• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Газове паливо

Категорія: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини 1 статті 2 Закону Місцезнаходження: 13501, Житомирська область, Попільнянський район, смт Попільня, вул. Б. Хмельницького, 7. Mова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Кількість та місце поставки товарів: кількість - 34000 м. куб., 13501, Житомирська область, Попільнянський район, смт Попільня, вул. Б. Хмельницького, 7, межа балансової належності замовника.

Завершена

339 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 396.00 UAH
Період оскарження: 23.11.2020 17:13 - 06.12.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 036966ae44194509bb27b4d1d959d652
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-23-014161-c.b3
Назва: Вимога
Вимога:
Щодо внесення змін
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Тендерна документація розроблена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.04.2020 № 114-IX (далі - Закон). Детальний перелік інформації, яку повинна містити тендерна документація, наведений в ст. 22 Закону. Відповідно до п. 16 п. 2 ст. 22 у тендерній документації зазначаються такі відомості: розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати); Відповідно до ст. 27. Закону Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Враховуючи вищевикладене, вимога щодо внесення забезпечення виконання договору про закупівлю не є обов’язковою.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: ba5547b518b24e1e8984e36d3ec3e51e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-23-014161-c.b2
Назва: Вимога
Вимога:
Щодо небалансів
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: ПОСТАНОВОЮ НАЦІОНАЛЬНОЇ КОМІСІЇ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ від 30.09.2015 № 2493 «Про затвердження Кодексу газотранспортної системи» відповідно до статей 4 та 33 Закону України "Про ринок природного газу", Положення про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, затвердженого Указом Президента України від 10 вересня 2014 року № 715, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, затверджено Кодекс газотранспортної системи (далі – Кодекс). У розділі XIV Кодексу визначено, що Замовники послуг транспортування відповідають за збалансованість своїх портфоліо балансування протягом періоду балансування для мінімізації потреб оператора газотранспортної системи у вчиненні дій із врегулювання небалансів, передбачених цим Кодексом. Періодом балансування є газова доба. Тобто у цьому розділі Кодексу виписано вимоги до врегулювання відносин з питання балансування між замовниками послуг транспортування (тобто потенційним постачальником газу, як замовників закупівлі – споживача постачальника, і оператором газотранспортної системи). Попільнянська селищна рада в цій закупівлі є замовником закупівлі – споживачем постачальника, замовника послуг транспортування. Підрозділ 6 розділу XIV Кодексу визначає обсяг добового небалансу та плату за добовий небаланс. Так, п.1 підрозділу 6 розділу XIV Кодексу зазначено, що оператор газотранспортної системи розраховує обсяг добового небалансу для кожного портфоліо балансування замовників послуг транспортування природного газу за кожну газову добу. П.9 підрозділу 6 розділу XIV Кодексу визначає порядок розрахунку маржинальної ціни продажу та маржинальної ціни придбання природного газу для кожної газової доби. В п.11 підрозділу 6 розділу XIV Кодексу визначає порядок розрахунку маржинальної ціни продажу, маржинальної ціни придбання й середньозваженої ціни оператором газотранспортної системи використовується інформація про операції, що відбуваються на торговій платформі, вибір якої не погоджений Регулятором. Саме тоді і застосовуються критерії, які зазначені у п. 13 підрозділу 6 розділу XIV Кодексу щодо величин корегування. При цьому п.15 підрозділу 6 розділу XIV Кодексу (зі змінами, внесеними згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 1611 від 26.08.2020) передбачає, що у випадку позитивного небалансу допустиме відхилення розраховується щоденно та дорівнює 3 % від обсягів природного газу, поданих на точках виходу (за винятком віртуальної торгової точки) до газотранспортної системи у відповідну газову добу. А у випадку негативного небалансу допустиме відхилення розраховується щоденно та дорівнює 3 % від обсягів природного газу, поданих на точках входу (за винятком віртуальної торгової точки) до газотранспортної системи у відповідну газову добу. Таким чином зміни внесені Постановою НКРЕКП від 26.08.2020 №1611 до Кодексу газотранспортної системи України щодо розміру величини корегування небалансів, стосуються правовідносин Замовників послуг транспортування природного газу (постачальників природного газу) та Оператора газотранспортної системи і не мають відношення до Споживачів природного газу. При цьому ПОСТАНОВОЮ НАЦІОНАЛЬНОЇ КОМІСІЇ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ від 30.09.2015 № 2496 затверджено ПРАВИЛА постачання природного газу (далі – Правила), які розроблені на виконання пункту 17 частини третьої статті 4 Закону України "Про ринок природного газу" та регулюють відносини, які виникають між постачальниками та споживачами природного газу, з урахуванням їх взаємовідносин з операторами газорозподільної системи/газотранспортної системи (далі - Оператори ГРМ/ГТС). П. 5 розділу ІІ цих Правил передбачено, які істотні та обов'язкові для цього виду умови повинен містити Договір постачання природного газу, в т. ч. річні, місячні та/або добові обсяги природного газу, у тому числі в розрізі точок комерційного обліку (за необхідності), та/або допустиме їх відхилення. Як бачимо, Правила не встановлюють для Споживачів природного газу чіткого значення допустимого відхилення. Проект договору розроблено відповідно до Правил постачання природного газу (Постанова НКРЕКП №2496 від 30.09.15), Кодексів ГРМ/ГТС (Постанова НКРЕКП №2493 від 30.09.15, Постанова НКРЕКП №2494 від 30.09.15), Закону України «Про публічні закупівлі» та інших нормативно правових документів відповідно до чинного законодавства. При цьому прошу звернути увагу, що дана редакція проекту Договору (Додаток 3) не може вважатися дискримінаційною тому, що не порушує права постачальників, а лише зумовлює їх принципи функціонування в ролі учасника газотранспортної системи. Вважаємо внесення змін до тендерної документації недоцільним.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

