-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (заправка та ремонт картриджів лазерних принтерів та копіювальних апаратів)
категорія замовника - орган соціального страхування; мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська
Торги не відбулися
500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 000.00 UAH
Період оскарження:
24.11.2020 14:52 - 06.12.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога на рішення Замовника від 16.12.2020 року
Номер:
3d3868cc1d1247819639c136f2d7ea9f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-24-002636-b.a1
Назва:
Вимога на рішення Замовника від 16.12.2020 року
Вимога:
Шановний Замовнику,
Керуючись пунктом 3.6 розділу V Тендерної документації на закупівлю послуг щодо заправки та ремонту картриджів лазерних принтерів та копіювальних апаратів ДК 021-2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки, а саме:
"Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.", просимо вас відхилити пропозицію ФОП "ХАРІВА ЛЮБОМИРА МИРОСЛАВОВИЧА" та повернутися до розгляду пропозиції ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ МАТКОВСЬКОЇ ГАЛИНИ АНАТОЛІЇВНИ, оскільки це дозволить зекономити 26,99 % бюджетних коштів або 95 800,00 грн.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.12.2020 18:17
Вирішення:
Шановний учаснику! Відповідно до ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції.
Зазначена норма викладена в п.п.3.6 п.3 Розділу V тендерної документації.
Оскільки, Вами в складі тендерної пропозиції не надано інформацію про залучення/незалучення до виконання послуг субпідрядника/співвиконавця, норми ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» в даному випадку не застосовуються. Тому підстави для повернення до розгляду Вашої тендерної пропозиції відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено