-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ КОРИДОРУ НА 6 ПОВЕРСІ
КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ КОРИДОРУ НА 6 ПОВЕРСІ ФІЛІЇ №4 ПО ВУЛ. ЙОРДАНСЬКА, 26 КНП "ЦПМСД №1" ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ м.КИЄВА ДСТУ Б. Д.1.1.-1:2013 – інше - код закупівлі згідно з класифікатором CPV: 45453000-7
Завершена
537 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 370.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 370.00 UAH
Період оскарження:
07.03.2017 10:18 - 10.03.2017 12:00
Вимога
Відхилено
Оскарження рішення №17 про визнання переможцем
Номер:
b558fd54d0ba4b2f924534bf33ae0876
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-07-000435-b.a2
Назва:
Оскарження рішення №17 про визнання переможцем
Вимога:
Учасник, визнаний переможцем, не підписав свою пропозицію електронним цифровим підписом.
Пов'язані документи:
Учасник
- ДОБРО_ЛИСТ ОСКАРЖЕННЯ3.pdf 21.03.2017 12:40
Дата подачі:
21.03.2017 12:40
Вирішення:
Замовником не вимагалось накладення електронного цифрового підпису.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Оскарження рішення №5 від 17.03.2017р.
Номер:
3a7e0f220e604443a0059cba7e18e73a
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-07-000435-b.b1
Назва:
Оскарження рішення №5 від 17.03.2017р.
Вимога:
Задля реформування будівельної галузі, з ціллю зменшення корупційних складових ведення діяльності, Кабінет Міністрів України прийняв Постанову №256 від 30.03.2016р., якою змінив правила отримання ліцензії та ліцензійні умови у будівництві.
Починаючи з 01.04.2016 року ліцензуванню підлягає господарська діяльність, пов'язана із зведенням нового об'єкта архітектури, який по складності будівельного рішення та інженерного оснащення відноситься до ІV-V категорії складності, прокладання інженерних мереж об’єктів архітектури ІV-V категорії складності.
Наразі не підлягають ліцензуванню такі види діяльності: внутрішнє та зовнішнє оздоблювання, поточний ремонт приміщень, капітальний ремонт приміщень, тощо.
Враховуюче вищезазначене, зауважуємо, що роботи, вказані у дефектному акті Замовника не підлягають ліцензуванню, тому вимога Замовника до Учасників мати ліцензію на провадження робіт є такою, що створює нерівні умови для Учасників, що є порушенням Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35 (далі - Порядок).
Згідно з Порядком здійснення допорогових закупівель, Замовник повинен дотримуватись наступних принципів: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Просимо переглянути рішення №5 від 17.03.2017р. та визнати нашу пропозицію переможцем.
Пов'язані документи:
Учасник
- ДОБРО_ЛИСТ ОСКАРЖЕННЯ1.pdf 20.03.2017 13:09
Дата подачі:
20.03.2017 13:09
Вирішення:
Будівельні ліцензії потрібні лише на об’єкти IV і V категорії складності Кабінет Міністрів України прийняв Постанову №256 від 30.03.2016р., якою затверджено Порядок ліцензування господарської діяльності, пов’язаної зі створенням об’єктів архітектури. Разом з тим дія Порядку ліцензування поширюється тільки на будівництво об’єктів, віднесених до IV і V категорії складності. Таким чином, на будівництво об’єктів I-III категорії складності ліцензія більше не потрібна.
Нагадаємо, що Порядок віднесення об’єктів будівництва до IV і V категорії складності затверджено постановою КМУ від 27.04.2011 № 557 (зі змінами).
Віднесення об’єкта до відповідної категорії складності здійснюється проектувальником і замовником.
Так, до V категорії складності належать об’єкти, що мають хоча б одну із таких ознак:
- розраховані на постійне перебування більш як 400 осіб та
(або) періодичне перебування понад 1000 осіб;
- становлять можливу небезпеку для більш як 50000 осіб, які перебувають поза об'єктом;
- можуть спричинити збитки в обсязі понад 150000 мінімальних розмірів заробітних плат;
- можуть призвести до припинення функціонування об'єктів транспорту, зв'язку, енергетики та інженерних мереж загальнодержавного значення.
Нагадуємо Вам інформацію, що заклад/поліклініка розрахована на постійне перебування відвідувачів в закладі та поза ним. Окремо зазначаємо, що біля даної будівлі розташовані, ще два заклади - це Філія 5 (дитяча поліклініка) та амбулаторія сімейної медицини, що значно збільшує перебування осіб (в т.ч. дітей) поза об’єктом. В середньому в день на амбулаторному прийомі у лікарів первинної ланки перебуває відвідувачів у кількості 668, без врахування відвідувачів до вузьких спеціалістів, що в місяць становить – 13 923 відвідувань тільки до лікарів первинної ланки, що підпадає під V категорію складності, тому підрядник, який планує здійснювати капітальний ремонт, повинен відповідати вимогам чинного законодавства, а саме мати у наявності ліцензію на провадження господарської діяльності у будівництві, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури (реконструкції, капітального ремонту, технічного переоснащення – згідно ДСТу).
На нашу думку, учасник, який має досвід роботи виконання капітальних ремонтів, має у штаті технічних спеціалістів, наявне обладнання і не може не мати дозвільних документів, у даному випадку ліцензії.
Вважаємо, що наші вимоги є правомірними та обґрунтованими.
Статус вимоги:
Відхилено