• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Ремонт пунктів вимірювання витрати газу ГРС Запорізької та Дніпропетровської областей)

Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-11-04-002443-c , згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в оголошенні про початок торгів та в Додатку 6.1 до тендерної документації

Торги не відбулися

44 137 770.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 441 377.70 UAH
Період оскарження: 25.11.2020 16:09 - 31.12.2020 00:00
Вимога
Вирішена

Невідповідність технічних вимог до лічильників газу чинному законодавству України

Номер: f2db52b61951415688192bd45bdbc20e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-25-013545-c.a2
Назва: Невідповідність технічних вимог до лічильників газу чинному законодавству України
Вимога:
В додатку Б «Вимоги до технічних характеристик лічильників газу» до додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає, що «Підрядник при постачанні продукції повинен надати (на кожний лічильник газу): 1.Свідоцтво про повірку згідно до чинного законодавства України (оригінал);». Але у відповідності до ст.13 Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо імплементації актів законодавства Європейського Союзу у сфері технічного регулювання» №2740-VIII від 06.06.2019р. нові лічильники не проходять повірку (поняття «первинна повірка» анульоване). Свідоцтво про повірку на лічильники газу згідно до чинного законодавства України оформлюється у відповідності до «Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів» (наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 08.02.2016 № 193), тобто на новий лічильник, який має сертифікат відповідності вимогам Технічного регламенту засобів вимірювальної техніки та не перебуває в експлуатації, не може бути оформлено свідоцтво про повірку. На питання Учасника «Вимоги до лічильників газу не відповідають чинному законодавству України_Загальне питання по закупівлі_09.12.2020 09:16:22» Замовник надав відповідь: «Відповідь Організатора: 14.12.2020 09:16:44 _Відповідь. На лічильники природного газу поширюється дія Технічного регламенту засобів вимірювальної техніки, введеного в дію постановою КМУ від 24.02.2016р. №163 (далі – ТР163). Відповідно до п.9 ТР163, засоби вимірювальної техніки (далі – ЗВТ) можуть бути надані на ринку та/або введені в експлуатацію в разі, коли вони відповідають вимогам цього Технічного регламенту. Відповідно до п.1 ст.3 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» (далі Закон), постачання та/або споживання енергетичних і матеріальних ресурсів, зокрема газу, належить до сфери законодавчо регульованої метрології. Відповідно до п.2 ст.7 Закону, результати вимірювань можуть бути використані у сфері законодавчо регульованої метрології за умови, що для таких результатів відомі відповідні характеристики похибок або невизначеність вимірювань. Характеристики похибок лічильників газу (далі – ЗВТ) можуть бути визначені як під час проведення їх повірки, так і під час процедури оцінки відповідності вимогам ТР163 за модулями F, F1 або G. При цьому, призначений орган проводить дослідження та випробування кожного ЗВТ, передбачені відповідними національними стандартами з переліку національних стандартів та/або нормативними документами Міжнародної організації законодавчої метрології, та/або еквівалентних випробувань, передбачених іншими відповідними технічними специфікаціями (або доручає їх проведення), з метою перевірки відповідності засобів вимірювальної техніки застосовним вимогам Технічного регламенту. Таким чином, Учасник може на підтвердження метрологічних характеристик надати для кожного ЗВТ або протокол повірки (додаток до свідоцтва про повірку) або протокол дослідження (оформлюється призначеним органом під час оцінки відповідності).» Таким чином, Замовник відмовився вносити зміни в тендерну документацію і виключити з додатку Б «Вимоги до технічних характеристик лічильників газу» до додатку 1 до тендерної документації з переліку надання підрядником документів при постачанні продукції (на кожний лічильник газу) формулювання «1.Свідоцтво про повірку згідно до чинного законодавства України (оригінал);». Наведене у відповіді Замовника формулювання: «Учасник може на підтвердження метрологічних характеристик надати для кожного ЗВТ або протокол повірки (додаток до свідоцтва про повірку) або протокол дослідження (оформлюється призначеним органом під час оцінки відповідності).» не є офіційним документом і не може бути використане при підготовці тендерної пропозиції, при укладанні договору та при поставці обладнання та виконанні робіт. Вся інформація Додатку 1 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» при укладанні договору заноситься у Додаток 1 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ» до договору про закупівлю (у відповідності з Додатком 4 «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ» до тендерної документації зазначено: «Додаток № 1 до Договору №_________________ від ___________ ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ Заповнюється у відповідності до технічних вимог та якісних характеристик предмета закупівлі, що викладені замовником в Додатку 1 до тендерної документації.») І при прийманні робіт та обладнання служби Замовника вимагають від Підрядника виконання КОЖНОГО пункту технічних вимог, і ненадання Постачальником (Підрядником) такого документа, як «Свідоцтво про повірку згідно до чинного законодавства України (оригінал)» призведе до відмови від прийняття обладнання, а також до штрафних санкцій. Таким чином, відмовляючись від приведення Додатку 1 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» у відповідність до вимог чинного Законодавства України, Замовник свідомо прирікає Підрядника на штрафи та загрозу розірвання договору. Вимагаємо привести технічні вимоги до лічильників газу (додаток Б «Вимоги до технічних характеристик лічильників газу» до додатку 1 до тендерної документації) у відповідність до чинного законодавства України і виключити вимогу до Постачальника надати при поставці обладнання «Свідоцтво про повірку лічильників газу (оригінал)», як таку, що не відповідає чинному законодавству України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником будуть внесені відповідні зміни в Додаток №1 до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційна вимога у тендерній документації

Номер: 2fa07149611a487bbf486cbe215a0fd7
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-25-013545-c.c1
Назва: Дискримінаційна вимога у тендерній документації
Вимога:
В Додатку 2 до тендерної документації в п.1.2.4. зазначено: «Технічна документація виробника або офіційного представника виробника*, в якій наведено відомості, що підтверджують відповідність технічних та якісних характеристик запропонованого обладнання (крім обладнання наведеного в п.1.2.3) вимогам тендерної документації згідно Додатку 2.1 Даного додатку, а саме: - оригінал/-и та/або електронна/-і копія/-ї та/або сканована/-і копія/-ї діючого/-их (на кінцевий строк подання пропозицій) сертифікату/-ів перевірки (або спертизи) типу про відповідність технічному/-им регламенту/-ам (виданий/-ні призначеним/уповноваженим органом з оцінки відповідності) з/або без додатком(-ами) /додатку (-ків) до цих сертифікатів та/або - паспорт/-и та/або формуляр/-и та/або настанова/-и з експлуатації шляхом надання посилання у Додатку 2.1 даного додатку на відповідний документ, що розміщений на сайті/-ах виробника/-ів запропонованого обладнання або офіційного/-их представника/ів виробника/-ів* запропонованого обладнання. * В разі надання такої документації (надання посилання на сайт) офіційного представника виробника Учасник повинен завантажити документальне підтвердження статусу офіційного представника виробника запропонованого обладнання (лист та/або сертифікат та/або договір про представницькі або дистриб’юторські, або дилерські, або партнерські повноваження, який наданий виробником запропонованого обладнання тощо).» Також в Додатку 2.1. до тендерної документації в таблиці "Перелік документів (техпаспорти та/або настанови з експлуатації, та/або формуляри, тощо), якими підтверджено наведені Учасником характеристики обладнання в Таблиці 1- Таблиці 13" є вимога зазначити "Посилання на документ, який розміщено на сайті виробника обладнання або офіційного представника виробника обладнання". Таким чином, пропозиції можуть подавати лише Учасники, які пропонують лише те обладнання, документація на яке розміщена на сайтах відповідних виробників або їх офіційний виробників. До того ж в Україні не існують законодавчі акти, які зобов’язують виробників обладнання (або їх офіційних представників) розміщувати документи на обладнання на своїх сайтах (також відсутні законодавчі акти, які взагалі зобов’язують виробників мати офіційні сайти). Тобто Замовник своєю дискримінаційною вимогою обмежує можливості участі в закупівлі інших Учасників, які пропонують обладнання, технічну документацію на яке ( в тому числі паспорти, формуляри, настанови з експлуатації, сертифікати перевірки (або експертизи) типу про відповідність технічному/-им регламенту/-ам з/або без додатком (-ами) /додатку (-ків) до цих сертифікатів) виробники або їх офіційні представники не публікують на своїх сайтах. Виникає питання, чому Учасник не може надати в складі своєї пропозиції ці документи (техпаспорти та/або настанови з експлуатації, та/або формуляри)? На питання Учасника «Уточнення по Додатку 2.1. Загальне питання по закупівлі 09.12.2020 10:35:18 В Додатку 2.1. до тендерної документації в таблиці "Перелік документів (техпаспорти та/або настанови з експлуатації, та/або формуляри, тощо), якими підтверджено наведені Учасником характеристики обладнання в Таблиці 1- Таблиці 13" є вимога зазначити "Посилання на документ, який розміщено на сайті виробника обладнання або офіційного представника виробника обладнання". Просимо додати уточнення до форми даної таблиці приблизного змісту : "якщо документ розміщено на сайті виробника або офіційного представника обладнання". Адже якщо на сайті виробника обладнання або офіційного представника виробника обладнання не розміщені відповідні документи і Учасник не надасть посилання , це може бути підставою для дискваліфікації Учасника.» Замовником була надана відповідь: «Відповідь Організатора: 11.12.2020 09:14:56 доброго дня! Надаємо відповідь на запитання: З урахуванням вимог п. 1.2.3 Додатку 2 до Тендерної документації посилання на документ, який розміщено на сайті виробника обладнання або офіційного представника виробника обладнання, яке виготовлюється індивідуально, а саме на обладнання таблиць з 1 по 4 (включно) та таблиці 12, не вимагається. З урахуванням вимог п. 1.2.4 до Тендерної документації Учасник обов’язково має надати посилання на документ, який розміщено на сайті виробника обладнання або офіційного представника виробника обладнання, яке виготовлюється серійно, а саме на обладнання таблиць з 5 по 11 (включно) та таблиці 13. Крім того, учасник на підтвердження відповідності технічних та якісних характеристик запропонованого обладнання вимогам тендерної документації може надати як посилання на паспорт/-и та/або формуляр/-и настанова/-и з експлуатації, так і на сертифікат/-и перевірки (або спертизи) типу про відповідність технічному/-им регламенту/-ам (виданий/-ні призначеним/уповноваженим органом з оцінки