-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
папір офісний та конверти
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. У разі надання цих документів іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою. Переклад повинен бути посвідчений підписом та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
Торги відмінено
140 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 103.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 103.00 UAH
Період оскарження:
24.11.2020 15:57 - 27.12.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга до АМКУ
Номер:
9d4b3b4f9e314f3782041bb309239a22
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-24-013162-c.c2
Назва:
Скарга до АМКУ
Скарга:
ТОВ "Український папір" від 04.12.2020 № 275/юр/20.
Пов'язані документи:
Учасник
- Brilliant laser copy 80.pdf 04.12.2020 15:08
- BS.pdf 04.12.2020 15:08
- DolphinR EVERYDAY.pdf 04.12.2020 15:08
- IP Basic.pdf 04.12.2020 15:08
- MONDI Сoloured.PDF 04.12.2020 15:08
- Xerox сертифікати кольоровий.pdf 04.12.2020 15:08
- Скарга 04.12.20.pdf 04.12.2020 15:08
- Xerox Performer.pdf 04.12.2020 15:08
- Скарга 04.12.20.pdf.(1).P7S 04.12.2020 15:08
- Скарга 04.12.20.pdf.(2).P7S 04.12.2020 15:08
- рішення від 09.12.2020 № 22725 + лист Замовнику.pdf 09.12.2020 20:25
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.12.2020 №23384 .pdf 18.12.2020 18:15
- рішення від 17.12.2020 №23384 .pdf 22.12.2020 22:42
- AMKУ_Лист.docx 14.12.2020 17:13
- lust.pdf 14.12.2020 17:13
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.12.2020 15:31
Дата розгляду скарги:
17.12.2020 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.12.2020 20:25
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
22.12.2020 22:42
Дата виконання рішення Замовником:
23.12.2020 12:46
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ виконано, внесено зміни до тендерної документації
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
67ea581925984f9e8269422c4a567df0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-24-013162-c.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2020-11-24-013162-c на закупівлю «Лот №1 – папір офісний» де Замовником виступає ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ.
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2020-11-24-013162-c нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вкладення.doc 28.11.2020 19:19
Дата подачі:
28.11.2020 19:19
Вирішення:
У відповідь на Вашу вимогу щодо характеристики паперу, повідомляємо наступне: Технічні вимоги Додатку № 2 до тендерної документації розроблені з урахуванням техніки, яка знаходиться у розпорядженні працівників ГУ ДПС та безпосередньо потреби управління. Учасники можуть пропонувати еквівалент товару, за умови його відповідності всім характеристикам. Дякуємо за звернення!
Статус вимоги:
Відхилено