-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Констркуційні матеріали ( асфальт)
Констркуційні матеріали ( асфальт)
Торги не відбулися
37 903 991.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 40 271.68 UAH
мін. крок: 0.1% або 40 271.68 UAH
Період оскарження:
27.02.2017 14:52 - 24.03.2017 23:00
Вимога
Вирішена
Встановлення дискримінаційних вимог до учасників
Номер:
e6d614dcd76948e7bb7cb70582652372
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-02-27-000793-b.b1
Назва:
Встановлення дискримінаційних вимог до учасників
Вимога:
Відповідно до ч.3 ст.5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до п.1 Розділу 3 ТД, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель із завантаження відповідних файлів, зокрема, з інформацією про технічні вимоги до предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (Додаток 3). Разом з тим, згідно із п.4 Додатку 3 до ТД, місцезнаходження заводу/бази навантаження повинно бути розташоване в м. Києві або приміська зона до 10 км від межі м. Києва Вказати місцезнаходження заводу/баз навантаження, поштові адреси, телефони, режим роботи.. Закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону. А тому, встановлені в ТД вимоги суперечать вищевказаним принципам публічних закупівель та підпадають під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст.31 ГК України. Встановлення Замовником таких вимог значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Вищевказані дискримінаційні вимоги вказують на наявність корупційних дій та зловживань з боку тендерного комітету. Наше підприємство має намір взяти участь у вказаній закупівлі. Однак, у разі прийняття нами участі в процедурі закупівлі без не усунення Замовником дискримінаційних вимог наша пропозиція буде відхилена з підстав невідповідності вимогам встановлених в ТД, оскільки підприємство розташоване на відстані більше 10 км від межі м. Києва. А тому, вищевказані дискримінаційні вимоги порушують наші права як потенційного учасника закупівлі. Вимагаємо внести зміни до ТД шляхом усунення дискримінаційних вимог встановлених до учасників, виключивши вимогу про те, що місцезнаходження заводу/бази навантаження повинно бути розташоване в м. Києві або в приміській зоні (до 10 км від місцезнаходження Замовника).
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.doc 03.03.2017 14:03
- відповідь на вимогу .docx 06.03.2017 10:23
- відповідь на вимогу .docx 06.03.2017 10:23
Дата подачі:
03.03.2017 14:03
Вирішення:
Відповідь надано на вимогу/ скаргу Учасника
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
06.03.2017 11:26
Підтвердження вирішення:
Після розгляду вимоги інформуємо наступне , що середня відстань перевезень будівельних матеріалів, виробів та конструкцій, якщо розташування будови знаходиться в м.Києві, складає 30 км , відповідно до додатку В ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013.
Отже перевезення будь яких матеріалів на відстань , що перевищує 30км, є порушенням.
Також , відповідно п.6.7 «Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлового-комунального господарства України від 14.02.2012 №54 встановлено, що температура певного виду асфальтобетонної суиіші під час її укладання в ремонтну карту повинна відповідати зазначеній температурі. Температура суміші під час її укладання в ремонту карту наведена у додатку 9 до цих Технічних правил.
Враховуючи вищевикладене, при доставці асфальтобетонної суміші до місця проведення ремонтних робіт дорожнього покриття з порушенням норм встановлених у додатку В ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013, може призвести до зниження температури асфальтобетонної суміші, що призведе до порушення технологічних умов укладки асфальтобетонного покриття встановлених зазначеними у вищезазначених Технічних правилах.
Крім того слід зауважити , що збільшення відстані місцезнаходження заводу/бази навантаження в приміській зоні більше 10 км від межі м. Києва призведе до додаткових затрат до вартісті 1 тонни асфальтобетонної суміші , а це є не раціональне використання бюджетних коштів.
Тобто , п.4 Додатку 3 до тендерної документації «Технічніі вимоги до предмета закупівлі ( ЛОТ1 –ЛОТ3)» , викласти в такій редакції: місцезнаходження заводу/бази навантаження повинно бути розташоване в м. Києві або приміська зона до 10 км від межі м. Києва Вказати місцезнаходження заводу/баз навантаження, поштові адреси, телефони, режим роботи.
Скарга
Виконана замовником
Скарга на встановлення Замовником дискримінаційних вимог
Номер:
c0bf01e23227441b801c17ce6f0aaa4e
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-02-27-000793-b.b2
Назва:
Скарга на встановлення Замовником дискримінаційних вимог
Скарга:
Згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2017-02-27-000793-b комунальним підприємством «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва проводиться закупівля товару «Код за ДК 021:2015 – 44110000-4 - Конструкційні матеріали(Асфальтобетонна суміш), 3 лоти», очікуваною вартістю 28 113 364,00 гривень з ПДВ. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 29 березня 2017 до 17:00 год. На виконання вимог ст.10, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовником 28.02.2017 оприлюднено тендерну документацію на закупівлю товару, яка затверджена рішенням тендерного комітету, протокол № 13-02/1 від 16.02.2017.Згідно із п. 4 Додатку 3 «Технічні вимоги до предмета закупівлі (ЛОТ 1 - ЛОТ 3)» до тендерної документації, місцезнаходження заводу/бази навантаження повинно бути розташоване в м. Києві або приміська зона до 10 км від межі м. Києва. Вказати місцезнаходження заводу/баз навантаження, поштові адреси, телефони, режим роботи. Встановлення Замовником такої вимоги значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників, що розташовані на відстані більше 10 км від межі м. Києва. Зазначення Замовником вищевказаних дискримінаційних вимог явно вказує на наявність корупційних дій та зловживань з боку посадових осіб тендерного комітету.
Разом з тим, згідно із Додатку В до ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва», середня відстань перевезень будівельних матеріалів, виробів і конструкцій у разі місця розташування будови в місті становить 30 км. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.
Пов'язані документи:
Учасник
- ТД нова редакція 16.03.17.docx 16.03.2017 15:03
- Скарга Святошинське ШЕУ.pdf 16.03.2017 15:03
- Довідка з казначейства про зарахування коштів.jpg 16.03.2017 15:03
- Платіжне доручення.jpg 16.03.2017 15:03
- Рішення від 20.03.2017 1322 + Запит до публікації.pdf 20.03.2017 19:10
- Інформація про резолютивну частину рішення 1758.pdf 05.04.2017 16:09
- Рішення від 04.04.2017 1758 до публікації.pdf 07.04.2017 23:28
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.03.2017 15:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.04.2017 23:28
Дата виконання рішення Замовником:
11.04.2017 12:16
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Повідомляємо , що тендерним комітетом внесено зміни до Тендерної документації на закупівлю : код ДК 021:2015 - 44110000-4 " Конструкційні матеріали ( Асфальтобетонна суміш)" оголошення № UA-2017-02-27-0000793-b