• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: код 09120000-6 - Газове паливо (Природний газ ДК 021:2015: код 09123000-7 Природний газ)

1. Найменування замовника: Комунальний заклад «Гуляйпільський колегіум «Лідер» Гуляйпільської міської ради 2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 25891980. 4. Місцезнаходження замовника: 70200,Запорізька обл.,м Гуляйполе, вул. Цвітна,5. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Лопатіна Людмила Валентинівна, директор, голова тендерного комітету 0956135394, E-mail: colegium_lider@ukr.net, 70200,Запорізька обл.,м Гуляйполе, вул. Цвітна,5. 6. Вид предмета закупівлі: Товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Природний газ. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 09120000-6 «Газове паливо» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 09123000-7 «Природний газ». 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 60 000 м.куб. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70200,Запорізька обл.,м Гуляйполе, вул. Цвітна,5. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01.01.2021 р. - 31.12.2021 р. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата газу здійснюється Споживачем виключно грошовими коштами у національній валюті на розрахунковий рахунок Постачальника шляхом 100% оплати до 10 числа місяця, наступного за розрахунковим. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 600 000,00 грн. (шістсот тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ. 15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1% від загальної очікуваної вартості. 18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «09» грудня 2020 року час 0000 год. 21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд. 25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».

Завершена

600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 000.00 UAH
Період оскарження: 23.11.2020 15:58 - 05.12.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо неправомірного визнання переможцем учасника ТОВ "Запоріжгаз збут"

Номер: a42d3190a5b24e6ea7f6d814c0120a21
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-23-002877-b.a1
Назва: Щодо неправомірного визнання переможцем учасника ТОВ "Запоріжгаз збут"
Вимога:
Шановний Замовнику! Просимо звернути увагу, що пропозиція учасника ТОВ "Запоріжгаз збут" не відповідає вимогам тендерної документації у багатьох аспектах та підлягає беззаперечному відхиленню. Зокрема: 1. На підтвердження формування Учасником вартості цін за одиницю товару до ринкових цін на товар, що складає предмет закупівлі, учасник закупівлі зобов’язаний надати також у складі тендерної пропозиції довідку або експертний висновок від державного підприємства, що належить до сфери управління Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України із зазначенням діапазону цін на природний газ на ринку України станом на місяць подання тендерної пропозиції, яка видана (ний) на ім’я учасника закупівлі. У складі пропозиції також надати підтверджуючий лист, що виданий на ім’я Учасника від такого підприємства, який підтверджує належність останнього до відповідної сфери управління. - документи на виконання зазначеної вимоги станом на місяць подання тендерної пропозиції не надані учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Запоріжгаз збут" у складі тендерної пропозиції. Лист, що виданий на ім’я Учасника від такого підприємства, який підтверджує належність останнього до відповідної сфери управління - також не надано учасником. 2. Учасники у складі пропозиції повинні надати документ дійсний до 31.12.2021 року, що підтверджує виконання Учасниками вимог глави 2 розділу VIII Кодексу ГТС у редакції чинної на час подання Учасником тендерної пропозиції. - документи на виконання зазначеної вимоги не надані учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Запоріжгаз збут" у складі тендерної пропозиції. 3. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, якого визнано переможцем торгів, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. В склaдi тeндepнoї пpoпозицiї учасник пpoцeдури зaкупiвлi мaє нaдaти дoкумeнт в дoвiльнiй фopмi, яким гapaнтує укладeння дoгoвopу у встaнoвлeнi вищe стpoки. - документи на виконання зазначеної вимоги не надані учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Запоріжгаз збут" у складі тендерної пропозиції. 4. Отриманий безпосередньо на ім’я учасника паспорт якості природного газу на одну з попередніх партій поставок товару, яка здійснена безпосередньо учасником до кінцевого споживача, що підтверджується договором постачання природного газу даному споживачу, який також додається у складі тендерної пропозиції Учасника. - документи на виконання зазначеної вимоги не надані учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Запоріжгаз збут" у складі тендерної пропозиції. 