• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ КОРИДОРУ ПРИБУДОВИ ТА КАБІНЕТІВ

КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ КОРИДОРУ ПРИБУДОВИ (літера В) та КАБІНЕТІВ (№№107,111) НА 1 ПОВЕРСІ ФІЛІЇ №4 ПО ВУЛ. ЙОРДАНСЬКА, 26 КНП "ЦПМСД №1" ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ м.КИЄВА ДСТУ Б. Д.1.1.-1:2013 – інше - код закупівлі згідно з класифікатором CPV: 45453000-7

Завершена

563 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 630.00 UAH
Період оскарження: 07.03.2017 10:00 - 10.03.2017 12:00
Скарга
Відхилено

Оскарження рішення про визнання переможцем

Номер: 2844d934f56c48ed9e228de86620d294
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-07-000348-b.a2
Назва: Оскарження рішення про визнання переможцем
Скарга:
Учасник, обраний переможцем, не підписав електронним підписом свою пропозицію.
Пов'язані документи: Учасник reviewers
Вирішення: Замовником не вимагалось накладення електронного цифрового підпису.
Статус вимоги: Відхилено
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 11.04.2017 10:00
Задовільнена: Ні
Автор: Добро-Елiт, Тюмкова Юлия Юрьевна +380965254903 ylia2003tyumkova@gmail.com
Скарга
Відхилено

Оскарження рішення №4 від 17.03.2017р.

Номер: 119d99c7cd1543a7b9d240431e4990a2
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-07-000348-b.b1
Назва: Оскарження рішення №4 від 17.03.2017р.
Скарга:
Задля реформування будівельної галузі, з ціллю зменшення корупційних складових ведення діяльності, Кабінет Міністрів України прийняв Постанову №256 від 30.03.2016р., якою змінив правила отримання ліцензії та ліцензійні умови у будівництві. Починаючи з 01.04.2016 року ліцензуванню підлягає господарська тільки діяльність, пов'язана із зведенням нового об'єкта архітектури, який по складності будівельного рішення та інженерного оснащення відноситься до ІV-V категорії складності, прокладання нових інженерних мереж об’єктів архітектури ІV-V категорії складності. Наразі не підлягають ліцензуванню такі види діяльності: внутрішнє та зовнішнє оздоблювання, поточний ремонт приміщень, капітальний ремонт приміщень, тощо. Враховуюче вищезазначене, зауважуємо, що роботи, вказані у дефектному акті Замовника не підлягають ліцензуванню, тому вимога Замовника до Учасників мати ліцензію на провадження робіт є такою, що створює нерівні умови для Учасників, що є порушенням Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35 (далі - Порядок). Згідно з Порядком здійснення допорогових закупівель, Замовник повинен дотримуватись наступних принципів: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Просимо відмінити рішення №4 від 17.03.2017р. про відхилення нашої пропозиції, адже наша пропозиція є найменшою, та визнати наше підприємство переможцем. Наша цінова пропозиція найліпшим чином відповідає принципу максимальної економії.
Пов'язані документи: Учасник reviewers
Вирішення: Будівельні ліцензії потрібні лише на об’єкти IV і V категорії складності Кабінет Міністрів України прийняв Постанову №256 від 30.03.2016р., якою затверджено Порядок ліцензування господарської діяльності, пов’язаної зі створенням об’єктів архітектури. Разом з тим дія Порядку ліцензування поширюється тільки на будівництво об’єктів, віднесених до IV і V категорії складності. Таким чином, на будівництво об’єктів I-III категорії складності ліцензія більше не потрібна. Нагадаємо, що Порядок віднесення об’єктів будівництва до IV і V категорії складності затверджено постановою КМУ від 27.04.2011 № 557 (зі змінами). Віднесення об’єкта до відповідної категорії складності здійснюється проектувальником і замовником. Так, до V категорії складності належать об’єкти, що мають хоча б одну із таких ознак: - розраховані на постійне перебування більш як 400 осіб та (або) періодичне перебування понад 1000 осіб; - становлять можливу небезпеку для більш як 50000 осіб, які перебувають поза об'єктом; - можуть спричинити збитки в обсязі понад 150000 мінімальних розмірів заробітних плат; - можуть призвести до припинення функціонування об'єктів транспорту, зв'язку, енергетики та інженерних мереж загальнодержавного значення. Нагадуємо Вам інформацію, що заклад/поліклініка розрахована на постійне перебування відвідувачів в закладі та поза ним. Окремо зазначаємо, що біля даної будівлі розташовані, ще два заклади - це Філія 5 (дитяча поліклініка) та амбулаторія сімейної медицини, що значно збільшує перебування осіб (в т.ч. дітей) поза об’єктом. В середньому в день на амбулаторному прийомі у лікарів первинної ланки перебуває відвідувачів у кількості 668, без врахування відвідувачів до вузьких спеціалістів, що в місяць становить – 13 923 відвідувань тільки до лікарів первинної ланки, що підпадає під V категорію складності, тому підрядник, який планує здійснювати капітальний ремонт, повинен відповідати вимогам чинного законодавства, а саме мати у наявності ліцензію на провадження господарської діяльності у будівництві, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури (реконструкції, капітального ремонту, технічного переоснащення – згідно ДСТу). На нашу думку, учасник, який має досвід роботи виконання капітальних ремонтів, має у штаті технічних спеціалістів, наявне обладнання і не може не мати дозвільних документів, у даному випадку ліцензії. Вважаємо, що наші вимоги є правомірними та обґрунтованими.
Статус вимоги: Відхилено
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 06.04.2017 19:21
Задовільнена: Ні
Автор: Добро-Елiт, Тюмкова Юлия Юрьевна +380672232756 ylia2003tyumkova@gmail.com