• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Шовний матеріал

Завершена

850 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 500.00 UAH
Період оскарження: 25.11.2020 12:04 - 24.12.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційна вимога

Номер: 78a191435f944aab9488f0b691520595
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-25-006160-c.b2
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Згідно наданої відповіді на вимогу (UA-2020-11-25-006160-c.b1) Ваш заклад буде розглядати пропозиції виключно від виробників / уповноважених представників або від дистриб’юторів, які безпосередньо можуть отримати гарантійний лист від виробника, маючи «дистриб’юторський договір та ділову репутацію» («Будь-яка юридична особа чи фізична особа-підприємець, яка виконує умови дистриб’юторського договору та має високу ділову репутацію в змозі отримати гарантійний лист від виробника чи виробників») – Ви й надалі не вважаєте це дискримінаційною вимогою до закупівлі? Також зазначаємо, що в Тендерній документації вказано, що «Учасник повинен надати оригінал гарантійного листа, наданого безпосередньо ВИРОБНИКОМ або його УПОВНОВАЖЕНИМ ПРЕДСТАВНИКОМ в Україні (якщо учасник не є виробником товару)», але про дистриб’юторів, дилерів чи партнерів нічого не вказано, тобто лист має бути виключно від виробника чи уповноваженого представника. Навіть звертаючись за гарантійним листом до дистриб’ютора, дилера чи партнера він (дистриб’ютор/дилер/партнер) буде звертатися до виробника / уповноваженого виробника, а виробник / уповноважений представник у свою чергу надає гарантійний лист тільки ОДНОМУ Учаснику і в ситуації, коли продукцію належить тільки одному виробнику, то й гарантійний лист надається тільки одному учаснику. Згідно наступної тези «Листи виробників потрібні для гарантії того, що переможець торгів матиме змогу своєчасно поставити нам необхідну кількість продукції, адже вони підтверджують те, що виробники врахували у планах власного виробництва на рік товар у об’ємах цих електронних торгів» хочемо зазначити, що учасник під час підготовки тендерної пропозиції звертається до виробника з метою отримати документи, ціни для участі в тих чи інших торгах і відповідно отримує інформацію щодо можливості чи не можливості виготовлення даного товару в указаних об’ємах. Також звертаємо Вашу увагу на те, що завершальною точкою проведення закупівель є укладання Договору між УЧАСНИКОМ, якого обрано переможцем та ЗАМОВНИКОМ. Але судячи з наданої відповіді Договір має укладатися між ТРЬОМА сторонами закупівлі: перший – це Замовник, другий – Учасник-переможець, третій – Виробник або на цю закупівлю має виходити виключно виробник. Відповідно до наступної тези із відповіді на вимогу (UA-2020-11-25-006160-c.b1 «…декларації про відповідність, сертифікати якості, тощо, які надаються у складі тендерної пропозиції … не гарантують забезпечення переможцем тендеру безперебійної та своєчасної поставки потрібних медичних матеріалів для здійснення безперебійної роботи нашого закладу…» - зазначаємо, що підтвердження на безперебійну та своєчасну поставку можуть підтвердити Замовники, які раніше користувалися послугами Учасника у вигляді листа-відгуку також Замовник може відхилити пропозицію Учасника у випадку невиконаних раніше зобов’язань за раніше укладеним договором (згідно частини 2 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Отже, виходячи із вищезазначеного просимо виключити з Тендерної документації наступну вимогу: «Учасник повинен надати оригінал гарантійного листа, наданого безпосередньо виробником або його уповноваженим представником в Україні (якщо учасник не є виробником товару), який підтверджує можливість поставки товару, що є предметом закупівлі у необхідній кількості, якості та у терміни, визначені документацією» , адже надійність Учасника можна підтвердити й іншими методами і як наслідок зробити все Прозорро!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику, дійсно тендерна документація містить наступну вимогу: «Учасник повинен надати оригінал гарантійного листа, наданого безпосередньо виробником або його уповноваженим представником в Україні (якщо учасник не є виробником товару), який підтверджує можливість поставки товару, що є предметом закупівлі у необхідній кількості, якості та у терміни, визначені документацією». Однак твердження Скаржника, що зазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, не відповідає дійсності, оскільки тендерна документація не містить особливих вимог до такого гарантійного листа, направлених на надання переваг конкретному учаснику, наприклад таких як надання гарантійного безпосередньо на ці торги та з номером оголошення електронної закупівлі. Замовник вже надавав Скаржнику відповідь щодо підстав та необхідності вищевказаної вимоги щодо гарантійного листа. Декларації про відповідність, сертифікати якості, тощо, які надаються у складі тендерної пропозиції, підтверджують якість запропонованої учасником продукції, її повну чи еквівалентну відповідність за своїми медико-технічними показниками предмету закупівлі, але не гарантують забезпечення переможцем тендеру безперебійної та своєчасної поставки потрібних медичних матеріалів для здійснення безперебійної роботи нашого закладу. Виробники здійснюють реалізацію своєї продукції, в тому числі тієї, що є предметом закупівлі цих торгів, через систему дистриб’юторів, дилерів чи партнерів. Листи виробників або їх представників, яким також є дистриб’ютори, потрібні для гарантії того, що переможець торгів матиме змогу своєчасно поставити нам необхідну кількість продукції, адже вони підтверджують те, що виробники врахували у планах власного виробництва на рік товар у об’ємах цих електронних торгів. Не погодившись з наданою відповіддю, скаржник вдруге розмістив скаргу, на яку вже була надана відповідь по суті. Разом з тим, Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість отримання ним зазначеного гарантійного листа виробника або від його уповноваженого представника в Україні (якщо учасник не є виробником товару) та неможливість виконати зазначену умову Документації та не довів, яким чином дана вимога перешкоджає Скаржнику взяти участь у Процедурі закупівлі. Додатково до вищенаведеного, повідомляємо, що надання гарантійного листа направлене на підтвердження дотримання вимог абзацу 4 пункту 2 частини першої розпорядження Кабінету Міністрів України "Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів" від 11.09.2014 №829-р, згідно з яким заборонено здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб- резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також у інших суб'єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі. Враховуючи оптову закупівлю даного товару, ланцюг постачальників, надмірна кількість посередницьких ланок, як правило, негативно впливає на ціну товару у бік її підвищення, тому ринковий механізм регулює кількість посередників. Крім того, посилання Скаржника на тристоронній договір, який має укладатися з переможцем закупівлі є безпідставним, оскільки тендерна документація містить проект договору, сторонами за яким є дві особи – постачальник та покупець. Зважаючи на підтвердження Скаржника, що він як учасник закупівлі під час підготовки тендерної пропозиції звертається до виробника з метою отримати документи, ціни для участі в тих чи інших торгах і відповідно отримує інформацію щодо можливості чи не можливості виготовлення даного товару в указаних об’ємах, вбачається пряма суперечливість між доводами Скаржника щодо дискримінаційності вимоги в частині надання гарантійного листа та фактичним підтвердженням Скаржником вчинення звернення до виробника під час підготовки тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, у відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. На підтвердження недискримінаційності даної вимоги просимо звернути увагу на аналогічні рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України: № 10067-р/пк-пз від 01.10.2018; №10459-р/пк-пз від 10.10.2018; №1279-р/пк-пз від 16.03.2017; № 2405-р/пк-пз від 16.03.2018; № 9988-р/пк-пз від 27.09.2018.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 28.12.2020 12:10
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні вимоги

Номер: 18715f930e4f4c739fced502e67cd13e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-25-006160-c.b1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Ознайомившись з тендерною документацію згідно предмету закупівлі код за ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали (UA-2020-11-25-006160-с), повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України Про публічні закупівлі (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9 ст.89){Із змінами, внесеними згідно із Законами № 1078-VIII від 12.04.2016, ВВР, 2016, № 21, ст.407 № 1356-VIII від 12.05.2016, ВВР, 2016, № 24, ст.488 (далі – Закон), а саме: добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників тендерних торгів. Закон встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів за державні кошти. Принципам здійснення закупівель за державні кошти (ст.3 Закону) є максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; добросовісна конкуренція серед учасників. Зазначене свідчить, що документація тендерних торгів викладена у такий спосіб, який не дає можливості Скаржнику брати участь у процедурі закупівлі, оскільки Замовник встановив вимоги тендерної документації для зменшення конкуренції серед учасників ринку медичних матеріалів. Замовником встановлено наступна дискримінаційна вимога до Учасників: «Учасник повинен надати оригінал гарантійного листа, наданого безпосередньо виробником або його уповноваженим представником в Україні (якщо учасник не є виробником товару), який підтверджує можливість поставки товару, що є предметом закупівлі у необхідній кількості, якості та у терміни, визначені документацією». Хочемо зазначити, що більша частина вказаного товару належать тільки ОДНОМУ виробнику / уповноваженому представнику в Україні. Так як товар по наданих характеристикам належить тільки одному виробнику, то й видається гарантійний лист тільки ОДНОМУ Учаснику. Еквівалентів запропонувати неможливо, адже вказані конкретні характеристики, які притаманні конкретному виробнику. Своїми діями Замовник штучно звужує коло потенційних учасників торгів, що призводить до обмеження конкуренції та унеможливлює створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, унеможливлює запобігання проявам корупції, унеможливлює розвиток добросовісної конкуренції та унеможливлює здешевлення предмету закупівлі. Скоріше за все Замовник має бажання закупити товари через систему Прозорро у дуже конкретного Учасника. Дії Замовника порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону, відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Отже, виходячи із вищезазначеного просимо виключити з Тендерної документації наступну вимогу: «Учасник повинен надати оригінал гарантійного листа, наданого безпосередньо виробником або його уповноваженим представником в Україні (якщо учасник не є виробником товару), який підтверджує можливість поставки товару, що є предметом закупівлі у необхідній кількості, якості та у терміни, визначені документацією». В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику, ми, як Замовник, вважаємо за необхідне включити до тендерної документації вимогу до кожного з учасників торгів щодо гадання гарантійних листів тих виробників чи уповноважених ним представників (з документальним підтвердженням його повноважень), продукція яких буде зазначена у тендерній пропозиції. Така вимога до учасників торгів обумовлена тим, що декларації про відповідність, сертифікати якості, тощо, які надаються у складі тендерної пропозиції, підтверджують якість запропонованої учасником продукції, її повну чи еквівалентну відповідність за своїми медико-технічними показниками предмету закупівлі, але не гарантують забезпечення переможцем тендеру безперебійної та своєчасної поставки потрібних медичних матеріалів для здійснення безперебійної роботи нашого закладу. Листи виробників потрібні для гарантії того, що переможець торгів матиме змогу своєчасно поставити нам необхідну кількість продукції, адже вони підтверджують те, що виробники врахували у планах власного виробництва на рік товар у об’ємах цих електронних торгів. Вимога отримати гарантійні листи не є дискримінаційною до учасників закупівлі. Виробники здійснюють реалізацію своєї продукції, в тому числі тієї, що є предметом закупівлі цих торгів, через систему дистриб’юторів, дилерів чи партнерів. Будь-яка юридична особа чи фізична особа-підприємець, яка виконує умови дистриб’юторського договору та має високу ділову репутацію в змозі отримати гарантійний лист від виробника чи виробників. Отже, у нас, на даний час, відсутні підстави на внесення змін до документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 28.12.2020 12:10
Вимога
Є відповідь

ОСКАРЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТУ ПРЕКВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКІВ

Номер: 76181a917d72474dbfd7aa1a39d99b3f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-25-006160-c.c3
Назва: ОСКАРЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТУ ПРЕКВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКІВ
Вимога:
Шановний Замовник, Товариство з обмеженою відповідальністю «Український медичний дім» (ЄДРПОУ 36113325) (далі учасник 1), як учасник вищезазначеної закупівлі інформує про наступне: Тендерна документація на вищезазначену закупівлю за вищезазначеним ідентифікатором закупівлі в прозоро від учасника цієї закупівлі ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс" (ЄДРПОУ 39115519) (далі учасник 3) не відповідає вимогам тендерної документації від замовника, а саме: 1) Учасником 3 не виконано вимоги 5.2. розділу «Технічні та якісні характеристики» додатку 1 до тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали ( шовний матеріал) (ідентифікатор закупівлі у ProZorro UA-2020-11-25-006160-c) (далі додаток 1), зокрема учасником 3 не надано та відповідно у тендерній пропозиції учасника 3 відсутні відомості та відповідні документи щодо реєстрації у встановленому чинним законодавством України порядку виробів медичного призначення зазначених у позиціях № 8, 9, 10 вищезазначеного додатку 1 2) Учасником 3 не виконано вимоги 5.9. розділу «Технічні та якісні характеристики» додатку 1, зокрема учасник 3 не надав оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, що зазначений у позиціях № 8, 9, 10 додатку 1, та пропонується учасником у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією. 3) Учасник 3 не виконав вимоги 5.10. розділу «Технічні та якісні характеристики» додатку 1 щодо товарів, зазначених у позиціях № 8, 9, 10 додатку 1, тобто учасником 3 не надано відомостей та відповідних документів, що підтверджують внесення товарів, зазначених у позиціях № 8, 9, 10 додатку 1, до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення, у передбаченому законодавством порядку, та дозволу до застосування цих товарів в медичній практиці на території України. Зокрема, учасник 3 не надав копію(ї) декларацій про відповідність або копії документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту на медичні вироби, зазначенні у позиціях № 8, 9, 10 додатку 1, відповідно до вимог постанов Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 № 753 Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів» та № 754 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro» 4) Учасником 3 не виконано вимоги п. 5.7. розділу «Технічні та якісні характеристики» додатку 1 щодо товарів, зазначених у позиціях № 8, 9, 10 додатку 1, зокрема учасником 3 не надано інструкцій щодо їх застосування. 5) При аналізі документів від учасника 3 виявлено, що цим учасником надані скан-копії документів (декларації, сертифікати та додатки до них) на продукцію Resorba Medical GmbH, які не належать учаснику 3, а використані документи іншого учасника, що засвідчують відповідні печатки.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Скарга (вимога) задоволена.учасник ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс" дійсно не надав відповідні документи, які були передбачені тендерною документацією та керуючись ч. 1 ст. 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс" (ЄДРПОУ 39115519) (далі учасник 3), як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації Замовника.
Статус вимоги: Задоволено