-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги доступу до сервісів Медичної інформаційної системи (МІС)
Тендерна пропозиція та всі документи, передбачені вимогами тендерної документації та додатків до неї, повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів (передбачені вимогами тендерної документації та додатків до неї), надані учасником як частина тендерної пропозиції, подані іншими мовами, повинні надаватися разом з їх автентичним перекладом українською мовою.
Завершена
1 900 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 500.00 UAH
Період оскарження:
24.11.2020 16:16 - 06.12.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційна вимога
Номер:
5d6d72408145439b9d73eaa665fe2331
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-24-013876-c.c3
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовник! У Вашій тендерній документації в додатку 3 є наступна вимога щодо надання від учасника: "6. На підтвердження цих вимог учасником надається гарантійний лист з зазначенням адреси відповідних інтернет-ресурсів (Google Play та App Store), де розміщені зазначені додатки для інсталяції, а також скрин-шоти електронних сторінок цих ресурсів, на яких повинна бути зазначена інформація про назву Мобільного додатку пацієнта та його виробника (власника), а також опис, з якого можна зробити висновок про його інтеграцію до запропонованої учасником системи.".
Згідно статті 5 Закону:
«1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
…
…
недискримінація учасників;
...
запобігання корупційним діям і зловживанням.
3. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.»
Тобто під час здійснення закупівлі послуг, Змовники повинні дотримуватися принципів, які зазначені у статті 5 Закону: добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників під час здійснення публічних закупівель.
Захист конкуренції в рамках публічних закупівель відбуватися саме через реалізацію принципів здійснення закупівель, встановлених у статті 5 Закону.
Європейський суд з прав людини надає наступне визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона не має об’єктивного і розумного виправдання»
Голова ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних - це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників.
Тобто, Замовник встановлює такі вимоги до предмета закупівлі, які є занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.
Згідно вищезазначеного, вимога, що встановлена Вами у п. 6. є дискримінаційною по відношенню до інших потенційних учасників, сервіси яких працюють без вищевказаних мобільних додатків, але з тією ж самою продуктивністю
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу 27.11.2020 09:33
Дата подачі:
24.11.2020 17:06
Вирішення:
Використання мобільних додатків надає змогу інтерактивно взаємодіяти лікарю і пацієнту, за рахунок використання в своєї діяльності електронних сервісів, та є необхідним етапом для запровадження системи електронного здоров'я. Виходячи з цього у пацієнтів з’являється можливість проведення спрощеної реєстрації у лікувальних установах.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
10.12.2020 16:21
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційна вимога
Номер:
58fa9df94fc349ada16b8181dfa1f26b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-24-013876-c.b2
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовник! У Вашій тендерній документації є наступна вимога п. 5, підпункт 1.1., Учасники подають документально підтверджену інформацію про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
- Надати довідку довільної форми з інформацією про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (приміщення, устаткування, серверного обладнання, засобів технічного захисту інформації, засобів зв’язку, тощо), необхідних для виконання договору, які Учасник має на праві власності/за договором оренди/надання послуг тощо.
Учасник в довідці повинен зазначити, яке саме обладнання є засобами технічного захисту інформації, дозволеними для забезпечення технічного захисту державних інформаційних ресурсів та інформації, вимога щодо захисту якої встановлена законом, згідно з Переліком, встановленим Держспецзв’язку, розміщеному на WEB-сайті www.dsszzi.gov.ua (з зазначенням номеру засобу в Переліку).
