-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Електрична енергія
Завершена
2 808 432.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 043.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 043.00 UAH
Період оскарження:
25.11.2020 17:09 - 07.12.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо скасування рішення про визначення переможця процедури відкритих торгів ТОВ «ТРІСТАР ЕНЕРГІЯ»
Номер:
6cbfe1afee0542d695d864ecdb11852c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-25-003940-b.b2
Назва:
Вимога щодо скасування рішення про визначення переможця процедури відкритих торгів ТОВ «ТРІСТАР ЕНЕРГІЯ»
Вимога:
Вимога щодо скасування рішення про
визначення переможця процедури відкритих торгів ТОВ «ТРІСТАР ЕНЕРГІЯ»
Детально проаналізувавши тендерну пропозицію та документи відповідності учасника- ТОВ «ТРІСТАР ЕНЕРГІЯ» та ПРОТОКОЛ №123 засідання тендерного комітету Територіальний відділ освіти Олександрівського району департаменту освіти і науки Запорізької міської Ради (надалі- Замовник) від «18» грудня 2020 р.. «Про визначення переможця процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі Електрична енергія - код національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 09310000-5 Електрична енергія (далі - відкриті торги) та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю» вважаємо рішення про визначення переможця процедури відкритих торгів та відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ТРІСТАР ЕНЕРГІЯ» не правомірним, таким що суперечить ЗУ «Про публічні закупівлі» та чинному законодавству:
1. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції, наведеним у Додатку 2 до тендерної документації Інших документів, що мають бути подані учасником, у складі своєї тендерної пропозиції, учасником у складі своєї пропозиції, згідно п 2 повинні бути надані документи, що підтверджують повноваження службової (посадової) особи або представника учасника процедури закупівлі, які будуть підписувати тендерну пропозицію та/або договір, укладений за результатами торгів (протокол засновників/рішення власника (або виписка з протоколу/рішення) та наказ про призначення.
На вимогу даного пункту Учасником - ТОВ «ТРІСТАР ЕНЕРГІЯ» будо подано підтверджуючи документи у складі своєї пропозиції, а саме наказ про призначення директора Ходак Максима Івановича та рішення учасника на призначення директора, письмове рішення учасника на вчинення значних правочинів.
Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції, наведеним у Таблиці 3 Інших документів, що мають бути подані учасником , у складі своєї тендерної пропозиції, учасником у складі своєї пропозиції, згідно п 2 повинні бути надані документи, для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього абзацу підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність)
- На вимогу даного пункту Учасником - ТОВ «ТРІСТАР ЕНЕРГІЯ» будо подано підтверджуючи документи у складі своєї пропозиції, а саме ДОВIРЕНIСТЬ від двадцять п'ятого листопада двi тисячi дев'ятнадцятого року на Опрєву Юлію Олегівнівну для виконання представницьких функцій без будь-яких обмежень наступні права: - представляти інтереси Товариства в усіх підприємствах, установах і організаціях незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, органах державної виконавчої влади та місцевого самоврядування, банківських та фінансових установах, органах нотаріату, з правом узгодження та вирішення всіх питань, що стосуватимуться Товариства, укладання та підписання необхідних договорів; - знайомитись з тендерною документацією; - звертатися до замовника публічної закупівлі за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або з вимогою щодо усунення порушення підчас проведення процедури закупівлі;
- отримувати, подавати та підписувати від імені Товариства будь-які документи, що стосуються публічних закупівель, незалежно від процедури публічної закупівлі, виду та вартості предмету закупівлі, в тому числі, але не виключно: подавати та підписувати тендерну пропозицію або пропозицію на переговорах, підписувати та подавати документи, що входять до складу тендерної пропозиції або пропозиції на переговорах, інші необхідні документи, заяви, звернення, вимоги, скарги, заперечення; отримувати виписані або оформлені щодо Товариства документи.
