-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Вугілля АМ (13-25)
тверде паливо
Завершена
70 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 700.00 UAH
мін. крок: 1% або 700.00 UAH
Період оскарження:
26.11.2020 13:00 - 02.12.2020 13:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги
Номер:
ae77c2ee5faa4df9971b9ec8079f827e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-26-002935-b.b3
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Додаток 1
Вугілля А (АМ) (13-25) у кількості 10,0 т.,
Показники зольності (на сухий стан палива) (Аd) – не більше 14 %, загальної вологи (на робочий стан палива) (Wrt) – не більше 10 %, вихід летких речовин на сухий беззольний стан палива за фактичної зольності Vdafф.з/Vdaf-2,9 %.
Яким чином встановлення технічної характеристики вугілля, - вихіду летких речовин на сухий беззольний стан палива за фактичної зольності - 2,9 % впливає на якість вугілля і Вами встановлений таку обмежувальну технічну характеристику. Надайте вичерпну відповідь у відповдіності до Законодавства України, без маніпулювань, "гри слів" та Ваших емоцій.
Чи може Ваш постійний постачальник ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ МИКОЛАЇВОБЛПАЛИВО" у звязку зі змінами у законодавстві всяко намагається стати переможцем закупівлі? Крім того відповідно до інформації на веб-порталі уповноваженого органу тільки він використовує сертифікат з вихіду летких речовин на сухий беззольний стан палива за фактичної зольності - 2,9 %.
До Вашого відома ринкова вартість вугілля АМ згідно інформації РТПП становить 6000 грн. за 1 тону у Миколаївській обалсті, однак Вами при проведені закупівлі вартість є більш ніж цинічно завищеною. Мабуть є зацікавленість у перемозі одного з учасників у Замовника, нам про це невідомо.
Пов'язані документи:
Учасник
- АМ КОАЛТРЕЙДІНСТРІ.pdf 01.12.2020 12:16
Дата подачі:
01.12.2020 12:16
Вирішення:
Дякую за вимогу! Уповноваженою особою її дуже уважно розглянуто. За результатами розгляду повідомляю таке. За інформацією на веб-порталі уповноваженого органу станом на 21.10.2020 р. сертифікатів на вугілля марки А(АМ) (13-25) з показником - вихід летких речовин на сухий беззольний стан палива за фактичної зольності - (V daf ф.з/V daf) 2,9 %, видано у кількості 19 сертифікатів. Це означає, що ВП «УКРНДІВУГЛЕЗБАГАЧЕННЯ» ДП «НТЦ «ВУГЛЕІННОВАЦІЯ» видано 19 сертифікатів на вугілля марки А(АМ) (13-25) з показником – «вихід летких речовин на сухий беззольний стан палива за фактичної зольності – (Vdafф.з/Vdaf) - 2,9 %», а не 1 (один), як Ви стверджуте. Думаю, що не складає труднощів порахувати скільки постачальників використовує їх в роботі, в т.ч. в закупівлях.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні вимоги
Номер:
cc06653afab0408e8afe5bbb16674c59
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-26-002935-b.b2
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Вимога оголошення "з метою підтвердження провадження планової діяльності з переробки, сортування, збагачення вугілля виробником (вугілля якого пропонується до постачання), надати у складі пропозиції довідку в довільній формі із посиланням на Єдиний реєстр з оцінки впливу на довкілля (http://eia.menr.gov.ua/) (далі – Реєстр), в якій зазначити номер реєстраційної справи виробника (вугілля якого пропонується до постачання) в Реєстрі тощо.УРеєстрі міститься інформація про відповідність діяльності виробника (вугілля виробництва якого пропонується учасником до постачання) згідно з Законом України «Про оцінку впливу на довкілля".
Виконати цю вимогу тендерної документації можуть лише ті потенційні учасники, які мають договірні відносини безпосередньо з виробником та який має реєстраційну справу виробника в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (http://eia.menr.gov.ua/). Ми маємо договірні відносини з нашим постачальником, який не є безпосереднім виробником вугілля, а отже, не маємо змоги надати відповідну довідку, оскільки, навіть не володіємо інформацію про наявність реєстраційної справи виробника нашого товару у відповідному Реєстрі.
Таким чином, вважаємо, що Замовник безпідставно встановив вищезазначені умови у наведеній вище редакції та його дії у частині встановлення наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також рівне ставлення до учасників та передбачено захист наших прав та законних інтересів, як потенційного учасника закупівлі.
