-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
медичні матеріали
Завершена
1 025 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 2 200.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 2 200.00 UAH
Період оскарження:
25.11.2020 12:28 - 24.12.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
оскарження переможця
Номер:
b73896dd250a4cce8034a9ea83d752c6
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-25-001335-a.b4
Назва:
оскарження переможця
Вимога:
Шановні голова тендерного комітету!
Звертаємо Вашу увагу стосовно проведення закупівлі – відкриті торги з публікацією англійською мовою ДК021:2015 – 33140000-3 - Медичні матеріали, Згідно вимог тендерної закупівлі Учасник повинен надати «…оригінал гарантійного листа, наданого безпосередньо виробником або його уповноваженим представником в Україні (якщо учасник не є виробником товару), який підтверджує можливість поставки товару, що є предметом закупівлі у необхідній кількості, якості та у терміни, визначені документацією». З огляду на те, що в перелік найменувань товару тендерної закупівлі входив товар одного виробника, або його одного уповноваженого представника в Україні (наголошую, одного!) і таких позицій будо щонайменше п’ять, склалося враження, що Замовник навмисно включив цю вимогу до тендерної документації (зазначаю, що раніше вона була відсутня в інших закупівлях Замовника), щоб унеможливити прозорі торги, надаючи й іншим учасникам рівні права на участь. Таким чином, ще до проведення торгів відбулася дискримінація учасників.
З огляду на те, в Законі України «Про публічні закупівлі», де зазначено «Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.» Замовником в тендерній документації були порушені засади добросовісної конкуренції.
Далі, стосовно 2 лоту - Вироби з нетканих матеріалів. Учасник, ФОП Самойлов Павло Іванович, беручи до уваги прискіпливість Замовника у переліку вимог надання документів в тендерній пропозиції, підійшов відповідально й надав всі документи, що стосуються технічних та якісних характеристик товару. Звертаємо увагу, що ТОВ «Медичний системний інтегральний сервіс» надав тільки лист про надання документів з якості під час поставки товару.
Згідно чинного законодавства і тендерної документації Замовника «Запропонований учасниками товар за технічними та якісними характеристиками, має відповідати опису, наведеному у додатку 1 до документації тендерних торгів» Підтвердження зі сторони ТОВ «Медичний системний інтегральний сервіс» відсутнє, навіть, якщо беручи до уваги, що надані декларації відповідності виробників, але в них також не зазначено якісних характеристик товару.
До речі, Замовнику, зверніть увагу, що виробник ПП «ВКФ «Неман» у своєму гарантійному листі також не підтверджує в таблиці якісних характеристик товару, а тільки прописує «Найменування предмету закупівлі згідно реєстраційних документів виробника» - Халат медичний хірургічний, 140 см, рукав – манжет, стерильний і не прописує матеріал, з якого виготовлено цей халат. До речі, згідно цієї позиції виробника Халат медичний хірургічний буде виготовлений в тому числі і із спанбонду. А от щодо першої позиції Ендоскопічні камери-рукава - щільність на рукава вказана виробником.
В такому випадку, для підтвердження якісних характеристик ТОВ «Медичний системний інтегральний сервіс» повинен був надати сертифікати, але жодних документів якості, що підтверджують якісні характеристики товару ТОВ «Медичний системний інтегральний сервіс» не надав.
Також звертаємо увагу Замовника стосовно пункту 3 переліку товару - Костюм біологічного захисту (комбінезон одноразовий, бахіли високі) виготовлений з нетканого поліпропіленового спанбонду, ламінований поліпропіленом, щільність не менше 50 г/м2. р-р L-XL. Розглянемо документи надані виробником-декларація відповідності ФОП Косарич Д.М. В ній також не зазначено, що комбінезон виготовлений з поліпропілену щільністю 50 г/м2, також в декларації про відповідність на комбінезон не вказано, що в комплект входять бахіли високі. Виробник ФОП Косарич додатково не надав реєстраційних документів щодо бахіл високих, які входять в комплект костюму біологічного захисту. Тому сподіватися на те, що бахіли входять в комплект Костюму біологічного захисту- недоречно.
Також, беручи до розгляду документи пропозиції ТОВ «Медичний системний інтегральний сервіс», також відсутні реєстраційні документи на бахіли, в тому числі відсутні декларації відповідності й сертифікат якості на цей товар.
