• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт пасажирського ліфту в житловому будинку за адресою: квартал Ювілейний, будинок №9 (під'їзд 1, 3), місто Авдіївка Донецької області

Завершена

697 562.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 487.81 UAH
Період оскарження: 24.11.2020 11:41 - 30.11.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Скарга

Номер: 1f0e8eaf321e4b559a0963b39d54af20
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-24-005370-c.b9
Назва: Скарга
Вимога:
Скарга на дії уповноваженої особи КП "Служби єдиного замовника" Авдіївської міської ради Тузовської О.П.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Розглянувши Вашу скаргу Комунальне підприємство «Служба єдиного Замовника» Авдіївської міської ради повідомляє, що вимоги Вашої скарги не можуть бути задоволені з наступних підстав. 24 листопада 2020р. КП «Служба єдиного Замовника» Авдіївської міської ради (уповноважена особа – Тузовська О.П.) було оголошено спрощену процедуру закупівлі по об’єкту «Капітальний ремонт пасажирського ліфту в житловому будинку за адресою: квартал Ювілейний, будинок №9 (під'їзд 1, 3), місто Авдіївка Донецької області», ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-24-005370-с, процедуру проведення якої Ви оскаржуєте. При детальному вивченні встановлено, що скарга містить інформацію, що не відповідає дійсності та спотворює факти, так як ТОВ «Укрспецсервіс» не був учасником спрощеної процедур закупівлі по вищезазначеному об’єкту, що, в свою чергу, унеможливлює порушення з боку Замовника приписів Закону України «Про публічні закупівлі» у відношенні ТОВ «Укрспецсервіс». Таким чином, враховуючи вищевикладене, Комунальне підприємство «Служба єдиного Замовника» Авдіївської міської ради не вбачає наявності порушень в діях фахівця з публічних закупівель (уповноваженої особи) Тузовської О.П. при проведенні спрощеної процедури закупівлі по об’єкту «Капітальний ремонт пасажирського ліфту в житловому будинку за адресою: квартал Ювілейний, будинок №9 (під'їзд 1, 3), місто Авдіївка Донецької області», ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-24-005370-с.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Скарга

Номер: 2d7c8acc60de4bc2b9d097c62a713fdc
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-24-005370-c.b8
Назва: Скарга
Вимога:
Скарга на дії уповноваженої особи КП "Служби єдиного замовника" Авдіївської міської ради Тузовської О.П.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Неможливо надати відповідь через відсутність змісту скарги.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

ВИМОГА ПРО СКАСУВАННЯ

Номер: 9011b430ee0440a78ccf0e3ce1e7c614
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-24-005370-c.a7
Назва: ВИМОГА ПРО СКАСУВАННЯ
Вимога:
Відповідно до протоколу № 134/ОТ від 04.12.2020 року пропозицію ТОВ «Спецсервіс АДС» по закупівлі «Капітальний ремонт пасажирського ліфту в житловому будинку за адресою: квартал Ювілейний, будинок №9 (під'їзд 1, 3), місто Авдіївка Донецької області» було відхилено на підставі ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо увагу замовника, що за вказаним вище предметом закупівлі проводилась спрощена процедура закупівлі, порядок проведення якої визначено ст.. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», яка містить вичерпний перелік підстав для відхилення поданих пропозицій учасників закупівлі. Зазначаємо, що при проведені спрощеної процедури закупівлі тендерні пропозиції учасниками не подаються, а від так ст.. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» не застосовується при проведені спрощених закупівель. У зв’язку з вищевикладеним вимагаємо усунути виявлене порушення законодавства з питань закупівель, адже протокол уповноваженої особи № 129/ОТ від 04.12.2020 що не відповідає вимогам чинного законодавства та прийнятий з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до протоколу № 134/ОТ від 04.12.2020 року пропозицію ТОВ «Спецсервіс АДС» по закупівлі «Капітальний ремонт пасажирського ліфту в житловому будинку за адресою: квартал Ювілейний, будинок №9 (під'їзд 1, 3), місто Авдіївка Донецької області» було відхилено через те, що пропозиція не відповідає вимогам оголошення про проведення закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, а саме: 1. Відповідно до Додатку 1 тендерної документації у разі пониження ціни під час аукціону, Учасник, який став переможцем має надати оновлену цінову пропозицію (відповідно до результатів аукціону) у день проведення аукціону, а також розмістити оновлену договірну ціну з додатками. Проте у складі тендерної пропозиції Учасником таких документів не надано. 2. Відповідно до Додатку 2 тендерної документації підрядник гарантує якість виконаних робіт строком не менше ніж 5 років, за умови дотримання правил експлуатації ліфта та забезпечення проведення технічного обслуговування ліфта відповідно до діючих нормативно-правових актів та інструкції виробника ліфта. Підтвердження даної інформації в тендерній пропозиції забезпечується шляхом надання Учасником гарантійного листа у довільній формі. Проте у складі тендерної пропозиції Учасником такий документ не надано. Згідно част.13 ст.14 замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, отже протокол уповноваженої особи № 134/ОТ від 04.12.2020 відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»,а посилання на част.1 ст.31, де замовник відхиляє тендерну пропозицію також, якщо та не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, є суто технічною помилкою, яка буде врахована у майбутньому.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

