-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Ларингоскоп для дорослих, ларингоскоп для дорослих та дітей
Завершена
120 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 600.00 UAH
Період оскарження:
25.11.2020 17:48 - 07.12.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо скасування торгів
Номер:
235a018e93324b3caf0ec2a306c5e7ac
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-25-004388-b.c2
Назва:
Вимога щодо скасування торгів
Вимога:
Цим листом ФОП Шевченко Б.П. вимагає від Замовника скасувати торги з причіни неможливості усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
В наслідок технічного збою ( надається відповідний лист ) Замовник не зміг відкрити для перегляду деякі документи, які були надані мною у складі тендерної пропозиції. І мою пропозицію було дискваліфіковано.
Оскільки у Відкритих торгах після дискваліфікації пропозиції неможливо повернути цю пропозицію знову до розгляду — вимагаю від Замовника скасувати торги з причини неможливості усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 2.pdf 18.12.2020 11:50
- Технічний збій Шевченко Богдан.pdf 18.12.2020 11:50
- Відповідь на Вимогу 21.12.2020 16:33
Дата подачі:
18.12.2020 11:50
Вирішення:
На вашу Вимогу щодо скасування торгів повідомляємо наступне:
Відповідно до частини 14 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції.
Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї частини.
Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про:
1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва;
2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника;
3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством.
У відповідності до частини 11 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
А згідно абз. 3 частини 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Протокол про дискваліфікацію був складений 16 грудня 2020 року, на момент вивчення документів, які були завантаженні 11 грудня 2020 року, та стали доступними для огляду 14 грудня 2020 року, було виявлено ряд не відповідностей у наданих документах, зокрема технічні обмеження щодо можливості їх вивчення.
Згідно частини 13 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції/пропозиції.
Замовник не несе відповідальність за технічні збої або інші причини надання учасникам торгів неналежних документів.
Зважаючи зазначене вище та керуючись ч. 3 статті. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», вважаємо, що відсутні будь-які підстави для скасування торгів.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Оскарження неправомірної дискваліфікації
Номер:
db5b08fc06724b538aabc01ef3dfe418
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-25-004388-b.c1
Назва:
Оскарження неправомірної дискваліфікації
Вимога:
Оскарження неправомірної дискваліфікації
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 16.12.2020 18:35
- Відповідь 18.12.2020 19:12
Дата подачі:
16.12.2020 18:35
Вирішення:
На вашу Вимогу щодо скасування неправомірної дискваліфікації повідомляємо наступне:
Відповідно до частини 14 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції.
Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї частини.
Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про:
1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва;
2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника;
3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством.
У відповідності до частини 11 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
А згідно абз. 3 частини 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Протокол про дискваліфікацію був складений 16 грудня 2020 року, на момент вивчення документів, які були завантаженні 11 грудня 2020 року, та стали доступними для огляду 14 грудня 2020 року, було виявлено ряд не відповідностей у наданих документах, зокрема технічні обмеження щодо можливості їх вивчення.
Згідно частини 13 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції/пропозиції.
Замовник не несе відповідальність за технічні збої або інші причини надання учасникам торгів неналежних документів.
Зважаючи зазначене вище та керуючись ч. 3 статті. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», вважаємо, що відсутні будь-які підстави для скасування дискваліфікації.
Статус вимоги:
Не задоволено