Зауважимо, що ФОП Самойлов Павло Іванович є офіційним дистриб’ютером виробника медичного одягу в Україні ТОВ «Фірма «Технокоплекс», має знижки від виробника, тому запропоновані ціни на товар –найнижчі, враховуючи, що Халат медичний хірургічний довжиною 140см, виготовлений з СМС 25-30г/м2, стерильний., тобто ціна надана нами як Учасника є середньостатичному на ринку України. А бути дешевим такий Халат , виготовлений з СМС 30г/м2 , мати довжину 140 та продаватись за ціною суттєво нижчою від середньостатичної по Україні, тобто бути у виробника меншою 50 грн – унеможливлює його постачання Учасником ТОВ «Медичний системний інтегральний сервіс» Замовнику.
Звертаємо увагу, що в пропозиції ТОВ «Медичний системний інтегральний сервіс» відсутні довідки:
1. Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі.
2. Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю).
Враховуючи вищесказане ФОП Самойлов Павло Іванович вимагає:
1. Скасувати рішення Протоколу № 19 від 16 січня 2021 року стосовно визначення переможця.
2. Переглянути пропозицію ТОВ «Медичний системний інтегральний сервіс» згідно вимог чинного законодавства Закону України “Про публічні закупівлі”.
Та просить ще раз звернути увагу на надану ним аргументацію, пояснення та зауваження. Сподіваємось на плідну співпрацю з Замовником
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога..docx 20.01.2021 14:04
- протокол 28.01.2021 14:37
Дата подачі:
20.01.2021 14:04
Вирішення:
Вивчивши заявлені вимоги щодо скасування протокольно рішення тендерного комітету замовника КНП СОР СОКОД №19 від 16.01.2021 щодо визначення переможця по лоту 2 ТОВ «Медичний системний інтегральний сервіс» повідомляємо наступне.
Дана закупівля була оголошена як відкриті торги з публікацією англійською мовою. Даний вид закупівлі має деякі відмінності від звичайної процедури закупівлі у відкритих торгах.
Відповідно до Закону «Про публічні закупівлі» учасники можуть подавати свої тендерні пропозиції на участь у процедурі закупівлі з моменту публікації оголошення і до терміну завершення приймання пропозиції. На етапі подання пропозицій замовник можете змінювати оголошення та тендерну документацію. Однак, ви не скористались таким правом та не звертались до замовника через електронну систему закупівель з вимогою про внесення змін до тендерної документації. Це означає, що ви, як учасник процедури закупівлі, погодились із вимогами тендерної документації.
Після завершення періоду подання пропозицій розкриваються всі деталі пропозицій учасників. Замовник розглянув всі пропозиції, оцінив відповідність учасників усім вимогам тендерної документації та допустив всіх до участі в аукціоні. Було сформовано протокол розгляду пропозицій та опубліковано в електронній системі закупівель.
Під час проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою після формування Протоколу розгляду починається період оскарження, згідно статті 18 Закону України “Про публічні закупівлі”. Відповідно початком періоду оскарження є формування системою Протоколу розгляду.
Протокол розгляду не було ніким із учасників оскаржено, це означає, що всі учасники були згодні із прекваліфікацією замовника. Таким чином, ваші вимоги щодо вимог тендерної документації замовника, невідповідності наданих документів, які долучені до тендерної пропозиції учасника переможця ТОВ «Медичний системний інтегральний сервіс» не можуть задоволені, як такі, що викладені із порушенням термінів на оскарження, згідно Закону.
Стосовно ваших вимог по суті, повідомляємо, що тендерна документація містить вимоги стосовно надання копії Декларацій про відповідність/Сертифікатів відповідності, які були долучені ТОВ «Медичний системний інтегральний сервіс». Сертифікатів якості товару не вимагалось замовником, а отже, замовник не має права вимагати додаткових документів, аніж ті, що були заявлені у тендерній документації.
Стосовно ціни на халат медичний хірургічний, повідомляємо, що згідно тендерної пропозиції ТОВ «Медичний системний інтегральний сервіс», ціна за одиницю становить не менше 50 грн, що не є аномально низькою ціною.
Стосовно надання довідок ТОВ «Медичний системний інтегральний сервіс» повідомляємо, що загальна довідка на підтвердження відсутності підстав, передбачених ст. 17 Закону наявна. Стосовно інформації про субпідрядника, то дана вимога стосується виключно надання послуг чи виконання робіт. Предметом нашої закупівлі є товари.
