-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Система захисту віддалених робочих місць операторів систем відеоспостереження
Система захисту віддалених робочих місць операторів систем відеоспостереження. Детально зазначено в додатку 3 до тендерної документації.
Торги відмінено
4 300 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 21 500.00 UAH
Період оскарження:
23.11.2020 15:25 - 05.12.2020 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга на положення тендерної документації
Номер:
349fe927bc9349bdb185169a84847c26
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-23-010846-c.c1
Назва:
Скарга на положення тендерної документації
Скарга:
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації замовника
23 листопада 2020 року Комунальне підприємство «ІНФОРМАТИКА» Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - Замовник) оприлюднило оголошення про закупівлю: «Система захисту віддалених робочих місць операторів систем відеоспостереження» (Далі - Закупівля).
Електронний аукціон по Закупівлі призначено на 10 грудня 2020 року.
Відповідно до п.4 Розділу 1 Тендерної документації до даної закупівлі - строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) до 24 грудня 2020 року.
З урахуванням дати проведення Аукціону та строків, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» - договір з переможцем даної закупівлі може бути укладено не раніше 21.12.2020. Отже – на виконання предмету закупівлі залишається 4 робочих дні. Виконати предмет закупівлі в такі стислі строки – об’єктивно не можливо.
Зокрема, такі строки виконання предмету закупівлі роблять неможливим реалізацію пунктів 5.2.1 та 6.9 проекту договору про закупівлю, викладеного в Додатку 4 до тендерної документації.
Так, відповідно до п. 5.2.1. Проекту договору, Замовник має право достроково в односторонньому порядку розірвати цей Договір, повідомивши про це Виконавця письмово у строк за 10 (десять) календарних днів до дати розірвання Договору, що є неможливим з урахуванням наявних строків виконання предмету закупівлі.
Також, відповідно до п. 6.9. проекту договору, приймання та оцінка наданих Послуг здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів відповідно до Технічних вимог. Таким чином Замовник не матиме достатнього часу, передбаченого проектом договору, для перевірки якості наданих послуг, що є неприпустимим.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Комунальне підприємство «ІНФОРМАТИКА» Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) внести зміни п.4 Розділу 1 Тендерної документації до даної закупівлі та визначити кінцевим строком поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) – 30.01.2021.
Директор
ТОВ «АКСІКОР» В.І. Шевчук
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 04.12.2020 13:45
- рішення від 09.12.2020 № 22751.pdf 09.12.2020 21:22
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.12.2020 15:11
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
09.12.2020 21:22