Вищезазначене підтверджується численними рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, але не виключно рішенням №17737-р/пк-пз від 21.09.2020: «У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Документації Пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, 5 наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема, інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів, зазначених у п.6 розділу ІІІ цієї тендерної документації. Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ Документації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником та наведених у Додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до додатку 2 Документації на підтвердження провадження планової діяльності виробником (вугілля якого пропонується до постачання), учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі із посиланням на Єдиний реєстр з оцінки впливу на довкілля, в якому міститися висновок з оцінки впливу на довкілля (виданий на ім’я виробника пропонованого до постачання вугілля) щодо виконання Закону України "Про оцінку впливу на довкілля" №2059-VIII від 23.05.2017. Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище умови. Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть надати довідку в довільній формі із посиланням на Єдиний реєстр з оцінки впливу на довкілля, в якому міститися висновок з оцінки впливу на довкілля (виданий на ім’я виробника пропонованого до постачання вугілля) щодо виконання Закону України "Про оцінку впливу на довкілля" №2059-VIII від 23.05.2017, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.12.2020 10:49
Вирішення:
По-перше, відповідно до вимог чинного законодавства України з питань публічних закупівель, мною оголошено проведення спрощеної закупівлі, а не тендеру. По-друге, технічні, якісні характеристики предмета закупівлі визначено з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та наведено у Додатку №1 до Оголошення. Мною у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі не встановлено жодних «дискримінаційних вимог», оскільки, у ньому відсутні вимоги, що вугілля, яке закуповується повинно відповідати «якомусь документу». По- третє, як йдеться з вашого питання, ви не можете запропонувати нам товар з тими характеристиками, що вимагаються нами і намагаєтеся змусити нас штучно погіршити його якісні показники та показники безпеки, що є не тільки не доречним а й контрпродуктивним.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
04.12.2020 11:45
Вимога
Відхилено
дискримінаційні вимоги в тендерній документації
Номер:
c51f63c46eee4f9daffdcca30e1aefdb
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-26-002935-b.b1
Назва:
дискримінаційні вимоги в тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовник, яким ДСТУ Ви керуєтесь коли встановлюєте дискримінаційні вимоги стосовно якісних показників вугілля чи Ви відверто готуєте тендер під одного учасника???? Відповідно до ДСТУ 7146:2010(НАЦІОНАЛЬНИЙ СТАНДАРТ УКРАЇНИ) ВУГІЛЛЯ КАМ’ЯНЕ ТА АНТРАЦИТ ДЛЯ ПОБУТОВИХ ПОТРЕБ гранично допустимі показники мають бути такими:зольність до 16%, вологість до 7, нижча теплота згорання не менше 6000.Вами зазначені наступні показники: Вугілля А (АМ) (13-25) у кількості 10,0 т., Показники зольності (на сухий стан палива) (Аd) – не більше 14 %, загальної вологи (на робочий стан палива) (Wrt) – не більше 10 %, вихід летких речовин на сухий беззольний стан палива за фактичної зольності Vdafф.з/Vdaf-2,9 %., Питання:чому дуже занижено показник виходу летких речовин на сухий беззольний стан палива за фактичної зольності????? Вимагаємо привесту тендерну документаці та додатки до неї у відповідність та прозоро провести процедуру закупівлі!!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.11.2020 12:07
Вирішення:
Дякую за вимогу! Уповноваженою особою її дуже уважно розглянуто. За результатами розгляду повідомляю таке. По-перше, я не готую «тендер під одного учасника», оскільки, відповідно до вимог чинного законодавства України з питань публічних закупівель, мною оголошено проведення спрощеної закупівлі, а не тендеру. По-друге, мною у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі не встановлено жодних «дискримінаційних вимог», оскільки, у ньому відсутні вимоги, що вугілля, яке закуповується повинно відповідати якомусь «ДСТУ», у тому числі «ДСТУ 7146:2010(НАЦІОНАЛЬНИЙ СТАНДАРТ УКРАЇНИ) ВУГІЛЛЯ КАМ’ЯНЕ ТА АНТРАЦИТ ДЛЯ ПОБУТОВИХ ПОТРЕБ». По-третє, я не маю жодної змоги «привесту тендерну документаці та додатки до неї у відповідність та прозоро провести процедуру закупівлі», оскільки, у процедурі спрощеної закупівлі відсутня «тендерна документація».
Статус вимоги:
Відхилено