• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Дезинфікуючі засоби

Детальна інформація наведена в додатках до оголошення. Технічні вимоги наведені в додатку № 1 до оголошення

Завершена

150 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 500.00 UAH
Період оскарження: 20.03.2017 10:11 - 23.03.2017 13:00
Вимога
Залишено без розгляду

дискримінаційні вимоги

Номер: bd8b9d2e61cb44109ada43e76d2889df
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-20-000263-b.a1
Назва: дискримінаційні вимоги
Вимога:
ВИМОГА Технічні (якісні) характеристики викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними: зазначивши склад діючих речовин з конкретним процентним співвідношенням, та ще й додавши чого не повинно міститись у складі засобу. Такими вимогами, Замовник навмисно маніпулює для того, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегіть відомого переможця Зрозуміло, що таким чином Ви намагаєтесь унеможливити участь інших компаній, бо за таким складом буде відповідати лише один єдиний дезінфекційний засіб. Наприклад: 1000 таблеток по 1,0г., банка 1 кг.- не має більше на ринку такої ваги таблетки, окрім як у одного виробника, але загальна вага , як і в інших хлорвмісних засобах - 1кг. Тож ,саме вага таблетки 1,0г є дискримінаційною Зазначені Вами препарати не є унікальними. На ринку України зареєстровано і дозволено до використання в ЛПЗ безліч аналогічних засобів, які мають теж саме призначення, але можуть не відповідати всім тим прописаним в оголошенні необов`язковим для замовника ДИСКРИМІНАЦІЙНИМ технічним вимогам! Поясніть будь ласка, чим обумовлений конкретний склад засобів та окремих вимог(до речі Замовник цими поняттями дуже дбало маніпулює на користь конкретно зазначених препаратів)? Нагадаємо, згідно наказу №35 п.6.2. Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. максимальна економія та ефективність; 3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4. недискримінація учасників; 5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; 6. запобігання корупційним діям і зловживанням. Краще одразу було в документації прописати яку назву організації чи прізвище (ФОП) повинен мати учасник для обрання Переможцем торгів! Після написаного: Вчинення корупційних правопорушень карається законом. Вимагаємо, внести зміни в документацію, видалити дискримінаційні вимоги ,(конкретний склад засобів) , в іншому випадку ми змушені будемо звернутися зі скаргою в АМКУ та повідомити про цей випадок КРУ та НАБУ.
Вирішення: Щодо дискримінації технічних вимог тендерний комітет ТМО «ФТИЗІАТРІЯ» у м. Києві повідомляє наступне. Відповідно до частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» норми даного закону застосовуються: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. У разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без використання електронної системи закупівель, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники обов’язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Відповідно до абзацу 2 підпункту 1.1. пункту 1 Порядку здійснення допорогових закупівель Порядок застосовується у разі проведення замовником відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель (далі - Системи) під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону. Розробляючи технічне завдання для проведення торгів через систему електронних закупівель ми керувались наказом ДП «Зовнішторгвидав» України від 13.04.2016 № 35 «Про затвердження порядку здійснення допорогових закупівель». Так, згідно з п.6.2. Порядку під час здійснення Закупівель ми дотримуємось таких принципів здійснення закупівель як: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. максимальна економія та ефективність; 3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4. недискримінація учасників; 5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; 6. запобігання корупційним діям і зловживанням. Тому в технічному завданні з метою запобігання лобіювання інтересів певного Виробника не вказується конкретна торгівельна назва, а лише вміст і комбінація обов’язкових активно-діючих речовин в предметі закупівлі. Частина 6 пункту 6.4 даного наказу передбачає, що «у вимогах до предмету закупівлі, що містить посилання на певну торгівельну марку або виробника, замовник може вказати які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасника». У технічних критеріях, викладених в технічному завданні Замовника, немає жодного посилання на певну торгівельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника. Крім того в технічному завданні передбачено надання еквівалентів, які відповідають медико-технічним вимогам (еквівалент – однозначний, тотожний, рівноцінний, а аналог – це схожий). Відповідно до цієї норми ми жодним чином не порушуємо законодавство, а також можемо і маємо право передбачати закупівлю товару, який необхідний нам для безперебійної та безпечної роботи закладу, адже даний наказ нас в цьому не обмежує. Заявлені до закупівлі засоби знаходяться у вільному продажі. ТМО «ФТИЗІАТРІЯ» у м. Києві є протитуберкульозним (інфекційним) закладом, який включає в себе різні функціональні відділення, в тому числі і клініко-діагностичну лабораторію, працівники якої працюють з живими збудниками туберкульозу, а також надає різні види медичних послуг населенню, в тому числі і дитячому. Медико-технічні вимоги дезінфекційних засобів були сформовані відповідно до протиепідемічних заходів, враховуючи безпечність засобів для персоналу та пацієнтів, а також для забезпечення наявності різних груп дезінфікуючих засобів в закладі. Виходячи зі специфіки закладу, а також керуючись досвідом практичного застосування дезинфікуючих засобів, саме такий склад забезпечує ефект при профілактиці та боротьбі з мікобактеріями туберкульозу, збудників внутрішньо-лікарняних інфекцій, ВІЛ-інфекції, гепатитів. Згідно п.6.4. Порядку посилання на певну торгівельну марку або Виробника не є обов’язковими. ТМО «Фтизіатрія» у м. Києві готовий придбати дезінфекційні засоби за вказаною рецептурою від будь-якого Виробника та Учасника за найнижчою ціною. При розміщені оголошення і інформації про предмет закупівлі згідно п.6.3. Порядку Замовник розміщує ту інформацію, яка необхідна для проведення закупівлі. Допорогова процедура – це закупівля, хід проведення якої не регламентується законодавством України і умови закупівлі самостійно визначаються замовником. Закупівля відбувається у відповідності до регламенту системи державних закупівель ProZorro. Крім того, заклад вирішив провести закупівлю, вартість якої не перевищує 200 тисяч гривень, з використанням електронної системи закупівель з метою відбору постачальника товару (з найнижчою ціною пропозиції), що не є обов’язком Замовника. Враховуючи вищевикладене, ми не вбачаємо факту порушення в технічному завданні, та запрошуємо усіх бажаючих брати участь в процедурі закупівель на рівних для всіх учасників вимогам.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 21.03.2017 17:41
Підтвердження вирішення: Відсутні порушення відповідно до чинного законодавства України з питань допорогових закупівель. Внесення змін до технічного завдання не передбачається.