• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Ковбаса варена вищого ґатунку, сосиски вищого ґатунку

Торги не відбулися

448 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 480.00 UAH
Період оскарження: 25.11.2020 15:55 - 07.12.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Про надання інформації

Номер: 8037661ff8fa4a3b90b21283267c6783
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-25-013162-c.b1
Назва: Про надання інформації
Вимога:
1. Відповідно до п. 5 Розділу 3 Тендерної документації, інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, надається в довільній формі. Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону наведено в Додатку 2 до цієї тендерної документації. Згідно Додатку 2 до Тендерної документації, Перелік документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у частинах першій та другій статті 17 Закону (однією довідкою в довільній формі): Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою Статті 17. ФОП Чалий В.В. у складі поданої тендерної документації довідкою від 10.12.2020 року № 153 не підтвердив відсутність підстав, визначених у п. 12 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), а саме не підтвердив, що фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Відповідно до п. 12 ч. 1 ст. 17 Закону, Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. 2. Відповідно до п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації, для підтвердження відповідністі Учасника кваліфікаційним критеріям надається копія документа (акту), що підтверджує проведення дезінфекції транспортного засобу, яким буде здійснюватися поставка товару (чинні довідки про санітарну обробку на кожен із наведених транспортних засобів). В складі тендерної документації наданий акт № 306/16 здачі – приймання робіт від ____2020 року до договору № 1/16 від 02.01.2020 року, в якому не зазначено транспортний засіб, яким буде здійснюватися поставка товару. В свою чергу, Учасник надав копію договору від 16.01.2020 року № 13/16 про надання послуг, в якому зазначено перелік транспортних засобів, яким здійснюються послуги з проведення профілактичної дезінфекції поверхні транспортних засобів. Враховуючи вищезазначене, Учасник не підтвердив проведення дезінфекції транспортного засобу, яким буде здійснюватися поставка товару та не надав відповідного документу. 3. Відповідно до п. 3 Додатку 1 до Тендерної документації, Учасник надає Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи/або Учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного договору, із зазначенням найменування замовника (покупця), його адреси, коду ЄДРПОУ, номеру телефону та ПІБ відповідальної особи; (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, з підтверджуючими документами (копією договору(ів) та копією(ями) видаткової(х) накладної(х). Учасником надано копію Договору від 28.08.2017 року № 247, пунктом 10.3. якого передбачено, що додаткові угоди є невід’ємною частиною договору. Встановлено, що відсутня додаткова угода № 01 від 18.09.2017 року про збільшення ціни на 10%. Зважаючи на це, документ надано не в повному обсязі. Також, встановлено, що вищезазначений договір укладений на суму 133000,00 грн., а видаткових накладних надано на 830,14 грн. За накладними неможливо ідентифікувати до якого вони договору та зазначено різни назви товару закупівлі в порівнянні з договором. Враховуючи вищезазначене, Учасник не надав підтверджуючі документи на виконання аналогічного договору Учасником надано копію договору від 27.02.2019 року № 12. Встановлено, що вищезазначений договір укладений на суму 30000,00 грн., а видаткових накладних надано на 19418,88 грн. Також, за накладними неможливо ідентифікувати до якого вони договору. Враховуючи вищезазначене, учасник не підтвердив виконання аналогічних договорів. 