- укладати та підписувати договір за результатами публічної закупівлі (договір про закупівлю), додатки до такого договору, додаткові угоди до такого договору, підписувати будь-які документи, що стосуються виконання договору: акти приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг), анти приймання-передачі товару, накладні, товарно-транспортні накладні тощо; підписувати звернення, претензії, вимоги, акти звірки взаємних розрахунків, інші необхідні документи та інші;
Також у складі своєї пропозиції ТОВ «ТРІСТАР ЕНЕРГІЯ» та на підтвердження інформації про уповноваженого представника учасника - Опрєвої Юлії Олегівнівну надані наступні документи:
- 29. Довіреність представник.pdf
- 16. Лист про наявність представника.pdf
- 28. Наказ представник.pdf
ТОВ "ТРІСТАР ЕНЕРГІЯ" не відповідає кваліфікаційним критеріям, установлені ст. 17 Закону України ”Про публічні закупівлі в повному обсязі, оскільки Уповноважений представник учасника на підписання документів за результатами процедури закупівлі» ТОВ"ТРІСТАР ЕНЕРГІЯ вказані Опрєву Юлію Олегівну та директорХодак Максима Івановича.
При підтвердженні інформації щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 6, 12 частини першої статті 17 Закону “Про публічні закупівлі” ТОВ інформація була надана тільки на директора Ходак Максима Івановича.
На підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством, а саме статтею 17 Закону Закону “Про публічні закупівлі” ТОВ «ТРІСТАР ЕНЕРГІЯ» надано не в повному обсязі відповідну інформацію, а саме відсутня інформація передбачена пунктами 6 та 12 частини першої статті 17 Закону “Про публічні закупівлі” на другого уповноваженого представника учасника на підписання документів за результатами процедури закупівлі Опрєву Юлію Олегівну, яку уповноважений представник учасника на підписання документів за результатами процедури закупівлі.
Також в свою чергу, на вимогу Замовника вказаній у тендерній документації незаповнена в повному обсязі форма «Анкета учасника», згідно вимог Додатку 1 тендерної документації, а саме не зазначений реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб).
Незаповнені дані у Анкеті учасника (згідно п.8 таблиці 3 Додатку 2 тендерної пропозиції) не відносяться до прикладів формальних (несуттєвих) помилок, розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, тобто невідповідністю вимогам встановленим в тендерній документації Замовника та підлягає відхиленню.
Враховуючи наведену нами інформацію у даній вимогі, вважаємо що тендерна пропозиція ТОВ "ТРІСТАР ЕНЕРГІЯ" не відповідає кваліфікаційним критеріям передбачених пунктами 6, 12 частини першої статті 17 Закону “Про публічні закупівлі”, та іншим вимогам встановленим в тендерній документації Замовника та підлягає відхиленню да дискваліфікації ТОВ "ТРІСТАР ЕНЕРГІЯ".
Просимо відмінити рішення тендерного комітету про визначення переможця процедури відкритих торгів, згідно ПРОТОКОЛ №123 засідання тендерного комітету Територіальний відділ освіти Олександрівського району департаменту освіти і науки Запорізької міської Ради (надалі- Замовник) від «18» грудня 2020 р. «Про визначення переможця процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі Електрична енергія - код національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 09310000-5 Електрична енергія (далі - відкриті торги) та просимо розглянути наступну тендерну пропозицію на відповідність вимогам тендерної документації, яка визначена електронною системою, як найбільш економічно вигідною.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.12.2020 15:57
Вирішення:
Відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відповідно до ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Враховуючи той факт, що пропозиція ТОВ «ЗАПОРІЖЖЯЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ» не розглядалась замовником, подавати вимогу щодо відміни прийнятого замовником рішення про намір укласти договір Ви не маєте права, оскільки Закон України «Про публічні закупівлі» це не передбачає.
Таким чином, Ваша вимога не підлягає розгляду замовником.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Скасована
Дискримінаційні вимоги
Номер:
e723f6b792c647cf81c9e05ab45f3627
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-25-003940-b.a1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Скарга:
Відповідно до ч.4 ст.7 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) державне регулювання, контроль у сфері публічних закупівель та громадський контроль здійснює, зокрема, Антимонопольний комітет України – у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України.
