДКТ;
Додатки:
1. Документація конкурсних торгів - 19 арк.
2. Копія оголошення про планову закупівлю -1 арк.
3. Роз’яснення та зміни до конкурсних торгів – 4 арк.
4. Проект договору – 7арк.
5. Платіжне доручення № 35 від 22.02.2017 року – 1 арк.
Директор
Ю.П. Облакевич
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 22.02.2017 14:42
- Документація конкурсних торгів 22.02.2017 14:42
- Копія оголошення про закупівлю 22.02.2017 14:42
- Роз’яснення та зміни до конкурсних торгів 22.02.2017 14:42
- Проект договору 22.02.2017 14:42
- Скан-копія платіжного доручення 22.02.2017 14:42
- Скарга 23.02.2017 15:27
- Рішення від 24.02.2017 № 856.pdf 24.02.2017 19:29
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.02.2017 14:43
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
24.02.2017 19:29