Вважаємо дану вимогу Замовника в частині того, що Учасник в довідці повинен зазначити, яке саме обладнання є засобами технічного захисту інформації, дозволеними для забезпечення технічного захисту державних інформаційних ресурсів та інформації, вимога щодо захисту якої встановлена законом, згідно з Переліком, встановленим Держспецзв’язку, розміщеному на WEB-сайті www.dsszzi.gov.ua (з зазначенням номеру засобу в Переліку) дискримінуючою та такою, що обмежує участь потенційних учасників у даній закупівлі. Просимо привести у відповідність.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу 27.11.2020 09:32
Дата подачі:
24.11.2020 16:47
Вирішення:
У частині 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, а також частиною 1 ст. 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Одночасно згідно п. 2 частини 2 ст. 22 Закону у тендерній документації зазначаються один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст. 16 Закону та інформації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Частиною 4 статті 22 Закону встановлено, що Тендерна документація не повинна містити вимог щодо документального підтвердження інформації по відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та /або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Виходячи з наведеного вище, вважаємо цілком законним зазначати вимогу щодо надання інформації у складі тендерної пропозиції учасників про відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям, а також вимогу щодо надання документів, що підтверджують зазначену інформацію з урахуванням частини 4 статті 22 Закону. Зазначена учасниками інформація у довідках буде перевірена з урахуванням частини 15 статті 29 Закону, та/або за відкритими даними/реєстрами в мережі інтернет.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
10.12.2020 16:21
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційна вимога
Номер:
205ecb36152843859aa9cb198cda8f7f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-24-013876-c.a1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовник! У Вашій тендерній документації є наступна вимога щодо надання від учасника: "8.1….. експертний висновок на організаційно-технічне рішення на типове робоче місце користувача ІТС МІС ".
Згідно статті 5 Закону:
«1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
…
…
недискримінація учасників;
...
запобігання корупційним діям і зловживанням.
1. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.»
Тобто під час здійснення закупівлі послуг, Змовники повинні дотримуватися принципів, які зазначені у статті 5 Закону: добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників під час здійснення публічних закупівель.
Захист конкуренції в рамках публічних закупівель відбуватися саме через реалізацію принципів здійснення закупівель, встановлених у статті 5 Закону.
Європейський суд з прав людини надає наступне визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона не має об’єктивного і розумного виправдання»
Голова ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних - це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників.
Тобто, Замовник встановлює такі вимоги до предмета закупівлі, які є занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.
Згідно вищезазначеного, вимога, що встановлена Вами у 8.1. є дискримінаційною по відношенню до інших потенційних учасників та не обов’язково має надаватись учасниками, тому як деякі медичні інформаційні системи мають атестат відповідності КСЗІ, а їх архітектури не потребують додаткового експертного висновку на організаційно-технічне рішення на типове робоче місце користувача ІТС МІС.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу 27.11.2020 09:31
Дата подачі:
24.11.2020 16:40
Вирішення:
Нашим медичним закладом планується закупити послуги з онлайн-доступу по хмарних сервісів Медичної інформаційної системи (МІС), що є інформаційно-телекомунікаційної системою, в якій оброблюються персональні дані про стан здоров’я (далі – ІТС). За таких умов віртуальний профіль медичного закладу разом з автоматизованими робочими місцями користувачів є підсистемою (компонентою) до МІС, та на неї також повинні розповсюджуватися вимоги ст. 8 Закону України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах» щодо створення КСЗІ та проходження державної експертизи.
Процедура створення КЗСІ та її експертиза потребує додаткового суттєвого фінансування та часу, що є неприйнятним для нашого медичного закладу.
В той же час, чинними нормативними документами, зокрема п. 6 Положення про державну експертизу в сфері технічного захисту інформації, затвердженого Наказом Адміністрації Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України від 16 травня 2007 року № 93, передбачено можливість впровадження в медичному закладі типової компоненти КСЗІ в цій ІТС шляхом декларування (без витрат на проведення експертизи), за умови проведення державної експертизи у сфері ТЗІ організаційно-технічного рішення (ОТР) для впровадження такої компоненти за рахунок Учасника, що підтверджується чинним позитивним експертним висновком.
За вказаних умов вимога Замовника про надання Учасниками у складі тендерних пропозицій експертного висновка на ОТР КСЗІ ІТС є економічно обґрунтованою та законною.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
10.12.2020 16:21