• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

33140000-9 Медичні матеріали (НК 024:2019: ЛОТ № 1 - 13908 Полігліколеве кислотне шво; 17471 Хірургічна нитка з поліглактину; 45814-Хірургічна нитка з поліглекапрону; 16584 Хірургічна нитка з полідіоксанона; 13909-Хірургічна поліпропіленова нитка; 13910 Хірургічна нитка з натурального шовку; 44689 - Полімерна хірургічна сітка, що не розсмоктується; 32357- Голка шовна, багаторазового використання; ЛОТ № 2 - 33056 - Матеріал для накладення гіпсової пов'язки)

Більш детально викладено у тенерній документації

Завершена

2 211 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 55.00 UAH
Період оскарження: 25.11.2020 12:29 - 17.01.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА про усунення порушення законодавства у тендерній документації

Номер: 03bb665bf670415baea0e64ea29849fb
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-25-006839-c.c2
Назва: СКАРГА про усунення порушення законодавства у тендерній документації
Скарга:
При вивченні медико-технічних вимог до медичних виробів, зазначених у таблиці Додатку 3 «Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі», виявилося, що замовник у позиціях 1-17, 19-24, 26-57 вказав: «Нитка намотана на картонний вкладиш з прорізами, що забезпечують кріплення і візуалізацію голки і нитки. Картонний вкладиш упакований в стерильну упаковку (блістер) з бар'єрними властивостями. Інформація про нитки з голкою представлена як на внутрішній упаковці – вкладиші, так і на зовнішній - блістері. Інформація повинна бути друкована (а не наклеєна) із зазначенням всіх характеристик нитки (розміри: метричний і USP, колір нитки, довжина нитки) і голки (тип, розмір, вигин, кількість голок) для зручності ідентифікації». Мало того, що в даному описі замовник вказує вимоги не до медичного виробу, який є предметом закупівлі, а до упаковки медичного виробу (яка, насправді, у кожного виробника відрізняється). Але замовник ще й висуває вимоги до упаковки (які, мабуть, є у певного виробника), які повністю відсутні в чинному законодавстві. При вивченні Додатку 4 до тендерної документації «ЗАГАЛЬНІ та МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» виявилося, що по деяким позиціям замовник закуповує голки вигином 7/16 кола, які не мають еквівалентів і належать одному-єдиному виробнику ТОВ «ДЕВЦ «Олімп» При пошуку на ринку України виявилося, що багаторазові голки вигином 7/16 кола інші виробники не виробляють, тобто на ринку України відсутній адекватний еквівалент, який би підходив до опису замовника. На додачу до наведеного в п. 5 Додатку 3 до Тендерної документації «ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ» вказано: «5. Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним товару, у кількості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (представництва або філії виробника або офіційного дистриб’ютора або іншого представника виробника якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у необхідній кількості та в терміни. згідно описаної вимоги тендерної документації участь в закупівлі можуть прийняти лише учасники, які вже мають продукцію ТОВ «ДЕВЦ «Олімп», які вже мають відносини з офіційним представником ТОВ «ДЕВЦ «Олімп», і нікому іншому не відомо хто ще є офіційним представником виробника. НА ДАНИЙ МОМЕНТ МЕНІ НЕМАЄ КУДИ ЗВЕРТАТИСЯ ЗА ГАРАНТІЙНИМ ЛИСТОМ. ПРОШУ ПОЯСНИТИ ЯКІ ЩЕ ДОКАЗИ МОЖУТЬ ДОВЕСТИ ОБМЕЖЕННЯ В ОТРИМАННІ ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ТРЕТЬОЇ ОСОБИ, ЯКА ФОРМАЛЬНО НЕ МАЄ СТОСУНКУ ДО ЗАКУПІВЛІ І НІДЕ НЕ ЗАЗНАЧЕНА, АЛЕ ВІД ЯКОЇ ЗАЛЕЖИТЬ ЧИ ВІДБУДЕТЬСЯ ЗАКУПІВЛЯ ВЗАГАЛІ. УЧАСТЬ В ЗАКУПІВЛІ ПОСТАВЛЕНА В ПРЯМУ ЗАЛЕЖНІСТЬ ВІД ВОЛІ ПЕВНОГО ВИРОБНИКА (ЙОГО ПРЕДСТАВНИКА ЧИ ФІЛІЇ) в Україні, що, в свою чергу, призводить до дискримінації інших учасників.Згідно п. 3 Додатку 3 до Тендерної документації передбачено: «3. Замовник має право запросити в учасника закупівлі надати по одному зразку товару для перевірки відповідності технічним умовам, установленим в технічній документації. Учасник зобов’язаний надати у складі своєї пропозиції гарантійний лист, що підтверджує можливість надання такого зразка протягом трьох робочих днів у разі вимоги замовника. У випадкові відсутності можливості учасника надати запрошуваний зразок замовникові пропозиція може бути відхилена».В той же час, діючим законодавством не передбачено право замовника вимагати зразки товару при проведенні закупівель. Підстави для можливого відхилення учасника передбачені ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», і серед них відсутня можливість відхилити належно тендерну пропозиції при відсутності можливості надати зразки. Також хочу звернути увагу, що не лише замовник планує закупівлі, але і постачальники планують поставки, а виробники планують виробництво. Для задоволення потреби замовника у 155 найменуваннях товару необхідно дотримання багатьох умов – можливість учасника в короткий термін знайти товар на ринку, можливість замовити відсутній на ринку товар у виробника, присутнього на ринку України, можливість виробника виробити дані позиції в необхідній кількості в необхідні замовнику терміни. Ні на ринку, ні виробника не зберігаються на складах всі можливі варіанти товару, які може забажати замовник П Р О Ш У: 1. Встановити порушення законодавства замовником Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня № 11" Одеської міської ради у вигляді внесення до тендерної документації закупівлі № UA-2020-11-25-006839-c опису не медичного виробу, а пакування медичного виробу, що порушує Постанову КМУ від 02.10.2013 р. «Про технічний регламент щодо медичних виробів» (позиції 1-17, 19-24, 26-57 Додатку 3 Тендерної документації); 2. Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня № 11" Одеської міської ради внести зміни до тендерної документації закупівлі № UA-2020-11-25-006839-c шляхом повного виключення не передбаченого законодавством опису пакування (позиції 1-17, 19-24, 26-57 Додатку 3 Тендерної документації); 3. Встановити порушення законодавства замовником Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня № 11" Одеської міської ради у вигляді внесення до тендерної документації закупівлі № UA-2020-11-25-006839-c безеквівалентних позицій конкретного виробника (п.п. 89-99 Додатку 3 Тендерної документації); 4. Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня № 11" Одеської міської ради внести зміни до тендерної документації закупівлі № UA-2020-11-25-006839-c шляхом повного виключення позицій 89-99 Додатку 3 Тендерної документації з відкритої закупівлі; 5. Встановити порушення законодавства замовником Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня № 11" Одеської міської ради у вигляді внесення до тендерної документації закупівлі № UA-2020-11-25-006839-c безеквівалентних позицій конкретного виробника (п.п. 109-117 Додатку 3 Тендерної документації); 6. Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня № 11" Одеської міської ради внести зміни до тендерної документації закупівлі № UA-2020-11-25-006839-c шляхом повного виключення позицій 109-117 Додатку 3 Тендерної документації з відкритої закупівлі; 7. Встановити порушення законодавства замовником Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня № 11" Одеської міської ради у вигляді внесення до тендерної документації закупівлі № UA-2020-11-25-006839-c п. 5 Додатку 3 до Тендерної документації – вимоги про надання гарантійного листа від виробника або його офіційного представника (філії, дистриб’ютора, дилера тощо) з наданням підтверджуючих документів; 8. Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня № 11" Одеської міської ради внести зміни до тендерної документації закупівлі № UA-2020-11-25-006839-c шляхом видалення із тендерної документації пункту 5 Додатку 3 до Тендерної документації – вимоги про надання гарантійного листа від виробника або його офіційного представника (філії, дистриб’ютора, дилера тощо) з наданням підтверджуючих документів; 9. Встановити порушення законодавства замовником Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня № 11" Одеської міської ради у вигляді внесення до тендерної документації закупівлі № UA-2020-11-25-006839-c п. 3 Додатку 3 до Тендерної документації – вимоги про надання учасником зразків товару та можливості відхилити учасника за ненадання зразків; 10. Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня № 11" Одеської міської ради внести зміни до тендерної документації закупівлі № UA-2020-11-25-006839-c шляхом видалення із тендерної документації пункту 3 Додатку 3 до Тендерної документації – вимоги про надання учасником зразків товару та можливості відхилити учасника за ненадання зразків.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 18.12.2020 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 10.12.2020 20:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 23.12.2020 21:26
Дата виконання рішення Замовником: 13.01.2021 12:25
Коментар замовника щодо усунення порушень: Внесені зміни до тендерної документації
Автор: ФОП "Cтепаненко Ірина Федорівна", Ірина Федорівна +380949102725 fopirastep@gmail.com
Вимога
Відхилено

Зразки

Номер: 57eee945fc024130a24072912bf0c66f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-25-006839-c.b1
Назва: Зразки
Вимога:
Доброго дня! Згідно п. 3 Додатку 3 до Тендерної документації: "3. Замовник має право запросити в учасника закупівлі надати по одному зразку товару для перевірки відповідності технічним умовам, установленим в технічній документації. Учасник зобов’язаний надати у складі своєї пропозиції гарантійний лист, що підтверджує можливість надання такого зразка протягом трьох робочих днів у разі вимоги замовника. У випадкові відсутності можливості учасника надати запрошуваний зразок замовникові пропозиція може бути відхилена." В той же час Антимонопольний комітет України вже неодноразово вказував, що вимога надавати зразки в тендерній документації є незаконною. Просимо привести тендерну документацію у відповідність з рішеннями Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Опис у прикріпленому файлі
Статус вимоги: Відхилено