4. Відповідно до Додатку 3 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ (ЗАВДАННЯ)» до Тендерної документації, Учасник надає у складі своєї пропозиції документ про затвердження рішення щодо здійснення державної реєстрації потужності та присвоєний їй особистий реєстраційний номер. Учасник у складі поданої Учасником тендерної пропозиції міститься копія Експлуатаційного дозволу від 20.03.2009 року № 4 (номер потужності 18-16-32Mt). Відповідно до п. 1.6. Порядку ведення реєстру операторів ринку та потужностей, на які видано експлуатаційний дозвіл, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 40, Інформація про експлуатаційні дозволи, що діяли на момент набрання чинності Законом України від 22 липня 2014 року № 1602-VII "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів", та відповідні оператори ринку та потужності вноситься до Реєстру компетентним органом протягом 3 місяців з дня набрання чинності цим Порядком. Внесення змін до відомостей Реєстру про таких операторів ринку та потужності здійснюється на загальних умовах відповідно до цього Порядку. Зважаючи вищезазначене, реєстраційний номер Експлуатаційного дозволу №18-16-32Mt, відсутній у Реєстрі потужностей операторів ринку, на які видано експлуатаційні дозволи. В свою чергу, в Державному реєстрі потужностей операторів ринку Сумської області міститься реєстрація потужності за адресою: вул. Набережна, 1, м. Тростянець, Тростянецький р-н, Сумська обл., 42600, виданого на ім’я ФОП Чалого Віталія Володимировича, виданого 01.08.2017 року, за номером r-UA-18-16-235, вид діяльності - роздрібна торгівля харчовими продуктами (не зазначено транспортування). Враховуючи вищезазначене, Учасник не надав документ про затвердження рішення щодо здійснення державної реєстрації потужності та присвоєний їй особистий реєстраційний номер. 5. Відповідно до Додатку 3 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ (ЗАВДАННЯ)» до Тендерної документації, Учасник надає у складі своєї пропозиції копію Акту перевірки транспортного засобу, складеного за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами (без недоліків чи невідповідностей) з інформацією, що даний транспортний засіб може забезпечити належні температурні умови перевезення саме для цього виду харчового продукту. Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону, Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Оскільки Замовником вищезазначений акт був віднесений до Технічних вимог, а не до Кваліфікаційних критеріїв, Замовник порушив умови статті 29 Закону при визначенні Переможцем Учасника. 6. Відповідно до Додатку 3 Тендерної документації, Учасник надає у складі своєї тендерної пропозиції завірену підписом та печаткою учасника (за наявності) копію документа про походження товару, декларація виробника. У складі тендерної пропозиції Учасник надав копію Посвідчення про якість № 149 від 10.12.2020 року, в якому зазначено, що запропонований товар відповідає ДСТУ 4436:2005, та зберігається при вологості 75-85%. Згідно п. 10.2.1. ДСТУ 4436:2005 «Ковбаси варені, сосиски, сардельки, хліби м’ясні. Загальні технічні умови», ковбасні вироби зберігають на підприємстві – виробнику і в торгівельній мережі за температури від 00 до 60 С і відносній вологості повітря від 75% до 78%. Враховуючи вищезазначене, Виробником фактично порушено вимоги до умов зберігання товару. Також зазначу, що згідно ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення передбачено відповідальність за невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до Закону. Враховуючи вищезазначене, керуючись п. 4 ст. 33 Закону, прошу надати інформацію про тендерну пропозицію Учасника ФОП Чалий В.В., яка не відповідає тендерній документації та Закону, із зазначенням її переваг порівняно з тендерними пропозиціями останніх Учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Надаємо інформацію на Ваше оскарження: згідно п.1 Вашого оскарження повідомляємо: що відповідно до п.6, ст.17 ЗУ "Про публічні закупівлі" Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Зауважуємо, що термін подання документів не вийшов. 2. Відповідно до п.2 Вашого оскарження учасник надав усі документи на ВИМОГУ Замовника та пояснювальні листи відповідних компетентних органів, щодо транспортного засобу. 3. Відповідно до п.3 Вашого оскарження зазначаємо, що Замовник не вимагає усі видаткові накладні до АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ. 4. Повідомляємо, що Учасник надав документи, що підтверджують систему управління якістю та безпечністю харчових продуктів, а саме позитивні Акти складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР та складеного за результатами державного аудиту щодо додержання операторами ринку вимог законодавства стосовно постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках. Дякую.
Статус вимоги: Відхилено