-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Квадракоптер
Завершена
180 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 900.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 900.00 UAH
Період оскарження:
26.11.2020 11:40 - 02.12.2020 11:31
Вимога
Відхилено
Недостовірна інформація від ТОВ "ПРОФТЕХПОСТАЧ"
Номер:
ecc8bf8083344566b13d1d4ea5256668
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-26-004097-b.a1
Назва:
Недостовірна інформація від ТОВ "ПРОФТЕХПОСТАЧ"
Вимога:
Прошу зазначии, що учасник закупівлі ТОВ "ПРОФТЕХПОСТАЧ" надав недостовірну іфнормацію, а саме вказав у своїх докуменах (Лист про наявність сервісних ценрів) наш сервісний центр (за адресою вул. Нижньоключова, 14) та наш номер телефону (067 474-52-96).
Це наш, авторизований виробником, сервісний центр DJI, який надає гарантійне обслуговування та підримку для офіційно завезеного товару в Україну, проданого через офіційного дилера.
ТОВ "ПРОФТЕХПОСТАЧ" немає в списку офіційних дистриб'юторів та дилерів DJI в Україні, проданий ними товар не є офіційним та не може мати офіційну гарантію. У сервісних ценрах DJI, включаючи наш серівсний ценр в Україні, для такого товару буде відмовлено у наданні гарантійного обслуговування та підтримки.
Пов'язані документи:
Учасник
- Наявність сервісного центру.pdf 10.12.2020 12:10
Дата подачі:
10.12.2020 12:10
Вирішення:
Розглянувши вимогу ТОВ "Ю.ЕЙ.ВІ. ДИСТРИБУЦІЯ", Інститут ботаніки ім. М.Г. Холодного НАН України перевірив вказану інформацію у вимозі.
Згідно з вимогою п.3. Додатку 1 тендерної документації Учасник повинен надати довідку в довільній формі, що підтверджує наявність на території України та в м. Києві сервісних центрів.
Мова про авторизовані сервісні центри у п.3 Додатку 1 не йдеться, також не вимагається нами від Учасників надання будь яких авторизованих документів, що підтверджують відносини Учасника та виробника, чи те що Учасник має бути офіційним дистриб’ютором, дилером чи представником виробника в Україні. Дану довідку Учасник мав надати в довільній формі, в якій не обов’язково було вказувати номер телефону, чи адресу центру. Для нашої організації було важливо знати про те, що такі сервісні центри є і що ми можемо звертатися в разі гарантійного обслуговування в один із них. Тому на вимогу п.3 Додатку 1 – ТОВ «ПРОФТЕХПОСТАЧ» довідку про наявність центрів надав. Інша інформація стосовно даного пункту не вимагалась.
Уточнивши інформацію в ТОВ «ПРОФТЕХПОСТПАЧ» стосовно надання нам гарантійного талону у разі підписання з ними договору та поставки товару, отримали ствердну відповідь. Без гарантійного талону даний товар не буде прийнято у постачальника.
Окрім того перевірили довідку, що надало ТОВ «ПРОФТЕХПОСТАЧ» стосовно даних про сервісні центри. В даній довідці, вказана адреса центру :м.Київ вул. Нижньоключова, 14, офіс 12, та вказаний номер телефону (067) 474-52-96, про те Ваша організація взагалі не надала довідки про сервісні центри разом із тендерною пропозицію, а прикріпила її на майданчик тільки після написання вимоги. У Вашій довідці про підприємство вказана інша адреса. У вимозі Ви стверджуєте, що ТОВ «ПРОФТЕХПОСТАЧ» надав адресу і телефон Вашого сервісного центру.
В Вашій довідці вказана адреса м.Київ вул. Нижньоключова, 14(номер офісу не вказаний) і номер телефона вказаний зовсім інший. Окрім того, ТОВ «ПРОФТЕХПОСТАЧ» не вказував саме ваше товариство в своїй довідці, а вказана лише адреса та телефон. Тому стверджувати, що Учасник надав недостовірну інформацію не можна.
Оскільки ТОВ «ПРОФТЕХПОСТАЧ» виконав вимогу п.3 Додатку 1 стосовно наявності сервісного центру, то відхилити його пропозицію ми не можемо, так як вся документація Учасника та технічні характеристики відповідають вимогам тендерної документації, то ТОВ «ПРОФТЕХПОСТАЧ» був визнаний переможцем.
Статус вимоги:
Відхилено