Враховуючи викладене, Ваша вимога не підлягає задоволенню, як така, що не відповідає вимогам законодавства та тендерної документації замовника.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Оскарження
Номер:
3de51d775adf42109190defd95e60a9a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-25-001335-a.b3
Назва:
Оскарження
Вимога:
Шановний Замовнику! Ще раз наголошуємо, що більша частина вказаного товару належать тільки ОДНОМУ виробнику / уповноваженому представнику в Україні (наприклад, Лот 1 позиції 1-4 – продукція Ббраун, Лот 3 позиція 9 – ПАТ «Гемопласт», позиції 1-3,10 – ТОВ НВО «Каммед» та інші позиції, які мають конкретного виробника, згідно наданих параметрів чи найменувань).
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга.docx 04.12.2020 09:51
Дата подачі:
04.12.2020 09:51
Вирішення:
Шановний Учасник. Всі торгові назви товару містять вираз «або еквівалент».
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
28.12.2020 12:33
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінація
Номер:
b9d3d457fca14bfeb262785d6bcba5ef
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-25-001335-a.b2
Назва:
Дискримінація
Вимога:
Шановний Замовнику! Згідно наданої відповіді на вимогу (UA-2020-11-25-001335-a.b1) Ваш заклад буде розглядати пропозиції виключно від виробників / уповноважених представників або від дистриб’юторів, які безпосередньо можуть отримати гарантійний лист від виробника, маючи «дистриб’юторський договір та ділову репутацію» («Будь-яка юридична особа чи фізична особа-підприємець, яка виконує умови дистриб’юторського договору та має високу ділову репутацію в змозі отримати гарантійний лист від виробника чи виробників») – Ви й надалі не вважаєте це дискримінаційною вимогою до закупівлі? Також зазначаємо, що в Тендерній документації вказано, що «Учасник повинен надати оригінал гарантійного листа, наданого безпосередньо ВИРОБНИКОМ або його УПОВНОВАЖЕНИМ ПРЕДСТАВНИКОМ в Україні (якщо учасник не є виробником товару)», але про дистриб’юторів, дилерів чи партнерів нічого не вказано, тобто лист має бути виключно від виробника чи уповноваженого представника.
Навіть звертаючись за гарантійним листом до дистриб’ютора, дилера чи партнера він (дистриб’ютор/дилер/партнер) буде звертатися до виробника / уповноваженого виробника, а виробник / уповноважений представник у свою чергу надає гарантійний лист тільки ОДНОМУ Учаснику і в ситуації, коли продукцію належить тільки одному виробнику, то й гарантійний лист надається тільки ОДНОМУ учаснику.
Ще раз наголошуємо, що що більша частина вказаного товару належать тільки ОДНОМУ виробнику / уповноваженому представнику в Україні (наприклад, Лот 1 позиції 1-4 – продукція Ббраун, Лот 3 позиція 9 – ПАТ «Гемопласт», позиції 1-3,10 – ТОВ НВО «Каммед» та інші позиції, які мають конкретного виробника, згідно наданих параметрів чи найменувань)
Згідно наступної тези «Листи виробників потрібні для гарантії того, що переможець торгів матиме змогу своєчасно поставити нам необхідну кількість продукції, адже вони підтверджують те, що виробники врахували у планах власного виробництва на рік товар у об’ємах цих електронних торгів» хочемо зазначити, що учасник під час підготовки тендерної пропозиції звертається до виробника з метою отримати документи, ціни для участі в тих чи інших торгах і відповідно отримує інформацію щодо можливості чи не можливості виготовлення даного товару в указаних об’ємах. Також звертаємо Вашу увагу на те, що завершальною точкою проведення закупівель є укладання Договору між УЧАСНИКОМ, якого обрано переможцем та ЗАМОВНИКОМ. Але судячи з наданої відповіді Договір має укладатися між ТРЬОМА сторонами закупівлі: перший – це Замовник, другий – Учасник-переможець, третій – Виробник або на цю закупівлю має виходити виключно виробник.
Відповідно до наступної тези із відповіді на вимогу (UA-2020-11-25-001335-a.b1) «…декларації про відповідність, сертифікати якості, тощо, які надаються у складі тендерної пропозиції … не гарантують забезпечення переможцем тендеру безперебійної та своєчасної поставки потрібних медичних матеріалів для здійснення безперебійної роботи нашого закладу…» - зазначаємо, що підтвердження на безперебійну та своєчасну поставку можуть підтвердити Замовники, які раніше користувалися послугами Учасника у вигляді листа-відгуку також Замовник може відхилити пропозицію Учасника у випадку невиконаних раніше зобов’язань за раніше укладеним договором (згідно частини 2 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Отже, виходячи із вищезазначеного просимо виключити з Тендерної документації наступну вимогу: «Учасник повинен надати оригінал гарантійного листа, наданого безпосередньо виробником або його уповноваженим представником в Україні (якщо учасник не є виробником товару), який підтверджує можливість поставки товару, що є предметом закупівлі у необхідній кількості, якості та у терміни, визначені документацією» , адже надійність Учасника можна підтвердити й іншими методами і як наслідок зробити все Прозорро!
