• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшенично-житній, батон нарізний)

на 2021 рік (хліб пшенично-житній - 9966,67 кг., відповідний код - 15811100-7; батон нарізний - 24591,67 кг., відповідний код - 15811000-6)

Завершена

799 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 995.00 UAH
Період оскарження: 26.11.2020 11:13 - 12.12.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога про скасування рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ПрАТ «Торецький хлібокомбінат»

Номер: 9fcbe88e110746f7bee184fa8098f325
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-26-003417-b.b1
Назва: Вимога про скасування рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ПрАТ «Торецький хлібокомбінат»
Вимога:
ПрАТ «Торецький хлібокомбінат» звертається до Вас з вимогою скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції уповноваженої особи управління освіти міської ради м.Костянтинівка Протокол №286 від 21.12.2020 р. по закупівлі 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшенично-житній, батон нарізний). ПрАТ «Торецький хлібокомбінат» не погоджується з даним рішенням та вважає його помилковим, що порушує Закон України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон) та вимоги тендерної документації, а також наші законні права та інтереси. Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно статті 5 Закону принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія, ефективність та пропорційність; - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури Також відповідно до п.16 статті 29 Закону: «якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель». Отже, Вами було опубліковано протокол про усунення невідповідностей. Усі недоліки, які були вказані в протоколі, нами були виправлені, з чим Ви погодились. Але, що стосується надання документів щодо правових підстав наявності обладнання/матеріально-технічної бази (договір купівлі-продажу, оренди, тощо) в протоколі не було зазначено. Варто наголосити, що нами були надані документи, а саме: довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази; акт на право користування землею. У довідці зазначено кількість складів та їх адреса розташування (м.Торецьк (колишній м.Дзержинськ), вул.Херсонська, 28). Дану інформацію підтверджує акт на право користування землею ІІ-ДН № 000259, в якому зазначена інформація про власника, адреса та для яких потреб використовується дана земельні ділянка. На підставі цього, нами було надано підтверджуючі документи щодо правових підстав наявності обладнання/матеріально-технічної бази. А якщо Ви вважаєте, що цих документів недостатньо, то мали надати право на усунення невідповідностей. Додатково повідомляємо, що ПрАТ «Торецький хлібокомбінат» це цілостний комплекс з виробництва хлібобулочних та кондитерських виробів. Торецький хлібокомбінат – це приватне акціонерне товариство, а документами, що підтверджують право власності є акції 96 акціонерів. Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відповідність тендерної пропозиції всім умовам тендерної документації. Замість цього, всупереч вимогам Закону і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції. Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону, відхиленні нашої пропозиції, яка відповідає всім умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників. При цьому, протиправні дії замовника, що полягають у відхиленні нашої пропозиції при відповідності тендерної пропозиції всім вимогам тендерної документації, призвели до неможливості Товариства стати переможцем цього аукціону, чим порушені наші права та інтереси. Наслідком зазначеного вище стало недотримання замовником пунктів 3 та 6 принципів здійснення закупівель закріплених Законом, а саме: - принцип добросовісної конкуренції - принцип недискримінації учасників - принцип об’єктивної та неупередженої оцінки Таким чином, вимагаємо скасувати рішення уповноваженої особи Протокол №286 від 21.12.2020 р. У разі незадоволення нашої вимоги будемо змушені звернутися для захищення наших прав та інтересів до Постійно діючої комісії адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель або правоохоронних органів.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу Учасника відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015 15810000-9 – Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшенично-житній, батон нарізний) Затверджено Рішенням уповноваженої особи Управління освіти Костянтинівської міської ради Донецької області. протокол від 23.12. 2020 р. №295 Згідно Додатку № 2 до ТД Кваліфікаційні критерії та інші вимоги, що підтверджують відповідність Учасник повинен був надати: « п.1.3. Правові підстави наявності обладнання/матеріально-технічної бази (договір купівлі-продажу, оренди, тощо)»; Учасник не надав документи, що підтверджують правові підстави наявності обладнання/матеріально-технічної бази (договір купівлі-продажу, оренди, тощо)». В наданому Протоколі №1 загальних зборів акціонерів ПрАТ «Торецький хлібокомбінат» в порядку денному відсутня інформація стосовно обладнання та його правочинності. (згідно набуття права власності відповідно до Цивільного Кодексу України пов'язано з: переданням майна; нотаріальним посвідченням договору; державною реєстрацією права на нерухоме майно). А саме документи (копії): договору(ів) купівлі-продажу, оренди, акти прийому –передачі, тощо. Тим самим не підтвердив правові підстави наявності власного обладнання. Відповідно ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено наступне: «учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.» право виправляти помилки шляхом дозавантаження відсутніх документів, в Законі про публічні – відсутнє. Таким чином виправляти помилки можливо, а ось дозавантажувати відсутні документи Закон не передбачено. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (в новій редакції) : «Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону».
Статус вимоги: Відхилено