Так, згідно з ч.1 ст.18 Закону, Антимонопольний комітет України, як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює постійно діючу адміністративну колегію з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно до ч.8 ст.18 Закону скарги, що стосуються тендерної документації можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за 4 днів до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
«25» листопада 2020 року ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ВІДДІЛ ОСВІТИ ОЛЕКСАНДРІВСЬКОГО РАЙОНУ ДЕПАРТАМЕНТУ ОСВІТИ І НАУКИ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (Далі — Замовник) було оприлюднено Оголошення про заплановану закупівлю наступного товару Код ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія.
Строк на оскарження умов закупівлі встановлено до 6 грудня 2020 року 23 год 59 хв., тому скарга подається у встановлений Законом строк.
Скаржник зазначає, що в додатку 1 Документації пунктом 1 розділу «Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям»
Замовником зазначені наступні вимоги:
Довідка у довільній формі щодо наявності матеріально-технічної бази учасника. У довідці зазначити власний окремий структурний підрозділ (центр обслуговування споживачів) на території м. Запоріжжя (адреса, контакти) або, для учасників, яким створення центрів обслуговування споживачів (клієнтів) не є обов’язковим відповідно до «Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджені Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14.03.2018 № 312 (надалі – Правила) (зі змінами) зазначити посадову особу з робочим місцем (зазначенням адреси, контактів) на території м. Запоріжжя, на яку покладається забезпечення дотримання визначеного Правилами роздрібного ринку електричної енергії порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів. Надати наказ (довіреність тощо) про призначення посадової особи учасника, з робочим місцем на території м. Запоріжжя. До довідки додаються документи, що підтверджує право власності на приміщення/офіс, де розміщується окремий структурний підрозділ або договір оренди на таке приміщення/офіс з усіма додатками до нього (дійсний до 31.12.2021).
Дані вимоги Замовника є дискримінаційними та такими, що обмежують коло учасників Процедури закупівлі, оскільки даними положеннями Замовник робить неможливим прийняття участі у торгах учасникам, у яких немає представництва на території м. Запоріжжя.
Скаржник звертає увагу, що ані Законом, ані Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії, які затверджені Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг від 14.03.2018 № 312 не встановлено вимоги щодо наявності у Постачальника електричної енергії представництв у певних регіонах України.
Вказана вимога, вже неодноразово в аналогічних процедурах закупівлі створювала умови для незаконного та необґрунтованого відхилення пропозицій учасників процедури закупівлі, при цьому, причиною таких відхилень було виключно неоднозначне та хибне тлумачення різними суб’єктами господарювання та Замовниками закупівлі форми, змісту та способу документального підтвердження вказаної вимоги.
Визнати дискримінаційною та зобов’язати Замовника скасувати умову, що міститься в додатку 1 Документації п. 1 розділу «Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям», за якою «учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо наявності матеріально-технічної бази учасника. У довідці зазначити власний окремий структурний підрозділ (центр обслуговування споживачів) на території м. Запоріжжя (адреса, контакти) або, для учасників, яким створення центрів обслуговування споживачів (клієнтів) не є обов’язковим відповідно до «Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджені Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14.03.2018 № 312 (надалі – Правила) (зі змінами) зазначити посадову особу з робочим місцем (зазначенням адреси, контактів) на території м. Запоріжжя, на яку покладається забезпечення дотримання визначеного Правилами роздрібного ринку електричної енергії порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів. Надати наказ (довіреність тощо) про призначення посадової особи учасника, з робочим місцем на території м. Запоріжжя. До довідки додаються документи, що підтверджує право власності на приміщення/офіс, де розміщується окремий структурний підрозділ або договір оренди на таке приміщення/офіс з усіма додатками до нього (дійсний до 31.12.2021)».
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга (2).docx 01.12.2020 12:36
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
01.12.2020 12:39