• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Система захисту віддалених робочих місць операторів систем відеоспостереження

Система захисту віддалених робочих місць операторів систем відеоспостереження. Детально зазначено в додатку 3 до тендерної документації.

Торги відмінено

4 300 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 500.00 UAH
Період оскарження: 23.11.2020 15:25 - 05.12.2020 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

Скарга на положення тендерної документації

Номер: 349fe927bc9349bdb185169a84847c26
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-23-010846-c.c1
Назва: Скарга на положення тендерної документації
Скарга:
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації замовника 23 листопада 2020 року Комунальне підприємство «ІНФОРМАТИКА» Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - Замовник) оприлюднило оголошення про закупівлю: «Система захисту віддалених робочих місць операторів систем відеоспостереження» (Далі - Закупівля). Електронний аукціон по Закупівлі призначено на 10 грудня 2020 року. Відповідно до п.4 Розділу 1 Тендерної документації до даної закупівлі - строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) до 24 грудня 2020 року. З урахуванням дати проведення Аукціону та строків, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» - договір з переможцем даної закупівлі може бути укладено не раніше 21.12.2020. Отже – на виконання предмету закупівлі залишається 4 робочих дні. Виконати предмет закупівлі в такі стислі строки – об’єктивно не можливо. Зокрема, такі строки виконання предмету закупівлі роблять неможливим реалізацію пунктів 5.2.1 та 6.9 проекту договору про закупівлю, викладеного в Додатку 4 до тендерної документації. Так, відповідно до п. 5.2.1. Проекту договору, Замовник має право достроково в односторонньому порядку розірвати цей Договір, повідомивши про це Виконавця письмово у строк за 10 (десять) календарних днів до дати розірвання Договору, що є неможливим з урахуванням наявних строків виконання предмету закупівлі. Також, відповідно до п. 6.9. проекту договору, приймання та оцінка наданих Послуг здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів відповідно до Технічних вимог. Таким чином Замовник не матиме достатнього часу, передбаченого проектом договору, для перевірки якості наданих послуг, що є неприпустимим. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Комунальне підприємство «ІНФОРМАТИКА» Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) внести зміни п.4 Розділу 1 Тендерної документації до даної закупівлі та визначити кінцевим строком поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) – 30.01.2021. Директор ТОВ «АКСІКОР» В.І. Шевчук
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 09.12.2020 21:22
Автор: ТОВ АКСІКОР, Шевчук Валентин Іванович +380442296939 ids.llc.office@gmail.com