Зауваження

Номер: 96d6f0338c664893b85a7a74aa69b674
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-24-005370-c.b6
Назва: Зауваження
Вимога:
Відповідно до п. 21 додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учаснику у складі пропозиції необхідно надати кошторисну документацію, складену у відповідності до п. 10 Технічного завдання Додатку 2 до Оголошення. Зазначаємо, що відповідно до абз. 3 п. 11.3. Порядку розроблення проектної документації на будівництво об’єктів - при виконанні будівельних робіт з капітального ремонту об’єктів з незначними наслідками (СС1), пов’язаних виключно з поліпшенням експлуатаційних показників, допускається розроблення лише дефектного акта, у якому визначаються фізичні обсяги робіт та умови їх виконання, а також складається кошторисна документація, що має бути передбачено завданням на проектування. Виходячи з зазначеного складання кошторисної документації є проектними роботами, що не входять до предмета закупівлі. У зв’язку з зазначеним просимо внести зміни до п. 21 додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та конкретизувати які саме документи необхідно надати учаснику у складі своєї пропозиції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Кошторисною документацією є комплекс документів, що визначають місце будівництва (реконструкції) майбутнього об'єкта, його архітектурне, планувальне і конструктивне рішення, потребу в кадрах, будівельних матеріалах, машинах і обладнанні, коштах. Зміст і обсяг документації (проектні завдання і робочі креслення, зведення витрат, кошторисно-фінансові розрахунки і ін.) для окремих об'єктів будівництва визначаються затвердженими інструкціями з розробки проектів і кошторисів.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 05.12.2020 12:39
Вимога
Залишено без розгляду

Зауваження

Номер: aa1912dbab9f4583a7618ef4252524b5
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-24-005370-c.a5
Назва: Зауваження
Вимога:
Відповідно до п. 8 додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учаснику у складі пропозиції необхідно надати оригінал/и або нотаріально завірена/і копія/ї довідки/ок, видана/і з усіх банківських установ, де обслуговується учасник, про відкриття рахунку/ів та про відсутність (наявність) заборгованості за кредитом/ами або позичкової заборгованості. Довідка/и повинні бути видана/і не раніше дати публікації Оголошення. У разі наявності в Учасника простроченої заборгованості за кредитами, його пропозиція буде відхилена. Зазначаємо, що одним з головних принципів публічних закупівель є недискримінація та рівне ставлення до учасників. Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. В оголошені встановлена дискримінаційна вимога, а саме «У разі наявності в Учасника простроченої заборгованості за кредитами, його пропозиція буде відхилена». Вважаємо, що наявність чи відсутність простроченої заборгованості по кредитам жодним чином не впливає на спроможність учасника вчасно та якісно виконати роботи відповідно до предмета закупівлі, зокрема враховуючи те, що відповідно до п. 22 цього додатку учасник у складі пропозиції надає лист щодо підтвердження можливості виконання робіт без отримання авансового платежу. До того ж з огляду на короткотривалість проведення процедури спрощеної закупівлі учасники, що мають рахунки у декількох банківських установах знаходяться у нерівних умовах з тими учасниками, що мають рахунки лише в одній банківській установі. З огляду на зазначене вважаємо, що замовник штучно звужує коло потенційних учасників закупівлі встановлюючи дискримінаційні вимоги, що є прямим порушенням законодавства. Вимагаємо внести відповідні зміни.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Закон втановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ураховуючи викладене, перелік документів, які учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Замовником встановлено вимогу про надання у складі тендерної пропозиції оригінал/и або нотаріально завірена/і копія/ї довідки/ок, видана/і з усіх банківських установ, де обслуговується учасник, про відкриття рахунку/ів та про відсутність (наявність) заборгованості за кредитом/ами або позичкової заборгованості. Дана інформація про учасника важлива замовнику для вивчення майбутнього контрагента – отримувача коштів, а саме: чи має фінансову спроможність учасник виконати умови закупівлі, чи не накладено на кошти учасника, що знаходяться на банківських рахунках арешт; наявність відкритих банківських рахунків в офшорних зонах; чи застосовувалось банківською установою право закриття рахунку та відмови від договору рахунку в односторонньому порядку відповідно до загальних умов відкриття та ведення рахунків. На етапі вивчення потенційного контрагенту замовник вважає важливим оцінити ризики та передбачити можливі шляхи зменшення їх впливу у подальшій роботі. На підставі вищевикладеного замовник не вбачає у вимозі надати довідки з банківських установ про відкриття рахунків дискримінаційних вимог. Дана вимога не може вважатись незаконною. Отримання довідок з установ банку є процедурою, яка не потребує тривалого часу, до того ж у більшості банків здійснюється через електронний документообіг.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 05.12.2020 12:39
Вимога
Залишено без розгляду

