-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Фотографічне обладнання
Західноукраїнський національний університет, м. Тернопіль, вул. Львівська, 11, 33680120, установа, зазначена у пункті 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», джерело фінансування - кошти Державного бюджету України
Торги не відбулися
85 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 850.00 UAH
мін. крок: 1% або 850.00 UAH
Період оскарження:
23.11.2020 14:55 - 05.12.2020 00:00
Вимога
Відкликано скаржником
Дискримінаційні вимоги
Номер:
eae675802b6643199be1f02a3547dab0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-23-009754-c.a1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Відповідно до документу "Технічна специфікація" п.5., Вами передбачено , що З метою запобігання закупівлі за бюджетні кошти фальсифікованої або неякісної продукції Учасник повинен надати у складі пропозиції гарантійний лист щодо поставки товарів належної якості, наданий виробником безпосередньо на ці торги з посиланням на номер оголошення та назву Замовника. Звертаємо Вашу увагу на те, що дана технічна вимога з урахуванням вимог п.п. 6.1 та п.п. 6. П.6.2 Наказу №35 від 13.04.2016 р. «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» є дискримінаційною та штучним чином звужує коло осіб , які мають можливість прийняти участь та бути переможцем зазначеної закупівлі, а також є грубим порушенням вимог чинного законодавства України в сфері закупівель, внаслідок чого порушуються права учасників зазначеної закупівлі. По перше: - В законодавстві України в Господарському кодексі України не існує юридично визначеного терміну «Гарантійний лист від виробника» на поставку товарів належної якості. Законодавством не встановлена правова природа цього листа і він не підпадає під поняття угоди або договору. Взаємовідносини між господарчими суб’єктами України регулюються виключно договірними відносинами згідно Господарського кодекса України. В договорах і зазначаются як гарантії, так і права та обов’язки сторін. Отже «Гарантійний лист від виробника» не може нести за собою будь яку відповідальність, тому є юридично нікчемним документом і вимагати такий лист у Виробника є безпідставним. По друге: -Антимонопольним комітетом України розроблені рекомендації «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушення законодавства, про заходи економічної конкуренції від 30.03.2018 р. №4-рк.
Водночас , в спільному Листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та Міністерством охорони здоров’я України вих.№3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 р, на виконання рекомендацій АМК України «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушення законодавства, про заходи економічної конкуренції від 30.03.2018 р. №4-рк., в п.8 зазначено, що Замовникам не рекомендуеться висувати вимоги щодо надання постачальникам гарантійного листа від виробника, оскільки це «…в окремих випадках може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі». А також вивченими рішенями АМК щодо надання гарантійних листів від Виробника, визнано що практика використання гарантійного листа від Виробника є дискрімінаційною.
Просимо внести відповідні зміни до Оголошення про проведення закупівлі: виключити дану вимогу, яка є дискрімінаційною
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Опис причини скасування:
------
Дата скасування:
24.11.2020 23:57