5. Інформацію у довільній формі про форму оподаткування Учасника з наданням підтвердження у вигляді документа виданого відповідним уповноваженим органом державної влади або його копії завіреної відповідно до вимог тендерної документації. - документ на виконання зазначеної вимоги не надані учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Запоріжгаз збут" у складі тендерної пропозиції 6. Довідку з обслуговуючого банку (банків) про наявність рахунків в банківських установах та про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами (сканована (-і) довідка (-и) з оригіналу) станом не більше тижневої давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій.) - документи на виконання зазначеної вимоги станом не більше тижневої давнини не надані учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Запоріжгаз збут" у складі тендерної пропозиції 7. Згідно статті 49 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів після отримання товарів, робіт і послуг відповідно до умов взятого бюджетного зобов'язання приймає рішення про їх оплату. Будь-які бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, відповідно до статті 23 Бюджетного кодексу України. Враховуючи вищевикладене, з метою дотримання вимог Бюджетного кодексу України учасники у складі своєї пропозиції мають надати згоду щодо вищезазначених умов розрахунку за постання природного газу. - документ на виконання зазначеної вимоги не надані учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Запоріжгаз збут" у складі тендерної пропозиції. 8. Учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати звіт з екологічного аудиту учасника закупівлі з висновком про те, що учасник здійснює господарську діяльність у відповідності до вимог Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища»; Водного кодексу України, Земельного кодексу України, Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення»; Закону України «Про відходи»; Закону України «Про охорону атмосферного повітря»; Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», іншим нормативно-правовим актам та природоохоронного законодавства України та порушень вимог природоохоронного законодавства України не виявлено із відповідними дійсними сертифікатами від Міністерства екології та природних ресурсів України, що підтверджує статус екологічного аудитора, що здійснював екологічний аудит такого учасника. - документ на виконання зазначеної вимоги не надані учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Запоріжгаз збут" у складі тендерної пропозиції. 9. На підтвердження можливості проведення лабораторних досліджень проб газу, учасник надає у складі своєї пропозиції чинний договір з акредитованою, згідно чинного законодавства України, установою та/або підприємством на провадження таких досліджень, разом із з дійсним документом, що підтверджує відповідність стану системи вимірювань такої установи та/або підприємства вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 Системи керування вимірювання. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання. - документи на виконання зазначеної вимоги не надані учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Запоріжгаз збут" у складі тендерної пропозиції. Також учасником допущено низку інших суттєвих помилок та відсутні і інші документи, що вимагалися тендерною документацією. Але зазначених вище помилок більш ніж достатньо для відхилення пропозиції учасника. Таким чином, тендерна пропозиція учасника не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Згідно до абзацу першого пункту 2 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Просимо Тендерний комітет, задля уникнення порушення законодавства у сфері публічних закупівель скасувати неправомірне рішення про визнання учасника ТОВ "Запоріжгаз збут" переможцем даної процедури. Відхилити пропозицію учасника ТОВ "Запоріжгаз збут". Оскільки зазначений учасник не виконав вимоги, які Вами ж і були встановлені у тендерній документації. Не відхиливши пропозицію даного учасника Ви не тільки порушуєте Закон, а й ставите у дискримінаційне положення інших учасників процедури закупівлі, які сумлінно підготували усі необхідні документи згідно Ваших вимог. У разі не виправлення зазначеної помилки, перевірка закупівлі буде здійснюватись Державною аудиторською службою, що в свою чергу, після виявлення зазначеного порушення зумовить накладення штрафних санкцій на посадову особу Замовника. Додатково повідомляємо, що відповідно до ст. 24 Закону, Замовник повинен протягом трьох робочих днів надати роз’яснення на це звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону, інакше накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (1,7 тис. грн) по ст. 164-14 КУпАП.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ознайомившись з вимогою ТОВ «АЛЬЯНСГАЗЕНЕРГО» повідомляємо наступне: Щодо першого пункту вимоги: Відповідно до Переліку формальних помилок затвердженому Наказом МРЕТУ від 15.04.2020 №710, П.2. «Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі, що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі». З урахуванням вище наведеного, предметом дослідження тендерного комітету під час розгляду тендерних пропозицій учасників є виключно наявність всіх документів у складі пропозиції учасника, передбачених тендерною документацію. Відповідно Додатку 3 п. 9 тендерної документації «На підтвердження формування Учасником вартості цін за одиницю товару до ринкових цін на товар, що складає предмет закупівлі, учасник закупівлі зобов’язаний надати також у складі тендерної пропозиції довідку або експертний висновок від державного підприємства, що належить до сфери управління Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України із зазначенням діапазону цін на природний газ на ринку України станом на місяць подання тендерної пропозиції, яка видана (ний) на ім’я учасника закупівлі. У складі