• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Виконання проєктних робіт (стадія «Робоча документація» (Р)) по об’єкту «Реконструкція будівель з добудовою додаткового корпусу для розміщення Центру нейрореабілітації учасників АТО Київської міської клінічної лікарні №11 Дніпровського району м. Києва на вул. Рогозівській, 6» (ДК021-2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування)

Торги відмінено

2 502 176.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 510.88 UAH
Період оскарження: 23.11.2020 16:40 - 05.12.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Скасування протоколу (рішення) про відхилення пропозиції Проектного інституту Служби Безпеки України

Номер: 0ca3cee976a74248a5a48425054063bd
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-23-013397-c.c1
Назва: Скасування протоколу (рішення) про відхилення пропозиції Проектного інституту Служби Безпеки України
Вимога:
Протоколом від 17.12.2020 №17/12/20-тк пропозиція Проектного інституту Служби Безпеки України (далі – Учасник) була відхилена у зв’язку з відсутністю у складі пропозиції гарантійного листа із зазначенням кінцевої дати дійсності його тендерної пропозиції, права учасника на дії, пов’язані з продовженням строку дії тендерної пропозиції. Твердження тендерного комітету про відсутність зазначеного листа є хибним та говорить про упереджене ставлення до Учасника з огляду на наступне. Частиною 7 Статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій. Учасник процедури закупівлі має право: - відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції; - погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції і наданого забезпечення тендерної пропозиції. Такий строк Замовником встановлено було розділом 4 тендерної документації «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними», в якому визначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Таким чином, термін дії тендерної пропозиції та права учасника на дії, пов’язані з продовженням строку дії тендерної пропозиції, регламентовано нормами чинного законодавства та умовами тендерної документації Замовника, тому вимога надання від учасника додаткового листа-гарантії є абсурдною, безпідставною і незаконною. У той же час, листом-гарантією від 08.12.2020 №32-393, який наявний у документах Проектного інституту Служби Безпеки України, Учасник підтвердив відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, технічній специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі, що містяться в тендерній документації, а також підтвердив можливість поставки товару/надання послуг/виконання робіт, у відповідності до вимог, визначених згідно з умовами тендерної документації». Тобто зазначеним листом-гарантією Проектний інститут Служби Безпеки України гарантує виконання вимог замовника на умовах, зазначених у тендерній документації, у тому числі погоджується із строком дії тендерної пропозиції, який визначений розділом 4 тендерної документації. Визначення кінцевої дати дійсності тендерної пропозиції не входить до повноважень учасника, який бере участь у процедурі закупівлі, а визначається Замовником. Крім того, у листі від 08.12.2020 №32-389 «Тендерна пропозиція», Проектний інститут Служби безпеки України погодився виконати вимоги замовника на умовах, зазначених у цій документації, що свідчить про погодження у тому числі з строком дії тендерної пропозиції, який визначений, як зазначено вище, розділом 4 тендерної документації. Частиною 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником, тим більше, що учасник гарантує наведеними вище листами виконати умови замовника, викладені у тендерній документації . Зважаючи на наведене вище, вимагаємо: 1. Скасувати Протокол від 17.12.2020 №17/12/20-тк тендерного комітету Комунального підприємства «ІНЖЕНЕРНИЙ ЦЕНТР» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). 2. Визнати переможцем закупівлі Проектний інститут Служби Безпеки України, який надав найбільш економічно вигідну пропозицію.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Тендерним комітетом КП "Інженерний центр" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) детально розглянуто Вашу вимогу щодо скасування протоколу (рішення) про відхилення пропозиції Проектного інституту Служби Безпеки України від 18.12.2020 №32-425 та прийнято рішення залишити протокол засідання тендерного комітету комунального підприємства «Інженерний центр» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щодо організації та проведення закупівлі від 16.12.2020 №16/12/20-тк без змін.
Статус вимоги: Не задоволено