-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Оснащення закладів загальної середньої освіти засобами навчання (Інтерактивна панель)
Завершена
1 800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 000.00 UAH
Період оскарження:
23.11.2020 15:13 - 07.12.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА щодо скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ «ЕДПРО ДИСТРИБЮШН» та про намір укласти договір
Номер:
75616d2199e646a48281bbbb49b4c8f3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-23-010414-c.c4
Назва:
ВИМОГА
щодо скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі
ТОВ «ЕДПРО ДИСТРИБЮШН» та про намір укласти договір
Вимога:
Шановний Замовник, ТОВ «Поділля Фінанс» вважаємо незаконними та такими, що дискримінують та порушують права та законні інтереси учасника, дії та рішення Замовника стосовно не відхилення всупереч вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам Тендерної документації Замовника пропозиції, поданої учасником – ТОВ «ЕДПРО ДИСТРИБЮШН». Вимагаємо скасувати Протокол № 400 від 14 грудня 2020 року, в зв’язку з тим, що Тендерна пропозиція учасника - переможця ТОВ «ЕДПРО ДИСТРИБЮШН» не відповідає умовам (вимогам) Тендерної документації Замовника, а саме:
1) Звертаємо Вашу увагу, на той факт, що в минулих Відкритих торгах (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-02-008963-b), Рішенням АМКУ № 19749-р/пк-пз від 22.10.2020 року, дії Замовника, в частині невідхилення пропозиції учасника-переможця ТОВ «ЕДПРО ДИСТРИБЮШН», були визнані неправомірними, а саме:
Відповідно пункту 1 розділу III Документації Пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній 4 документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
- інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів, зазначених у Додатку № 1 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 6 розділу III Документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі Пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку № 1 Документації.
Відповідно до Додатку 1 Документації технічні характеристики до товару, зокрема, відповідно параметру спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення в якому зазначено:
- Спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення містить інтерактивні інструменти для створення тестів; містить вільний доступ користувачів до не менше 50-ти україномовних ліцензійних цифрових підручників 1-11 класів;
- Підписка (ліцензія) – не менше 3-х років.
- Учасники закупівлі повинні надавати наступні документи які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі:
- порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам, а також фотографії або зображення, які вказані в Додатку № 1 (обов’язково зазначається виробник, модель та артикул для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника. У разі відсутності зазначених вимог пропозиція вважається такою, що не відповідає вимогам та відхиляється);
- копії сертифікатів якості (декларації про відповідність всім технічним регламентам, які застосовуються до товару, висновок СЕС тощо), які підтверджують відповідність товару;
- копію інструкції користувача українською мовою; - копію листа про надання грифу (або іншого погодження) уповноваженими державними установами України (схвалено/рекомендовано для використання в ЗНЗ) на спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення;
- копію листа про надання грифу (або іншого погодження) уповноваженими державними установами України (схвалено/рекомендовано для використання в ЗНЗ) на спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення;;
- підтвердження наявності в штаті учасника (або на договірних умовах) спеціалістів сертифікованих виробником спеціального програмного забезпечення навчального призначення на проведення навчання із використання цього програмного забезпечення (копія сертифікату, лист від виробника тощо);
- копію договорів або авторизаційних листів з видавництвами, або інших документів на надання учаснику торгів прав на використання навчальних видань (підручників), які належать видавництву, з метою їх розміщення та надання вільного доступу користувачам спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення. Такий документ повинен містити повний перелік підручників які є предметом цього документу;
- гарантійний лист про встановлення запропонованого товару та навчання представників Замовника;
- у разі, якщо учасник не є виробником складових предмету закупівлі інтерактивна панель, спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення та додаткове програмне забезпечення відповідно до умов цієї тендерної документації, такий Учасник повинен надати гарантії можливості поставки вказаних складових предмета закупівлі у кількості, якості, гарантійними строками обслуговування та в терміни, визначені цією тендерною документацію та своєю тендерною пропозицією. У якості таких гарантій 5 учасник надає сканкопію оригіналу(ів) гарантійного(их)/ авторизаційного(их) листа(ів) виробника(ів) (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника(ів), дистриб'ютора(ів), яким підтверджується можливість поставки вказаних складових предмета закупівлі у кількості, відповідної якості та з відповідними гарантійними строками, строками поставки, визначеними цією тендерною документацію та тендерною пропозицією Учасника. Тобто повинен містити повний перелік підручників які є предметом цього документу.
