-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 79710000-4 Охоронні послуги
Послуги з охорони майна загальноосвітніх навчальних закладів
Торги відмінено
48 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 480.00 UAH
мін. крок: 1% або 480.00 UAH
Період оскарження:
26.11.2020 09:45 - 02.12.2020 09:41
Вимога
Є відповідь
Неправомірні дії Замовника щодо відхилення пропозиції
Номер:
8678a7b859674c9eb37d335b95ca00fb
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-26-001408-b.c1
Назва:
Неправомірні дії Замовника щодо відхилення пропозиції
Вимога:
Згідно протоколу тендерного комітету комунального дошкільного навчального за-кладу «Ясла-садок №148 «Джерельце» Маріупольської міської ради Донецької області» шодо розгляду тендерних пропозицій закупівлі послуги за кодом ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги UA-2020-11-26-001408-b від 11.12.2020 р, пропозицію ТОВ «ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ-СХІД» відхилено.
Ми, як Учасник, затверджуємо, що рішення цього Протоколу є неправомірним та таким, що порушує законодавство України у сфері публічних закупівель. На підставі цього Ми будемо звертатись до контролюючих органів та притягувати уповноважених осіб Замовника до відповідальності.
В протоколі про відхилення пропозиції ТОВ «ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ-СХІД», Замовник зазначає наступну причину відхилення: «Учасником надані документи, які не відповідають кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям. Відповідно до ч.І. п.1 ст. 31 Закону «Про публі-чні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо учасник процедури закупі-влі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 За-кону, а саме не надано цінову пропозицію з актуальною ціною згідно аукціону.
ТОВ «ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ-СХІД» не погоджується з даним рішенням, оскільки своїм рішенням Замовник порушує вимоги частини 9 статті 14 Закону «Про публічні закупівлі», а саме:
«Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інфор-мації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу.
Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються »
Виходячи з вищезазначеного Учасник не може додавати якісь документи до своєї пропозиції після завершення аукціону та до формування повідомлення про намір укласти договір технічної можливості додати документи до своєї пропозиції в цей період у Учасника немає.
Окрім того, як було зазначено вище, Учасник не має права цього робити, виходячи з вимог частини 9 статті 14, адже всі документи пропозиції мають бути завантаженні до завершення строку подання пропозицій.
Окрім того, шановний Замовник, зверніть увагу, що вимогу про надання документів після завершення строку подання не зможе виконати жоден Постачальник, що призведе до від-хилення пропозицій всіх Постачальників та відміни торгів.
Окрім того в протоколі Замовник зазначає, що ТОВ «ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ» не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, а саме не надано цінову пропозицію з актуальною ціною згідно аукціону.
Шановний Замовник, стаття 16 Закону «Про публічні закупівлі» містить наступні критерії:
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвер-дженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
3. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності та-кому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядни-ків/співвиконавців.
4. Під час проведення торгів із обмеженою участю замовником застосовуються всі кваліфіка-ційні критерії, встановлені частиною другою цієї статті.
5. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
Виходячи із вищеперерахованого змісту зазначаємо, що стаття 16 Закону «Про публічні закупівлі» не містить вимоги про надання цінової пропозицію з актуальною ціною згідно аукціону.
Своїми діями, відхилення пропозиції ТОВ «ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ-СХІД» із зазначенням причин, які грубо порушують дію Закону «Про публічні закупівлі», тендерний комітет комунального дошкільного навчального закладу «Ясла-садок №148 «Джерельце» Маріупольської міської ради Донецької області» порушує не лише вищезазначений Закон, а й зазначені у ньому принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а саме:
- п1.1 ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»- «добросовісна конкуренція серед учасників», оскільки вимогу про надання документів після завершення строку подання не змо-же виконати жоден Постачальник, в тому числі і наступний на кваліфікацію Учасник даної закупівлі - ТОВ "Альфа-Страж";
- п 1.2 ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі» - « максимальна економія, ефективність та пропорційність», оскільки пропозиція ТОВ «ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ-СХІД» на суму 23 880,00 є більш економічно вигідною для Замовника, який здійснює закупівлі за бюджетні кошти;
-п 1.4 ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі» - «недискримінація учасників та ставлення до них», оскільки вимогу про надання документів після завершення строку подання не зможе виконати жоден Постачальник.
- 1.5 ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі» -« об’єктивне та неупереджене визначення пе-реможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі» ;
- 1.6 ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі» -« запобігання корупційним діям і зловжи-ванням».
На підставі зазначеного вище ВИМАГАЄМО: скасувати рішення протоколу тендерного комітету комунального дошкільного навчального закладу «Ясла-садок №148 «Дже-рельце» Маріупольської міської ради Донецької області» від 11.12.2020р щодо відхи-лення пропозицій ТОВ «ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ-СХІД», оскільки воно грубо порушує Законодавство щодо здійснення публічних закупівель, а саме Закон України «Про пуб-лічні закупівлі».
Нагадуємо, що за це є відповідальність уповноважених осіб замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.12.2020 13:49
Вирішення:
Дякуємо, вимога буде розглянута.
Статус вимоги:
Задоволено