проект договору

Номер: 02e22d1dbbe541808d6dab656cff29ef
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-23-014161-c.a1
Назва: проект договору
Вимога:
Повідомляємо, що 1 вересня 2020 року набула чинності Постанова НКРЕКП №1611 від 26.08.2020 року. Вказаною Постановою внесено зміни до Кодексу газотранспортної системи України, щодо розміру величини коригування небалансів. Відповідно, станом на сьогодні у випадку позитивного або негативного небалансу, допустиме відхилення розраховується щоденно та дорівнює +/- 3% від обсягу природного газу поданого та відібраного на точках входу/виходу з газотранспортної системи у відповідну газову добу. У зв'язку з чим просимо внести відповідні правки в Проект договору, а саме наступну редакцію: "Добовий обсяг відбору (споживання) газу Споживачем не повинен відрізнятись від підтвердженого обсягу газу більш ніж на ±3%"
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: ПОСТАНОВОЮ НАЦІОНАЛЬНОЇ КОМІСІЇ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ від 30.09.2015 № 2493 «Про затвердження Кодексу газотранспортної системи» відповідно до статей 4 та 33 Закону України "Про ринок природного газу", Положення про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, затвердженого Указом Президента України від 10 вересня 2014 року № 715, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, затверджено Кодекс газотранспортної системи (далі – Кодекс). У розділі XIV Кодексу визначено, що Замовники послуг транспортування відповідають за збалансованість своїх портфоліо балансування протягом періоду балансування для мінімізації потреб оператора газотранспортної системи у вчиненні дій із врегулювання небалансів, передбачених цим Кодексом. Періодом балансування є газова доба. Тобто у цьому розділі Кодексу виписано вимоги до врегулювання відносин з питання балансування між замовниками послуг транспортування (тобто потенційним постачальником газу, як замовників закупівлі – споживача постачальника, і оператором газотранспортної системи). Попільнянська селищна рада в цій закупівлі є замовником закупівлі – споживачем постачальника, замовника послуг транспортування. Підрозділ 6 розділу XIV Кодексу визначає обсяг добового небалансу та плату за добовий небаланс. Так, п.1 підрозділу 6 розділу XIV Кодексу зазначено, що оператор газотранспортної системи розраховує обсяг добового небалансу для кожного портфоліо балансування замовників послуг транспортування природного газу за кожну газову добу. П.9 підрозділу 6 розділу XIV Кодексу визначає порядок розрахунку маржинальної ціни продажу та маржинальної ціни придбання природного газу для кожної газової доби. В п.11 підрозділу 6 розділу XIV Кодексу визначає порядок розрахунку маржинальної ціни продажу, маржинальної ціни придбання й середньозваженої ціни оператором газотранспортної системи використовується інформація про операції, що відбуваються на торговій платформі, вибір якої не погоджений Регулятором. Саме тоді і застосовуються критерії, які зазначені у п. 13 підрозділу 6 розділу XIV Кодексу щодо величин корегування. При цьому п.15 підрозділу 6 розділу XIV Кодексу (зі змінами, внесеними згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 1611 від 26.08.2020) передбачає, що у випадку позитивного небалансу допустиме відхилення розраховується щоденно та дорівнює 3 % від обсягів природного газу, поданих на точках виходу (за винятком віртуальної торгової точки) до газотранспортної системи у відповідну газову добу. А у випадку негативного небалансу допустиме відхилення розраховується щоденно та дорівнює 3 % від обсягів природного газу, поданих на точках входу (за винятком віртуальної торгової точки) до газотранспортної системи у відповідну газову добу. Таким чином зміни внесені Постановою НКРЕКП від 26.08.2020 №1611 до Кодексу газотранспортної системи України щодо розміру величини корегування небалансів, стосуються правовідносин Замовників послуг транспортування природного газу (постачальників природного газу) та Оператора газотранспортної системи і не мають відношення до Споживачів природного газу. При цьому ПОСТАНОВОЮ НАЦІОНАЛЬНОЇ КОМІСІЇ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ від 30.09.2015 № 2496 затверджено ПРАВИЛА постачання природного газу (далі – Правила), які розроблені на виконання пункту 17 частини третьої статті 4 Закону України "Про ринок природного газу" та регулюють відносини, які виникають між постачальниками та споживачами природного газу, з урахуванням їх взаємовідносин з операторами газорозподільної системи/газотранспортної системи (далі - Оператори ГРМ/ГТС). П. 5 розділу ІІ цих Правил передбачено, які істотні та обов'язкові для цього виду умови повинен містити Договір постачання природного газу, в т. ч. річні, місячні та/або добові обсяги природного газу, у тому числі в розрізі точок комерційного обліку (за необхідності), та/або допустиме їх відхилення. Як бачимо, Правила не встановлюють для Споживачів природного газу чіткого значення допустимого відхилення. При цьому прошу звернути увагу, що дана редакція проекту Договору (Додаток 3) не може вважатися дискримінаційною тому, що не порушує права постачальників, а лише зумовлює їх принципи функціонування в ролі учасника газотранспортної системи. Вважаємо внесення змін до тендерної документації недоцільним.
Статус вимоги: Відхилено