• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 - 33140000-3 Медичні матеріали

Завершена

1 100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 500.00 UAH
Період оскарження: 25.11.2020 11:54 - 07.12.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Приведення Тендерної документації у відповідність до норм чинного законодавства України

Номер: 1e3ffca0e3584e938ea5709f9d525bae
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-25-005842-c.b1
Назва: Приведення Тендерної документації у відповідність до норм чинного законодавства України
Вимога:
Шановний Замовнику! Технічні вимоги повинні бути складені таким чином, щоб уникнути штучного звуження конкуренції за рахунок вимог, які надають переваги конкретному суб’єкту господарювання. Враховуючи зазначене та беручи до уваги мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі під час визначення медико-технічних вимог та термінів поставки необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального звуження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів. Отже, просимо виділити пункти № 6 Комплект для черезшкірної нефростомії двохшаговий №10 та №13 Стент уретеральний з поліуретану, відкритий кінчик розмір 6 в Окремий Лот, та внести зміни у медико-технічні вимоги (Додаток 3) Об’єднання усіх позицій в один єдиний лот може бути розцінене як неправомірне сприяння та надання переваги певним суб’єктам господарювання при закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти та дискримінація учасників. Внесення змін до даних медико-технічних вимог дозволило б більшій кількості виробників прийняти участь у закупівлі, що в свою чергу сприяло би прояву конкуренції та, як наслідок, економії бюджетних коштів. У випадку відмови та не приведення Документації відкритих закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України. Таблиця МТВ зі змінами додається
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учасник! Щодо внесення змін в тендерну документацію повідомляємо наступне: 1. Порядок визначення предмету закупівлі під час проведення тендеру (відкритих торгів) у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» регламентовано Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 15.04.2020 № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» (далі – Наказ). Відповідно до Наказу, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, Закон не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб. Таким чином, вищенаведеними нормами чинного у сфері публічних закупівель законодавства, не встановлено обов'язку Замовника визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти), в тому числі і у разі надходження відповідного звернення потенційних учасників. Це право Замовнику надано для ефективної організації господарської діяльності. Окрім того, розподіл закупівлі на лоти (за кожним найменуванням окремо) може бути підставою для відміни тендеру частково (за лотами) відповідно до підпункту 1 пункту 2 ст. 32 Закону, якщо до участі буде запропоновано менше двох тендерних пропозицій, що, в свою чергу, призведе до загрози порушення чи призупинення лікувального процесу в повному обсязі, ненадання належної медичної допомоги громадянам у зв’язку з недоукомплектованістю лікувального закладу медичними матеріалами та порушенням Конституції України, основ законодавства України про охорону здоров’я та основоположних прав громадян на забезпечення якісної медичної допомоги. Виходячи із вищенаведеного, поділ їх на окремі лоти є недоцільним. Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону, під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. 2. Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням побажань учасників.
Статус вимоги: Відхилено