• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (послуги з заправки та відновлення катриджів)

Торги відмінено

65 450.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 327.25 UAH
Період оскарження: 24.11.2020 10:48 - 30.11.2020 10:52
Вимога
Вирішена

Оскарження рішення

Номер: 88b33ebd9e3c4ac38ac44e4d9d128ca1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-24-003628-c.b1
Назва: Оскарження рішення
Вимога:
Шановна Олена Леонідівна, прийняте рішення, відхилити пропозицію учасника спрощеної закупівлі ФОП Гончарук Володимир Петрович за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (послуги з заправки та відновлення картриджів) з таких підстав: - пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі (ч.13 ст.14 Закону). вважаємо неправомірним, та таким, що дискримінує учасника. Принцип недискримінації учасників закріплений у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на те, що наша тендерна пропозиція відповідає вимогам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі: 1. Копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витяг з реєстру платників ПДВ; 2. Лист-погодження Учасника з проектом Договору, зазначеним у Додатку № 4 до Оголошення; 3. Лист-погодження Учасника щодо відстрочки платежу до 30 банківських днів з моменту підписання актів виконаних робіт; 4. Лист, у довільній формі, із зазначенням реквізитів Учасника: 5. Інформаційна довідка складена в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов Договору на закупівлю послуг з технічного обслуговування та ремонту комп’ютерної техніки, що закупляється. 6. Довідка щодо підтвердження наявності у штаті Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з печаткою та підписом керівника/представника Учасника. 7. Цінову пропозицію (Додаток № 3 до Оголошення до оголошення про проведення спрощеної процедури). Просимо Вас вказати конкретно на невідповідність нашої пропозиції умовам. Дякуємо.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: На звернення УЧАСНИКА надано відповідь згідно статті 14 п.14 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Статус вимоги: Задоволено