-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт військової будівлі № 1/254 (КТП), військове містечко № 1,м. Бердичів
Закупівля проводиться на загальну вартість на 2020 рік. Річний план закупівель затверджений рішенням Уповноваженої особи № 203 від «24» листопада 2020 року.Місцезнаходження: 10014, м. Житомир, вул. Дмитра Донцова, 20 Категорія змовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Вид предмета закупівлі – роботи.
Завершена
1 395 311.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 976.56 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 976.56 UAH
Період оскарження:
24.11.2020 16:21 - 30.11.2020 01:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги
Номер:
28b61ffba5344c25aa0069e936122e85
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-24-014007-c.c1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Добрий день. Для належного оформлення тендерної пропозиції, просимо надати технічне завдання у відповідному форматі, таке як Word, адже інші файли надані у відповідному форматі для опрацювання, а технічне завдання ні, як видно із завантаженого документу, його було підготовлено безпосередньо за допомогою ПК, тому є і у форматі Word. Завантажте.
У складі тендерної документації наявні вимоги, які є дискримінаційними, адже надання інформації за встановленими термінами ніяким чином не підтверджують кваліфікацію, ділову репутацію чи потужності учасника:
1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору потрібно надати в складі тендерної пропозиції копію позитивного відгуку за наданим аналогічним договором замовника, що датований після оголошення процедури, із зазначенням про належне виконання учасником договору, що наданий у складі пропозиції. Вважаємо вимогу дискримінаційною у частині (лист-відгук наданий датований після оголошення процедури). Вимагаємо прибрати дану вимогу! Адже якщо виданий лист-відгук, то немає значення в який час його видавали, адже видають даний лист після позитивного закінчення робіт.
2. Надати копії документів, що підтверджують наявність в Учасника (власної та/або орендованої) використовуваної матеріально-технічної бази для зберігання будівельних матеріалів в адміністративних межах не більше 80 км. від розташування об’єкта капітального ремонту. Вимагаємо прибрати з документації розташування матеріально-технічної бази в межах не більше 80 км. від розташування об’єкта капітального ремонту. Даний пункт вважаємо дискримінаційним, так як він звужує коло учасників.
3. 5.3.4. Для уточнення об’єму робіт та замірів передбачається виїзд фахівця Учасника для огляду об’єкта. Огляд проводиться в присутності представника Замовника (начальника відділення експлуатації фондів ) . За результатами огляду складається акт за підписом представника Замовника з відбитком печатки та представника Учасника, датований не раніше дати оголошення закупівлі, Учасник у складі пропозиції надає належно оформлений акт разом з іншими документами.
У зв’язку з ситуацією, яка склалася на території України та з метою запобігання поширення гострої респіраторної вірусної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, огляд об’єкта здійснюється за попередньою домовленістю з Замовником, за допомогою засобів факсимільного зв’язку, про дату та час здійснення огляду. Огляд об’єкта здійснюється за умови забезпечення представника Учасника засобами індивідуального захисту.
*В зв’язку із великою кількістю об’єктів, огляд об’єкту та складання акту огляду проводиться виключно в період уточнення даної закупівлі.
Даний пункт в Тендерній документації вимагаємо прибрати. Адже об’єм робіт та заміри ви виклали у сканованому файлі технічної частини, що може змінитися після огляду це по-перше, по-друге огляд об’єкту та складання акту огляду проводиться виключно в період уточнення даної закупівлі, навіщо так ускладнювати, ви самі прописуєте, що у зв’язку з ситуацією, яка склалася на території України та з метою запобігання поширення гострої респіраторної вірусної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, достатньо технічного завдання, але викладеного у форматі для зручного зчитування.
Просимо внести зміни у тендерну документацію, для належної конкурентної процедури закупівлі та можливості отримання найнижчої ціни. Адже ви маєте за мету економно використати бюджетні кошти?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.11.2020 15:01
Вирішення:
Доброго дня!
1. Додаток _2 до Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі « Технічне завдання » на закупівлю робіт « код 021: 2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація » Капітальний ремонт військової будівлі № 1/254 (КТП), військове містечко № 1, м. Бердичів, завантажено в форматі RTF. Проектно – кошторисна документація, яка виготовлена проектною організацією, на підставі дефектного акту, складена у вигляді інформаційної моделі складеної у програмному комплексі АВК-5. Під час створення технічного завдання( яке складається з окремих розділів: найменування робіт, витрати труда, відомість ресурсів) із програмного комплексу АВК , експорт відбувається на вибір в формат XL або формат RTF. Технічної можливості створити технічне завдання із програмного комплексу АВК в формат WORD у Замовника немає. Крім того, відображення вмісту RTF мало чим відрізняється від WORD та коректно з ним працює.
2. Щодо надання копії позитивного відгуку за наданим аналогічним договором замовника, що датований після оголошення процедури, із зазначенням про належне виконання учасником договору:
Відповідно до ч.1 ст. 884 ЦК України, гарантійний строк на виконані роботи становить 10 років, за умови дотримання правил експлуатації об’єкта, з моменту підписання Сторонами останнього акту приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в). На підтвердження виконання аналогічного досвіду виконання робіт, Замовник вимагає копію виконання аналогічного Договору, який виконаний в 2018 та/або 2019 роках. Тобто гарантійний строк на виконані роботи ще не сплив.
Статтею 16 Закону України « Про публічні закупівлі »( далі Закон) передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Згідно листа - роз’яснення 3304-06/41825-06 від 16.11.2017 Мінекономрозвитку України «Щодо надання узагальнених рекомендацій для складання тендерної документації» надано наступні рекомендації:
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору - зазначений критерій є необхідним за умови, що у замовника є потреба пересвідчитись у наявності відповідного досвіду виконання аналогічних закуповуваному предмету закупівель у потенційного постачальника/надавача послуг/виконавця робіт, ураховуючи специфіку такого предмета закупівлі.