пропозиції також надати підтверджуючий лист, що виданий на ім’я Учасника від такого підприємства, який підтверджує належність останнього до відповідної сфери управління.» Учасником ТОВ «ЗАПОРІЖГАЗ ЗБУТ» було надано до тендерної пропозиції експертний висновок Запорізької торгово – промислової палати № ОИ – 6808, замовником якого є ТОВ «ЗАПОРІЖГАЗ ЗБУТ», яким підтверджується формування Учасником вартості цін за одиницю товару до ринкових цін на товар, що складає предмет закупівлі станом на місяць подання тендерної. Щодо другого пункту вимоги: Учасником ТОВ «ЗАПОРІЖГАЗ ЗБУТ» до своєї тендерної документації було надано гарантійний лист, яким ТОВ «ЗАПОРІЖГАЗ ЗБУТ» гарантує та підтверджує виконання Учасником вимог глави 2 розділу VIII Кодексу ГТС у редакції чинної на час подання Учасником тендерної пропозиції та дійсний до 31.12.2020 року. Щодо третього пункту вимоги: Учасником ТОВ «ЗАПОРІЖГАЗ ЗБУТ» надано до складу своєї тендерної документації гарантійний лист, яким ТОВ «ЗАПОРІЖГАЗ ЗБУТ» погоджується та гарантує укладання договору про закупівлю згідно строку, істотних умов та змісту договору про закупівлі. Щодо четвертого пункту вимоги: Учасником ТОВ «ЗАПОРІЖГАЗ ЗБУТ» у складі тендерної документації було надано копії договорів постачання природного газу попередніх поставок товару, а саме договір про послуги з постачання природного газу укладений між ТОВ «ЗАПОРІЖГАЗ ЗБУТ» та Лежинський НВК від 27.01.2017 року та договір про послуги з постачання природного газу укладений між ТОВ «ЗАПОРІЖГАЗ ЗБУТ» та КЗ «САНТОРІЙ ГЛОРІЯ» від 15.02.2018 року. А також Учасник ТОВ «ЗАПОРІЖГАЗ ЗБУТ» надано копію паспорту ФХП природного газу № 607, 608 та посилання на офіційний сайт АТ «Укртрансгаз» на якому оприлюдненні копії паспортів ФХП якості природного газу ТОВ «ЗАПОРІЖГАЗ ЗБУТ» на необхідний період. Щодо п’ятого пункту вимоги: Учасником ТОВ «ЗАПОРІЖГАЗ ЗБУТ» до своєї тендерної документації було надано копію витягу №1508294500304 з реєстру платників податку на додану вартість та інформаційну довідку. Щодо шостого пункту вимоги: Учасником ТОВ «ЗАПОРІЖГАЗ ЗБУТ» до складу своєї тендерною документації було надано довідку АБ «Кліринговий дім» вих. №03-21/216/07 про наявність відкритих поточних рахунків та відсутності заборгованості ТОВ «ЗАПОРІЖГАЗ ЗБУТ» перед АБ «Кліринговий дім». Щодо сьомого пункту вимоги: Учасником ТОВ «ЗАПОРІЖГАЗ ЗБУТ» у складі своєї тендерної документації було надано довідку відповідно до якої ТОВ «ЗАПОРІЖГАЗ ЗБУТ» погоджується з умовами розрахунку за постачання природного газу, відповідно до ст. 49 Бюджетного кодексу України. Будь-які бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, відповідно до статті 23 Бюджетного кодексу України. Щодо восьмого пункту вимоги: Учасником ТОВ «ЗАПОРІЖГАЗ ЗБУТ» надано до своєї тендерної документації дійсний Сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015,IDT) та необхідні документи які підтверджують здійснення господарської діяльності ТОВ «ЗАПОРІЖГАЗ ЗБУТ» у відповідності до вимог Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища»; Водного кодексу України, Земельного кодексу України, Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення»; Закону України «Про відходи»; Закону України «Про охорону атмосферного повітря»; Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», іншим нормативно-правовим актам та природоохоронного законодавства України. Щодо дев’ятого пункту вимоги: Учасником ТОВ «ЗАПОРІЖГАЗ ЗБУТ» в своїй тендерній документації надано лист яким ТОВ «ЗАПОРІЖГАЗ ЗБУТ» гарантує можливість здійснення лабораторних досліджень природного газу, що постачається за умовами Договору в акредитованій установі згідно чинного законодавства яку буде вказувати Замовник. Відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» в учасників є можливість виправити помилки в тендерній пропозиції на кваліфікації, перекваліфікації. Постачальник може усунути невідповідності в інформації та/або документах: що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Замовник не пізніше ніж за 2 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, має опублікувати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. У зв’язку з відсутністю технічної можливості повернути Учасника на кваліфікацію, а в наслідок цього втрати основних принципів Закону - максимальної економії та ефективності, Учасником було доповнено тендерну пропозицію документами, щодо кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» основними принципами здійснення закупівель є максимальна економія, ефективність та пропорційність. Оскільки Замовник є Комунальний заклад «Гуляйпільський колегіум «Лідер» Гуляйпільської міської ради, в якій вчяться близько 517 школярів та працює близько 80 осіб персоналу, придбання природного газу для опалення будівлі школи найкоротші строки (в сезон опалення) та за найменшою ціною є дуже пріоритетними (так як Замовник фінансується з бюджету м. Гуляйполе). Замовник залишає за собою право не відхиляти пропозиції торгів при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів, зазначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». ТОВ «ЗАПОРІЖГАЗ ЗБУТ» з всіх Учасників які приймали участь в аукціоні запропонував найбільш економічно вигідну ціну. Враховуючи вищевикладене, у Замовника відсутні правові підстави для задоволення вимоги ТОВ «АЛЬЯНСГАЗЕНЕРГО».
Статус вимоги: Не задоволено