• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Природний газ

Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд.

Завершена

300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період оскарження: 24.11.2020 14:52 - 08.12.2020 00:00
Скарга
Відхилено

Cкарга на незаконні вимоги тендерної документації

Номер: 70c2659f673049f69815c2ba70836aa6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-24-002114-a.a3
Назва: Cкарга на незаконні вимоги тендерної документації
Скарга:
Cкарга
Дата розгляду скарги: 15.01.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 04.01.2021 11:12
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 26.01.2021 20:11
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВГАЗ ЗБУТ", Витрикуш Світлана Степанівна 380964689259 Svitlana.Vytrykush@lvgaszbut.104.ua http://lvgaszbut.104.ua/
Вимога
Є відповідь

Вимога на незаконні дії тендерного комітету

Номер: 8ca2209f5adb44bfbe8c9854d9fca513
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-24-002114-a.a2
Назва: Вимога на незаконні дії тендерного комітету
Вимога:
Голові тендерного комітету Жовківської міської ради Жовківського району Львівської області 80300, Україна , Львівська обл., Жовква, пл. Вічева, 1., КОД ЄДРПОУ: 04056248 тел+380325221264 електронна пошта andriy_das@hotmail.com Відповідно до оголошення № UA-2020-11-24-002114-a, яке розміщене на авторизованому електронному майданчику на веб-порталі Уповноваженого органу 24 листопада 2020 року (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-11-24-002114-a) Жовківська міська рада Жовківського району Львівської області було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю газового палива (природного газу). Аукціон відбувся 14 грудня 2020 року. 22 грудня 2020 року на офіційному порталі Уповноваженого органу «Prozorro» було оприлюднено Протокол засідання тендерного комітету Жовківської міська рада Жовківського району Львівської област (далі Замовник) згідно якого, тендерним комітетом було прийнято рішення визначити переможцем процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП». Завдання замовника - ретельно співставити  надану учасником пропозицію з  усіма умовами тендеру та визначити учасника переможцем, або, за умови виявлення однієї чи кількох невідповідностей, – відхилити його пропозицію. Закон передбачає саме  обов’язок, а не право замовника  щодо відхилення недосконалої пропозиції. Органом оскарження сформовано просту і зрозумілу формулу, за якою замовникам слід розглядати тендерні пропозиції: «тендерна документація = тендерна пропозиція», а це означає, що  документи пропозицій учасників  повинні бути надані у повній відповідності до вимог тендерної документації. Саме тому Товариство з обмеженою відповідальністю «Львівгаз збут» вважає, що замовником при прийнятті рішення про намір укласти договір з ТОВ « ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП » порушено ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи здійснення закупівель, а саме «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», «недискримінація учасників» та «об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій». Проте хочемо зазначити наступне: І Згідно п.1 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації “Аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота) у разі проведення закупівлі по лотам. Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї частини.” Учасник ТОВ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП» надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою .Тому було висталено повідомлення для ТОВ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП» про обґрунтування аномально низької ціни до 16 грудня 2020 року 00 год .Учасник ТОВ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП» надав протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін , але не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни . Враховуючи вищевикладене, пропозиція ТОВ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП » не відповідає вимогам тендерної документації і має бути відхилена. ІІ Згідно п.2 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про підприємство: - реквізити (місцезнаходження, телефон, факс); - керівництво (посада, прізвище, ім’я, по-батькові); - інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором; - інформацію про службових (посадових) осіб учасника, яких уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців). Учасник ТОВ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП » у тендерній пропозиції надано довідку Відомості про учасника № 01/12 від 10,12,2020 року , де не вказано місцезнаходження товариства та не вказана інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором;: Враховуючи вищевикладене, пропозиція ТОВ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП » не відповідає вимогам тендерної документації і має бути відхилена. Таким чином, вважаємо, що Замовником було незаконно визнано переможцем учасника ТОВ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП » , та, як наслідок, порушено принципи здійснення закупівель, обмежено добросовісну конкуренцію, чим порушено Закон України «Про публічні закупівлі». На підставі вищезазначеного просимо: 1. Невідкладно розглянути цю вимогу на засіданні Тендерного комітету Жовківської міської ради Жовківського району Львівської області . Винести рішення тендерного комітету, яким скасувати визнання переможцем ТОВ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП ». 2. .Повторно здійснити оцінку тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП » з урахуванням зауважень викладених даною вимогою. 3. Надати відповідь на дану вимогу у відповідності із нормами визначеними ЗУ «Про публічні закупівлі». 4. Завершити процедуру закупівлі у встановленому Законом порядку. ТОВ «Львівгаз збут» додатково повідомляє, що залишає за собою право оскаржити рішення в Антимонопольному комітеті України. Директор Майк П.Р.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на вашу вимогу повідомляємо вам про те, що умовами Тендерної документації та положеннями Закону України "Про публічні закупівлі" не передбачено вимог до обґрунтування в щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції, яке повинно бути надано учасником який надав аномально низьку ціну. Відтак, обргунтування, надане учасником - переможцем в довільній формі є достатнім і відповідає вимогам Закону України "Про публічні закупівлі". Учасник ТОВ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП » у тендерній пропозиції надано довідку Відомості про учасника № 01/12 від 10,12,2020 року , де не вказана інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором. Однак повідомляємо, про те, що реквізити банківських рахунків вказані в довідках з банків, які надані учасником в складі пропозиції, а юридична та поштова адреса товариства вказані в довідці Відомості про учасника № 01/12 від 10,12,2020 року . Відтак, ваша вимога підлягає відхиленню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Внесення змін в Тендерну документацію в частині вимог, які являються дискримінаційними щодо учасників Закупівлі