Для підтвердження наявності такого досвіду замовник може встановити вимоги щодо надання відповідних документів (їх копій) щодо виконання договорів стосовно аналогічних закуповуваному предмету закупівлі. Замовник може встановити вимогу як щодо надання документів стосовно одного, так і декількох аналогічних договорів.
Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює які саме документи мають надаватись Учасниками у складі тендерної пропозиції для підтвердження наявного досвіду, виходячи із специфіки предмета закупівлі.
Вимога щодо відгуку за наданим аналогічним договором замовника, що датований після оголошення процедури, із зазначенням про належне виконання учасником договору., встановлена з метою визначення якості виконання робіт, що були предметом закупівлі в процесі експлуатації об’єкта на якому виконувались дані роботи.
Замовник зазначає, що дана вимога забезпечить участь у спрощеній процедурі досвідчених організацій, що дозволить отримати належну якість та своєчасність виконання робіт. Відповідність учасника зазначеній вимозі Оголошення є ознакою компетентності та передумовою виконання в повному обсязі і своєчасно договірних зобов’язань учасником.
Замовник вважає, що саме відсутність відповідного досвіду та достатньої кваліфікації учасника з виконання аналогічних договорів впливає на строки виконання робіт, якість виконаних робіт або взагалі унеможливлює їх виконання. Як результат, це невиконання державного замовлення та неефективне використання бюджетних коштів.
Відповідно до статті 14 ЗУ Про публічні закупівлі в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація; оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Ви, як потенційний учасник, не довели і не підтвердили документально яким чином вищезазначена вимога являється дискримінаційною, порушує Ваші права та законні інтереси, пов’язані з участю в спрощеній процедурі закупівлі
Отже, Замовником будь-які права потенційних учасників спрощеної процедури закупівлі не порушені, та його дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог в оголошенні , оскільки вони для всіх осіб однакові. Зазначені обставини свідчать про відсутність підстав для задоволення вимоги. Викладене вище свідчить про повне дотримання Замовником вимог діючого законодавства, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників (вимоги встановлені для всіх однакові).
3. Щодо надання копії документів, що підтверджують наявність в Учасника (власної та/або орендованої) використовуваної матеріально-технічної бази для зберігання будівельних матеріалів в адміністративних межах не більше 80 км. від розташування об’єкта капітального ремонту:
Відповідно до епідеміологічної ситуації, яка склалась в Україні та з метою запобігання поширення гострої респіраторної вірусної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, Центральна комісія з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій 31 липня 2020 року на своєму засіданні прийняла рішення щодо поділу України на чотири зони карантину. За останніми даним, епідемічна ситуація в Україні, в тому числі і в Житомирському районі погіршилась, та існує ймовірність переходу України до повного локдауну, що може призвести до неможливості придбання або придбання із затримкою будівельних матеріалів, необхідних для виконання робіт. Дана вимога передбачає в собі можливість Учасника переможця завчасно придбати необхідні будівельні матеріали для виконання робіт та зберігати їх на вищезазначеному власному та / або орендованому майданчику. А з метою оперативної поставки необхідних будівельних матеріалів з матеріально – технічної бази до об’єкту будівництва, адміністративні межі розташування не повинні перевищувати 80 км.
Відповідно до статті 14 ЗУ Про публічні закупівлі в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація; оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ви, як потенційний учасник, не довели і не підтвердили документально яким чином вищезазначена вимога являється дискримінаційною, порушує Ваші права та законні інтереси, пов’язані з участю в спрощеній процедурі закупівлі Отже, Замовником будь-які права потенційних учасників спрощеної процедури закупівлі не порушені, та його дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог в оголошенні , оскільки вони для всіх осіб однакові. Зазначені обставини свідчать про відсутність підстав для задоволення вимоги. Викладене вище свідчить про повне дотримання Замовником вимог діючого законодавства, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників (вимоги встановлені для всіх однакові).
3. Щодо акту огляду:
п. 3.5.4 Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі передбачено: Учасник у складі пропозиції надає належно оформлений акт огляду разом з іншими документами. Дана вимога встановлена з метою уточнення об’єму робіт та замірів відповідно до технічного завдання( Додаток_2) представниками потенційних учасників. На жаль, Замовник має негативний досвід укладання договорів щодо аналогічних видів виконання робіт, після яких недобросовісні виконавці вимагають здійснення коригування проектно – кошторисної документації, що призводить до збільшення вартості будівельних робіт, що впливає на строки виконання робіт, якість виконаних робіт або взагалі унеможливлює їх виконання. Як результат, це невиконання державного замовлення та неефективне використання бюджетних коштів.
Відповідно до статті 14 ЗУ Про публічні закупівлі в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація; оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ви, як потенційний учасник, не довели і не підтвердили документально яким чином вищезазначена вимога являється дискримінаційною, порушує Ваші права та законні інтереси, пов’язані з участю в спрощеній процедурі закупівлі Отже, Замовником будь-які права потенційних учасників спрощеної процедури закупівлі не порушені, та його дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог в оголошенні , оскільки вони для всіх осіб однакові. Зазначені обставини свідчать про відсутність підстав для задоволення вимоги. Викладене вище свідчить про повне дотримання Замовником вимог діючого законодавства, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників (вимоги встановлені для всіх однакові).
Статус вимоги:
Відхилено