• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Електрична енергія для потреб Головного управління статистики у Житомирській області на 2021 рік

Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Торги відмінено

450 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 250.00 UAH
Період оскарження: 24.11.2020 16:36 - 06.12.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

щодо визначення Замовником недостовірної інформації поданої Учасником

Номер: 0c9b08dde6144f9ab584071d6d4f3c64
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-24-003507-b.a4
Назва: щодо визначення Замовником недостовірної інформації поданої Учасником
Вимога:
Згідно абзацу 3 підпункту 1 частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначені результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону. Абзац 1 ст.15 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції/замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом. Абзац 2 частини 15 статті 29 Закону замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Просимо надати відповідні запити або листи, що свідчать про звернення Замовника до відповідних органів державної влади, підприємств, установ або організацій відповідно до їх компетенції, та відповідні відповіді на Звернення Замовника від органів державної влади, підприємств установ, організацій які за своїм змістом свідчать що Нами подана недостовірна інформація, яка свідчить про невідповідність нашої тендерної пропозиції кваліфікаційним вимогам встановленим Замовником.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Під час розгляду тендерної пропозиції учасника на відповідність кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами та доповненнями (далі-Закон), вимогам встановленим статтею 17 Закону та умовам тендерної документації відкритих торгів на закупівлю електричної енергії – 180000 кВт./год., на загальну суму 332999 грн. 99 коп. (Триста тридцять дві тисячі дев`ятсот дев`яносто дев`ять грн. 99 коп.) з ПДВ, код ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія, ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-24-003507-b, за процедурою - відкриті торги, відповідно до частини 16 статті 29 Закону, тендерним комітетом Головного управління статистики у Житомирській області (далі-замовник) виявлено невідповідності в інформації та довідці про виконання аналогічних договорів, що подані учасником у тендерній пропозиції, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Для об`єктивної оцінки тендерної пропозиції замовник ретельно розглянув всі завантажені учасником документи, хоча де-які з них не вимагались тендерною документацією. Вивчивши всі завантажені учасником документи щодо виконання аналогічних договорів замовником визнано, що учасник в довідці надав не достовірну інформацію, яку не можливо було підтвердити тими документами, що завантажив учасник, а саме: - в довідці виконання аналогічних договорів, сума договору з АТ «ЖИТОМИРОБЛЕНЕРГО» № 5/01.19-Т від 31 січня 2019 року – 27320747,62 грн., а згідно договору з урахуванням додаткових угод, які є не від`ємною частиною договору, сума - 25438734,16 грн., у листі-відгуку від 26.11.2020р. №028/13652 сума договору вказана – 27320747,62 грн, сума оплати за договором – 27545341,14 грн., а сума фактичного виконання згідно актів приймання-передачі – 23559479,10 грн.; - в довідці виконання аналогічних договорів, сума договору з Житомирський національний агроекологічний університет № 01-10 від 04 січня 2019 року – 14786548,00 грн., а в договорі – 4786548,00 грн., в листі відгуку від 03.11.2020р. №1857/01-17 сума – 4786548,00 грн., а обсяги електричної енергії – 1563600 кВт./год., а в договорі № 01-10 від 04 січня 2019 року -1503600 кВт./год. Наголошуємо, що учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ» (далі-учасник) сам завантажив документи (довідку про виконання аналогічних договорів, листи-відгуки, договори, додатки договорів, акти приймання-передачі), де вказані їх реквізити, з підписами директора Гуцало А.А. та печатками ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ» для підтвердження виконання аналогічних договорів. Згідно абзацу 2 пункту 15 статті 29 Закону: замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Замовник має право звертатися, а не зобов`язаний звертатися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Також замовник надіслав повідомлення про усунення невідповідностей у документах та інформації, але учасник завантажив нову довідку про виконання аналогічного договору з Житомирським національним агроекологічним університетом № 01-10 від 04 січня 2019 року. Виправлень чи будь-яких роз`яснень щодо недостовірності інформації по договору з АТ «ЖИТОМИРОБЛЕНЕРГО» № 5/01.19-Т від 31 січня 2019 року не було надано. Звертаємо увагу, що замовник міг дискваліфікувати учасника за наявність помилок в тендерній пропозиції і відхилити тендерну пропозицію без вимог внесення змін та усунення невідповідностей. Однак з метою неупередженого прийняття рішення щодо визначення переможця закупівлі замовник завантажив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей та надав учаснику можливість виправити та усунути невідповідності по виконанню договорів з АТ «ЖИТОМИРОБЛЕНЕРГО» та з ПОЛІСЬКИМ НАЦІОНАЛЬНИМ УНІВЕРСИТЕТОМ. Під час розгляду документів учасника, вивантажених з сайту прозорро 17 грудня 2020 року, було виявлено, що невідповідності не усунено згідно вимог повідомлення замовника.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

щодо порушення Закону України "Про публічні закупівлі"