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу.docx 03.12.2020 11:07
Дата подачі:
30.11.2020 12:51
Вирішення:
Шановний учаснику, дійсно тендерна документація містить наступну вимогу: «Учасник повинен надати оригінал гарантійного листа, наданого безпосередньо виробником або його уповноваженим представником в Україні (якщо учасник не є виробником товару), який підтверджує можливість поставки товару, що є предметом закупівлі у необхідній кількості, якості та у терміни, визначені документацією».
Однак твердження Скаржника, що зазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, не відповідає дійсності, оскільки тендерна документація не містить особливих вимог до такого гарантійного листа, направлених на надання переваг конкретному учаснику, наприклад таких як надання гарантійного безпосередньо на ці торги та з номером оголошення електронної закупівлі.
Замовник вже надавав Скаржнику відповідь щодо підстав та необхідності вищевказаної вимоги щодо гарантійного листа.
Декларації про відповідність, сертифікати якості, тощо, які надаються у складі тендерної пропозиції, підтверджують якість запропонованої учасником продукції, її повну чи еквівалентну відповідність за своїми медико-технічними показниками предмету закупівлі, але не гарантують забезпечення переможцем тендеру безперебійної та своєчасної поставки потрібних медичних матеріалів для здійснення безперебійної роботи нашого закладу.
Виробники здійснюють реалізацію своєї продукції, в тому числі тієї, що є предметом закупівлі цих торгів, через систему дистриб’юторів, дилерів чи партнерів.
Листи виробників або їх представників, яким також є дистриб’ютори, потрібні для гарантії того, що переможець торгів матиме змогу своєчасно поставити нам необхідну кількість продукції, адже вони підтверджують те, що виробники врахували у планах власного виробництва на рік товар у об’ємах цих електронних торгів.
Не погодившись з наданою відповіддю, скаржник вдруге розмістив скаргу, на яку вже була надана відповідь по суті. Разом з тим, Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість отримання ним зазначеного гарантійного листа виробника або від його уповноваженого представника в Україні (якщо учасник не є виробником товару) та неможливість виконати зазначену умову Документації та не довів, яким чином дана вимога перешкоджає Скаржнику взяти участь у Процедурі закупівлі.
Додатково до вищенаведеного, повідомляємо, що надання гарантійного листа направлене на підтвердження дотримання вимог абзацу 4 пункту 2 частини першої розпорядження Кабінету Міністрів України "Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів" від 11.09.2014 №829-р, згідно з яким заборонено здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб- резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також у інших суб'єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі. Враховуючи оптову закупівлю даного товару, ланцюг постачальників, надмірна кількість посередницьких ланок, як правило, негативно впливає на ціну товару у бік її підвищення, тому ринковий механізм регулює кількість посередників.
Крім того, посилання Скаржника на тристоронній договір, який має укладатися з переможцем закупівлі є безпідставним, оскільки тендерна документація містить проект договору, сторонами за яким є дві особи – постачальник та покупець.
Зважаючи на підтвердження Скаржника, що він як учасник закупівлі під час підготовки тендерної пропозиції звертається до виробника з метою отримати документи, ціни для участі в тих чи інших торгах і відповідно отримує інформацію щодо можливості чи не можливості виготовлення даного товару в указаних об’ємах, вбачається пряма суперечливість між доводами Скаржника щодо дискримінаційності вимоги в частині надання гарантійного листа та фактичним підтвердженням Скаржником вчинення звернення до виробника під час підготовки тендерної пропозиції.
Враховуючи викладене, у відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.
