• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Виготовлення проектно-кошторисної документації за об’єктом «Капітальний ремонт будівлі Петропільської амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою: вул. Молодіжна, 4, с. Петропіль Запорізького району Запорізької області» 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника

Торги відмінено

130 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 650.00 UAH
Період оскарження: 24.11.2020 16:21 - 30.11.2020 00:00
Вимога
Без відповіді

Підтвердження кваліфікації

Номер: ba74bc37fff14f15bb31448bafaa320d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-24-014005-c.b1
Назва: Підтвердження кваліфікації
Вимога:
Відповідно до Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-P-2020-11-24-009831-c за предметом «Виготовлення проектно-кошторисної документації за об’єктом «Капітальний ремонт будівлі Петропільської амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою: вул.Молодіжна, 4, с.Петропіль Запорізького району Запорізької області»71320000-7 — Послуги з інженерного проектування за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» замовник у процедурі має намір отримати, а потенційний переможець має виконати та надати и проектно-кошторисну документацію на капітальний ремонт будівлі амбулаторії у 2 черги: 1 черга - термомодернізація будівлі, утеплення фасаду, будівлі, улаштування пандусу, благоустрій території; 2 черга - зовнішні інженерні мережі, улаштування септику; у наступному складі: «Звіт з енергоаудиту будівлі» Генеральний план (ГП) Архітектурно-будівельні рішення (АБ) Зовнішні мережі водопостачання та каналізації (ЗВК) Електропостачання (ЕП) Енергоефективність (ЕЕ) Проект організації будівництва (ПОБ) Оцінка впливу на навколишнє середовище (ОВНС) Кошторисна документація Позитивний висновок експертизи. Згідно із п. 16.1.1., ДБН В.2.2-10:2017 «Будинки і споруди. Заклади охорони здоров’я» проектування зовнішніх мереж водопостачання та каналізації здійснюється відповідно до ДБН В.2.5-74 «Водопостачання. Зовнішні мережі та споруди. Основні положення проектування», ДБН В.2.5-75 «Каналізація. Зовнішні мережі та споруди. Основні положення проектування». П. 16.5.1 ДБН В.2.2-10:2017 «Будинки і споруди. Заклади охорони здоров’я» вимагає проектувати електропостачання та електрообладнання закладів охорони здоров’я згідно з Правилами улаштування електроустановок, ДБН В.1.1-7 «Пожежна безпека об'єктів будівництва. Загальні вимоги.», ДБН В.2.2-9 «Громадські будівлі», ДБН В.2.5-56 «Системи протипожежного захисту», ДБН В.2.5-28 «Природнє і штучне освітлення», ДБН В.2.5-23 «Проектування електрообладнання цивільного призначення», ДБН В.2.5-27 «Інженерне обладнання будинків і споруд. Захисні заходи електробезпеки в електроустановках будинків і споруд», НПАОП 40.1-1.32-01. Правила будови електроустановок. Електрообладнання спеціальних установок. Відповідно до п. 21.1 ДБН В.2.2-10:2017 «Будинки і споруди. Заклади охорони здоров’я» будинки охорони здоров’я слід проектувати класом енергоефективності не нижче «С» згідно з ДБН В.2.6-31 «Конструкції будинків і споруд. Теплова ізоляція будівель». Всі зазначені нормативні документи, на які посилаються п. 16.1.1, 16.5.1 та 21.1 ДБН В.2.2-10:2017 «Будинки і споруди. Заклади охорони здоров’я», є обов’язковим для використання при проектування всіх типів будівель та споруд незалежно від галузі їхнього використання. Разом із тим, п. 10 Додатку № 3 до оголошення про проведення спрощеної процедури містить вказівку, що під аналогічним договором розуміється договір щодо розробки/коригування проектних робіт закладів охорони здоров’я різного типу та спеціалізації, виконаний в повному обсязі та укладений в період з 2018 по 2020 рр. Зазначення такої вимоги позбавляє можливості брати участь у спрощеній процедурі проектних організацій, які мають достатній документально підтверджений досвід в галузі проектування зовнішніх інженерних мереж, в тому числі водопостачання та каналізації, проектування електропостачання та енергоефективності, однак не укладали договорів із закладами охорони здоров’я, чим суттєво обмежуються конкуренцію та явно проводиться дискримінація учасників, що, в свою чергу є порушенням п. 1, 4 ч.1 ст. 5 та ч. 5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи викладене та керуючись ч. 7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо усунення вказаного порушення та визначити кваліфікаційну вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) предмету закупівлі договору (договорів) саме за характером робіт, які є предметом такого договору (договорів).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.