• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 42650000-7 Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані (Електроінструмент)

Електроінструмент, згідно Додатку №4 тендерної документації

Торги відмінено

425 890.56 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 129.45 UAH
Період оскарження: 25.11.2020 15:33 - 07.12.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

Оскарження рішення про дискваліфікацію ТОВ "МЕЗОН 99"

Номер: de301b6238e14bbda1ea4fe42da7ba5f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-25-002791-b.c1
Назва: Оскарження рішення про дискваліфікацію ТОВ "МЕЗОН 99"
Скарга:
№ МЕ – 2512 Від «25» грудня 2020р До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського 45, м.Київ,03035 Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕЗОН 99» Код (ЄДРПОУ): 41013173 Юридична адреса: 04208, м.Київ, просп. Георгія Гонгадзе, буд. 5-А оф. 6 Поштова адреса: 04073, м. Київ, вул. Кирилівська, 152., а/с 98 Електронна адреса : mezon99@ukr.net Телефон : 063 232 52 10 , 063 754 76 04 Замовник: Регіональна філія «Донецька залізниця» Акціонерне товариство «Українська залізниця» Код ЄДРПОУ: 40150216 Адреса: 84400, м. Лиман Донецької області, вул. Привокзальна, 22 E-mail: STS.PGRBNK@DON.UZ.GOV.UA Інформація прозакупівлю: Електричні інструменти ДК 021:2015 - 42650000-7 Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-25-002791-b СКАРГА НА ДІЇ ЗАМОВНИКА Замовником Регіональна філія «Донецька залізниця» Акціонерне товариство «Українська залізниця» було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги). Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-25-002791-b Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕЗОН 99» взяв участь в даному тендері та подав тендерну пропозицію. Торги відбулися. 16.12.2020 Замовником був опублікований Протокол № 20372/2/ТМЦ про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Мезон 99» . В Протоколі № 20372/2/ТМЦ про відхилення була вказана причина відхилення: «Відсутня можливість перевірити документи учасника: відсутні документи щодо підтвердження відповідності предмета закупівлі нормативно-технічній документації» . Скаржник не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси , а саме : -на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі згідно Статті 5 п.1, п/п 5) ЗУ «Про публічні закупівлі». Дії Замовника порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав : По-перше : Згідно протоколу Комісія вирішила : Відхилити тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕЗОН 99", ЄДРПОУ 41013173, Україна, 04208, місто Київ, ПРОСПЕКТ ГЕОРГІЯ ГОНГАДЗЕ, будинок 5-А, офіс 6, на підставі п. 4 розділу 1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації». П. 4 розділу 1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» не містить ніякої інформації про відхилиння тендерних пропозицій з причини «Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації». Тобто відхилення відбулося з порушенням Закону. По-друге : Незрозуміло, що Замовник має на увазі , використовуючи термін «нормативно-технічна документація». В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ на закупівлю в Розділ І. Загальні положення, відносно термінів він прописав : 1 Терміни, які вживаються в тендерній документації Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі. В зазначеному Законі такий термін відсутній. Фактично Замовник посилається на незрозумілий термін. Пояснення цього терміну відсутнє у тендерній документації та в Законі України «Про публічні закупівлі». Замовник не прописав пояснення терміну, а потім вимагає , щоб пропозиція учасника відповідала цьому терміну. Тобто пропозиція ТОВ «Мезон 99» була відхилена з причини відсутні документів щодо підтвердження відповідності предмета закупівлі «НЕ ЗРОЗУМІЛО ЧОМУ» . В Законі України «Про публічні закупівлі» є термін «технічна специфікація до предмета закупівлі» ( Стаття 1. Визначення основних термінів, п1. ч.33) . Термін «нормативно-технічна документація» - відсутній. Вже цього достатньо , аби визнати дії та рішення Замовника з відхилення пропозиції такими, що суперечать його ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ та вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та порушують вищевказаний Закон. По-третє : Можна зробити припущення, що Замовник під терміном «нормативно-технічна документація» мав на увазі стандарти, технічні умови, керівні нормативні документи (згідно Студопедії https://studopedia.su/5_29129_normativno-tehnichni-dokumenti.html ) . Ці документи (стандарти та ін.) - вказані в сертфікатах та деклараціях на товар та знаходяться у вільному доступі . Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» Стаття 22, п.4.: « Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.» Тобто, виходячи з цього трактування терміну «нормативно-технічна документація» , Замовник не мав права вимагати інформацію . яка є публічною та відхиляти пропозицію учасника . Свїми діями він порушив Закон України «Про публічні закупівлі» Стаття 22, п.4 . По-четверте : Можна зробити припущення, що під терміном «нормативно-технічна документація» Замовник мав на увазі « Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п. 6.1.: Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником;» На цю вимогу учасник надав відповідні документи , а саме : - Таблицю відповідності 1, де прописані технічні характеристики, які відповідають замовленим ; - Інструкції з експлуатації, продуктові листи від виробника, де прописані технічні характеристики, які відповідають замовленим ; - Тендерну пропозицію, де вказані ДСТУ, ГОСТи та інші документи, які підтверджують якість товару; - Сертифікати та декларації відповідності, де прописані відповідні ДСТУ, ГОСТи та інші документи, які підтверджують якість товару. Тобто учасник ТОВ «Мезон 99» виконав всі вимоги Замовника відносно технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації; В ТД Замовника в Розділі V. Оцінка тендерної пропозиції , п.4 Відхилення тендерних пропозицій, п/п. 4.1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо :…. 2) тендерна пропозиція учасника: -не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації; Згідно Закону України «Про публічні закупівлі». Стаття 31. Відхилення тендерних пропозицій, п. 1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; Тобто, виходячи з вищеозначеного трактування терміну «нормативно-технічна документація» , Замовник порушив Закон України «Про публічні закупівлі» Стаття 22, п.4 та не мав права відхиляти пропозицію учасника . Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Мезон 99» відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та була відхилена з причини, яка не вказана ані в тендерній документації, ані в Законі України «Про публічні закупівлі», що порушує Враховуючи все вищезазначене, вважаємо, що відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «Мезон 99» Замовник порушив вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» у царині статей : ст.5 , ст.22, ст29 , ст.31. Відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст.7 Закону України «Про антимонопольний комітет України», - ПРОСИМО: І. Прийняти скаргу до розгляду. 2.Прийняти рішення про встановлення порушень процедури ДК 021:2015 - 42650000-7 Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані (Електроінструмент), Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-25-002791-b 3. Зобов'язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Мезон 99» , Код (ЄДРПОУ) 41013173 відповідно до Протоколу засідання тендерного комітета Замовника Донецька залізниця № 20372/2/ТМЦ від 16 грудня 2020р та оголосити пропозицію учасника ТОВ «Мезон 99» як таку, що відповідає вимогам Тендерної документації . Додатки : 1. Протокол засідання тендерного комітету Донецька залізниця № 20372/2/ТМЦ від 16 грудня 2020р , ДК 021:2015 - 42650000-7 Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані (Електроінструмент), Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-25-002791-b 2. Тендерна документація; Директор ТОВ «Мезон 99» Косенко Є.В.
Дата розгляду скарги: 13.01.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 29.12.2020 20:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 16.01.2021 18:33
Дата виконання рішення Замовником: 19.01.2021 16:01
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення № 431-р/пк-пз від 13.01.2021 р. постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "МЕЗОН 99" та рішення про визначення ТОВ "АНТАРІС БУД" переможцем на закупівлю за кодом ДК 021:2015–42650000-7 Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані (Електроінструмент)
Автор: ТОВ "МЕЗОН 99", Євген Косенко +380637547604 mezon99@ukr.net