-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (послуги з заправки та відновлення катриджів)
Торги відмінено
65 450.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 327.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 327.25 UAH
Період оскарження:
24.11.2020 10:48 - 30.11.2020 10:52
Вимога
Вирішена
Оскарження рішення
Номер:
88b33ebd9e3c4ac38ac44e4d9d128ca1
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-24-003628-c.b1
Назва:
Оскарження рішення
Вимога:
Шановна Олена Леонідівна, прийняте рішення, відхилити пропозицію учасника спрощеної закупівлі ФОП Гончарук Володимир Петрович за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (послуги з заправки та відновлення картриджів) з таких підстав:
- пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі (ч.13 ст.14 Закону).
вважаємо неправомірним, та таким, що дискримінує учасника. Принцип недискримінації учасників закріплений у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на те, що наша тендерна пропозиція відповідає вимогам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі:
1. Копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витяг з реєстру платників ПДВ;
2. Лист-погодження Учасника з проектом Договору, зазначеним у Додатку № 4 до Оголошення;
3. Лист-погодження Учасника щодо відстрочки платежу до 30 банківських днів з моменту підписання актів виконаних робіт;
4. Лист, у довільній формі, із зазначенням реквізитів Учасника:
5. Інформаційна довідка складена в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов Договору на закупівлю послуг з технічного обслуговування та ремонту комп’ютерної техніки, що закупляється.
6. Довідка щодо підтвердження наявності у штаті Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з печаткою та підписом керівника/представника Учасника.
7. Цінову пропозицію (Додаток № 3 до Оголошення до оголошення про проведення спрощеної процедури).
Просимо Вас вказати конкретно на невідповідність нашої пропозиції умовам.
Дякуємо.
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження рішення про дискваліфікацію 16.12.2020 12:18
- відповідь на вимогу.docx 16.12.2020 14:41
Дата подачі:
16.12.2020 12:18
Вирішення:
На звернення УЧАСНИКА надано відповідь згідно статті 14 п.14 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Статус вимоги:
Задоволено