• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

код ДК 021:2015 –09310000-5 Електрична енергія (Електрична енергія)

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українською та/або російською, з урахуванням вимог пункту 7 розділу І тендерної документації. Назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурних позицій предмета закупівлі: 09310000-5 електрична енергія

Завершена

2 878 066.66 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 391.00 UAH
Період оскарження: 25.11.2020 16:07 - 07.12.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо скасування рішення про визначення переможця процедури відкритих торгів ТОВ «ТРІСТАР ЕНЕРГІЯ»

Номер: 1844a931ed114787a73e5b272fa117ea
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-25-002458-a.b1
Назва: Вимога щодо скасування рішення про визначення переможця процедури відкритих торгів ТОВ «ТРІСТАР ЕНЕРГІЯ»
Вимога:
Вимога щодо скасування рішення про визначення переможця процедури відкритих торгів ТОВ «ТРІСТАР ЕНЕРГІЯ» Детально проаналізувавши тендерну пропозицію та документи відповідності учасника- ТОВ «ТРІСТАР ЕНЕРГІЯ» та протоколом №157 засідання тендерного комітету Територіальний відділ освіти Заводського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради від «21» грудня 2020 р. про намір укласти договір про закупівлю ТОВ «ТРІСТАР ЕНЕРГІЯ», вважаємо рішення про визначення переможця процедури відкритих торгів та відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ТРІСТАР ЕНЕРГІЯ» неправомірним, таким що суперечить ЗУ «Про публічні закупівлі» та чинному законодавству: 1. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції, наведеним у Додатку 2 до тендерної документації Інших документів, що мають бути подані учасником, у складі своєї тендерної пропозиції, учасником у складі своєї пропозиції, згідно п. 2 повинні бути надані документи, що підтверджують повноваження службової (посадової) особи або представника учасника процедури закупівлі, які будуть підписувати тендерну пропозицію та/або договір, укладений за результатами торгів (протокол засновників/рішення власника (або виписка з протоколу/рішення) та наказ про призначення. - На вимогу даного пункту Учасником - ТОВ «ТРІСТАР ЕНЕРГІЯ» будо подано підтверджуючи документи у складі своєї пропозиції, а саме наказ про призначення директора Ходак Максима Івановича та рішення учасника на призначення директора, письмове рішення учасника на вчинення значних правочинів. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції, наведеним у Таблиці 3 Інших документів, що мають бути подані учасником , у складі своєї тендерної пропозиції, учасником у складі своєї пропозиції, згідно п 2 повинні бути надані документи, для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього абзацу підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність) - На вимогу даного пункту Учасником - ТОВ «ТРІСТАР ЕНЕРГІЯ» будо подано підтверджуючи документи у складі своєї пропозиції, а саме ДОВIРЕНIСТЬ від двадцять п'ятого листопада двi тисячi дев'ятнадцятого року на Опрєву Юлію Олегівнівну для виконання представницьких функцій без будь-яких обмежень наступні права: - представляти інтереси Товариства в усіх підприємствах, установах і організаціях незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, органах державної виконавчої влади та місцевого самоврядування, банківських та фінансових установах, органах нотаріату, з правом узгодження та вирішення всіх питань, що стосуватимуться Товариства, укладання та підписання необхідних договорів; - знайомитись з тендерною документацією; - звертатися до замовника публічної закупівлі за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або з вимогою щодо усунення порушення підчас проведення процедури закупівлі; - отримувати, подавати та підписувати від імені Товариства будь-які документи, що стосуються публічних закупівель, незалежно від процедури публічної закупівлі, виду та вартості предмету закупівлі, в тому числі, але не виключно: подавати та підписувати тендерну пропозицію або пропозицію на переговорах, підписувати та подавати документи, що входять до складу тендерної пропозиції або пропозиції на переговорах, інші необхідні документи, заяви, звернення, вимоги, скарги, заперечення; отримувати виписані або оформлені щодо Товариства документи. - укладати та підписувати договір за результатами публічної закупівлі (договір про закупівлю), додатки до такого договору, додаткові угоди до такого договору, підписувати будь-які документи, що стосуються виконання договору: акти приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг), анти приймання-передачі товару, накладні, товарно-транспортні накладні тощо; підписувати звернення, претензії, вимоги, акти звірки взаємних розрахунків, інші необхідні документи та інші; Також у складі своєї пропозиції ТОВ «ТРІСТАР ЕНЕРГІЯ» та на підтвердження інформації про уповноваженого представника учасника - Опрєвої Юлії Олегівнівну надані наступні документи: - Довіреність представник.pdf - Лист про наявність представника.pdf - Наказ представник.pdf ТОВ "ТРІСТАР ЕНЕРГІЯ" не відповідає кваліфікаційним критеріям, установлені ст. 17 Закону України ”Про публічні закупівлі в повному обсязі, оскільки Уповноважений представник учасника на підписання документів за результатами процедури закупівлі» ТОВ"ТРІСТАР ЕНЕРГІЯ вказані Опрєву Юлію Олегівну та директорХодак Максима Івановича. При підтвердженні інформації щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 6, 12 частини першої статті 17 Закону “Про публічні закупівлі” ТОВ «ТРІСТАР ЕНЕРГІЯ» інформація була надана тільки на директора Ходака Максима Івановича. На підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством, а саме статтею 17 Закону Закону “Про публічні закупівлі” ТОВ «ТРІСТАР ЕНЕРГІЯ» надано не в повному обсязі відповідну інформацію, а саме відсутня інформація передбачена пунктами 6 та 12 частини першої статті 17 Закону “Про публічні закупівлі” на другого уповноваженого представника учасника на підписання документів за результатами процедури закупівлі Опрєву Юлію Олегівну, яку уповноважений представник учасника на підписання документів за результатами процедури закупівлі. Також в свою чергу, на вимогу Замовника вказаній у тендерній документації незаповнена в повному обсязі форма «Анкета учасника», згідно вимог Додатку 1 тендерної документації, а саме не зазначений реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб). Незаповнені дані у Анкеті учасника (згідно п.8 таблиці 3 Додатку 2 тендерної пропозиції) не відносяться до прикладів формальних (несуттєвих) помилок, розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, тобто невідповідністю вимогам встановленим в тендерній документації Замовника та підлягає відхиленню. Враховуючи наведену нами інформацію у даній вимогі, вважаємо що тендерна пропозиція ТОВ "ТРІСТАР ЕНЕРГІЯ" не відповідає кваліфікаційним критеріям передбачених пунктами 6, 12 частини першої статті 17 Закону “Про публічні закупівлі”, та іншим вимогам встановленим в тендерній документації Замовника та підлягає відхиленню та дискваліфікації ТОВ "ТРІСТАР ЕНЕРГІЯ". Просимо відмінити рішення тендерного комітету про визначення переможця процедури відкритих торгів, згідно №157 засідання тендерного комітету Територіальний відділ освіти Заводського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради від «21» грудня 2020 р. про намір укласти договір про закупівлю ТОВ «ТРІСТАР ЕНЕРГІЯ», та просимо розглянути наступну тендерну пропозицію на відповідність вимогам тендерної документації, яка визначена електронною системою, як найбільш економічно вигідною.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Відповідно до ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Враховуючи той факт, що пропозиція ТОВ «ЗАПОРІЖЖЯЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ» взагалі не розглядалась замовником, подавати вимогу щодо відміни прийнятого замовником рішення про намір укласти договір Ви не маєте права, оскільки Закон України «Про публічні закупівлі» це не передбачає. Таким чином, Ваша вимога не підлягає розгляду замовником.
Статус вимоги: Відхилено