-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з надання доступу та використання функціоналу медичної інформаційної системи
Завершена
199 939.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 999.69 UAH
мін. крок: 0.5% або 999.69 UAH
Період оскарження:
25.11.2020 10:35 - 01.12.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
d4b13470c0514cbb97a4a36e984f6eaf
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-25-003146-c.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! У Вашій тендерній документації в додатку 2 пункті 2 додаткові вимоги до предмету закупівлі, зазначено:
• Наявність в інтерфейсі можливості керівнику закладу одним кліком експортувати дані усіх пацієнтів закладу та усіх працівників закладу.
• Гео локація на інтерактивній карті усіх пацієнтів закладу.
• Наявність кабінету для влади, де керівництво населеного пункту, має доступ до статистичних даних усіх закладів системи на даній території в одному місці.
Також, відповідно до п. 3 Вимоги до безпеки даних у предметі закупівлі:
• Лист гарантія та підтвердження незалежною профільною організацією, що система має впроваджено технологію Блокчейн.
• Лист гарантія та підтвердження незалежною профільною організацією, що система надсилає запити на проведення тестів на проникнення для підтвердження кібербезпеки системи.
Згідно статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
«1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
…
…
недискримінація учасників;
...
запобігання корупційним діям і зловживанням.»
Тобто під час здійснення закупівлі послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, змовники повинні дотримуватися принципів, які зазначені у статті 5 Закону: добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників під час здійснення публічних закупівель.
Захист конкуренції в рамках публічних закупівель відбуватися саме через реалізацію принципів здійснення закупівель, встановлених у статті 5 Закону.
Європейський суд з прав людини надає наступне визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона не має об’єктивного і розумного виправдання»
Голова ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних — це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників.
Тобто замовник встановлює такі вимоги до предмета закупівлі, які є занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю.
Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі. Просимо привести у відповідність.Дякуємо.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.11.2020 13:57
Вирішення:
Доброго дня! Ми - як Замовник визначаємо для себе саме ті вимоги для функціоналу, котрі потрібні до використання. Ринок постачальників даних послуг, що передбачає такий функціонал та технічні характеристики можуть забезпечити декілька постачальників, тому дані вимоги не є дискримінаційними.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що згідно ч. 2 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», оголошення про проведення спрощеної закупівлі може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до нього включити. Отже, мета включення додаткових вимог до предмета закупівлі – це отримання Замовником якісних послуг та відносин між суб’єктами-учасниками, що передбачає закупівля.
Вимоги до оголошення спрощеної закупівлі та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи із специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та дотриманням законодавства в цілому.
Статус вимоги:
Відхилено