-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Комплекс послуг з поводження з безпечними та небезпечними відходами, що утворюються в результаті господарської діяльності Замовника (ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами).
Завершена
33 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 333.00 UAH
мін. крок: 1% або 333.00 UAH
Період оскарження:
23.11.2020 16:38 - 27.11.2020 00:00
Вимога
Вирішена
В Учасників спрощеної закупівлі немає технічної можливості завантажувати документи в систему після аукціону.
Номер:
0af9ed3dfb174a0ab181f0b57aa89a04
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-23-013356-c.a1
Назва:
В Учасників спрощеної закупівлі немає технічної можливості завантажувати документи в систему після аукціону.
Вимога:
1.Найменування Замовнику: КП «Лікарня № 2 ім. В.П.Павлусенка» Житомирської міської ради, код ЄДРПОУ: 42789136. Адреса: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, буд. 2-А.
2.Номер закупівлі: UA-2020-11-23-013356-c, Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Комплекс послуг з поводження з безпечними та небезпечними відходами, що утворюються в результаті господарської діяльності Замовника (ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами).
3.Підстави подання вимоги: в Учасників спрощеної закупівлі немає технічної можливості завантажувати документи в систему після аукціону.
4.Обґрунтування вимоги:
Замовник, КП «Лікарня № 2 ім. В.П.Павлусенка» Житомирської міської ради, оголосив в електронній системі «Прозорро» закупівлю UA-2020-11-23-013356-c за спрощеною процедурою. Порядок проведення спрощеної закупівлі регулюється статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон).
У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Ознайомившись з Оголошенням спрощеної закупівлі, ми виявили в ній вимоги, що суперечать чинному законодавству.
В Оголошенні про проведення закупівлі зазначено наступне:
Учасник повинен, протягом доби, після оголошення результатів аукціону, обов’язково підтвердити вартість, яка вказана в електронній формі оголошення результатів у третьому раунді Аукціону, шляхом прикріплення сканованої копії цінової пропозиції. Зміст цінової пропозиції повинен співпадати з технічними вимогами Замовника. У разі, якщо Учасник з будь – яких причин не підтвердив зазначену в електронній формі суму, або зміст комерційної пропозиції не співпадає з технічними вимогами Замовника, ця пропозиція не береться до розгляду.
Зазначена інформація міститься і в Додатку 2:
У випадку, якщо вищезазначені документи не будуть додані до пропозиції Учасника
(або пояснення в довільній формі про відсутність одного з документів) / не розміщена на сайті оновлена цінова пропозиція протягом 1 доби, Замовник залишає за собою право не приймати дану пропозицію до розгляду, незалежно від запропонованої ціни.
Інформуємо Вас, що станом на дату подання пропозиції згідно даної закупівлі в Учасників немає технічної можливості завантажувати документи в систему після аукціону, оскільки програмний комплекс системи Прозорро було приведено у відповідність вимогам ч.9 ст. 14 Закону, якою передбачено:
«9. Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу.
Кожен учасник має право подати лише одну пропозицію, у тому числі до визначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі частини предмета закупівлі (лота).
Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються.» В зв’язку з викладеним вище, можливість виконати вимогу щодо завантаження оновленої форми пропозиції, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону відсутня.
Ознайомитись з зазначено інформацією Замовник може на ресурсі:
https://infobox.prozorro.org/articles/zavantazhennya-dokumentiv-v-sproshcheniy-zakupivli
Вимагаємо: внести зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та до Додатку 2, а саме: надати можливість завантажити форму пропозиції приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону на електронну пошту Замовника.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога_умови закупівлі_оновлена цінова_Лікарня 2.pdf 24.11.2020 11:03
Дата подачі:
24.11.2020 11:03
Вирішення:
Замовником вивчено вимогу, вирішено задовольнити її шляхом внесення відповідних змін до оголошення про проведення спрощенної закупівлі
Статус вимоги:
Задоволено