Номер: b2409af6f8d4423d8a7c4a621cd749a8
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-24-002114-a.c1
Назва: Внесення змін в Тендерну документацію в частині вимог, які являються дискримінаційними щодо учасників Закупівлі
Вимога:
Шановний Замовник! Проаналізуваши вимоги, що висуваються в тендерній документації до оголошення про проведення процедури закупівлі природного газу (код 09120000-6 Газове паливо за ДК 021:2015) Жовківською міською радою Жовківського району Львівської області» (далі – Замовник, Споживач) Ми, як потенційний учасник, деякі з них вважаємо такими, що не відповідають діючому законодавству. Відповідно до п. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено принципи здійснення публічних закупівель, серед яких - недискримінація учасників та рівне ставлення до них. У тендерній документації Замовника (Розділ 5 п.2 Інші документи) міститься вимога наступного змісту: -. Інформація в довільній формі про підтвердження наявності в учасника EIC-коду - код енергетичної ідентифікації суб’єкта ринку природного газу та/або точки комерційного обліку, визначений за правилами Європейської мережі операторів газотранспортних систем (ENTSOG), з метою уніфікації та однозначної ідентифікації суб’єктів ринку природного газу та точок комерційного обліку, розміщених на об’єктах газової інфраструктури, у тому числі для участі у регіональних (міжнародних) газових ринках, та для забезпечення спрощення процедур зміни постачальників природного газу та електронного обміну даними між суб’єктами ринку природного газу. На підтвердження інформації надати копію заяви на отримання EIC коду типу X Оператору газотранспортної організації АТ “Укртрансгаз” Разом з тим заява на отримання EIC коду типу X Оператору газотранспортної організації АТ “Укртрансгаз» не є інформацією в довільній формі, як це передбачено першим реченням цього ж пункту. Більш того, сама заява на отримання ЕІС-коду не може підтверджувати факт видачі такого коду постачальнику. Крім цього, просимо звернути увагу, що EIC-код – код енергетичної ідентифікації суб’єкта ринку природного газу та/або точки комерційного обліку, визначений за правилами Європейської мережі операторів газотранспортних систем (ENTSOG) з метою уніфікації та однозначної ідентифікації суб’єктів ринку природного газу та точок комерційного обліку, розміщених на об’єктах газової інфраструктури, у тому числі для участі у регіональних (міжнародних) газових ринках та для забезпечення спрощення процедур зміни постачальників природного газу та електронного обміну даними між суб’єктами ринку природного газу. Кожному суб’єкту ринку природного газу та/або точці комерційного обліку може бути присвоєно лише один EIC-код. При цьому ЕІС-код може бути присвоєний як оператором газотранспортної системи (а з 01.01.2020 це – ТОВ «ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ», а не АТ «УКРТРАНСГАЗ»), так і оператором системи передачі. У випадку, якщо ЕІС-код був присвоєний оператором системи передачі, оператор газотранспортної системи такий код не видає. А за таких умов така вимога є дискримінаційною, такою, що обмежує участь постачальників, ЕІС-код яким було присвоєно з 01.01.2020 або АТ «УКРЕНЕРГО». Форма заяви на отримання ЕІС-коду розміщена за посиланням https://tsoua.com/kliyentam/yak-staty-kliyentom/eic-kody/ - як вбачається з форми така заява не може підтверджувати факт присвоєння відповідному заявнику ЕІС-коду. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Крім того, відповідно до ч. 11 ст. 26 цього Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. На підставі вищезазначеного просимо виключити з тендерної документації наступну вимогу: «На підтвердження інформації надати копію заяви на отримання EIC коду типу X Оператору газотранспортної організації АТ “Укртрансгаз”».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за ваше звернення, Замовником буде внесено зміни в умови документації
Статус вимоги: Задоволено