У складі Пропозиції Переможця міститься (файл, Технічні характеристики.pdf, Договір підручники видавництва Ранок-signed.pdf, Лист Mozaik.pdf, Сертифікат_Mozabook_Y.pdfЮ, Гриф на MozaBook.pdf). Але, як зазначено в Рішенні АМКУ № 19749-р/пк-пз від 22.10.2020 року, В порушення вимог Тендерної документації Замовника, у складі пропозиції ТОВ «ЕДПРО ДИСТРИБЮШН» відсутні документи, які підтверджують у MozaBook вільний доступ користувачів до не менше 50-ти україномовних ліцензійних цифрових підручників 1-11 класів, підписка (ліцензія) – не менше 3-х років.
Отже, відповідно до частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо, зокрема: 2) тендерна пропозиція учасника: - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Враховуючи вище викладене, Пропозиція Переможця не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. У зв'язку з чим у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції
Виходячи з вищенаведеного, керуючись ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», наполягаємо на дискваліфікації пропозиції учасника - переможця ТОВ «ЕДПРО ДИСТРИБЮШН», як такої що не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника. В разі не задоволення нашої Вимоги, ми будемо звертатись до Антимонопольного комітету України за захистом своїх прав та законних інтересів. Крім звернення до АМКУ, у разі не задоволення нашої Вимоги, ми будемо звертатись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Засобів масової інформації для висвітлення хронології порушень та упередженого розгляду пропозицій учасників у вже трьох - Відкритих торгах.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.12.2020 15:01
Вирішення:
Шановний учаснику,
Звертаємо Вашу увагу на те, що ТОВ «Едпро Дистрибюшн» у складі тендерної пропозиції надано документ (файл «Mozaik signed document copy.pdf») виданий виробником спеціалізованого програмного забезпечення Mozabook Classroom, компанією Mozaik Education Ltd. на ім’я Замовника торгів та із зазначеним ідентифікатором закупівлі, яким виробник такого ПЗ підтверджує наявність у ПЗ Mozabook Classroom вільного доступу користувачів до не менше 50-ти україномовних ліцензійних цифрових підручників 1-11 класів, що можуть бути доповнені 3D моделями та іншим контентом з вбудованої бібліотеки; підписка (ліцензія) – 3 роки. Також у даному документі зазначається, що перелік підручників, вільний доступ до яких в складі ПЗ Mozabook Classroom мають користувачі ліцензії яких придбані у ТОВ «Едпро Дистрибюшн», знаходиться за посиланням https://ua.mozaweb.com/Shop/singlePack?bid=UA-EDP-MOZABOOK.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «Едпро Дистрибюшн» повністю відповідає вимогам тендерної документації Замовника та рішення Замовника про визнання ТОВ «Едпро Дистрибюшн» переможцем торгів прийнято з дотриманням всіх норм та принципів передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі», а також відповідає Рішенню АМКУ № 19749-р/пк-пз від 22.10.2020 року.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Видалення незаконної вимоги
Номер:
25312d195a1a4275bca4ee005996c5a9
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-23-010414-c.c3
Назва:
Видалення незаконної вимоги
Вимога:
Доброго дня!
Шановний Замовнику!