На підтвердження недискримінаційності даної вимоги просимо звернути увагу на аналогічні рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України: № 10067-р/пк-пз від 01.10.2018; №10459-р/пк-пз від 10.10.2018; №1279-р/пк-пз від 16.03.2017; № 2405-р/пк-пз від 16.03.2018; № 9988-р/пк-пз від 27.09.2018.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
28.12.2020 12:33
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційна вимога
Номер:
2594b0f7cb2142b99a373a95f10d50b0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-25-001335-a.b1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Ознайомившись з тендерною документацію згідно предмету закупівлі код за ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали (UA-2020-11-25-001335-а), повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України Про публічні закупівлі (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9 ст.89){Із змінами, внесеними згідно із Законами № 1078-VIII від 12.04.2016, ВВР, 2016, № 21, ст.407 № 1356-VIII від 12.05.2016, ВВР, 2016, № 24, ст.488 (далі – Закон), а саме: добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників тендерних торгів.
Закон встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів за державні кошти. Принципам здійснення закупівель за державні кошти (ст.3 Закону) є максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; добросовісна конкуренція серед учасників.
Зазначене свідчить, що документація тендерних торгів викладена у такий спосіб, який не дає можливості Скаржнику брати участь у процедурі закупівлі, оскільки Замовник встановив вимоги тендерної документації для зменшення конкуренції серед учасників ринку медичних матеріалів.
Замовником встановлено наступна дискримінаційна вимога до Учасників: «Учасник повинен надати оригінал гарантійного листа, наданого безпосередньо виробником або його уповноваженим представником в Україні (якщо учасник не є виробником товару), який підтверджує можливість поставки товару, що є предметом закупівлі у необхідній кількості, якості та у терміни, визначені документацією». Хочемо зазначити, що більша частина вказаного товару належать тільки ОДНОМУ виробнику / уповноваженому представнику в Україні (наприклад, Лот 1 позиції 1-4 – продукція Ббраун, Лот 3 позиція 9 – ПАТ «Гемопласт», позиції 1-3,10 – ТОВ НВО «Каммед» та інші позиції, які мають конкретного виробника, згідно наданих параметрів чи найменувань). Так як товар по наданих характеристикам належить тільки одному виробнику, то й видається гарантійний лист тільки ОДНОМУ Учаснику. Еквівалентів запропонувати неможливо, адже вказані конкретні найменування чи характеристики, які притаманні конкретному виробнику.
Своїми діями Замовник штучно звужує коло потенційних учасників торгів, що призводить до обмеження конкуренції та унеможливлює створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, унеможливлює запобігання проявам корупції, унеможливлює розвиток добросовісної конкуренції та унеможливлює здешевлення предмету закупівлі.
Скоріше за все Замовник має бажання закупити товари через систему Прозорро у дуже конкретного Учасника.
Дії Замовника порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону, відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Отже, виходячи із вищезазначеного просимо виключити з Тендерної документації наступну вимогу: «Учасник повинен надати оригінал гарантійного листа, наданого безпосередньо виробником або його уповноваженим представником в Україні (якщо учасник не є виробником товару), який підтверджує можливість поставки товару, що є предметом закупівлі у необхідній кількості, якості та у терміни, визначені документацією». В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону.
Пов'язані документи:
Замовник
- Віповідь.docx 30.11.2020 12:40
Дата подачі:
27.11.2020 10:25
Вирішення:
Шановний учаснику, ми, як Замовник, вважаємо за необхідне включити до тендерної документації вимогу до кожного з учасників торгів щодо гадання гарантійних листів тих виробників чи уповноважених ним представників (з документальним підтвердженням його повноважень), продукція яких буде зазначена у тендерній пропозиції. Така вимога до учасників торгів обумовлена тим, що декларації про відповідність, сертифікати якості, тощо, які надаються у складі тендерної пропозиції, підтверджують якість запропонованої учасником продукції, її повну чи еквівалентну відповідність за своїми медико-технічними показниками предмету закупівлі, але не гарантують забезпечення переможцем тендеру безперебійної та своєчасної поставки потрібних медичних матеріалів для здійснення безперебійної роботи нашого закладу. Листи виробників потрібні для гарантії того, що переможець торгів матиме змогу своєчасно поставити нам необхідну кількість продукції, адже вони підтверджують те, що виробники врахували у планах власного виробництва на рік товар у об’ємах цих електронних торгів. Вимога отримати гарантійні листи не є дискримінаційною до учасників закупівлі. Виробники здійснюють реалізацію своєї продукції, в тому числі тієї, що є предметом закупівлі цих торгів, через систему дистриб’юторів, дилерів чи партнерів. Будь-яка юридична особа чи фізична особа-підприємець, яка виконує умови дистриб’юторського договору та має високу ділову репутацію в змозі отримати гарантійний лист від виробника чи виробників. Отже, у нас, на даний час, відсутні підстави на внесення змін до документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
28.12.2020 12:33