Зауваження

Номер: ebf20a3722fe4dfd8604a8367cceb266
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-24-005370-c.b4
Назва: Зауваження
Вимога:
Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію. 1) В пунктах 2 дефектних актів глави «Технічні, якісні та кількісні вимоги до виконання робіт» взята розцінка "Підготовка ліфтів до сдачі в експлуатацію. Ліфти пасажирські на 9 зупинок з автоматичними розсувними дверима"- ця розцінка включає всі роботи при капітальному ремонті, пов'язані зі здачею в експлуатацію ліфта.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Норма ЖТ 1-27-1(3) "Підготовка ліфтів до здачі в експлуатацію..." враховує витрати труда робітників, зайнятих на роботах з ремонту ліфтів, середній розряд яких "4". Тобто це механічні роботи, які виконуються робітниками.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 05.12.2020 12:39
Вимога
Залишено без розгляду

Зауваження

Номер: b99fa00c4e3d4880bb0961dbd73938d2
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-24-005370-c.c3
Назва: Зауваження
Вимога:
У дефектних актах включені такелажні роботи, але згідно ВБН Д.2.8-204.02-2004 п.2.4 – «Нормами враховано роботи по розвантаженню матеріалів, виробів і конструкцій на приоб”єктному складі, витрати на вертикальне і горизонтальне транспортування матеріалів, виробів і конструкцій від приоб”єктного складу до місця установки (укладки) або монтажу (внутрішньобудівельний транспорт), а також витрати на транспортування матеріалів і сміття, одержаних у процесі виконання ремонтних робіт, до місця їх складування.». Враховуючи зазначене вважаємо, що наявність такої розцінки у дефектних актах є задвоєнням обсягів робіт, що призводить до нераціонального витрачання бюджетних коштів. У зв’язку з зазначеним вимагаємо внести відповідні зміни до документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Застосовано норму на такелажні роботи ОБЛАДНАННЯ ( а не матеріалів, виробів і конструкцій), що передбачає розпакування і перевірку комплектації обладнання. Немає ніякого задвоєння.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 05.12.2020 12:36
Вимога
Залишено без розгляду

Зауваження

Номер: 2d9db581451f43c48407bed65caa87cd
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-24-005370-c.b2
Назва: Зауваження
Вимога:
У дефектних актах передбачена розцінка «Установлення лебідки масою до 800 кг у зібраному стані на перекритті шахт [підрамник]», але у діючому житловому будинку при перекритому машинному приміщенні виконання таких робіт технічно не можливе. Вимагаємо змінити на розцінку «Установлення лебідки окремими вузлами на перекритті шахт [підрамник]. Маса приводу, до 800 кг»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Складом робіт норми ЖТ1-310-10 враховано установлення ОКРЕМО лебідки на підрамник та ОКРЕМО електродвигуна, ОКРЕМО гальмівного пристрою та ОКРЕМО канатотягового шківа на редукторі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 05.12.2020 12:36
Вимога
Залишено без розгляду

Зауваження

Номер: 3f6c23a1f9ce4bdca4a1bea7055429bc
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-24-005370-c.b1
Назва: Зауваження
Вимога:
«Коефiцiєнт для урахування впливу умов виконання монтажних pобiт=1,2» прошу зазначити якими ДБН обгрунтовано використання цього коефіціенту.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: п.1 Додатку 2 ВБН Д.2.8-204.02-2004.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 05.12.2020 12:33