У своїх вимогах Ви вимагаєте від Учасників надання:
"копію листа про надання грифу (або іншого погодження) уповноваженими державними установами України (схвалено/рекомендовано для використання в ЗНЗ) на спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення;"
Звертаємо Вашу увагу, що Наказом МОН №725 від 01.06.2020 року (https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-vnesennya-zmin-do-nakazu-ministerstva-osviti-i-nauki-molodi-ta-sportu-ukrayini-vid-10052011-423) видача зазначених документів скасовується, тому подання учасниками публічних закупівель грифів не надає жодних конкурентних переваг. Враховуючи це, Учасники, які до набрання чинності цього Наказу не отримали таких документів не можуть взяти участь у Вашій закупівлі. Це у свою чергу звужує коло учасників і виступає дискримінаційною вимогою, що суперечить принципам здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Таким чином, вимагаємо привести Тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України, в тому числі, наказів МОН та прибрати вказану вимогу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.11.2020 15:20
Вирішення:
Шановний учаснику, Відповідно до ч.11 ст.26 ЗУ «Про публічні закупівлі» та пп.1.6 п.1 Розділу 3 Тендерної документації Замовника, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Таким чином, якщо надання грифу (або іншого погодження) уповноваженими державними установами України (схвалено/рекомендовано для використання в ЗНЗ) на спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення скасоване чинним законодавством, учасник не зобов’язаний подавати такий документ у складі своєї тендерної пропозиції, а Замовник не може відхилити тендерну пропозицію такого учасника з цієї підстави. Отже, дана вимога жодним чином не звужує коло учасників та не являється дискримінаційною до інших учасників.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Видалення дискримінаційних вимог
Номер:
472eca5f876c46888596aa74ba2d3da1
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-23-010414-c.b2
Назва:
Видалення дискримінаційних вимог
Вимога:
Доброго дня!
Шановний Замовнику, проаналізувавши Вашу документацію, ми виявили дискримінаційні вимоги,а саме Ви вимагаєте, щоб учасники надали:
" • копію договорів або авторизаційних листів з видавництвами, або інших документів на надання Учаснику торгів прав на використання навчальних видань (підручників), які належать видавництву, з метою їх розміщення та надання вільного доступу користувачам спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення.
• у разі, якщо Учасник не є виробником складових предмету закупівлі інтерактивна панель, спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення та додаткове програмне забезпечення відповідно до умов цієї тендерної документації, такий Учасник повинен надати гарантії можливості поставки вказаних складових предмета закупівлі у кількості, якості, гарантійними строками обслуговування та в терміни, визначені цією тендерною документацію та своєю тендерною пропозицією. У якості таких гарантій Учасник надає сканкопію оригіналу(ів) гарантійного(их)/ авторизаційного(их) листа(ів) виробника(ів) (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника(ів), дистриб'ютора(ів), яким підтверджується можливість поставки вказаних складових предмета закупівлі у кількості, відповідної якості та з відповідними гарантійними строками, строками поставки, визначеними цією тендерною документацію та тендерною пропозицією Учасника."
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
Отже, наполягаємо на видаленні вказаних дискримінаційних вимог!
Шановний Замовнику, не звужуйте коло учасників та не порушуйте чинне законодавство. У разі невнесення змін, будемо змушені звернути увагу відповідних органів на проведення Вашої закупівлі!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.11.2020 15:18
Вирішення:
Шановний учаснику, у відповідності до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», документація може містити також іншу інформацію, окрім тієї що зазначена у ч.1 та ч.2 даної статті, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Таким чином, Замовник має право сам визначати, яка інформація та її відповідне підтвердження є достатньо необхідним для забезпечення закупівлі якісного товару та такого, що дійсно відповідає всім технічним вимогам встановленим у Тендерній документації. В межах даної Закупівлі Замовник вважає за необхідне, задля закупівлі якісного обладнання, отриманні підтвердження саме від виробників (представників, дистриб’юторів) запропонованого постачальником товару про можливість поставки вказаних складових предмета закупівлі у кількості, відповідної якості та з відповідними гарантійними строками та строками поставки.
Замовник не вважає дану вимогу дискримінаційною та такою, що звужує коло потенційних учасників, оскільки зауважуємо, що авторизаційний лист може бути також надано і від офіційного дистриб’ютора (представника) виробника спеціального програмного забезпечення навчального призначення, а не лише від виробника.
Більше того, звертаємо Вашу увагу на наступні рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, відповідно до яких аналогічні вимоги ТД не вважаються дискримінаційними: п.1 Рішення АМКУ №1279-р/пк/пз (file:///Users/sofiya/Downloads/%D1%80%D1%96%D1%88%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%B2%D1%96%D0%B4%2016.03.2017%20%E2%84%96%201279.pdf) , п.3 Рішення АМКУ №10459-р/пк-пз (file:///Users/sofiya/Downloads/%D1%80%D1%96%D1%88%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%B2%D1%96%D0%B4%2010.10.2018%20%E2%84%9610459.pdf) , Рішення №10067-р/пк-пз (file:///Users/sofiya/Downloads/%D0%A0%D1%96%D1%88%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%B2%D1%96%D0%B4%2001.10.2018%20%E2%84%96%2010067.pdf) , Рішення №20351-р/пк-пз (file:///Users/sofiya/Downloads/%D1%80%D1%96%D1%88%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%B2%D1%96%D0%B4%2002.11.2020%20%E2%84%96%2020351pdf.pdf).
Таким чином, Замовник встановлюючи зазначені вимоги в ТД, діє виключно у відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі» та не порушує права та інтереси учасників.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Усунення дискримінаційних вимог
Номер:
7e94619316d94dd19cfc61eaaef143f2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-23-010414-c.b1
Назва:
Усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовнику! Наголошуємо на тому, що згідно з пунктом 4 Статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Тендерна документація Замовника не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації.
В Додатку № 3 до Тендерної документації міститься наступна дискримінаційна вимога, що обмежує конкуренцію Учасників: «Додаткове програмне забезпечення: Для моніторингу швидкості інтернету та використання ПЗ на обладнанні з можливістю перегляду статистики за день (груповану по годинах), тиждень (груповану по днях) та місяць (груповану по тижнях) та групуванню по типу ПЗ. Україномовна локалізація. Доступ до статистики моніторингу через власний кабінет користувача в on-line режимі з операційних систем Windows, MacOS та Linux. Підписка (ліцензія) – не менше 2-х років».
Ми, як Учасник, який має багаторічний досвід участі в Публічних закупівлях та Інтеграції IT-технологій в освіті та не тільки, дослідивши ринок, дійшли до висновку, що під вищезазначені технічні характеристики підходить лише 1 програмне забезпечення – «EdPro Monitoring Service», виробником якого є - ТОВ «ЕДПРО ДИСТРИБЮШН» https://edpro.ua/monitoring.
Виходячи з вищенаведеного, вимагаємо вилучити зазначений пункт з технічного завдання або надати, як еквівалент назви мінімум 2-х виробників та програмних продуктів які б відповідали даним вимогам Додатку № 3 Тендерної документації Замовника, окрім - програмного забезпечення «EdPro Monitoring Service».
Задоволення даної вимоги забезпечить дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників, встановлених статтею 5 Закону.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.docx 26.11.2020 17:42
Дата подачі:
26.11.2020 17:42
Вирішення:
Шановний учаснику, повідомляємо Вас, що дана закупівля проводиться вже втретє. У двох попередніх закупівлях вимагалася теж наявність додаткового ПЗ. Тим не менш, учасники надавали на відповідність вимоги про наявність додаткового ПЗ, різне ПЗ, окрім EdPro Monitoring Service та тендерна пропозиція жодного учасника не була відхилена з підстав невідповідності запропонованого ПЗ технічним вимогам до останнього встановленим Замовником. Таким чином, Замовник жодним чином не порушує принципів здійснення публічних закупівель та діє виключно в рамках ЗУ «Про публічні закупівлі».
Також, з Вашої вимоги не зрозуміло які саме технічні характеристики додаткового ПЗ Ви вважаєте дискримінаційними та такими, що відсутні в ПЗ інших постачальників.
Статус вимоги:
Відхилено