Номер: 1ac453a83d514c21b86c49ebd4ba6968
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-24-003507-b.a3
Назва: щодо порушення Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
вимагаємо завантажити документи які свідчать про технічні несправності в системі прозорро, на які посилається Замовник у своїй відповіді на Вимогу ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Стосовно вимоги щодо технічних несправностей в системі прозорро, всі наявні документи були долучені раніше.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 44ec7d00a1f049ce8fc4d0c360bb50b7
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-24-003507-b.b2
Назва: щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога:
Вимагаємо підвантажити до Вашої відповіді, підтверджуючі документи, що свідчать про технічні несправності у системі прозоро, що призвело до відхилення тендерної пропозиції, яка визначена найбільш економічно вигідною, що у подальному призвело до порушення Закону України "Про публічні закупівлі"
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: 21 грудня 2020 року через електронну систему закупівель надійшла скарга: «Вимагаємо підвантажити до Вашої відповіді, підтверджуючі документи, що свідчать про технічні несправності у системі прозоро, що призвело до відхилення тендерної пропозиції, яка визначена найбільш економічно вигідною, що у подальному призвело до порушення Закону України «Про публічні закупівлі» від учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ» (далі-учасник) на закупівлю електричної енергії, код ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія, ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-24-003507-b, за процедурою відкриті торги. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника на відповідність кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами та доповненнями (далі-Закон), вимогам встановленим статтею 17 Закону та умовам тендерної документації відкритих торгів на закупівлю електричної енергії – 180000 кВт./год., на загальну суму 332999 грн. 99 коп. (Триста тридцять дві тисячі дев`ятсот дев`яносто дев`ять грн. 99 коп.) з ПДВ, код ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія, ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-24-003507-b, за процедурою - відкриті торги, відповідно до частини 16 статті 29 Закону, тендерним комітетом Головного управління статистики у Житомирській області (далі-замовник) виявлено невідповідності в інформації та довідці про виконання аналогічних договорів, що подані учасником у тендерній пропозиції, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Для об`єктивної оцінки тендерної пропозиції замовник ретельно розглянув всі завантажені учасником документи, хоча де-які з них не вимагались тендерною документацією. Вивчивши всі завантажені учасником документи щодо виконання аналогічних договорів замовником визнано, що учасник в довідці надав не достовірну інформацію, яку не можливо було підтвердити тими документами, що завантажив учасник, а саме: - в довідці виконання аналогічних договорів, сума договору з АТ «ЖИТОМИРОБЛЕНЕРГО» № 5/01.19-Т від 31 січня 2019 року – 27320747,62 грн., а згідно договору з урахуванням додаткових угод, які є не від`ємною частиною договору, сума - 25438734,16 грн., у листі-відгуку від 26.11.2020р. №028/13652 сума договору вказана – 27320747,62 грн, сума оплати за договором – 27545341,14 грн., а сума фактичного виконання згідно актів приймання-передачі – 23559479,10 грн.; - в довідці виконання аналогічних договорів, сума договору з Житомирський національний агроекологічний університет № 01-10 від 04 січня 2019 року – 14786548,00 грн., а в договорі – 4786548,00 грн., в листі відгуку від 03.11.2020р. №1857/01-17 сума – 4786548,00 грн., а обсяги електричної енергії – 1563600 кВт./год., а в договорі № 01-10 від 04 січня 2019 року -1503600 кВт./год. Звертаємо увагу, що замовник міг дискваліфікувати учасника за наявність помилок в тендерній пропозиції і відхилити тендерну пропозицію без вимог внесення змін та усунення невідповідностей. Однак з метою неупередженого прийняття рішення щодо визначення переможця закупівлі замовник завантажив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей та надав учаснику можливість виправити та усунути невідповідності по виконанню договорів з АТ «ЖИТОМИРОБЛЕНЕРГО» та з ПОЛІСЬКИМ НАЦІОНАЛЬНИМ УНІВЕРСИТЕТОМ. Під час розгляду документів учасника, вивантажених з сайту прозорро 17 грудня 2020 року, було виявлено, що невідповідності не усунено згідно вимог повідомлення замовника. Голова тендерного комітету Сугак І.Л. підвела підсумки: Замовником здійснені всі заходи щодо об`єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі електричної енергії, код ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія, ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-24-003507-b. Однак в зв`язку з технічними проблемами на сайті прозорро (скріншоти з головної сторінки сайту прозорро додаються), оновлену редакцію довідки про виконання аналогічного договору замовник побачив, завантаживши її лише після оновлення сайту, коли рішення вже було прийнято. Аналізуючи всі дії замовника щодо оцінки тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ», замовник не міг свідомо піти на правопорушення не розглянувши оновлену довідку про виконання аналогічного договору. Вкотре наголошуємо, що рішення було прийняте відповідно тих документів, які були доступні для розгляду на момент прийняття рішення.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

щодо неправіомірного відхилення ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ"ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"

Номер: 0ceb15bcab304477a76c63faf20cb9b4
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-24-003507-b.b1
Назва: щодо неправіомірного відхилення ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ"ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"
Вимога:
11.12.2020 року проведено аукціон з закупівлі електричної енергії (UA-2020-11-24-003507-b ідентифікатор закупівлі). За результатом аукціону Наша пропозиція визначена найбільш економічно вигідною. Під час розгляду тендерної пропозиції Замовником виявлено невідповідності в інформації. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі -Закон), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: - Що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» - На підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. 16.12.2020 р. в електронній системі закупівель Замовником було розміщено вимогу про усунення невідповідностей: «Кваліфікаційний критерій згідно розділу Ш тендерної документації п.5 підпункт 5.1.1 «Наявність підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): довідка в формі (згідно Таблиці №1, Додатку 3) з інформацією про виконання аналогічного договору (достатньо одного договору) та копію аналогічного договору з будь-яким із Попереднім замовником). Відсутність додатків до аналогічних договорів не буде вважатись підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника», а саме : - учасник надав Лист-відгук про співпрацю з АТ «ЖИТОМИРОБЛЕНЕРГО» від 26.11.2020р. №028/13652, копіюю виконаного договору № 5/01.19-Т від 31 січня 2019 року та акти приймання-передачі (далі акти). В листі вказано ціну договору без урахування змін внесених додатковими угодами та суперечить чинному законодавству; - учасник надав Лист відгук про співпрацю з Поліським національним університетом від 03.11.2020ю№ 1857/01-17, копію договору про закупівлю товарів(робіт та послуг) за державні кошти №01-10 від 04.01.2019року. В абзаці другому Листа-відгука про співпрацю з вищезазначеним університетом від 03.11.2020р.№1857//01-17, вказано лише номер договору про постачання електричної енергії, а саме:»01-10». Усунути розбіжності або надати роз’яснення щодо їх наявності» ТОВ «ЖОЕК» виконав вимоги Замовника та виправив зазначені невідповідності у довідці, які були допущені механічно, а саме виправили довідку згідно Таблиці 1, також надали Лист-відгук про співпрацю з Поліським національним університетом. 17.12.2020 р. Замовник відхилив тендерну пропозицію переможця не взявши до уваги виправлені невідповідності. Підстави для відхилення у своєму протоколі №152 від 17.12.2020 зазначив наступні: абзац 1,3,5 пункту 1 частини 12 статті 31 Закону. 1. Згідно абзацу 1 підпункту 1 частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону. Просимо надати додатковіі роз’яснення яким чином виправленні механічні помилки свідчать про невідповідність кваліфікаційним критеріям встановленим Замовником. Яким чином механічні помилки під час заповнення тендерної документації свідчать про неналежне виконання аналогічних договорів або відсутності досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі? 2. Згідно абзацу 3 підпункту 1 частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначені результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону. Абзац 1 ст.15 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції/замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом. Абзац 2 частини 15 статті 29 Закону замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Просимо надати відповідні запити або листи, що свідчать про звернення Замовника до відповідних органів державної влади, підприємств, установ або організацій відповідно до їх компетенції, та відповідні відповіді на Звернення Замовника від органів державної влади, підприємств установ, організацій які за своїм змістом свідчать що Нами подана недостовірна інформація, яка свідчить про невідповідність нашої тендерної пропозиції кваліфікаційним вимогам встановленим Замовником. 3. Згідно абзацу 5 підпункту 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасником було виправлені всі розбіжності на вимогу замовника з дотриманням строків відповідно до чинного законодавства. Вимога у тендерній документації Замовника встановлюється щодо подання лише одного аналогічного договору. Додатково звертаємо увагу замовника що у тендерній документації відсутня вимога щодо надання листа-відгука та будь-яких додатків до договору. Згідно розділу Ш тендерної документації п.5 підпункту 5.1.1 «Відсутність додатків до аналогічних договорів не буде вважатись підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника». Просимо надати додаткові роз’яснення яким чином допущення технічної помилки у документах які замовник НЕ ВИМАГАВ може бути підставою для відхилення? Більш того які Учасником було виправлено на вимогу Замовника. З яких причин Замовник не розглянув надані виправлені документи. Враховуючи вищевикладене вважаємо, що Замовник порушив принцип здійснення закупівель встановлений підпунктом 5 частини 1 статті 5 Закону: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Відповідно до частини 3 статті 31 Закону У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатню аргументацію, зазначену в повідомлені та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше як через 5 днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Якщо Замовник проігнорує вимогу, залишаємо за собою право на оскарження дій Замовника.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Секретар тендерного комітету Шуринок О.М. повідомила, що після завантаження документів для усунення невідповідностей учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ» в особистому кабінеті замовника серед оновлених документів відобразився тільки Лист-відгук про співпрацю ПОЛІСЬКИМ НАЦІОНАЛЬНИМ УНІВЕРСИТЕТОМ від 16.12.2020р. №2085/01-17, а оновлену довідку виконання аналогічних договорів на той момент не було відображено в зв`язку з технічними проблемами на вебпорталі Уповноваженому органу, відображені були тільки документи за старою редакцією, відповідно яких Замовник прийняв рішення про дискваліфікацію. Більш детальна інформація у завантаженому файлі.
Статус вимоги: Задоволено