відповідності) з/або без додатком (-ами) /додатку (-ків) до цих сертифікатів.» Але віднесення обладнання до «серійного» або «такого, що виготовляється індивідуально» - це виключно привілея виробника цього обладнання, оскільки різні виробники мають свої розробки, і на дану закупівлю може бути запропоноване обладнання, яке буде виготовлятися з параметрами у відповідності з конкретними вимогами Замовника по цій закупівлі, тобто «індивідуально», і документація на таке обладнання також буде «індивідуальною». Отже, Замовник висунув ще одну дискримінаційну вимогу – Учасник повинен пропонувати (у відповідності до таблиць 5-11 та таблиці 13 Додатку 2.1) лише обладнання, яке виготовляється, на його думку, «серійно» . Вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу щодо обов’язкового надання посилання на документи, розміщені на сайтах виробників обладнання або їх офіційних представників, та пропонуємо викласти п.1.2.4. Додатку 2 до тендерної документації в наступній редакції: «Технічна документація виробника або офіційного представника виробника*, в якій наведено відомості, що підтверджують відповідність технічних та якісних характеристик запропонованого обладнання (крім обладнання наведеного в п.1.2.3) вимогам тендерної документації згідно Додатку 2.1 Даного додатку, а саме: - оригінал/-и та/або електронна/-і копія/-ї та/або сканована/-і копія/-ї діючого/-их (на кінцевий строк подання пропозицій) сертифікату/-ів перевірки (або експертизи) типу про відповідність технічному/-им регламенту/-ам (виданий/-ні призначеним/уповноваженим органом з оцінки відповідності) з/або без додатком(-ами) /додатку (-ків) до цих сертифікатів та/або - оригінал/-и та/або електронна/-і копія/-ї та/або сканована/-і копія/-ї паспорту/-ів та/або формуляру/-ів та/або настанови/-в з експлуатації та/або шляхом надання посилання у Додатку 2.1 даного додатку на відповідний документ, якщо відповідний документ розміщений на сайті/-ах виробника/-ів запропонованого обладнання або офіційного/-их представника/ів виробника/-ів* запропонованого обладнання. * В разі надання такої документації (або надання посилання на сайт) офіційного представника виробника Учасник повинен завантажити документальне підтвердження статусу офіційного представника виробника запропонованого обладнання (лист та/або сертифікат та/або договір про представницькі або дистриб’юторські, або дилерські, або партнерські повноваження, який наданий виробником запропонованого обладнання тощо).» Також в Додатку 2.1. до тендерної документації до таблиці "Перелік документів (техпаспорти та/або настанови з експлуатації, та/або формуляри, тощо), якими підтверджено наведені Учасником характеристики обладнання в Таблиці 1- Таблиці 13" пропонуємо додати уточнення до вимоги «Посилання на документ, який розміщено на сайті виробника обладнання або офіційного представника виробника обладнання» такого змісту: "якщо документ не надано в складі пропозиції Учасника"
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Товариством з обмеженою відповідальністю «Оператор газотранспортної системи» (далі -Замовник) оприлюднено оголошення про закупівлю Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Ремонт пунктів вимірювання витрати газу ГРС Запорізької та Дніпропетровської областей) (номер в ЄЗС https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-11-25-013545-c) (далі-закупівля). Закупівля проводиться у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» № 922 від 25.12.2015р.(далі-Закон) Тендерна документація щодо умов проведення закупівлі розроблено Замовником відповідно до вимог Закону та згідно наказу МЕРТУ від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» та оприлюднено для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу. Так, тендерна документація на зазначену закупівлю містить в тому числі інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. При цьому технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, викладені в Додатку 1 до тендерної документації містять детальний опис послуг та обладнання, необхідного для надання послуг, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі. В Додатку 2 до тендерної документації замовником визначено інформацію про маркування, протоколи випробувань, сертифікати та інші документи, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам. Слід зазначити, що технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також спосіб документального підтвердження характеристик запропонованого учасниками обладнання, складено Замовником виходячи з існуючої потреби та містить інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі до предмета закупівлі та спосіб документального підтвердження цих вимог визначені замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону. А саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням. Виходячи з вищевикладеного, Замовник вважає, що тендерна документація на закупівлю не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 04.01.2021 17:02