• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

15530000-2 Вершкове масло

Торги відмінено

193 070.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 965.35 UAH
Період оскарження: 25.11.2020 14:54 - 01.12.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

неправомірне відхилення пропозиції МПП "Ритм"

Номер: 05abe83452034ba7af79085a07bc2095
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-25-011024-c.c1
Назва: неправомірне відхилення пропозиції МПП "Ритм"
Вимога:
Відповідно закупівлі № UA-2020-11-25-011024-c повідомляє про неправомірне відхилення тендерної пропозиції МПП «Ритм». Відповідно до протоколу №5 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Херсонський заклад дошкільної освіти № 12 Херсонської міської ради Конєвою Т.Є. було прийнято рішення відхилити пропозицію МПП «Ритм» з причини: Відповідно до пункту 6 додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасник у складі своєї пропозиції, для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, повинен надати копії договорів (не менше двох) з усіма сторінками які свідчать про виконання договору (договори, накладні, акти приймання передачі тощо). МПП «РИТМ» у складі пропозиції було надано на підтвердження виконання Договір закупівлі №13 від 24.01.2019 в повному обсязі з документами, що підтверджують виконання договору, а саме Товарно-транспортні накладні. Визначення товаро-транспортної накладної (ТТН), яке наведене в розділі 1 Правил №363, з 12.07.2019 року було змінено. Згідно із зазначеною нормою ТТН - єдиний для всіх учасників транспортного процесу документ, призначений для обліку товарно-матеріальних цінностей на шляху їх переміщення, розрахунків за перевезення вантажу та обліку виконаної роботи, та є ОДНИМ ІЗ ДОКУМЕНТІВ, який можна використовувати для списання товарно-матеріальних цінностей, оприбуткування, складського, оперативного й бухгалтерського обліку, що може бути складений у паперовій і/або електронній формі та має містити обов'язкові реквізити, передбачені цими Правилами. Право власності на товар переходить від Постачальника до Покупця з моменту передачі товару на складі Покупця і засвідчується ТТН, підписаною уповноваженими представниками сторін. Накладна – документ, що використовується при передачі товарно-матеріальних цінностей від однієї особи іншій. Є декілька видів накладних, наприклад, видаткова накладна, товарно-транспортна накладна, тощо. Видаткова накладна фіксує факт отримання/передачі товару або послуг і по суті завершує купівлю-продаж між продавцем та покупцем. Товарно-транспортна накладна також фіксує факт отримання/передачі товару або послуг і по суті завершує купівлю-продаж між продавцем та покупцем, при цьому підтверджує факт транспортного процесу, тобто постачання продукції безпосередньо на склад покупця, що вимагається договорами з бюджетними організація, чого не відображено в видатковій накладній. В зв’язку з чим Товарно-транспортна накладна є більш важливим документом, що підтверджує отримання покупцем товару. Також, варто додати, що по своїй суті у ТТН відображаються супровідні документи з вантажем, а саме у наданих МПП «Ритм» ТТН відображено супровідним документом видаткові накладні з датою та номером. Як Вами було відмічено відповідно наданого МПП «Ритм» договору №13 від 24.01.2019 року пунктом 4.7. передбачено, що датою приймання товару Замовником вважається дата підписання матеріально-відповідальною особою Замовника видаткових ДОКУМЕНТІВ!!! … одним з таких документів і є ТТН, про що обґрунтовано вище. Виходячи з вище викладеного, вважамоє відхилення пропозиції МПП "Ритм" неправомірною, та вимагаємо враховувати п.п. 5 пункту 1 статті 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" та особливо звернути увагу на п.п.6 пункту 1 статті 5 ЗУ "Про публічні закупівлі". У разі ігнорування нашої вимоги МПП «Ритм» буде змушений звернутися до виконавчих органів відповідно до Розділу II ЗУ «Про публічні закупівлі» для розгляду даного питання.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У складі пропозиції Малого Приватного Підприємства «Ритм» для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів щодо закупівлі ДК 021:2015 15530000-2 Вершкове масло було надано договір №13 від 24.01.2019, укладений між Малим Приватним Підприємством "Ритм" та Снігурівською міською радою (далі – Договір) на постачання масла вершкового. Пунктами 4.5 та 4.7 даного Договору передбачено, що процедура прийому - передачі товару, а також його оплата відбувається на основі видаткових накладних. Крім того, жодним пунктом вищезазначеного Договору не передбачено співпрацю (взаємодію) між Постачальником та Замовником згідно товарно - транспортних накладних. А оскільки, Малим Приватним Підприємством "Ритм" у складі пропозиції не надано сканованих копій підписаних видаткових накладних, як передбачено умовами Договору та оголошенням про проведення спрощеної закупівлі,пропозиція Малого Приватного Підприємства «Ритм» була відхилена Замовником правомірно відповідно п.1 ч.13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено