• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

09120000-6 - Газове паливо (09123000-7 - Природний газ)

Фінансування закупівлі природного газу відбуватиметеся за рахунок бюджетних коштів (місцевий бюджет), які передбачено для фінансування відповідних видатків у 2021 році. Розрахунки за поставлений товар (природний газ) будуть здійснюватися з дотриманням норм бюджетного законодавства України. Відповідно до частини першої статті 23, частини першої статті 48 Бюджетного кодексу України Споживач бере бюджетні зобов’язання та здійснює платежі за цією закупівлею лише за наявності відповідних бюджетних призначень і тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисом згідно з бюджетним законодавством України. Споживач забезпечує реєстрацію бюджетних зобов'язань за цією закупівлею у порядку та в строки, встановлені бюджетним законодавством України. Реєстрація бюджетних зобов'язань за цією закупівлею здійснюватиметься в межах наявних у Споживача бюджетних асигнувань на час такої реєстрації. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений природний газ здійснюватиметься Споживачем протягом 10 (десяти) банківських днів із дати отримання Споживачем відповідного бюджетного фінансування (фактичного надходження коштів) на реєстраційний рахунок, із якого здійснюється оплата за відповідний товар згідно з бюджетним законодавством України.

Завершена

726 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 632.00 UAH
Період оскарження: 23.11.2020 14:11 - 05.12.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження незаконних дій замовника

Номер: 43a25f5211954ee482fe6aec86a17645
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-23-008257-c.c3
Назва: Оскарження незаконних дій замовника
Вимога:
Оскарження незаконних дій замовника
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: ПРОТОКОЛ про прийняття рішення уповноваженою особою Новенської сільської ради 24.12.2020 р. с. Нове №123 Керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу (осіб) Новенської сільської ради, затвердженим розпорядженням Новенської сільської ради від 21.04.2020 №52 «Про визначення особи, відповідальної за організацію та проведення процедур електронних закупівель та затвердження Положення про неї». Відповідно до абз. 5 ч. 7 ст. 14 Закону в період уточнення інформації учасники відкритих торгів мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення відкритих торгів, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури відкритих торгів. ВИРІШИЛА: 1. Надати роз’яснення на звернення учасника відкритих торгів ТОВ «ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ» (вимогу до предмета закупівель UA-2020-11-23-008257-c.c3), що оприлюднено в електронній системі закупівель 23 грудня 2020 року за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – до закупівлі по предмету «Природний газ» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 09120000-6 - Газове паливо (09123000-7 - Природний газ (текст роз’яснення додається). У відповідь на вимогу учасника торгів ТОВ "ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ" повідомляємо наступне: Тендерною документацією передбачено перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критерію. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Відповідно до ст. 29 Закону Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до додатку 3 до тендерної документації в складі тендерної пропозиції учасниками надається копія антикорупційної програми або копія наказу про призначення Уповноваженого з реалізації антикорупційної програми. Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми якщо вартість закупівлі товару (товарів),послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. Частиною 9 ст. 29 Закону регламентовано наступне «після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною». Відповідно до ст. 3 Закону, Закупівлі здійснюються за такими принципами: максимальна економія та ефективність. Відповідно до Переліку формальних помилок, затверженого наказом МРЕТУ від 15.04.2020 №710, П.2. «Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі …, що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі». Відповідно до ст. 19 Конституції України «Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України». Частиною 3 ст. 11 Закону встановлено, що до повноважень уповноваженої особи належить: планування закупівель, складання та затвердження річного плану закупівель; вибір процедури закупівлі; проведення процедури закупівель; забезпечення рівних умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця; забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом; забезпечення оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до Закону; здійснення інші дії, передбачені цим Законом. Таким чином, аналіз формування ціни учасників не належить до компетенції тендерного комітету та не відповідає чинному законодавству України, Конституції України та Закону України «Про публічні закупівлі». Наявність сертифікату ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, є додатковою гарантією надійності учасника торгів і свідчить про його конкурентоспроможність, відповідальність. Наявність сертифікату не впливає на якість товару (предмету закупівель ), та цінову пропозицію учасника. Ураховуючи те, що ТОВ «ЗАПОРІЖГАЗЗБУТ» електроною системю визначено переможцем, і цінова пропозиція є визначальним критерієм уповноваженою собою Новенської сільської ради прийнято рішення про визнання переможцем та укладання договору. Ненадання сертифікату, відповідно до пункту 2 Переліку формальних помилок, затверженого наказом МРЕТУ від 15.04.2020 №710, може вважатися технічною помилкою. Замовником було віднесено дану помилку до формальної та такої що не впливає на технічний потенціал учасника виконати договір. Замовник залишає за собою право не відхиляти пропозиції торгів при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів, зазначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищенаведене, відсутні правові підстави змінювати рішення тендерного комітету. Відповідно до законів України «Про природні монополії», «Про ліцензування видів господарської діяльності», статті 9 Закону України «Про ринок природного газу» Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» - господарська діяльність на ринку природного газу, пов’язана з його транспортуванням, розподілом, зберіганням, наданням послуг установки LNG, постачанням природного газу, провадиться за умови отримання відповідної ліцензії. У пункті 6 частини 1 статті 1 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», зазначено;«6) ліцензування - засіб державного регулювання провадження видів господарської діяльності, спрямований на забезпечення безпеки та захисту економічних і соціальних інтересів держави, суспільства, прав та законних інтересів, життя і здоров’я людини, екологічної безпеки та охорони навколишнього природного середовища;». Закону України «Про ринок природного газу» Стаття 12. Правила постачання природного газу «1. Постачання природного газу здійснюється відповідно до договору, за яким постачальник зобов’язується поставити споживачеві природний газ належної якості та кількості у порядку, передбаченому договором, а споживач зобов’язується оплатити вартість прийнятого природного газу в розмірі, строки та порядку, передбачених договором. Якість та інші фізико-хімічні характеристики природного газу визначаються згідно із встановленими нормативно-правовими актами.» Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з постачання природного газу, затверджені постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 16.02.2017 № 201 передбачають, що ліцензіат при здійсненні діяльності повинен дотримуватися ряду організаційних вимог серед яких: - забезпечення якості комерційних послуг, які надаються споживачам….ведення точних і прозорих розрахунків зі споживачем (пп. 8 п. 2.2. Розділу 2) Стандарт ISO – це міжнародний документ, що включає в себе положення щодо створення системи екологічного менеджменту та інші стандарти, які застосовується до будь-якої організації, що працює в будь-якій галузі промисловості. Даний стандарт заснований на двох принципах - постійне поліпшення і відповідність нормативним вимогам. Стандарт містить ключові елементи, необхідні для ефективної системи екологічного управління. Він застосовується як до сфери послуг, так і до виробництва. Замовник висуває вимоги до учасників на власний розсуд з урахуванням вимог чинного законодавства. Так при цьому, тендерною документацією повинні бути передбачені інші способи захисту від недобропорядних постачальників. Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати іх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин ,від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. У зв’язку з втратою з 01.01.2018 р чинності Декрету КМУ від 10.05.1993 р №46-93 Природний газ (Газове паливо) код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 09120000-6 - Газове паливо (09123000-7 - Природний газ) обов’язковій сертифікації в Україні не підлягає. ТОВ «ЗАПОРІЖГАЗ ЗБУТ» надав пояснення у вигляді довідки від органу сертифікації ДП«УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ». На підставі викладеного, на теперішній час підстав для скасування рішення про визнання ТОВ ««ЗАПОРІЖГАЗ ЗБУТ» переможцем не має. 2. Забезпечити оприлюднення роз’яснень на звернення Учасника закупівель (UA-2020-11-23-008257-c.c3) ТОВ «ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ» до предмета закупівлі «Природний газ» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 09120000-6 - Газове паливо (09123000-7 - Природний газ ), через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 14 Закону.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 2568b075602149bea0d3d05063a733c0
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-23-008257-c.a2
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Повідомляємо, що діяльність з постачання природного газу постачальники природного газу здійснюють відповідно до отриманої ліцензії, видача якої затверджується відповідною постановою НКРЕКП, та ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання природного газу, затверджених постановою НКРЕКП 16.02.2017 р. № 201. Діяльність постачальників природного газу не підпадає під дію Закону України «Про оцінку впливу на довкілля». Жодним іншим нормативно-правовим актом України, у тому числі ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з постачання природного газу, затвердженими вищезазначеною Постановою, не встановлено обов'язок постачальника природного газу проходити сертифікацію своєї діяльності згідно ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018, ISO 50001:2018 або аналогічних систем чи більш нових версій стандартів. Отже, сертифікати ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018, ISO 50001:2018 та інші подібні сертифікати - не є обов’язковими. Факт отримання ліцензії на провадження діяльності з постачання природного газу автоматично є підтвердженням виконання УСІХ ліцензійних умов ліцензіата/постачальника. Вимога, щодо надання сертифікатів ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018, ISO 50001:2018, інших подібних сертифікатів чи аналогічних систем є дискримінаційною, оскільки суттєво зменшує коло можливих учасників аукціону, а наявність такого чи подібного сертифікату в того чи іншого учасника жодним чином не впливає на якість, своєчасність та ефективність при здійсненні постачання природного газу. Крім того, додатково повідомляємо, що враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Разом з тим, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 цього Закону). Ураховуючи викладене та мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити дану вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до законів України «Про природні монополії», «Про ліцензування видів господарської діяльності», статті 9 Закону України «Про ринок природного газу» Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» - господарська діяльність на ринку природного газу, пов’язана з його транспортуванням, розподілом, зберіганням, наданням послуг установки LNG, постачанням природного газу, провадиться за умови отримання відповідної ліцензії. У пункті 6 частини 1 статті 1 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», зазначено;«6) ліцензування - засіб державного регулювання провадження видів господарської діяльності, спрямований на забезпечення безпеки та захисту економічних і соціальних інтересів держави, суспільства, прав та законних інтересів, життя і здоров’я людини, екологічної безпеки та охорони навколишнього природного середовища;». Закону України «Про ринок природного газу» Стаття 12. Правила постачання природного газу «1. Постачання природного газу здійснюється відповідно до договору, за яким постачальник зобов’язується поставити споживачеві природний газ належної якості та кількості у порядку, передбаченому договором, а споживач зобов’язується оплатити вартість прийнятого природного газу в розмірі, строки та порядку, передбачених договором. Якість та інші фізико-хімічні характеристики природного газу визначаються згідно із встановленими нормативно-правовими актами.» Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з постачання природного газу, затверджені постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 16.02.2017 № 201 передбачають, що ліцензіат при здійсненні діяльності повинен дотримуватися ряду організаційних вимог серед яких: - забезпечення якості комерційних послуг, які надаються споживачам….ведення точних і прозорих розрахунків зі споживачем (пп. 8 п. 2.2. Розділу 2) Стандарт ISO – це міжнародний документ, що включає в себе положення щодо створення системи екологічного менеджменту та інші стандарти, які застосовується до будь-якої організації, що працює в будь-якій галузі промисловості. Даний стандарт заснований на двох принципах - постійне поліпшення і відповідність нормативним вимогам. Стандарт містить ключові елементи, необхідні для ефективної системи екологічного управління. Він застосовується як до сфери послуг, так і до виробництва. Замовник висуває вимоги до учасників на власний розсуд з урахуванням вимог чинного законодавства. Так при цьому, тендерною документацією повинні бути передбачені інші способи захисту від недобропорядних постачальників. На підставі викладеного, вважаємо, що наявність у учасника сертифікату ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018, ISO 50001:2018 свідчить про його надійність, конкурентоспроможність, відповідальність і не є дискримінаційною умовою ТД.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 3d2d553b5ecf42c9bc711c9e28fafb37
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-23-008257-c.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Тендерному комітету Замовника. За результатами аналізу тендерної документації (далі – ТД) встановлено, що Замовником не вимагається забезпечення виконання договору про закупівлю. В свою чергу, відповідно до ст. 27 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. При цьому, розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Так, законодавець вищезазначеною нормою Закону надав Замовнику дієвий правовий механізм для убезпечення себе від неякісного/неповноцінного виконання та/або безпідставної відмови від виконання договору потенційним учасником. Крім того, дана норма закону виступає свого роду запобіжником не тільки під час виконання договору, а й на етапі проведення аукціону, адже наявність даної вимоги в ТД з великою вірогідністю буде фільтрувати (відсіювати) учасників схильних до штучного демпінгу. Звісно, наявність даної вимоги в ТД не 100% панацеєю від можливих неприйнятних дій умовного учасника під час виконання договору, але в значній мірі зменшує ризик їх виникнення, що є вагомим аргументом для її включення в перелік вимог ТД. Вважаємо, що включення даної вимоги до складу ТД виконає наступні завдання: - в значній мірі зменшить ризик підписання договорів по занижених неринкових цінах; - як наслідок, забезпечить якіснішу, прозорішу та здорову конкуренцію під час торгів; - що в свою чергу, призведе до придбання товару Замовником, за ринковими цінами, а також до можливого перегляду ціни за одиницю товару, протягом дії договору, лише у випадках та на підставах передбачених чинним законодавством. Додатково слід зазначити, що включення даної норми до складу вимог ТД є свого роду «страховкою» для Замовника під час виконання договору, водночас вона не вимагає від Замовника понесення будь-яких додаткових витрат, як фінансових, так і трудових затрат (людино/годин). Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що включення вимоги щодо забезпечення виконання договору до складу ТД є актуальною та необхідної мірою станом на сьогоднішній день, в зв’язку з чим, наполегливо рекомендуємо Вам внести вищевказані зміни до ТД, обґрунтування доцільності яких зазначено вище.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» вимога забезпечення договору це ПРАВО, а не обов’язок Замовника. Таким чином, Замовник не вважає за необхідне вносити зміни до тендерної документації до закупівлі по предмету «Природний газ» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 09120000-6 - Газове паливо (09123000-7 - Природний газ).
Статус вимоги: Відхилено